Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 04 Lis 2018 19:41 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 608
niebieski
@Darek M., nie. Jedynym rozwiązaniem było nie zapisywanie się do tej drugiej promocji przed pierwszym pobytem. Kolejne dwa noclegi powinny rozliczyć się z promo 6k. Z tego co pamiętam, wcześniej ktoś miał już taką sytuację i za drugi pobyt dostał 2,5k a za 3 pobyt 3k punktów, natomiast 500 punktów wpadło mu dopiero za 4 pobyt. Być może u Ciebie również tak będzie, wtedy będziesz 100 punktów do przodu. Daj znać po 3 pobycie jak w takiej sytuacji rozliczyły się promocje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 05 Lis 2018 14:51 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 337
niebieski
Darek M. napisał(a):
Za ostatni nocleg zaliczyło mi 600 pkt z promocji 3x600 pkt dla Platinum zamiast punktów z promocji 6k :/
Gdzie najlepiej napisać reklamację?

Nie bardzo rozumiem Wasze tłumaczenia, że ktoś się wcześniej zapisał, nie powinien, etc.
Przecież daty rezerwacji w promocji 6000 punktów to: OD 11.09.18 do 04.10.18 a w promocji Jesienny Bonus (tej co dają Platynie 3 x 600 pkt) - 08.10.18 do 30.12.18. Wyraźnie się wykluczają.

Albo ja jestem zmęczony albo nie wiem jak dało radę zarezerwować nocleg w czasie aktywności obu ofert ;)
Jeśli nocleg był rezerwowany do 4 października nie miał prawa łapać się na promocję z bonusem 3x600 pkt, czyż nie? I odwrotnie, pobyt zarezerwowany po 7 października łapał się tylko na promocję Jesienny Bonus, a nie na promocję 6000 punktów, gdzie termin rezerwacji minął kilka dni wcześniej.

Czy ja czegoś nie rozumiem? :)
Jeśli tak - sorry i post do wywalenia ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 05 Lis 2018 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 636
niebieski
Hehe, masz pełną rację. Ale z reklamacją poczekam jeszcze do drugiego noclegu. Jeśli będę miał trzy pobyty w akcji 3 x 600 pkt to wtedy też pójdzie reklamacja.
Góra
 Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
 
 
#84 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:29 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 337
niebieski
Uff, pisałem to z pewną dozą niepewności, że coś mi umyka ;)
No nieźle nakombinowali w tych promocjach, raz, że zapisu strona nie pamiętała w obu promocjach, potem problem z naliczaniem tej pierwszej a jak już szło z automatu to nagle promocje się pomieszały ;)
Ja swoje pierwsze noclegi mam dopiero pod koniec listopada, więc też jestem ciekaw co mi się naliczy ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 05 Lis 2018 21:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1287
srebrny
@cyberjarek
Teoria teorią, a praktyka jak to w accorze... Mi zdarzyło się zarezerwować w ramach promocji 6k dwa noclegi w nowo-otwartym hotelu. Był to pierwszy z trzech pobytów, ale traf chciał, że hotel łapał się na promocję 4x punkty dla nowych hoteli. No i okazało się, że punktów z promocji dla nowych hoteli było dosłownie o kilka więcej, niż 500 punktów z promocji 6k - więc punktów do promocji 6k mi nie naliczyło. Nie udało mi się tego odkręcić.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 05 Lis 2018 21:13 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 337
niebieski
No tak, ale tutaj daty rezerwacji pewnie się pokrywały (choć o tym nie piszesz), bo ta promocja trwa zwykle 1-2 miesiące dla jednego hotelu.
A w tych ofertach, o których pisze Darek nawet jest przerwa kilkudniowa, więc nie można tu zwalić nawet na strefę czasową ;) Tym bardziej dziwi złe przyporządkowanie noclegu, jakby po pobycie a nie czasie rezerwacji (może np. check-in online, jeśli był, a który ostatnio "modyfikuje" rezerwację, wysyła oddzielną wiadomość e-mail, był tego sprawcą, nie wiem kombinuję).
Ale co do tego, że Accor to Accor - prawda, może np. w systemie promocja jesienna była uruchomiona kilkanaście dni wcześniej a tylko oficjalnie wystartowała 8 października, kto to wie? ;)
Wcale bym się nie zdziwił...

Poczekajmy na kolejne pobyty i jak coś - jakie będzie tłumaczenie BOKu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 05 Lis 2018 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1287
srebrny
W momencie rezerwacji daty promocji nie pokrywały się - rezerwacja była na kilka miesięcy do przodu (wiadomo, jak to w promocji 6k). Hotel miał status "Opening in...", a moja rezerwacja była chyba miesiącu kolejnym. Więc w momencie rezerwacji nie mogłam wiedzieć czy i kiedy dokładnie accor wliczy go do promocji dla nowych hoteli. Zresztą - nawet nie wiedziałam wtedy, że taka promocja istnieje, przekonałam się dopiero po naliczeniu punktów na koncie ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 06 Lis 2018 12:51 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 337
niebieski
To wieczna promocja, zmieniają się tylko hotele ;)

No to skoro daty rezerwacji do promocji nie pokrywały się to powinny być naliczone punkty z promocji 6K, nie ma innej możliwości.
Bo tutaj chodzi o daty rezerwacji, nie pobytu (które są dłuższe i wiele razy nachodzą na siebie w przypadku różnych promocji).

Tutaj tylko pozostaje kwestia rozstrzygnięcia czy promocja "Nowe hotele" w tym kolejnym miesiącu, po dodaniu Twojego hotelu, zaktualizowała daty czy po prostu tylko dołożyła nowe hotele otwarte w tymże miesiącu. Zwykle daty rezerwacji i pobytu zmieniały się w nowym cykli tej promocji.
Teraz np. promocja "POSZERZ SWOJE HORYZONTY" ma rezerwację oferty w okresie od 10.10.18 do 19.11.18 a pobyty dopiero od stycznia 2019.
I co ciekawe, trzeba się do niej zapisywać od dłuższego czasu, a skoro nie widziałaś o tej promocji to przecież się do niej zapisać nie mogłaś? ;)

No chyba, że to dawno było i nie było zapisów.
A jeśli nawet w czasie trwającej teraz promocji na nowe hotele trwałaby promocja 6K to kto Ci broni w tej promocji 6K brać nowy hotel? Skoro się zapisujesz do 6K i z poziomu formularza na niej udostępnionego rezerwujesz - bez żadnych problemów powinni uznać 6K. Tylko najpierw strona musiałaby pamiętać, że się zapisałaś, a tak się nie działo.

Accor nie ogarnia, że w przypadku jednostkowych noclegów nakładanie się promocji i branie tej z wyższą liczbą punktów nie ma znaczenia, ale jak kolejne punkty zależą od tych poprzednich - ta procedura się nie nadaje i nie zdaje egzaminu, bo w takim wypadku uczestnik zyskuje jak Ty kilka punktów więcej za pierwszy pobyt, ale traci 3000 punktów za trzeci (o ile nie miał więcej promocyjnych noclegów).
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 06 Lis 2018 14:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1287
srebrny
To było dość dawno i myślę, że ciężko będzie dojść, jak w tej sytuacji wszystko zadziałało. Faktem pozostaje, że support accora był głuchy na moje argumenty - ciągle powtarzali, że skoro system tak przyznał, to jest dobrze. A mnie to kosztowało, jak słusznie zresztą zauważyłeś, 3k punktów.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 06 Lis 2018 15:48 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 337
niebieski
Oby u Darka było inaczej, support trochę (żeby nie przesadzić) się ogarnął, ale nadal często odpowiadają nie na temat, ale... to już nie ten temat ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 13 Lis 2018 21:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1845
srebrny
Niestety u mnie też namieszali.
Drugi pobyt i zamiast 2500 dostałem 500 za Golda. Rezerwacja robiona w połowie września, więc przed datą obowiązywania Jesiennego Bonusu a i tak pomieszali.
Napisałem reklamację, ciekawe co z tego będzie.

E: robiłem w połowie października rezerwację w ramach promocji Jesienny Bonus na pobyt pod koniec listopada, może dlatego coś im się pomieszało.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group