Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:09 

Rejestracja: 12 Sty 2019
Posty: 4
Cześć :)
Zrobiłam rezerwację na pokój w hotelu w Atenach na hotels.com. Przy rezerwacji było wyraźnie napisane, że śniadanie jest wliczone w cenę, jednak nazwa pokoju brzmi "Room only". Jest dostępny inny pokój, który nazywa się "Bed and Breakfast" i on też oczywiście ma napisane, że śniadanie jest wliczone w cenie.
Rezerwacja, która przyszła mi na maila zawiera info, że pokój ma śniadanie, ale dalej... nazwa tego pokoju to "Room Only". Jak myslicie, czy może to stanowić problem? Czy hotel może mi nie wydać śniadania?
I drugie pytanie. Ile wynosi zazwyczaj depozyt w hotelach 3* w Atenach i czy on jest naprawdę wymagany?
Dziękuje z góry za odp

:) POZDRAWIAM


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Sty 2019 18:31, edytowano w sumie 1 raz
Tytuł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:14 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 437
Loty: 162
Kilometry: 380 283
niebieski
Hotel sie zdziwi. U mnie w takim przypadku (mniej oczywistym bo nazwa nic nie sugerowala) hotel dogadal sie z expedia i dal sniadanie. Prawo jest po Twojej stronie wiec jesli hotel nie da sniadania mozesz walczyc i cos tam pewnie wywalczysz.
Na obecnym etapie bym nic nie robil.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:23 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1268
Hotel popełnił błąd wklepując pokój do systemu hotels.com.

Pewnie nie będzie chciał dać śniadania, ale postraszony interwencją hotelsa pewnie się "złamie"
Góra
 Profil Relacje PM off
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#4 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3234
HON fly4free
A w ostateczności, jeśli nie dadzą się przekonać, zapłać za śniadanie, a potem złóż reklamację w hotels, załączając skan rachunku (lepiej, żeby miał wyszczególnioną pozycję ze śniadaniem).

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 922
Loty: 159
Kilometry: 188 593
niebieski
Na potwierdzeniu rezerwacji adnotacja "Room Only", "Standalone" , "Standard" , "Bed & Breakfast" nie odnosi się do pakietu pobytu, tylko do segmentu ceny. W jednych obiektach "RO" może mieć załadowaną cenę ze śniadaniem, inny nie. To nie jest jakiś jeden schemat. Ja w swoich obiektach nie oferuję śniadań i "RO" oznacza tyle że jest to rezerwacja z możliwością anulacji. Każdy obiekt pod segment ceny może podpiąć co chce (wybór opcji jest duży, np. parking bezpłatny, płatny, BB, HB, FB, widok na miasto, morze, góry itd)

W tym przypadku skoro w ofercie było śniadanie to tak będzie.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#6 PostWysłany: 12 Sty 2019 16:57 

Rejestracja: 12 Sty 2019
Posty: 4
Dziękuje bardzo za liczne odpowiedzi :) A orientuje się ktoś może w sprawie depozytu? Jest to hotel Iniohos (Ateny) i zastanawiam się na jaką sumę może on opiewać. Dziwi mnie to, że nigdzie nie ma podanej takiej informacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 12 Sty 2019 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 947
srebrny
W hotelu Iniohos śniadania są wliczone w cenę każdego pokoju, więc nie masz się o co martwić :D

Załącznik:
Athens hotel breakfast.jpg
Athens hotel breakfast.jpg [ 112.74 KiB | Obejrzany 425 razy ]



Co do depozytu to nie musi być on wcale pobierany/blokowany. To indywidualna polityka hotelu. W przypadku Iniohos:

Załącznik:
Athens hotel deposit.jpg
Athens hotel deposit.jpg [ 11.2 KiB | Obejrzany 415 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#8 PostWysłany: 12 Sty 2019 23:21 

Rejestracja: 12 Sty 2019
Posty: 4
Stwierdziłam, że żeby rozwikłać w pełni wątpliwości- napisze do hotelu. Dostałam odpowiedź, że pokój, który zarezerwowałam nie zawiera śniadania. W mailu otrzymałam też wiadomość, że kontaktowali się juz w tej sprawię z pośrednikami, jednak pośrednicy dalej nie zmienili tego. Co byście zrobili na moim miejscu? Ten hotel w tej cenie jest dla mnie wręcz idealny, a na śniadaniu mi zależy. Liczylibyście na to, że hotels.com przez swoją pomyłkę, zapewni mi jednak śniadanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 12 Sty 2019 23:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3846
platynowy
Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off
kasia1710 uważa post za pomocny.
 
      
#10 PostWysłany: 14 Sty 2019 18:48 

Rejestracja: 12 Sty 2019
Posty: 4
Dodzwoniłam się na infolinię hotels.com, czyli pośrednika od którego zakupiłam rezerwację. Pani powiedziała mi, że zapewnią mi śniadanie, ale problem będzie rozwiązany w taki sposób, że ja na miejscu będę musiała sobie z własnej kieszeni wykupić śniadania, zachować rachunki, a ich skany przesłać stronie hotels.com. Oni nastepnie zwrócą mi pieniądze. Czy myślicie, że mogę mieć pewność zwrotu tych pieniędzy, czy mogą być problemy przy faktycznej próbie wyegzekwowania należności?

Dziękuje za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 14 Sty 2019 18:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3234
HON fly4free
Czyli w sumie tak, jak przewidywałem :)
Dobrze byłoby, gdybyś miała to w mailu od hotels, choć podejrzewam, że nie powinno być z tym problemu. W każdym razie, zapisz sobie datę i godzinę rozmowy, a jeśli znasz imię konsultanta, to również i to - jeśli będą coś kombinować, powołaj się na tą rozmowę.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#12 PostWysłany: 14 Sty 2019 18:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4242
HON fly4free
W tej sytuacji dla pewności mogłaś poprosić, by uzgodnienia telefoniczne potwierdzono ci oficjalnie mailem.Zazwyczaj wtedy problemów nie ma, nawet jak sprawę po czasie załatwia inna osoba, to ma jasność co do zobowiązań.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group