Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 05 Paź 2020 16:52 

Rejestracja: 03 Wrz 2019
Posty: 60
Loty: 62
Kilometry: 110 392
Mam kupione loty na Mauritius na początek listopada. Na ten moment na Mauritiusie po wylądowaniu jest obowiązkowa 14 dniowa kwarantanna w jednym z hoteli z bazy "kwarantannowych". Srednio widzi mi się siedzenie w zamknięciu 14 dni i jeszcze płacenie za narzucony mi hotel (btw wcześniej już kupiłam nocleg gdzieś indziej).
Lot kupowałam w grudniu ubiegłego roku, jeszcze przed epidemią.
Czy w obecnej sytuacji linia lotnicza (air france i air Mauritius) zwrócą mi pieniądze za lot?
Proszę o rady
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 05 Paź 2020 16:53 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7576
srebrny
Zapytaj przewoźnika.
Góra
 Relacje PM off
LonDynia uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 05 Paź 2020 17:06 

Rejestracja: 03 Wrz 2019
Posty: 60
Loty: 62
Kilometry: 110 392
Tak zamierzam, ale może ktoś już ma jakieś doświadczenia:)
Góra
 Relacje PM off
megirumi uważa post za pomocny.
 
 
#4 PostWysłany: 05 Paź 2020 17:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 562
Loty: 167
Kilometry: 204 307
srebrny
znajomi dostali zwrot w postaci vouchera za MRU i RUN
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 05 Paź 2020 17:41 

Rejestracja: 02 Wrz 2020
Posty: 296
niebieski
A ja ogólnie wygląda kwestia zwrotu po tym jak kraj wprowadza kwarantannę dla przylatujących z Polski ?
Rozumiem że jeśli kraj dodatkowo wspomina o wymogu negatywnego wyniku testu, a jeśli jest brak to kwarantanna to niestety trzeba sobie zrobić test dopiero lecieć ale co w przypadku tylko samej kwarantanny ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 05 Paź 2020 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 562
Loty: 167
Kilometry: 204 307
srebrny
w tym przypadku chodziło o upadłość Air Mauritius i przejecie ich lotów przez Air France
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 05 Paź 2020 17:57 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 285
niebieski
Marcin Bartoszewski napisał(a):
A ja ogólnie wygląda kwestia zwrotu po tym jak kraj wprowadza kwarantannę dla przylatujących z Polski ?
Rozumiem że jeśli kraj dodatkowo wspomina o wymogu negatywnego wyniku testu, a jeśli jest brak to kwarantanna to niestety trzeba sobie zrobić test dopiero lecieć ale co w przypadku tylko samej kwarantanny ?

albo lecisz albo tracisz pieniadze za bilet w lowcostach, regularne oferuja zmiane na inny termin
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 12 Paź 2020 19:01 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 3
Witam,

Mam identyczny problem, ostatnio bilety zostały zamienione na Vouchery i po 2 latach moge ubiegać się o zwrot.

Nadmienię, że zakupiłem bilety na portalu gotogate - wiec za bilety odpowiada osoba która otrzymała pieniądze, ale oni zbywają mnie do przewoźnika.

Bardzo proszę o kontakt osobisty, może wspólnie znajdziemy rozwiązanie

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 21 Lip 2021 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 646
srebrny
Rajesh Kuthrappali napisał(a):
albo lecisz albo tracisz pieniadze za bilet w lowcostach, regularne oferuja zmiane na inny termin


A jeśli mogę spytać to ma znaczenie czy kupię bilet linii regularnej w OTA czy na stronie przewoźnika? W przypadku zmian covido kwarantannowych pośrednik również mi coś zapewni w zamian, oczywiście po potrąceniu prowizji?
Chodzi konkretnie o lot LH.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 19 Lis 2022 12:26 

Rejestracja: 19 Lis 2022
Posty: 1
Czy udało się Wam odzyskać pieniądzę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 21 Sty 2023 17:38 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 3
Cześć,

Po 3 latach rozwiazalem problem z gotogate i airmauritius. Pelen zwrot kosztow + rekompensata zostały zwrocone na Polskie konto bankowe.

Z checia pomoge osoby ktore wciaz nie otrzymaly pieniedzy za voucher od gotogate lub airmauritius .

Pozdrawiam Adam
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group