Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Lut 2019 22:16 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 570
niebieski
Jak przeczytasz punkt 1.Ogólne warunki użytkowania programu Le Club AccorHotels obowiązują w odniesieniu do tej oferty to sprawa się wyjaśni ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
mkdabr uważa post za pomocny.
 
      
#22 PostWysłany: 07 Lut 2019 11:18 

Rejestracja: 04 Maj 2018
Posty: 2
mam wrażenie, że wyłączyli pokoje hostelowe ze względu na trwającą promocję 6K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 07 Lut 2019 20:45 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 563
niebieski
Ernesto napisał(a):
"Feel welcome" w BB nie istnieje i odradzam Wam wszystkim ceniącym choć trochę odpocząć omijać z daleka te hotele, bo Mercury Cieszyn też do tego samego właściciela należy w tej lokalizacji południowej.

Robiłem Cieszyn w zeszłym roku i wszystko było w najlepszym porządku.


Gdyby ktoś był zainteresowany majówką w Poznaniu to wyremontowany Novotel Centrum zapomniał zmienić cen na długi weekend i wisi w tych dniach z regularną ceną Sales czyli 161 zł za noc, polecam ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 08 Lut 2019 17:16 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 570
niebieski
Zdaje się, że mamy powtórkę z zeszłego roku. Niby zapisałem się do promocji, ale jak przeklikam po stronach to nie jestem zapisany. Potwierdziłem na infolinii, że jestem skutecznie zapisany, ciekawe czy punkty będą się naliczać automatycznie...
Góra
 Profil Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
cyberjarek uważa post za pomocny.
 
      
#25 PostWysłany: 08 Lut 2019 17:18 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 252
niebieski
Dzięki, że potwierdziłeś, ja jak to zobaczyłem to już mi wszystko opadło i nie chciało mi się pisać / dzwonić. Tyle czasu to nie działa, było zgłaszane. To ta sama niekończąca się opowieść co z Private Sales ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 08 Lut 2019 18:41 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 218
niebieski
Ja na wszelki wypadek zrobiłem zrzuty ekranu zmomentu zapisu do promocji i dalej się nie przejmuję. Jak coś będę walczył po fakcie :)
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:32 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6987
Czy dzisiaj jak zarezerwuję, to jeszcze te 1500 dostanę? Czy "przed" oznacza z wyłączeniem tego dnia? :(
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 602
niebieski
Też mam ten dylemat. Chyba trzeba zadzwonić na infolinię. :shock:

Cytuj:
Uczestnicy Le Club AccorHotels mogą otrzymać bonus w postaci 500 punktów, jeśli dokonają rezerwacji przed 12 lutego 2019 r. i jeśli pobyt będzie miał miejsce przed 11 czerwca 2019 r.


Accor jak zwykle jest nieprecyzyjny, bo zazwyczaj takie opisy zawierają dopisek czy graniczna data też się liczy (zwykle- tak).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 367
Loty: 189
Kilometry: 283 024
niebieski
No właśnie. Zwykle tak ale czasem nie. Dlatego ja zrobiłam rezerwacje wczoraj ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 12 Lut 2019 11:01 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 3481
Loty: 264
Kilometry: 623 499
srebrny
Pani z infolinii twierdzi, że dziś się wlicza - w razie reklamacji można powołać się na rozmowę
Powiedziała też, że coś podobnego było w październiku i wliczał się ostatni dzień
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#31 PostWysłany: 12 Lut 2019 11:09 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 570
niebieski
Tylko wcześniej było używane słówko do a teraz jest słówko przed i to może robić wielką różnicę. Ja obstawiam, że rezerwacje z dzisiejszego dnia nie kwalifikują się do dodatkowych punktów. Niemieckojęzyczna strona również używa sformułowania przed 12 lutego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 12 Lut 2019 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 956
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Dla mnie przed jest jednoznaczne... Ale kto nie ryzykuje... :)

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 12 Lut 2019 12:51 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 576
niebieski
Niuanse językowe proponowane przez Accora są po to, aby móc o nich i z nimi dyskutować. W języku polskim jednoznaczne byłoby do 12 lutego włącznie. Myślę, że w tym przypadku autorowi tego przed chodziło o wskazanie tego dnia jako ostatecznego terminu. Choć nie jestem pewien, czy angielskie before określa również czas trwający do końca jakiejś daty. Jakby co, to reklamacje do Accora ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 12 Lut 2019 12:57 

Rejestracja: 31 Sty 2017
Posty: 16
Podstawą dla wszystkich uregulowań obliczania terminów są art. 110 - 115 kodeksu cywilnego.

Termin liczony w dniach
Przy obliczaniu terminu w dniach należy stosować 2 zasady:

początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, którego nie uwzględnia się przy obliczaniu, tj. jeżeli otrzymano list  w środę 10 dnia miesiąca, pierwszym dniem liczenia terminu będzie 11 w czwartek,
termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia. Niezależnie od godziny zdarzenia, odebrania listu termin biegnie od chwili zdarzenia oznaczonego w dniach i upływa z końcem dnia oznaczonego jako data końcowa.  
Góra
 Profil Relacje PM off
Michy lubi ten post.
 
      
#35 PostWysłany: 12 Lut 2019 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 956
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
No właśnie dla mnie jest jednoznaczne, że do 11, czyli przed 12 ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 12 Lut 2019 14:55 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 563
niebieski
Oficjalnie infolinia mówi - rezerwacje do 11.02 23:59 biorą udział w dodatkowej akcji punktowej. Te robione od wczoraj po północy nie załapią się na dodatkowe 500 pkt.

Choć tylko system accora wie jak tym razem będzie ;)

Kiedy powinna pojawić się aktualizacja oferty na Sales Polska? Zerkam od rana ale nic się nie zmieniło od wczoraj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 12 Lut 2019 19:03 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6987
Co będzie, to będzie ;)
Ktoś wie, czy infolinia dostępna pod numerem 502805805 też jest numerem dodatkowo płatnym 0.35 gr/min, jak ta na 801?

Jest ta usługa "Problem z rezerwacją? Oddzwonimy do Ciebie!", ale po podaniu numeru leci błąd:
Cytuj:
Your request is correct, however the call for this service is not allowed [code 460]
:D
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 12 Lut 2019 19:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4451
HON fly4free
Nie, to normalny numer płacisz zgodnie z warunkami swojego operatora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 12 Lut 2019 19:09 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6987
Jakiś czas temu było płatne:
https://www.facebook.com/Njumobile/post ... 122001750/
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 12 Lut 2019 19:14 

Rejestracja: 31 Sty 2017
Posty: 16
michzak napisał(a):
Co będzie, to będzie ;)
Ktoś wie, czy infolinia dostępna pod numerem 502805805 też jest numerem dodatkowo płatnym 0.35 gr/min, jak ta na 801?

Jest ta usługa "Problem z rezerwacją? Oddzwonimy do Ciebie!", ale po podaniu numeru leci błąd:
Cytuj:
Your request is correct, however the call for this service is not allowed [code 460]
:D

W piątek rozmawiałem 30 min z nju, oplata jak za komórkowe.
Góra
 Profil Relacje PM off
michzak lubi ten post.
michzak uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group