Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Cze 2017 20:29 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1043
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Znalazłem całkiem fajne połączenie maksymalizujące czas pobytu na urlopie. Przypuśćmy, że wylot jest o godzinie 18. Taka godzina daje mi możliwość zdążenia na samolot bezpośrednio po pracy. Co się jednak dzieje gdy linia zmieni godzinę np. na 16 albo 17? Czy zmiana o godzinę upoważnia do ubiegania się o zmianę lotu na inny?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 12 Cze 2017 20:35 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5307
platynowy
Generalnie w większości przypadków nie daje takiego prawa (gwarantowanego), chyba że dana linia przewidziała to w swoich warunkach przewozu jak np. Norwegian. Oczywiście czasami w przypadku przesunięcia wylotu nawet o niewielki czas przewoźnik zgadza się na zmianę, ale to jego dobra wola najczęściej a nie obowiązek.
Góra
 Relacje PM off
trocha uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 12 Cze 2017 21:49 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7058
platynowy
@‌trocha‌ Wizzair zazwyczaj daje taką możliwość.Dodatkowo prawo ubiegania się o zmianę zawsze istnieje po zmianie rozkładu . Dużo zależy od indywidualnych przypadków i twoich argumentów nawet jak regulamin tego nie gwarantuje.Godzina czy dwie to czasami(np.przy przesiadce) spora różnica.
Góra
 Relacje PM off
trocha uważa post za pomocny.
 
 
#4 PostWysłany: 13 Cze 2017 22:49 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1043
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Dzięki, generalnie chodzi o qatar. W obecnej sytuacji domyślam się, że ich rozkłady mogą się trochę zmieniać.
Dobrze mi intuicja podpowiada, że w takiej sytuacji lepiej dopłacić do kupna bezpośrednio na stronie qatar, zamiast w OTA? Chyba bezpośrednio z linią łatwiej o ew. rozmowy? Dopłata niewielka, bo droższa o ok. 70zł na osobę od najtańszego OTA jakie znalazłem
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 13 Cze 2017 22:51 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18396
Jak 70 zeta, to bym kupił z strony przewodnika.
Góra
 Relacje PM off
trocha uważa post za pomocny.
 
 
#6 PostWysłany: 19 Cze 2017 22:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3018
srebrny
ja mam pytanie odnośnie Vueling

mam lot powrotny Vuelingiem jakoś we wrześniu, ale wiem juz że nie będę mógł z niego skorzystać. I teraz dowcip, sprawdzałem zupełnie inną rzecz, wszedłem w tę rezerwację i okazuje się że lot powrotny został zmieniony o 5 minut, i mam możliwość zwrotu pieniędzy za ten lot (co ciekawe, żadnego maila informującego o tym nie przysłali).
Tylko w samym formularzu widzę tylko kod lotu powrotnego, ale nie lotu 'do'. Czy da się wykombinować coś, żeby dostać zwrot za lot w obie strony? Czy mogę zadzwonić na infolinię i powiedzieć że przesunięcie powrotu o 5 minut rujnuje plany powrotu na chatę w niedziele wieczorem :mrgreen: i chcę zwrot za całość czy są jakieś inne jeszcze możliwości ? ;)
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 27 Cze 2017 20:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3018
srebrny
i odpowiadam sam sobie:
zadzwonilem na infolinie, wybralem obsluge po angielsku, zaczalem rozmawiac z pracownikiem call center tlumaczac mu sytuacje, on, zanim jeszcze powiedzialem o co chodzi powiedzial, ze to tylko 5 minut, potem cos tam wyszukiwal , ale rozmowe przerwalo z nieznanej przyczyny
probowalem dodzwonic sie jeszcze 2x ale nie chcialo mnie polaczyc, tzn niby laczylo, po czym przerywalo

wreszcie za 4. razem wybralem obsluge po hiszpansku, polaczylo mnie bez problemu, koles mily i uprzejmy, powiedzial ze nie ma problemu ze zwrotem calosci [tzn kasy za oba loty], jedynie z potraceniem oplaty za uzycie karty kredytowej, po czym anulowal rezerwacje i powiedzial, ze do 7 dni kasa powinna byc na moim koncie

podsumowajac: super obsluga [poza problemami technicznymi], przy czym polecam dzwonienie na wersje hiszpanskojezyczna, bo tam konsultant jakby milszy i bardziej przyjazny klientowi
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
 
 [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group