Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Sie 2017 15:36 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
Ostanio mialam taka sytuacje...
Kupilam pakiet w Tui do Dominikany (przelot i hotel) , przelot w klasie premium....przy locie tam lecielismy w klasie premium.....
wracajac z Dominikany przerzucono nas (cala rodzine wraz z infantem) do klasy ekonomicznej
(na miejscu byla rezydentka i powiedziala ze nic nie moze zrobic bo cala premium jest juz kompletna)
i mam pisac o zwrot kosztow do TUI.
Czy oprocz roznicy w bilecie nalezy mi sie jakies odszkodowanie?..... byl to taki overbooking w premium......
Bede wdzieczna za kompetentne informacje


Ostatnio edytowany przez Abcn, 02 Paź 2017 23:11, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 26 Sie 2017 00:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Jesli pakiet kupiony w Tui, to najlepiej wyjasnic bezposrednio z przedstawicielami Tui, dolaczyc karte pokladowa i domagac sie rekompensaty za nieotrzymane swiadczenia, zapisane w umowie. ;)
TUI z kolei powinno wyjasnic z przewoznikiem.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 26 Sie 2017 01:15 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7261
srebrny
bimba napisał(a):
i jeszcze jedno....czy jezeli to byl overbooking czy tym sie zajmuje ULC?

To nie był overbooking w sensu stricte znaczeniu tego słowa.


Ostatnio edytowany przez boots, 26 Sie 2017 11:36, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 26 Sie 2017 01:18 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
a co w takim razie? przeniseinie do nizszej klasy podrozy jak sie nazywa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 26 Sie 2017 01:38 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5234
Loty: 380
Kilometry: 771 429
Downgrade ;) linia sie bedzie tlumaczyla pewnie tym, ze nie miala miejsc obok siebie dla was i dzieci a chciala dobrze :roll: na zwrot roznicy w cenie miedzy premium a eko macie 100% szans znane z autopsji ale walczylbym o odszkodowanie w ramach zadoscuczynienia, stresu poekonomicznego czy cos.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 26 Sie 2017 01:59 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
ja sie przeszlam do klasy premium na poczatku lotu (liczylam na to ze sie przesiade, przynajmniej ja z infantem) i cala premium byla wypelniona, zreszta economy tez byla wypelniona na full....,
roznica pomiedzy eco a premium to jest pewne ze dostane zwrot (smsowalam po odprawie z przedstawicielstwem tui)...prosilam o PILNA interwencje...ospisali mi ze bielety sa juz wystawione i nic nie moga zrobic..... inapisala mi ze mam skladac reklamacje, napisalm jej ze znicszczyli nam na koniec wakacje.... a ona ze jest jej przykro (pierdy derdy)

ile moze wyniesc odszkodowanie w ramach zdosciuczynienia?
Z tym downgrade to jest serio?
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 26 Sie 2017 08:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 467
Kilometry: 588 681
niebieski
Artykuł 10 Rozporządzenia 261/2004
Umieszczenie w klasie wyższej lub niższej

Cytuj:
2. Jeżeli obsługujący przewoźnik lotniczy umieści pasażera w klasie niższej niż ta, na którą został wykupiony bilet, to w terminie siedmiu dni, za pomocą środków przewidzianych w art. 7 ust. 3, zwraca

a) 30 % ceny biletu w przypadku wszystkich lotów o długości do 1500 km lub

b) 50 % ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrzwspólnotowych dłuższych niż 1500 km, z wyjątkiem lotów pomiędzy europejskim terytorium Państw Członkowskich a francuskimi departamentami zamorskimi, oraz w przypadku wszystkich innych lotów o długości od 1500 km do 3500 km, lub

c) 75 % ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż loty określone w lit. a) lub b), w tym loty pomiędzy europejskim terytorium Państw Członkowskich a francuskimi departamentami zamorskimi.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Kian uważa post za pomocny.
 
 
#8 PostWysłany: 26 Sie 2017 17:57 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
bardzo dziekuje za podrzucenie artykulu....

zobaczymy jak Tui sie zachowa..... mam nadzieje ze nie wycenia mi biletu na 500 zl (dostalam od nich rachunek z cena calosciowa).
Czy orientujecie sie czy potrzebne mmi jest pelnomocnictwo od meza i dziecka? (za infanta nie placilam i nic nie dostane)
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 02 Paź 2017 21:39 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
Witam....

Wyslalam do Tui reklamacje gdzie roszceniem moim bylo 75 % ceny biletu.....(zgodnie z waszymi wskazowkami)

Po 30 dniach Tui odpisalo ze jest im przykro i dokonuja mi zwrotu ....225 zl (byly wykupione 3 pelne bilety )(nie napisali za co)... i ta kwote faktycznie mi przelali na rachunek ....

Dodatkowo dopisali ze Rozporzadzenie WE 261/2004 odnosi sie do lini lotniczeji w zwiazku z powyzszym w celu dochodzenia roszczen z tytulu ww. regulacji prawnej prosimy o kontakt z linia lotnicza......

Przelot odbywal sie Tui Netherlans....zgupialam .....czy musze pisac do Tui Netherlans?

Czy ktos mi cos podpowie w temacie?
Z gory dziekuje
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 02 Paź 2017 22:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
bimba napisał(a):

Przelot odbywal sie Tui Netherlans....zgupialam .....czy musze pisac do Tui Netherlans?

Czy ktos mi cos podpowie w temacie?
Z gory dziekuje

Jeśli liczysz na coś więcej,to nie masz wyjścia.Za umieszczenie was w klasie niższej niż ta, na którą został wykupiony bilet odpowiada przewoźnik i od niego musisz dochodzić rekompensaty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 02 Paź 2017 23:05 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
Dziękuję
Tak, doczytalam to w miedzyczasie w innym miejscu..... no ale ......

Tui Polska mi sprzedalo caly pakiet (lot, hotel) na umowie widnieje tylko suma....skad Tui Netherlands bedzie wiedziecod jakiej sumy ma mi wyplacic to 75%?

Czy Tui Polska jest zobligowane dac mi rozbicie kwotowe na lot i na hotel?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 02 Paź 2017 23:09, edytowano w sumie 1 raz
P
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 02 Paź 2017 23:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
bimba napisał(a):

Czy Tui Polska jest zobligowane dac mi rozbicie kwotowe na lot i na hotel?

Powinno,choćby z powodu tego,że masz prawo wiedzieć czy po ew.przyznaniu rekompensaty jest ona poprawnie naliczona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 03 Paź 2017 08:14 

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 160
Dzieki miram....
wystosuje do Tui Polska pismo z prosba o takie rozliczenie
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group