Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Wrz 2018 16:29 

Rejestracja: 11 Wrz 2018
Posty: 12
michzak napisał(a):
U mnie tak to wygląda po zapisaniu się (tylko nie wiem o co chodzi z tym Classic status tbh)

Niestety mam to samo. Na zadane pytanie od wczoraj w LEC nikt nie raczył odpowiedzieć.
Mam Golda, a tam Classic i uparcie nie można się zalogować po lewej stronie mamy napis dołącz do programu mimo, że górna belka wskazuje, że logowanie jest. Czyściłem ciasteczka, przeglądarkę. Sprawdzałem na tablecie, komputerach. Jedynie w telefonie domyślne zaznaczony jest ptaszek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#42 PostWysłany: 12 Wrz 2018 16:38 

Rejestracja: 06 Paź 2015
Posty: 19
Napis po angielsku jest "You are registered to this offer!", więc raczej to już jest potwierdzenie zapisania się do oferty.
Co do tego kółka "Classic status", to na forum zostało kiedyś uradzone, że to oznacza od jakiego statusu wzwyż jest dana oferta dostępna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 12 Wrz 2018 16:39 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Jak dla mnie napis po prawej stronie "Gratulujemy, jesteś upoważniony do skorzystania z oferty" jest już wystarczającym potwierdzeniem bycia zapisanym ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 12 Wrz 2018 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Napis napisem, tylko że jak sie 3 razy zapisałem do oferty to trzy razy dostałem gratulacje, że sie udało. Co by znaczyło że system nie pamięta tej informacji. Zazwyczaj była informacja że "już jesteś zapisany do tej promocji". Próbowałem z róznych wersji językowych. Generalnie wygląda to inaczej niż zazwyczaj wcześniej. Na szczęście mam jeszcze chwilę czasu, więć poczekam sobie spokojnie, aż ... rozwiążecie problem ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 12 Wrz 2018 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2372
platynowy
malyniak napisał(a):
Napis po angielsku jest "You are registered to this offer!", więc raczej to już jest potwierdzenie zapisania się do oferty.
Co do tego kółka "Classic status", to na forum zostało kiedyś uradzone, że to oznacza od jakiego statusu wzwyż jest dana oferta dostępna.
Niestety mój przypadek zaprzecza tej teorii.
Mam platynę i nie mogę się zapisać do tej promocji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 12 Wrz 2018 22:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Gold bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 12 Wrz 2018 23:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
@pawfazi
Ja z platyną się zarejestrowałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 16 Wrz 2018 20:04 

Rejestracja: 11 Wrz 2018
Posty: 12
[quote="michzak"]Jak dla mnie napis po prawej stronie "Gratulujemy, jesteś upoważniony do skorzystania z oferty" jest już wystarczającym potwierdzeniem bycia zapisanym ;)

Gratulacje dla szczęśliwców którym napis informujący o zapisanie się do promocji wyświetla się.
Jednak tak jak w moim przypadku nie wszystkim. Pomocą służą jednak konsultanci którzy wysyłają potwierdzenia na e-mail o zapisaniu się do promocji... na wszelki wypadek gdyby Accor zapomniał o tym istotnym fakcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 16 Wrz 2018 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2372
platynowy
Napisałem do nich w sprawie tej promocji dlaczego nie mogę się zapisac na tego maila
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
i od tygodnia cisza.

Po jakim czasie średnio dostajecie odpowiedź?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 16 Wrz 2018 21:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
@pawfazi czekając na odpowiedź dzwoń na infolinię, mają podgląd twojego konta i zobacz czy jesteś zapisany. Poproś też o wysłanie potwierdzenia na e-mail:
+22 538 90 06
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
pawfazi uważa post za pomocny.
 
      
#51 PostWysłany: 21 Wrz 2018 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2372
platynowy
W takiej sytuacji jak moja (brak możliwości zapisania się do promocji) tylko kontakt telefoniczny.
Oni blokują konto i czekają na kontakt telefoniczny.
Musiałem im wysłać skan dokumentu, zmienić haslo i oświadczenie że to ja zmieniłem hasło.

Procedura odblokowania w toku...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 21 Wrz 2018 12:30 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
Czy dowiedziałeś się, z jakiego powodu masz zablokowane konto?
Poza tym, na jakiej podstawie żądają skan dokumentu? Wiesz, komu go udostępniasz i na jakich zasadach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 21 Wrz 2018 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2372
platynowy
Wiem jaki powód. Logowanie z różnych IP
W przypadku aplikacji dla osób podróżujących trochę dziwna zasada, ale skoro były włamania na konta to nie bardzo mają wyjście.

Oczywiście mogliby wprowadzić np. hasla jednorazowe na SMS ale to dodatkowy koszt i nie od razu...

Co do skanu to masz rację ale nie bardzo miałem ochotę bić się z wiatrakami...

Po kilku godzinach konto mi odblokowali. Napisali maila. I zapisałem się do promocji.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#54 PostWysłany: 25 Wrz 2018 23:35 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Rozliczył mi się pierwszy pobyt, w wiadomym miejscu, w ramach promocji (2 pozostałe będę robił gdzie indziej) i punktów za promocję brak...

Czy macie już zrobione pierwsze noclegi i naliczyło wam punkty promocyjne? Obawiam się, czy przypadkiem cały system IT Accora niebawem nie padnie na całego. Private sales nie działa, places nie działa, do promocji jesteśmy zapisani, ale nie jesteśmy, punkty na konto nie wpadają...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 26 Wrz 2018 00:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2333
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Spokojnie, punkty promocyjne zaliczają się po kilku dniach.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 26 Wrz 2018 00:35 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
@Darek M., nie miałem jeszcze przypadku, aby nocleg się rozliczył a punkty promocyjne wpadły za 4 dni, jak nie wpadły przy rozliczeniu pobytu to nie wpadały wcale.
Góra
 Profil Relacje PM off
Bruner uważa post za pomocny.
 
      
#57 PostWysłany: 01 Paź 2018 11:42 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
@Michy i jak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 01 Paź 2018 23:42 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
@michzak, niestety punkty promocyjne nadal się nie pojawiły. Na infolinii kazali mi czekać do 4.10, jeśli się punkty nie pojawią, mam pisać reklamację. Czuję, że trzeba będzie napisać maila :(
Góra
 Profil Relacje PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
      
#59 PostWysłany: 02 Paź 2018 05:44 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3306
HON fly4free
W takim razie, czy ma ktoś zrobiony 2 dniowy nocleg oprocz miejca powyżej, za które dostał promocyjne punkty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 02 Paź 2018 15:00 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Od konsultanta wiem, że jest więcej osób, którym punktów promocyjnych nie przyznano. Byłem kolejną osobą dzwoniącą w tej sprawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group