Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


 [ 4685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 235  Następna
Autor Wiadomość
#4541 PostWysłany: 21 Sty 2020 15:53 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5371
Loty: 813
Kilometry: 773 674
platynowy
Wiem, że mają do dwóch tygodni.

Chciałem się właśnie upewnić, czy to bardziej ogólny problem, czy coś tylko u mnie (ktoś kiedyś się skarżył na forum, że u niego nie naliczało, podczas gdy większość użytkowników nie miała problemów).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4542 PostWysłany: 21 Sty 2020 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 966
Loty: 44
Kilometry: 57 793
srebrny
Może o mnie chodziło. Do pewnego momentu miałem też za każdym razem do 24h a potem nagle urwalo się. Lufa w międzyczasie wchodziła a ponad 10 kolejnych LO w ogóle. Większość naliczyłem skanem bp po 7 dniach. A na końcu pisałem do lotu, oni stwierdzili ze coś zrobili i powinno być ok i faktycznie ostatnie znowu same wskoczyły.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#4543 PostWysłany: 22 Sty 2020 08:42 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 279
niebieski
Wydaje mi się, że jest taka możliwość ale prosiłbym o potwierdzenie zanim zacznę szukać lotu.
Lot za mile dla 3 osób (ja, żona, córka).

Czy przy jednej rezerwacji mogę wykorzystać mile z konta żony i córki, a resztę która brakuje dorzucić ze swojego konta milowego?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4544 PostWysłany: 22 Sty 2020 09:22 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 548
złoty
@Siemion - przeczytaj choć ostatnie 5 stron tego tematu ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4545 PostWysłany: 22 Sty 2020 15:16 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 279
niebieski
@lluukk: widziałem to co napisałeś ale chciałem potwierdzenia od jeszcze kogoś
... bo widzisz, dzisiaj dzwoniłem do M&M i powiedzieli, że tak się nie da.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4546 PostWysłany: 22 Sty 2020 15:56 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
Czy w momencie skorzystania z mileage pooling, zmieni się mój nr karty M&M? Czekam na sporo punktów - chciałbym je otrzymać w programie mowa jest o rodzinie, na innych stronach o znajomych. Czy muszę mieć identyczne nazwisko z dziewczyną, żeby zbierać punkty? Proszę o doprecyzowanie ze strony osób, które korzystają. No i pytanie, czy punkty z karty dziewczyny, które już na niej są, również zostaną przelane, czy program dotyczy tylko nowych punktów?

Pytam, bo do wczoraj myślałem, że punktów łączyć nie można lub można, ale za bajońskie kwoty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4547 PostWysłany: 22 Sty 2020 16:30 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
Możesz łączyć karty nawet ze znajomymi. Druga osoba musi to zatwierdzić. Mile są zużywane tylko na podstawie ich terminu ważności.
Czyli te tracące ważność najwcześniej są pobierane jako pierwsze w kolejności.
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#4548 PostWysłany: 22 Sty 2020 17:05 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 737
Loty: 331
Kilometry: 571 294
niebieski
@Kothson nr karty się nie zmienia
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#4549 PostWysłany: 22 Sty 2020 18:28 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
Wykorzystam Waszą kompetencję w temacie i dopytam jeszcze:

Na koncie A) posiadam sporą ilość mil, które mają ważność 36 miesięcy, z racji posiadania karty kredytowej M&M.

Konto B) należy do dziewczyny, która nie zbiera mil tak jak ja, nie lata zbyt często regularnymi liniami, ale przed nią jakieś tam rezerwacje.

Pytanie: czy punkty z konta B również z racji mojej karty będą miały ważność do 36 miesięcy, czy wyzerują sie po 3 miesiącach z racji braku karty kredytowej, braku kolejnych lotów itp?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4550 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 222
niebieski
A czy da się "wyjść" z mileage poolingu, czyli rozdzielić wcześniej połączone konta?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4551 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:14 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 358
srebrny
@Kothson, posty #4506 i #4507 z zeszłego tygodnia. Naprawdę nie można przejrzeć kilku ostatnich stron, albo skorzystać z wyszukiwarki w górnym prawym rogu?

billabong napisał(a):
Niestety każdy z Was pracuje na swój status i Ty nie przekazujesz benefitów statusu (utrzymywanie mil) innym osobom w mileage pool. Mile nie są "przelewane" na Twoje konto, zostaną na jego i niczego to nie zmieni jeżeli chodzi o datę ważności jego części składowej MP.
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4552 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:26 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
Ok, to teraz pytanie. Ja mam 20 000 mil, na drugim koncie jest 5 000. Na poolu pokazuje 25 000 mil. Teraz pytanie, czy na zasadzie poola zrobie rezerwacje w "najmilszym" poniedzialku i kupie bilet do USA RT, czy pool działa tylko w innych liniach?

Co właściwie daje mi ten pool..
Góra
 Relacje PM off  
 
#4553 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:36 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
O ile zrobicie pool, na adresach innych niż polskie to już na infolinii Wam mogą nie wystawić biletu z NP, bo ta promocja jest tylko dostępna na Polskę.
Pool działa na wszystkich liniach.
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#4554 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:42 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
A jeśli przed kontaktem z infolinią zmienię adres na polski, to wtedy wystawią? Czy dojdzie do sytuacji, w której rozłączy nam konta, jeśli wrócę do polskiego adresu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4555 PostWysłany: 22 Sty 2020 19:47 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
To jest pytanie na które będziesz w stanie nam odpowiedzieć z autopsji.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Kothson uważa post za pomocny.
 
 
#4556 PostWysłany: 22 Sty 2020 20:12 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
Wyczuwam sarkazm, biorę na klatę.
Góra
 Relacje PM off
Chupacabra lubi ten post.
 
 
#4557 PostWysłany: 22 Sty 2020 20:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Paź 2012
Posty: 510
Loty: 4
Kilometry: 4 702
niebieski
Podziel się doświadczeniem po.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4558 PostWysłany: 22 Sty 2020 20:29 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
Kothson napisał(a):
Czy dojdzie do sytuacji, w której rozłączy nam konta, jeśli wrócę do polskiego adresu?

Nie.
Góra
 Relacje PM off
lluukk lubi ten post.
lluukk uważa post za pomocny.
 
 
#4559 PostWysłany: 22 Sty 2020 20:40 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 217
niebieski
Ok, podzielę się po.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4560 PostWysłany: 22 Sty 2020 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 201
niebieski
hej, mam taki problem ze skredytowaniem jednego odcinka za który należy mi się całekiem sporo mil i proces reklamacyjny otwarty już od listopada ubiegłego roku i kończy mi się cierpliwość do obsługi klienta miles&more.

Chodzi o lot linią partnerską StarAliance a mianowicie LATAM na trasie GRU-CDG.
Problem jest taki, że przy próbie kredytowania tego lotu system odrzuca zgłoszenie z komunikatem błędu "nieprawidłowy numer rejsu lub data".
Problem w tym, że dane są prawidłowe i polska obsługa klienta (mailowa) też nie potrafi sobie z tym poradzić.
Od pewnego czasu już zupełnie mnie olewają i przestali odpowiadać na moje maile.

Dodam tylko, że leciał ze mną kolega tym samym lotem i mimo, że też miał problem z automatycznym skredytowaniem mil to jednak przez maila udało mu się rozwiązać sprawę i dostał 8777 mil za ten odcinek.
Sprawa jest o tyle dziwna, że mile te przyznał mu konsultant który przestał odpowiadać na moje maile.

W jaki sposób mogę eskalować sprawę? Czy ma ktoś może jakiegoś maila do supervisora?
_________________
Image
http://www.facebook.com/lifetripblog
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 235  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group