Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 21 Lut 2012 00:15 

Rejestracja: 20 Sie 2011
Posty: 61
Witam,
Jestem laikiem jeśli chodzi o tanie latanie. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tanimi lotami. Usłyszałem o programie Azuon - kupiłem licencję i pobrałem program. Program znalazł mi od razu fajny tani lot dla 2 osób z powrotem do Barcelony. I teraz chciałem dokonać zakupu. Jednak jak się zorientowałem nie posiadam XWIZZ XCLUSIVE CLUB i nie należę do KLUBU ZNIŻKOWICZÓW RYANAIRA i sam nie jestem w stanie uzyskać tak okazyjnych cen jak te wyszukane przez AZUONA.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w dokonaniu zakupów na danej trasie? Strasznie mi zależy na tym locie!


Przesyłam zrzut ekranu z interesującego mnie lotu:
Image
Szczegóły lotów:
2 osoby + 1 sztuka bagażu na osobę (tzn. mówię o normalnym bagażu)


W7 + FR Poznan (POZ) Barcelona (BCN) Sun, 2 Sep 17:25 Sun, 30 Sep 06:20 27d 10h 962.95 PLN
+ Wizz Xclusive Poznan (POZ) Barcelona (BCN) Sun, 2 Sep 17:25 Sun, 2 Sep 20:05 2h 40 491.52 PLN
+ Ryanair Barcelona (BCN) Poznan (POZ) Sun, 30 Sep 06:20 Sun, 30 Sep 08:55 2h 35 471.42 PLN



PS.
Jak można obniżyć ceny lotów w Ryanairze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom) Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom)