Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 747 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:04 

Rejestracja: 18 Gru 2011
Posty: 274
niebieski
W tamte wakacje wypadł mi awaryjny nocleg w Krakowie. Rezerwowałem przez booking.com stojąc w recepcji i gadając z recepcjonistą. Jak mi powiedział że musi czekać na fax od booking.com to myślałem że żartuje, ale faktycznie po paru minutach wszystkie dane przyszły faxem do recepcji.
Od tamtej pory tylko prepaid!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#42 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:16 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 343
niebieski
dlugi_szmul napisał(a):
W tamte wakacje wypadł mi awaryjny nocleg w Krakowie. Rezerwowałem przez booking.com stojąc w recepcji i gadając z recepcjonistą. Jak mi powiedział że musi czekać na fax od booking.com to myślałem że żartuje, ale faktycznie po paru minutach wszystkie dane przyszły faxem do recepcji.
Od tamtej pory tylko prepaid!


Przeciez nawet travel agents wysylaja dane karty do hoteli jako skan, by pozniej obiazono ich firmowe karty.
Problemem nie jest w jaki sposob to dziala tylko Wasze banki, ktore w opisanych powyzej sytuacjach nie chca uznac chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:16 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
i nie mówcie, że Wasze karty są bezpieczne, bo istnieje chargeback, do poczytania:

Chargeback dotyczy innej sytuacji, niz opisywana tam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
cekace napisał(a):
do rezerwacji na bookingu tylko i wyłącznie prepaid!

i nie mówcie, że Wasze karty są bezpieczne, bo istnieje chargeback, do poczytania:
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,992964,kradiez-z-karty-kredytowej-a-stanowisko-mbanku-odmowa,1.html

cytat z w/w linku:
mEkipo, od czego jest chargeback??? Czy czasem nie dla takich przypadków? Jak to czytam, to się nóż w kieszeni otwiera.

Dla porównania - skostniałe PKO BP po moim zgłoszeniu mailowym podwójnie zaksięgowanej transakcji przysłało papierowe potwierdzenie złoszenia. A po dwóch miesiącach kasa wróciła na konto wraz z odsetkami i przeliczeniem wszystkich odsetek od kredytu odnawialnego. Czyli można. Trzeba tylko chcieć!


banku musicie zmienić a nie karty 8-)

i jeszcze jeden cytat:
Pamiętam natomiast, jak kilka lat temu Visa i MasterCard ogłosiły, że od jakiejś daty za wszystkie takie oszustwa odpowiada ta strona, która nie wdrożyła zabezpieczenia 3D Secure. W tym wypadku to mBank go nie wdrożył i... nic dziwnego, że się wypiera przyznania racji klientowi.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 264
niebieski
To nie jest wina booking.com!
Kozystam z tej strony od dawna i niezliczona ilosc razy rezerwowalam hotele przez nich. Nigdy nie mialam problemow!

Za to raz zdazylo mi sie ze moje dane oraz numer kraty zostaly skradzione przy bookowaniu biletu lotniczego. Wtedy to Alior Bank do mnie zadzwonil aby potwierdzic czy kupuje lot gdzies w Afryce w klasie biznes. Co sie okazalo: ktos porobowal zrobic najpierw mala transakcje na 50 centow - ktora przeszla a nastepnie chcial zalupic lot za duza kwote. Dzien przed wylotem zadzwonil by do linii lotniczych powiedzial ze rezygnuje i poprosil o zwrot na inne konto. To jest dokladnie to co Alior Bank mi powiedzial (po uwzgledniuniu mojej reklamacji)! Alior nie obciazyl mnie ani zlotowka za ta sytuacje. Prawdopodobnie komputer ktory uzywalam przy bookowaniu mial jakiegos robaczka (kafekja internetowa) i moje dane zostaly przechwycone.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 29 Maj 2013 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1649
niebieski
A czy ktoś z Was próbował może rezerwacji przy pomocy karty wirtualnej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 30 Maj 2013 19:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 60
Loty: 213
Kilometry: 494 205
czapla napisał(a):
(...)W przypadku sfałszowania Państwa karty kredytowej lub jej nieupoważnionego wykorzystania przez osobę trzecią, większość banków i wystawców kart kredytowych bierze na siebie ryzyko i pokrywa wszystkie koszty związane z takim fałszerstwem lub nieprawnym wykorzystaniem karty kredytowej. Czasami, w takim przypadku odliczana jest pewna kwota (zazwyczaj w wysokości 50 EUR lub jej równowartość w lokalnej walucie). W przypadku, gdy wystawca Państwa karty kredytowej lub bank obciąży Państwa taką podlegającą odliczeniu kwotą w związku z nieupoważnioną transakcją wynikającą z rezerwacji dokonanej na naszej stronie, zwrócimy Państwu kwotę w wysokości nie większej niż 50 EUR (lub jej równowartość w lokalnej walucie). Aby uzyskać odszkodowanie, powinni Państwo zgłosić oszustwo do wystawcy Państwa karty kredytowej (zgodnie z jego zasadami i procedurami), a następnie bezzwłocznie skontaktować się z nami mailem (customer.relations@booking.com). W tytule maila prosimy wpisać „Oszustwo związane z użyciem karty kredytowej” oraz przesłać potwierdzenie możliwości zwrotu pieniędzy (np. zasady działalności wystawcy karty kredytowej). Odszkodowanie wypłacane jest wyłącznie w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez bezpieczny serwer Booking.com oraz w przypadku nieupoważnionego użycia Państwa karty kredytowej, które wynika z naszej winy lub zaniedbania i które w żaden sposób nie wynika z Państwa winy w momencie korzystania z Większość obiektów wymaga podania danych karty kredytowej w celu zagwarantowania rezerwacji.(...) odpowiedz od booking.com


No i niestety, napisałam do booking com, czy w razie gdyby bank zgodził się oddać tylko sumę od 50 euro, czy będą skłonni zwrócić te 50 euro.
No i odpisali, że nie :)

Dziękujemy za kontakt z Booking.com.

W odpowiedzi na Pani wiadomości informujemy , ze nasza strona posiada zabezpieczenia , jeżeli chodzi o przekazywanie danych kart kredytowych.

Karta powinna być zablokowana w banku , czego Pani dokonała , natomiast zwrot srodkow z naszej strony nie jest mozliwy.

Jeszcze raz dziękujemy za kontakt z Booking.com i zachęcamy do ponownego skorzystania z naszych usług.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 02 Cze 2013 00:06 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 343
niebieski
biochemik napisał(a):
czapla napisał(a):
(...)W przypadku sfałszowania Państwa karty kredytowej lub jej nieupoważnionego wykorzystania przez osobę trzecią, większość banków i wystawców kart kredytowych bierze na siebie ryzyko i pokrywa wszystkie koszty związane z takim fałszerstwem lub nieprawnym wykorzystaniem karty kredytowej. Czasami, w takim przypadku odliczana jest pewna kwota (zazwyczaj w wysokości 50 EUR lub jej równowartość w lokalnej walucie). W przypadku, gdy wystawca Państwa karty kredytowej lub bank obciąży Państwa taką podlegającą odliczeniu kwotą w związku z nieupoważnioną transakcją wynikającą z rezerwacji dokonanej na naszej stronie, zwrócimy Państwu kwotę w wysokości nie większej niż 50 EUR (lub jej równowartość w lokalnej walucie). Aby uzyskać odszkodowanie, powinni Państwo zgłosić oszustwo do wystawcy Państwa karty kredytowej (zgodnie z jego zasadami i procedurami), a następnie bezzwłocznie skontaktować się z nami mailem (customer.relations@booking.com). W tytule maila prosimy wpisać „Oszustwo związane z użyciem karty kredytowej” oraz przesłać potwierdzenie możliwości zwrotu pieniędzy (np. zasady działalności wystawcy karty kredytowej). Odszkodowanie wypłacane jest wyłącznie w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez bezpieczny serwer Booking.com oraz w przypadku nieupoważnionego użycia Państwa karty kredytowej, które wynika z naszej winy lub zaniedbania i które w żaden sposób nie wynika z Państwa winy w momencie korzystania z Większość obiektów wymaga podania danych karty kredytowej w celu zagwarantowania rezerwacji.(...) odpowiedz od booking.com


No i niestety, napisałam do booking com, czy w razie gdyby bank zgodził się oddać tylko sumę od 50 euro, czy będą skłonni zwrócić te 50 euro.
No i odpisali, że nie :)

Dziękujemy za kontakt z Booking.com.

W odpowiedzi na Pani wiadomości informujemy , ze nasza strona posiada zabezpieczenia , jeżeli chodzi o przekazywanie danych kart kredytowych.

Karta powinna być zablokowana w banku , czego Pani dokonała , natomiast zwrot srodkow z naszej strony nie jest mozliwy.

Jeszcze raz dziękujemy za kontakt z Booking.com i zachęcamy do ponownego skorzystania z naszych usług.


Trudno oczekiwac innej odpowiedzi od posrednika. Takie sprawy zalatwia sie tylko z bankiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 02 Cze 2013 00:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
WaldekK napisał(a):
A czy ktoś z Was próbował może rezerwacji przy pomocy karty wirtualnej?

probowal
odpowiem na kolejne pytanie - nie było problemów, ale przecież w większości przypadków na booking i tak płacisz na miejscu a podana karta jest tylko w razie no-show aby obciążyć klienta opłatą. Ewentualnie robią preautoryzacje ale nie ma znaczenia czy to debit, kk, prepaid czy wirtualna, o ile kasa na niej jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 02 Cze 2013 00:58 

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 12
WaldekK napisał(a):
A czy ktoś z Was próbował może rezerwacji przy pomocy karty wirtualnej?


Kilka razy używałem Ekarty z mBanku.
Na czas rezerwacji doładowywałem kartę kwotą odpowiadającą rachunkowi na wypadek preautoryzacji.
Po kilku dniach zerowałem kartę, a na miejscu płaciłem zwykłą kredytówką i debetówką.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 02 Cze 2013 01:09 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Kilka razy używałem Ekarty z mBanku.
Na czas rezerwacji doładowywałem kartę kwotą odpowiadającą rachunkowi na wypadek preautoryzacji.
Po kilku dniach zerowałem kartę, a na miejscu płaciłem zwykłą kredytówką i debetówką

Po co zerowałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 02 Cze 2013 01:33 

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 12
klayton napisał(a):
Cytuj:
Kilka razy używałem Ekarty z mBanku.
Na czas rezerwacji doładowywałem kartę kwotą odpowiadającą rachunkowi na wypadek preautoryzacji.
Po kilku dniach zerowałem kartę, a na miejscu płaciłem zwykłą kredytówką i debetówką

Po co zerowałeś?


Dla zasady.
Karta generalnie jest pusta. Ładuję ją tylko dla płatności w necie.
Tak też było na booking.com, a że nie było przez kilka dni żadnej blokady, to ją zerowałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 02 Cze 2013 02:51 

Rejestracja: 16 Lut 2013
Posty: 1
Kilka osób pisało coś w stylu "no to od teraz nie będę już używał mojej głównej karty do płacenia w internecie, kupię sobie prepaidową". A ja miałam w zeszłym tygodniu taką sytuację: dostaję od wbk smsa, że proszą o kontakt w sprawie zablokowanej karty. Dzwonię, pan mówi, że z moją kartą wszystko ok, ale może mam jakieś inne? Wtedy przypomniałam sobie o karcie prepaidowej, którą kupiłam ponad rok temu, użyłam przez internet tylko raz płacąc za bilety ryanaira (chociaż coś mi się majaczy, że moooże jeszcze raz jej wtedy użyłam kupując sobie coś przez internet, ale nie pamiętam, zresztą nie o to chodzi), resztę szybko wydałam zwyczajnie płacąc tą kartą w sklepach i, jako że ryanair zmienił zasady i mastercard nie były już potrzebne, to schowałam na dno portfela i zapomniałam o niej. I kurcze po roku ktoś się nią próbował posłużyć w jakimś sklepie internetowym w Norwegii oraz chciał zapłacić za hotel w Anglii. Na szczęście miałam tam całe 1,95 zł, więc zastrzegłam kartę i wywaliłam, ale problem w tym, że dużo częściej używałam w internecie mojej "głównej" karty, tak więc muszę chyba też ją zastrzec zanim przyjdzie wypłata ;)

Ogólnie nie znam się na tym i nie wiem, czy te wirusy czy co to tam jest mogą znaleźć moje dane, które wpisywałam na stronie ryanaira ponad rok temu, czy tylko przechwycają te numery na bieżąco, ale prawdopodobieństwo, że wykorzystał je jakiś człowiek, ktoremu kiedyśtam płaciłam przez intenet (no ryanair raczej nie;p, a nie jestem pewna, czy jeszcze jej używałam, jak już to maksymalnie jeden raz), jest chyba znikome
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 02 Cze 2013 03:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Ja często wszystko rezerwuje kartą kredytową i nieprzyjemności żadnych nie miałem. Ale dodatkowo tak raz na 3 miesiące blokuję kartę i wyrabiam duplikat, bo mam to za darmo, więc nie zaszkodzi :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 08 Lip 2013 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
biochemik napisał(a):
patrykdo napisał(a):
Napisz to jeszcze w 10 innych miejscach na forum. Tym bardziej ze nie masz racji booking nie ma dostepu do danych twojej karty bo jak juz kilka osob ci napisalo przekazuje je do hotelu.
Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2

Ale chyba zanim je przekaże to je ma, nie? Podczas rezerwacji wpisuje się te dane na ich portalu, a nie hotelu. Zresztą chodzi o sposób w jaki portal je przekazuje do hotelu.
Jeśli to mogłoby przeszkodzić kradzieży danych kart, wstawiłabym to nawet na 100 wątkach ;)
Poza tym, jak ktoś ma ochotę korzystać z serwisu booking.com to przecież będzie z niego korzystał mimo mojego wpisu.


No tak ale chodzi o to, że dane wypłynęły z hotelu a nie z booking.com. Jeżeli byś zamawiała ten sam hotel przez inny serwis, to byłaba taka sama szanasa trafienia na nieuczciwego pracownika hotelu. W zasadzie to powinnaś podać nazwę hotelu, którego nie należy bukować z podawaniem danych karty, bo sama informacja, że zamówienie szło przez booking.com nic nie daje innym użytkownikom. Ja korzystam z booking.com od dawna i było zawsze OK. Po prostu miałaś pecha i tyle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 08 Lip 2013 15:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1418
niebieski
Dzisiaj ktoś próbował sobie zrobić zakupy na 64 Euro moją kartą Wizz Mastercard.
Na szczęście zadzwonili z Citi z pytaniem, czy to byłem ja - karta już zastrzeżona.
Podejrzewam, że to z wycieku kart na booking.com bo na otel.co nie rezerwowałem noclegów już ponad 2 lata.
Góra
 Profil Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
      
#57 PostWysłany: 08 Lip 2013 15:20 

Rejestracja: 14 Cze 2011
Posty: 195
rozumiem, że kartę do tej pory trzymałeś w dolnej szulfadzie biurka i nigdy nie płaciłeś w sklepie/restauracji/stacji benzonowej itd... ? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 08 Lip 2013 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1418
niebieski
vtec napisał(a):
rozumiem, że kartę do tej pory trzymałeś w dolnej szulfadzie biurka i nigdy nie płaciłeś w sklepie/restauracji/stacji benzonowej itd... ? ;)


Potwierdzam, trzymałem (i trzymam) w szufladzie (górnej, ale to chyba bez znaczenia)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 08 Lip 2013 15:36 

Rejestracja: 08 Lip 2013
Posty: 6
To bardzo mocne słowa. Ja kupowałam pobyty jak na razie 2 razy na tej stronie i nie mam problemu i mam nadzieję, że go nie będzie. Teraz chcąc wykupić pobyt i czytając to forum wysłałam im zapytanie z linkiem do tego tematu.
Ale tak na marginesie, czy nie możesz ustawić powiadomień sms w swoim banku o każdej transakcji?
Dziwne to wszystko troszkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 08 Lip 2013 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
z ciekawości, czemu nie macie limitów na 0.00 PLN i nie zmieniacie w momencie płatności?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 747 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group