Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 5777 222
DE +49 69 209 777 777
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8137 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 407  Następna
Autor Wiadomość
#6001 PostWysłany: 25 Sty 2022 19:18 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Nowitzki napisał(a):
Witam, mam takie pytanie. Status Frequent Traveller kończy mi się z końcem lutego 2022. Mam trochę mil premiowych uzbieranych ale mam je od jakiegoś czasu (ok. 3 lat). Czy te mile przepadną wraz z wygaśnięciem Frequest Travellera? Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji, logowałem się poprzez stronę Lufthansy i tam w informacjach o statusie jest tylko informacja odnośnie wygaśnięcia Frequent Travellera. Zastanawiam się, czy muszę wykorzystać te mile zanim Frequent wygaśnie czy może jednak nie.


Nie musisz , mile są ważne 3 lata od daty utraty statusu, nie ma znaczenia kiedy je zdobyłeś.
Czyli status zeruje licznik i 3 lata liczą się od daty utraty statusu.

https://www.miles-and-more.com/pl/en/ge ... ction.html
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
#6002 PostWysłany: 26 Sty 2022 00:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2021
Posty: 184
-- 25 Sty 2022 23:39 --

yanas napisał(a):
Czy - teoretycznie - w stawce 60k mil za RT można skleić bilet POZ-WAW-DEL-KTM? Wyszukiwarka oczywiście nie pokazuje możliwości dolotu LOT-em i dalej Vistarą, która jak rozumiem łapie się na M&M będąc spowinowaconą z SQ..

Zaproponują w M&M odcinek DEL-KTM na Air India, albo od razu do KTM na Turkish Airlines WAW-IST-KTM.

-- 25 Sty 2022 23:44 --

Nowitzki napisał(a):
Witam, mam takie pytanie. Status Frequent Traveller kończy mi się z końcem lutego 2022. Mam trochę mil premiowych uzbieranych ale mam je od jakiegoś czasu (ok. 3 lat). Czy te mile przepadną wraz z wygaśnięciem Frequest Travellera? Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji, logowałem się poprzez stronę Lufthansy i tam w informacjach o statusie jest tylko informacja odnośnie wygaśnięcia Frequent Travellera. Zastanawiam się, czy muszę wykorzystać te mile zanim Frequent wygaśnie czy może jednak nie.

Można znaleźć na stronie Miles & More:

Mile premiowe uczestników o statusie Frequent Traveller, Senator i członków HON Circle nie wygasają przez cały okres ważności statusu uczestnika. Zasada utraty ważności mil zaczyna obowiązywać dopiero po utracie statusu. Niezależnie od tego, czy mile zostały zgromadzone przed uzyskaniem statusu czy w trakcie jego posiadania, zachowują one ważność od tego momentu przez kolejne 36 miesięcy, a następnie wygasają z końcem kwartału.

https://www.miles-and-more.com/pl/pl/ge ... ction.html
_________________
TAK ŻE = a więc, i dlatego. TAKŻE (PISANE ŁĄCZNIE JAKO JEDEN WYRAZ) = również
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6003 PostWysłany: 26 Sty 2022 14:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7343
HON fly4free
Zarezerwowałem dziś na stronie LO lot dla 2 osób (za pieniądze, jedna rezerwacja). W związku ze statusem (senator) chciałem wybrać miejsca dla obu osób, ale pomimo klikania zgodnie ze wskazówkami na stronie nie udało się to (mój wybór nie był zachowywany). Zadzwoniłem na polską infolinię dla *A Gold i powiedziano mi, że miejsce bezpłatne jest tylko dla mnie, a dla 2. osoby już nie. Z dawnych czasów, gdy zdarzyło mi się już mieć *A Gold kojarzę (może błędnie), że mogłem wybierać miejsca bezpłatnie dla 2 osób. Pytanie zatem, czy to ja źle pamiętam, czy też może pracownik na infolinii ma błędne informacje?

EDIT: udało mi się dokonać wyboru na stronie, ale faktycznie za 2. osobę nalicza opłatę :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6004 PostWysłany: 26 Sty 2022 15:15 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
Bo to jest co do zasady przywilej osobisty.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#6005 PostWysłany: 26 Sty 2022 15:17 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1689
@tropikey już parę miesięcy temu kolega hugolover na FT narzekał na pozbawienie *SEN tego benefitu. Niby drobiazg, a jednak małostkowe zagranie.
_________________
Tu był link do flightradar
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#6006 PostWysłany: 26 Sty 2022 15:25 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Wydaje mi się że *G (nie SEN) miał jedynie lepszy wybór miejsc podczas checkin, natomiast nie miał przy rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6007 PostWysłany: 26 Sty 2022 15:44 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
Przede wszystkim w LO chyba to jest generalnie bez najmniejszego znaczenia i IMO szkoda sobie tym nawet głowy specjalnie zawracać, chyba że chodzi o jakiś long-haul albo ewentualnie DXB w Y. Jeśli rzecz idzie o krajówki / Europę to, w przypadku posiadania statusu:
- na 99,99% nie ma nigdy problemu, żeby dwie osoby (więcej osób) przy odprawie posadzić razem
-*G/SEN mają pełny wybór wolnych miejsc przy odprawie, łącznie z rzędami awaryjnymi, pierwszymi rzędami (na krajówkach) itp. - oczywiście, o ile ich ktoś nie zabukował wcześniej; generalnie z mojego doświadczenia (średnio kilkadziesiąt rejsów LO rocznie) niemal zawsze jestem w stanie posadzić się (jako *G) tam gdzie chcę / lubię na danym rejsie / w danym samolocie
- miejsce na krótkich rejsach ma chyba generalnie dość drugorzędne znaczenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę powyższe
- w razie problemów z powyższym istnieje jeszcze awaryjnie spora szansa na korzystne usadzenie z pomocą agenta przy tradycyjnej odprawie, gdyby coś nie przechodziło przez system / było zablokowane.
- bardzo często, mimo braku takiej automatycznej polityki w LO (inaczej jest w LH - tam się to dzieje z automatu, system od razu blokuje miejsce obok na kwalifikujących się do tego rejsach), siedzę sam / mam miejsce wolne obok na niepełnych rejsach.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6008 PostWysłany: 26 Sty 2022 17:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7343
HON fly4free
W moim przypadku chodzi o exit row na WAW BCN WAW. Siebie już tam usadziłem, a córka będzie musiała liczyć na łut szczęścia przy odprawie, albo po prostu będzie siedzieć gdzieś indziej :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6009 PostWysłany: 26 Sty 2022 18:52 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
tropikey napisał(a):
W moim przypadku chodzi o exit row na WAW BCN WAW. Siebie już tam usadziłem, a córka będzie musiała liczyć na łut szczęścia przy odprawie, albo po prostu będzie siedzieć gdzieś indziej :D


to jest chyba błąd ich nowej strony, wcześniej dało się wybierać miejsca w moim przypadku zazwyczaj to jest mój bilet + 2 lub 3 osoby.

zadzwoniłem na infolinie, powiedziałem panu, że przywilej na to zezwala, kogoś zapytał i dodał miejsca za free.

Wiec jak zależy ci na siedzeniu razem proponuje infolinie
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#6010 PostWysłany: 26 Sty 2022 19:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7343
HON fly4free
Brzmi miło. Na pewno spróbuję jeszcze raz. Twoje doświadczenie jest stosunkowo świeże?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6011 PostWysłany: 26 Sty 2022 19:44 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
tak

LOT:
LHR 4 paxów -data zakupu 12 stycznia 2022 - sprawa załatwiona na infolini
DXB 4 paxów - data zakupu 15 pazdziernik 2021 - dodane miejsca przez strone bez problemu

Lufa:
NCE 2 paxów - data zakupu 12 stycznia - dodane miejsca na stronie w exit row
FRA 2 paxów - data zakupup 13 grydnia - taryfa light :) nie można wybierać miejsca

to tyle z lotów +1
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#6012 PostWysłany: 26 Sty 2022 20:16 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ja też nigdy nie miałem problemów z wyborem lepszych miejsc razem, o ile były dostępne i się leciało na tej samej rezerwacji.
Zdecydowanie widać różnicę, jeżeli ma się status (nawet FTL, nie mówiąc o *Gold), bo zdarzało mi się, że nie dodałem numeru karty przy rezerwacji i byłem zdziwiony ograniczonym wyborem, a po dodaniu karty zmieniało się to diametralnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6013 PostWysłany: 26 Sty 2022 20:20 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
teraz akurat mówimy o wyborze miejsca podczas zakupu biletu, przywilej Senatora czy tam Golda
FTL fakt, przy odprawie ma więcej miejsc do wybrania niż osoba bez statusu.

EDIT zamiast zakupu biletu napisałem odprawy


Ostatnio edytowany przez Ander, 26 Sty 2022 20:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6014 PostWysłany: 26 Sty 2022 20:22 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
@Ander możesz rozwinąć swój komentarz, bo nie wiem, o co chodzi?
Dokładnie o wyborze miejsca podczas odprawy pisałem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Ander lubi ten post.
 
      
#6015 PostWysłany: 26 Sty 2022 20:28 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
mój błąd, chodziło mi o wybór miejsca na więcej niż 24h od odlotu, np podczas zakupu biletów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6016 PostWysłany: 28 Sty 2022 16:30 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Jak to jest z dostępnością biletów za mile? Będę potrzebował biletów na kwiecień/maj i jak sobie sprawdzam, to wychodzi mi, że jest tam spora zmienność. 2 tygodnie temu na odcinku A-B dostępne był bilet LO tylko na rano, obecnie jedynie na wieczór. Na odcinku B-A był dostępny lot wieczorny, teraz z kolei dwa wcześniejsze. Czy to tak wciąż będzie się zmieniać? :?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6017 PostWysłany: 28 Sty 2022 16:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2860
platynowy
@Kashpir

Niestety tak, az dojdzie do momentu, ze nie bedziesz juz widzial zadnej dostepnosci.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#6018 PostWysłany: 28 Sty 2022 17:09 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Czyli jeśli pojawi się dostępność na interesujący mnie lot, to łapać jak najszybciej? Nie chciałbym liczyć na jakieś okazje milowe czy najmilsze, bo potrzebuję konkretne "doloty" pod long-haula, więc liczę się z zapłaceniem wyższej stawki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6019 PostWysłany: 28 Sty 2022 17:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
@Kashpir
Tak, ja bym łapał jak naszybciej. Przy szukaniu long-haula dostępność zmieniała mi się nawet w ciągu dnia. Tylko fart sprawił, że w jeden dzień pojawiły się loty, których szukałem. Do wylotu z ciekawości jeszcze to śledziłem i gdybym czekał dalej, to nic by z tego nie było.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#6020 PostWysłany: 28 Sty 2022 17:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 531
Kilometry: 818 751
złoty
Tak informacyjnie dla potomności.

Chciałem wczoraj zrobić na infolinii M&M upgrade YYZ-WAW LO dla 3x pax z eco premium do biznesu wykorzystując:
- dwa evouchery z dwóch różnych kont ( moje i żony )
- mile do pobrania z dowolonego konta z uwagi na opcję pool - tzn. konto rodzinne.

Powyższa kombinacja dawała błąd u konsultantki:
- not enough vouchers

Upgrade zrobiony finalnie z:
- 1x evoucher
- 2x30k mil
Sugestia konsultantki, aby napisać maila z reklamacją i opisać sytuację. Według niej problemem były konta w opcji pool, ponieważ system nie widział dwóch evoucherów, a jeden. Nie było to dla mnie wielkim problemem, ponieważ ilość miejsc w biznesie była dokładnie taka jak potrzebowałem. Co ciekawe wyszukiwarka Miles and More pokazywała brak miejsc w biznesie.

Po niespełna dniu odpowiedź z M&M:

Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Uprzejmie informuję, że uprawniony pracownik dokonał korekty na koncie Miles & More zgodnie z Pana dyspozycją.

Mile od razu wróciły na konto, a evoucher został wykorzystany.
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
7 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8137 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 407  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group