Autor: | eeyore [ 19 Maj 2012 16:51 ] |
Temat postu: | Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
Witam wszystkich, niestety nie udało mi się wyszukać odpowiedzi na to pytanie, więc pozwolę sobie założyć nowy temat. Ryanair poinformował mnie o zmianie czasu odlotu i przyloty na trasie Florencja - Wrocław. Jedną z opcji możliwych jest rezygnacja i zwrot poniesionych kosztów. Teraz esencja pytania, czy w przypadku rezygnacji z biletu istnieją jakieś obostrzenia zakazujące ponownego zabookowania biletu na ten sam termin, z którego właśnie zrezygnowałem? W międzyczasie cena biletu zrobiła się korzystniejsza i to w sposób wart zachodu ![]() |
Autor: | pawelosw [ 19 Maj 2012 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Rezygnacja z lotu i ponowne zabookowanie |
Jak duże czasowo jest przesunięcie i na ile dni/tyg. przed wylotem poinformował Cię o tym Ryanair ? |
Autor: | Abcn [ 19 Maj 2012 17:24 ] |
Temat postu: | Re: Rezygnacja z lotu i ponowne zabookowanie |
Jesli R. sam daje możliwość zwrotu , to chyba możnaby tak zrobić -z ewentualną zmianą emaila, literówką w imieniu na wszelki wypadek- sam nie praktykowałem, ale nie widzę przeszkód. jako mod zmieniam nieco tytuł |
Autor: | eeyore [ 19 Maj 2012 18:03 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
Przesunięcie jest minimalne kilka godzin, poinformowany zostałem na półtora miesiąca przed. Czyli zasadniczo okres zmiany i powiadomienia nie powinny mieć znaczenia. Zacząłem się zastanawiać nad tym, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na utracenie biletu, a jakby się zastanowić w interesie linii lotniczych byłoby zablokowanie takiego procederu Abcn napisał(a): sam nie praktykowałem, ale nie widzę przeszkód. Dzięki. Może jeszcze ktoś się odezwie, kto bawił się tak ![]() |
Autor: | m3lm4k [ 19 Maj 2012 18:20 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
Tak samo jak Abcn mysle, ze nie powinno byc problemu, zwlaszcza jesli dodatkowo zmienisz adres email. Z literowka nie kombinowalbym, bo gdybys nazywal sie np. Adam Nowak to blokowalbys kupno biletu drugiej osobie o tak popularnych personaliach? Raczej nie ![]() |
Autor: | arafat111 [ 20 Maj 2012 00:45 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
nie powinno byc problemu, w mysl zasady: co nie zabronione to dozwolone... zreszta sam RYANAIR proponuje zwrot kosztow...a kto CI zabroni kupic sobie nowy bilet na ten sam dzien? |
Autor: | ojtam [ 31 Maj 2012 21:35 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
Witam. Mam podobny problem. Wczoraj kupiłam bilety do Girony (RyanAir) na 26.06 około 17 i dziś dostałam powiadomienie, że godzina wylotu została przesunięta na 10. W dodatku po tej zmianie bilety na samolot staniały o 1/3, więc zastanawiam się, czy nie ubiegać się o zwrot kosztów i nie wykupić ich sobie jeszcze raz. Moje pytanie jest jednak takie: czy zwrot kosztów naprawdę jest "całkowity"? Boję się, że zrezygnuję z biletów i zwrócą mi pieniądze tylko za przelot, a nie za inne opłaty (chociażby 120 zł transakcyjnej) i zwyczajnie na tym stracę... Z góry dziękuję za odpowiedź! ![]() |
Autor: | Chaykin [ 31 Maj 2012 23:33 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
Tak, zwrot kosztów jest całkowity. W mailu od Ryanaira o zmianie godziny powinien być link gdzie można wypełnić dane by dostać zwrot. |
Autor: | ole-dziii [ 01 Cze 2012 00:39 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
eeyore napisał(a): Dzięki. Może jeszcze ktoś się odezwie, kto bawił się tak Ja się bawiłem. Zwracają bez problemu całą kwotę (na pewno bilet i podatki, nie wiem jak jest z opłatą transakcyjną bo nie płaciłem). Pieniądze na koncie miałem po tygodniu - trochę inna kwota ze względu na inny kurs euro Nowy bilet można rezerwować bez problemu, nie ma to żadnego związku ze zwrotem |
Autor: | grzek [ 01 Cze 2012 08:55 ] |
Temat postu: | Re: Przyjęcie zwrotu kosztów od Ryana i ponowne zabookowanie |
A Ryanair przysyła jakieś potwierdzenie, że otrzymał od nas formularz zwrotu kasy, bo ja ten formularz z ich linka wypełniłem i wysłałem wczoraj i nic nie dostałem. Dziś wszedłem na swoją rezerwację i nie ma tam informacji o mojej rezygnacji. Jak z ich strony wygląda potwierdzenie przyjęcia prośby o zwrot kosztów ? Pozdro |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |