Autor: | snooka [ 29 Gru 2012 12:49 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Pytanie do posiadaczy karty mbank M&M: po jakim czasie od otrzymania miesięcznego wyciągu transakcji mile trafiają na konto? |
Autor: | man4business [ 29 Gru 2012 13:26 ] |
Temat postu: | Odp: Miles & More: pytania |
Mile są naliczane niezależnie od terminu zamknięcia okresu rozliczeniowego. 10-tego każdego miesiąca. |
Autor: | snooka [ 29 Gru 2012 13:44 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Dzięki |
Autor: | szymonpoznan1 [ 29 Gru 2012 14:14 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Zazwyczaj jest to kilka dni wcześniej, ale deadline jest zawsze 10-tego. |
Autor: | ExGliwice [ 30 Gru 2012 11:56 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
czy komus udalo sie naliczyc mile wstecz za lot czarterowy condor z niemiec (wykupiony jako pakiet z biura podrozy)? Na stronach miles-and-more jest napisane, ze trzeba podac karte przy check-in, czego nie zrobiłem ;-( |
Autor: | marmajt [ 30 Gru 2012 23:44 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Znajoma chce zapisać się do Miles&more. Czy jest obecnie jakaś promocja, dająca mile na start? |
Autor: | mezzo [ 31 Gru 2012 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
ExGliwice napisał(a): czy komus udalo sie naliczyc mile wstecz za lot czarterowy condor z niemiec (wykupiony jako pakiet z biura podrozy)? Na stronach miles-and-more jest napisane, ze trzeba podac karte przy check-in, czego nie zrobiłem ;-( Jeśli te loty zliczają się do m&m, to można uzyskać naliczenie mil na loty chyba do 6 mies. wstecz. Po zalogowaniu na koncie m&m jest zakladka "prośba o naliczenie mil". Trzeba podać nr biletu i ew. nr rezerwacji. |
Autor: | edytinha [ 01 Sty 2013 17:26 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Najwazniejsze jest zachowanie karty boardingowej, niewazne gdzie kupilo sie bilet na lot. Wydaje mi sie, ze w przypadku Condora nie ma mozliwosci naliczenia wstecznie mil za posrednictem formularza on-line, trzeba wyslac zatem oryginal karty boardingowej do Niemiec. |
Autor: | ExGliwice [ 02 Sty 2013 10:23 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
edytinha napisał(a): Najwazniejsze jest zachowanie karty boardingowej, niewazne gdzie kupilo sie bilet na lot. Wydaje mi sie, ze w przypadku Condora nie ma mozliwosci naliczenia wstecznie mil za posrednictem formularza on-line, trzeba wyslac zatem oryginal karty boardingowej do Niemiec. tak właśnie doczytałem na stronach m&m https://www.miles-and-more.com/online/m ... 49328&l=en "Condor cannot be credited using the online form." i zrobiłem.. Nie mialem co prwada numeru biletu, ktory byl wymagany na formularzu, ale boarding pass wyslalem. |
Autor: | maxima [ 02 Sty 2013 12:51 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
marek2011 napisał(a): Loty zrealizowane do 6 m-c wstecz poprzedzających dzień rejestracji w M&M można skredytować poprzez wypelnienie formularza z poziomu profilu w M&M - trzeba w nim podać dane dot. przelotów (numer biletu, lotów, trasa, data itp.) - dotyczy to przewoźników zintegrowanych; w przypadku innych linii Star Alliance i partnerskich konieczne jest niestety wysłanie oryg. BP + potwierdzenia rezerwacji do Niemiec. Czy SWISS jest linią zintegrowaną? Robiłam podróż WAW-ZRH-MRU-ZRH-WAW wszystko na 1 bilecie. Z naliczeniem mil za loty na trasie WAW-ZRW-WAw nie ma problemu, za to te pojawiają się za odcinek na MRU. Czy eticket wystarczy?? Do kogo to zgłosić (może zagranicą?) bo w Polsce robią problemy... |
Autor: | edytinha [ 02 Sty 2013 14:14 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Generalnie Swiss przechodzi przez formularz on-line, ale jezeli nie przyjmuje danych wpisanych przez Ciebie (co sie oczywiscie zdarza), jedynym wyjsciem jest wydrukowanie formularza PDF oraz przeslanie go wypelnionego wraz z oryginalem karty pokladowej do Niemiec. Potem czekac i czekac. Jesli wciaz nie bedzie mil na koncie to dzwonic do Niemiec, nie ma sensu do Polski. Niedawno przerabialam problem z jednym odcinekiem Swissa (bilet Lufthansy, piec segmentow podrozy i trzy rozne linie) Niestety za lot z lipca, nalezne mi 6000 mil naliczono dopiero w grudniu (po 4 krotnym wyslaniu formularza, przeslaniu skanu karty do M&M w Polsce, przeslaniu oryginalu do Niemiec az wreszcie wielu telefonach do Polski i Niemiec). M&M w Polsce zajmuje sie tylko LOTem i Lufthansa, niewazne jaki bilet, wazne kto wykonywal lot. |
Autor: | maxima [ 02 Sty 2013 14:35 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
edytinha napisał(a): Generalnie Swiss przechodzi przez formularz on-line, ale jezeli nie przyjmuje danych wpisanych przez Ciebie (co sie oczywiscie zdarza), jedynym wyjsciem jest wydrukowanie formularza PDF oraz przeslanie go wypelnionego wraz z oryginalem karty pokladowej do Niemiec. Potem czekac i czekac. Jesli wciaz nie bedzie mil na koncie to dzwonic do Niemiec, nie ma sensu do Polski. Niedawno przerabialam problem z jednym odcinekiem Swissa (bilet Lufthansy, piec segmentow podrozy i trzy rozne linie) Niestety za lot z lipca, nalezne mi 6000 mil naliczono dopiero w grudniu (po 4 krotnym wyslaniu formularza, przeslaniu skanu karty do M&M w Polsce, przeslaniu oryginalu do Niemiec az wreszcie wielu telefonach do Polski i Niemiec). M&M w Polsce zajmuje sie tylko LOTem i Lufthansa, niewazne jaki bilet, wazne kto wykonywal lot. dzięki - a co jeśli nie znajdę karty pokładowej?? nie sądziałam, że będą takie problemy i nie wiem czy gdzies je mam... mam eticket - pt to chyab logiczne, że skoro wykorzystalam 1 i ostatni odcinek, to chyba 2-3 też musiałam, wiec w czym problem?? |
Autor: | edytinha [ 02 Sty 2013 21:31 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Jesli nie masz oryginalu karty to moze byc problem ale sprobuj zatem zalaczyc chociaz kopie e-ticketu. A tak w ogole, to probowalas przez formularz on-line, bo tak naprawde to na e-tickecie sa chyba wszystkie dane, ktore nalezy wpisac w formularzu. Logicznym dla mnie tez bylo, ze kiedy wyslalam do Niemiec oryginal karty pokladowej za odbyty lot, to zaraz potem powinny pojawic sie mile na koncie. Zamiast mil jednakze mialam po raz 4-ty informacje na moim koncie milowym, ze nie ma nazwiska na liscie pasazerow. Dla mnie byl to nonsens, bo przeciez mieli moj oryginal karty, najlepszy dowod, ze odbyla podroz na danym odcinku. Poczulam sie zatem tak, jakby moja karte wyrzucili do kosza (w moim przypadku byl problem z wpisanym imeniem w miejscu nazwiska a i drugie nazwisko bylo niekompletne, co zreszta nie stanowilo problemu w naliczeniu mil za pozostale 4 odcinki). Jesli bylby to krotszy lot, za jakies marne pare mil, to bym pewnie odpuscila (zreszta zrobilam tak juz za lot kolumbijska AVIANKA, pomimo wyslanego oryginalu karty) ale nie podarowalam im moich 6000 mil i dopiero po kilku telefonach do Niemiec wyprostowano sytuacje. |
Autor: | Caliante [ 03 Sty 2013 12:05 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Witam, Jeżeli ktoś z Państwa chciałbym odsprzedac mile, to prosze o kontakt na PRV ! |
Autor: | Gregggor [ 03 Sty 2013 12:47 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Caliante napisał(a): Witam, Jeżeli ktoś z Państwa chciałbym odsprzedac mile, to prosze o kontakt na PRV ! Napisałem na PRV |
Autor: | peter1956 [ 13 Sty 2013 23:06 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
30000 mil po Europie to jest bilet OW czy RT ? Czy za 30k mil mozna skonfigurowac bilet krk-cdg i lhr-krk tak zeby nic nie doplacac ? |
Autor: | Hose [ 25 Sty 2013 18:27 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Witam Mam ponad 370k mil na koncie i status Senator ważny do końca lutego 2013. Co stanie się z niewykorzystanymi milami w przypadku utraty statusu (0 mil statusowych) ? |
Autor: | Sudoku [ 25 Sty 2013 19:36 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Mile znowu zaczynają być ważne max 36 miesięcy, co jest liczone od momentu ich naliczenia, czyli wszystkie mile zdobyte 3 lata wstecz od lutego 2013 lub wcześniej teoretycznie upływają od razu. Ale przyjęty jest 3-miesięczny okres karencji, który liczy się chyba od końca kwartału, czyli zachowałyby ważność do czerwca. Mile uzyskane później traciłyby swoją ważność po 3 latach, ale też jest to liczone miesięcznie lub kwartalnie. Jeśli jeszcze masz status Senator, to skorzystaj z dedykowanego nr infolinii i tam na pewno wszystko dokładnie wyjaśnią. |
Autor: | Sudoku [ 25 Sty 2013 19:44 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
peter1956 napisał(a): 30000 mil po Europie to jest bilet OW czy RT ? Czy za 30k mil mozna skonfigurowac bilet krk-cdg i lhr-krk tak zeby nic nie doplacac ? Można. Sprawdź jaka jest dostępność biletów-nagród na tych trasach, bo może się opłacać poczekać do 2 tygodni przed podróżą i wówczas mieć to samo za 15 tys. mil. Oczywiście za 15 lub 30 tys. mil możesz kupić bilety, ale będziesz musiał jeszcze wykupić podatki i opłaty, co raczej czyni taką operację mało opłacalną. Na te dodatkowe opłaty potrzebne jest w tej chwili jeszcze 18 tys. mil. |
Autor: | mikepapa [ 25 Sty 2013 19:59 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: pytania |
Hose napisał(a): Mam ponad 370k mil na koncie i status Senator ważny do końca lutego 2013. Co stanie się z niewykorzystanymi milami w przypadku utraty statusu (0 mil statusowych) ? Sudoku napisał(a): Mile znowu zaczynają być ważne max 36 miesięcy, co jest liczone od momentu ich naliczenia, czyli wszystkie mile zdobyte 3 lata wstecz od lutego 2013 lub wcześniej teoretycznie upływają od razu. Ale przyjęty jest 3-miesięczny okres karencji, który liczy się chyba od końca kwartału, czyli zachowałyby ważność do czerwca. Mile uzyskane później traciłyby swoją ważność po 3 latach, ale też jest to liczone miesięcznie lub kwartalnie. Jeśli jeszcze masz status Senator, to skorzystaj z dedykowanego nr infolinii i tam na pewno wszystko dokładnie wyjaśnią. @Sudoku Wprowadzasz w błąd. Z SEN spadnie do FTL na 2 lata. Na FTL mile również są ważne bezterminowo. Masz czas na wykorzystanie mil do 2018. |
Strona 12 z 460 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |