Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Lis 2014 22:29 

Rejestracja: 12 Lis 2014
Posty: 1
Witam,

Od razu uprzedzam, że zrobiłam straszną głupotę, jestem tego świadoma, tylko niestety zorientowałam się za późno. Ale może ktoś z Was miał podobną sytuację i da sie ją rozwiązać.

Otóż:
Zarezerwowałam bilet na wizzairze na lot z Bergen do Katowic, chciałam zapłacić przelewem bankowym. W gorącej wodzie kąpana i robiąc to pierwszy raz, nie poczekałam na maila z danymi na jakie konto mam wpłacić gotówkę, tylko z podstrony wizzara "Informacje" wybrałam konto z listy krajów POLSKA i wpłaciłam w koronach podaną kwotę. Bank przeliczył kwotę (972 zł z groszami), przelew poszedł.
Po chwili zorientowalam się że zrobiłam błąd, bo powinnam przecież wpłacić na konto norweskie :( dodatkowo mam niedopłatę bo bank przeliczył po innym kursie a za bilet wyszło 999zł.

Dzwoniłam na infolinię i konsultant stwierdził że jest możliwość że oni księgując przelewy mogą zatwierdzić mi z polskiego konta tę wpłatę za tą rezerwacje, tylko po przeliczaniu waluty i okazaniu się że jest niedopłata będę musiała wyrownać różnicę. Ale nie był w stanie odpowiedzieć mi konkretnie jak praktykują i co zrobią w takiej sytuacji. Przelew był wykonany dzisiaj, oni mają 5 dni na jego potwierdzenie, więc poradził mi dzwonić do 5 dni i wtedy wyjaśniać sprawę.

Pytanie do Was- czy ktokolwiek zrobił, słyszał lub wie o kimś, kto zrobił taka fatalna pomyłke i jak sprawa sie rozwiązała? Czy wizzair dokona zwrotu kasy bo nie zidentyfikowali płatności? Czy lepiej robić nową rezerwację i opłacic ją poprawnie a z tą czekać na zwrot ? Czy spokojnie odczekac te 5 dni do rozmowy z konsultantem i liczyć na to że mi te płatność zaakceptują i zgodzą się na dopłatę??

Liczę na Wasze odpowiedzi, jesli jakaś kwestia jest niejasna do rozpoznania problemu i udzielenia odpowiedzi - to ją wyjaśnie.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom) Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom)
Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group