Autor: | szqod [ 20 Sty 2016 00:52 ] |
Temat postu: | Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Witam, próbowałem szukać pomocy po internecie, ale już sam nie wiem gdzie się zwrócić. Nie jestem wprawionym podróżnikiem, rzadko kupuje bilety. Znalazlem dzisiaj na flipo.pl bilety do Brazyli. Zamówiłem, przy przetwarzaniu wyskoczył jakiś błąd, że transakcja niezrealizowana. Wchodzę na konto, a karta została obciążona? Czy tak jest zawsze? Czy teraz mam czekać, aż pieniądze wrócą na konto? Czy mam gdzieś dzwonić? Proszę o pomoc |
Autor: | vivere [ 20 Sty 2016 01:00 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Prawdopodobnie nie obciążona ale blokada, kasa wróci sama...możesz zadzwonić do banku jak chcesz się upewnić |
Autor: | grreg20 [ 20 Sty 2016 01:01 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
U mnie identyczna sytuacja u pośrednika flipo.pl, lecz w przypadku biletów do Tokio. Cały proces rezerwacji przebiegł pomyślnie. Podczas przetwarzania danych - na samym końcu - nagle pojawił się komunikat o treści: Szanowny kliencie ! Rezerwacja nie została pomyślnie zakończona, aby ponownie wyświetlić wyniki wyszukiwania kliknij na przycisk WRÓĆ. Środki pieniężne zostały zablokowane na karcie. |
Autor: | szqod [ 20 Sty 2016 01:05 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
U mnie wyskoczył ten sam komunikat. Co w takim razie teraz? Próbować drugi raz? Czekać ? Dzwonić do banku ? |
Autor: | jobi [ 20 Sty 2016 01:07 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Niestety w nocy niewiele zdziałasz a pewnie sprawa jest mega pilna ze względu na cenę. Co do kasy to pieniądze zostały tylko zablokowane a nie pobrane. Wrócą na konto za kilka dni. No chyba, że jednak do zakupu doszło (szansa niewielka, ale coś takiego też się czasami zdarza). Flipo.pl jest obecne na F4F, na pewno nie zostaniesz bez pomocy, ale okazja Ci pewnie umknie - co zrobić, będzie ich na pewno więcej. |
Autor: | grreg20 [ 20 Sty 2016 01:12 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Mile widziana odpowiedź z strony użytkownika @Flipo.pl ![]() P.S. @jobi - dzięki za sugestie. |
Autor: | szqod [ 20 Sty 2016 01:16 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
@Grreg20 w jakim banku masz konto? jaka karta ? @jobi dzięki za uspokojenie, myślałem, że już dziś nie zasnę. już kij z tym biletem, ale zapłacić i nie lecieć to by mnie bolało ![]() |
Autor: | jobi [ 20 Sty 2016 01:20 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Jeśli ciśnienie jest wielkie i macie zrzut ekranu z niepowodzenia transakcji, może spróbujcie poszukać tego lotu w tych samych datach na momondo, skyscanner, kayak itp. i tam kupcie z przekierowania, czasami jeden pośrednik zadziała a inny nie. Ale jakieś tam niewielkie ryzyko utraty kasy od Flipo w razie uznania rezerwacji jest - współczuję problemu, bo nic po nocy się tu nie załatwi do końca - bank potwierdzi blokadę, ale co z tego - to tylko czasowa blokada a nie potwierdzenie zakupu. |
Autor: | grreg20 [ 20 Sty 2016 01:31 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
@jobi - dzięki za kolejne sugestie. Ja osobiście spokojnie poczekam na wyjaśnienie całego problemu. Byłbym mocno (pozytywnie) zaskoczony, gdyby jednak udało się wszystko tak załatwić, że zostaną wystawione bilety przez flipo.pl. A jeśli NIE, to nie ma problemu - jest ryzyko, jest zabawa. @szqod - z mojej strony płatność dokonywana była przez kartę debetową Visa (bank "lubiany" przez hakerów - PlusBank). |
Autor: | jobi [ 20 Sty 2016 01:37 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Nastaw się na zwrot kasy, bo cena mocno nierynkowa i bileciki musiały schodzić jak bułeczki. Prawdopodobnie trafiliście na moment, kiedy w chwili blokowania pieniędzy ktoś Was wyprzedził i globalny system rezerwacji nie potwierdził waszych miejsc w samolotach, bo pula biletów w tej cenie się wyprzedała. Ale trzymam kciuki, może to coś innego, coś od Flipo i tego Wam życzę. |
Autor: | grreg20 [ 20 Sty 2016 13:47 ] |
Temat postu: | Re: Przerwana transakcja, pieniędzy nie ma |
Kieruję słowa pochwały dla pośrednika @Flipo.pl. Dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy, po wysłaniu drogą mailową szczegółów opisanego wyżej problemu. Dziękuję za profesjonalne podejście do klienta. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |