Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 02 Paź 2018 15:32 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 350
niebieski
Być może jest to związane z tym problemem w czasie zapisu.
Gdzieś na profilu jest adnotacja o tym, że jesteśmy zapisani, bo konsultant telefonicznie mi to potwierdził, ale znów przy rezerwacji albo nie zaciąga aktywnych promocji i nie podłącza do rezerwacji albo w czasie rozliczania pobytu sprawdza w tym samym miejscu co strona informując po odświeżeniu, że nie zapisaliśmy się do promocji ;)
Skoro promocja kończy się w tym tygodniu to raczej nikt z tym nic nie zrobi a obawiam się, że każdy pobyt trzeba będzie reklamować...
Ale może znajdzie się tutaj jakiś szczęśliwiec, ja pierwszy mam dopiero w listopadzie ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 03 Paź 2018 12:27 

Rejestracja: 15 Wrz 2016
Posty: 36
Loty: 63
Kilometry: 63 694
pytanie blondynki (przepraszam ;) ) - czy noclegi rezerwowane w ramach private sales (o ile uda się zapłacić i zarezerwować) kwalifikują się do promocji punktowej?
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 03 Paź 2018 12:31 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 616
niebieski
@girlie, jak najbardziej stawki private sales liczą się do promocji. Daj znać czy udało się zrobić rezerwację, bo też chciałbym skorzystać z private sales.
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 05 Paź 2018 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 395
Loty: 63
Kilometry: 141 928
srebrny
Mi dzisiaj rozliczyli pobyt 26-28.09 i mam tak samo - nie naliczyli 500 pkt, więc będzie trzeba reklamować. :cry:
Góra
 Relacje PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
 
#65 PostWysłany: 05 Paź 2018 22:00 

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 109
niebieski
U mnie też niestety brak 500 pkt za pobyt 28.09-1.10 :(
@girlie a jak skorzystać z jednej i drugiej promocji w tym samym momencie(ten sam hotel)? Do 6K trzeba się zapisać, a private sales z linka. Czy liczyć na to, że jestem już zapisany i spokojnie rezerwować z PS?
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 05 Paź 2018 22:23 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 616
niebieski
@foodtravel.pl, rezerwacje do promo 6k robisz ze strony głównej, albo ze strony PS lub bezpośrednio w hotelu, nie musisz robić rezerwacji ze strony promo 6k.
Góra
 Relacje PM off
foodtravel.pl uważa post za pomocny.
 
 
#67 PostWysłany: 06 Paź 2018 17:05 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 51
Niestety i mnie również 500 pkt nie dopisali :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 07 Paź 2018 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 395
Loty: 63
Kilometry: 141 928
srebrny
Pamiętajcie, że dzisiaj ostatni dzień promocji. :)

Rozumiem, że rezerwacje można robić do północy czasu polskiego?
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 10 Paź 2018 17:56 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1359
platynowy
A propos brakujących punktów z promocji 6k.
Za mój pierwszy nocleg (30.09-2.10) podobnie jak wielu innym osobom, które już tutaj pisały, Accor nie naliczył regulaminowych 500 pkt. Pojawiły się tylko standardowe punkty (bardzo szybko zresztą bo już w dniu wymeldowania). Złożyłem reklamację i dzisiaj pojawiło się brakujące 500 pkt. z tytułem "Boost September 2018" i datą, w której zameldowałem się w hotelu. Zapewne u innych też się wkrótce pojawią (lub już pojawiły) i można spokojnie czekać do kolejnego promocyjnego noclegu :-)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#70 PostWysłany: 10 Paź 2018 19:15 

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 109
niebieski
A mnie Accor uprzedził, nie zdążyłem jeszcze wysłać reklamacji, a punkty tak jak u @greg2014 pojawiły się dziś na koncie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 10 Paź 2018 19:19 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 616
niebieski
Możliwe, że naprawili błąd i dlatego punkty zaczęły się pojawiać. Teoretycznie reklamacja @greg2014 w ogóle nie powinna być rozpatrywana, bo od daty wymeldowania nie minęło jeszcze 10 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 10 Paź 2018 19:43 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1359
platynowy
@Michy - w sumie masz rację. I mogli tak odpisać i mieć mnie z głowy (przynajmniej na chwilę, gdyby punkty się nie pojawiły po 10-u dniach to napisałbym ponownie). Tymczasem po otrzymaniu reklamacji napisali, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu (cokolwiek by to nie znaczyło) i jest w trakcie wyjaśniania. No i się wyjaśniła jak widać :-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 13 Paź 2018 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 673
Loty: 256
Kilometry: 411 326
srebrny
Rozmawiałam z kobietą na infolinii. Powiedziała, że mieli globalny problem z naliczaniem punktów bonusowych z tej promocji. Problem został podobno rozwiązany i punkty powinny się automatycznie pojawić.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#74 PostWysłany: 17 Paź 2018 21:01 

Rejestracja: 11 Wrz 2018
Posty: 12
Ja reklamowałem. Nic nie naprawili.
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 18 Paź 2018 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 673
Loty: 256
Kilometry: 411 326
srebrny
Moje też jeszcze nie zaksięgowane.
Dzisiaj przesłali mi poniższy email z Centrum Obsługi Klienta

Szanowna Pani,
Otrzymaliśmy niedawno informację, iż punkty powinny księgować się z opóźnieniem.
Niestety, nie jestem w stanie podać daty, lecz co dwa dni sprawdzam konto każdego Klienta, który punktów jeszcze nie otrzymał i jeśli punkty są, to niezwłocznie informuję ich właścicieli.
Dziękuję i w razie pytań, służę pomocą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 22 Paź 2018 12:33 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2589
złoty
Już jest naprawione. Pobyt miałem w ubiegłym tygodniu, wczoraj punkty bonusowe doliczone od razu ze standardowymi.
Góra
 Relacje PM off
Michy lubi ten post.
 
 
#77 PostWysłany: 22 Paź 2018 21:04 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1359
platynowy
Potwierdzam. Naliczają na bieżąco zarówno punkty standardowe jak również związane z promocją 6k.
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 04 Lis 2018 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 682
niebieski
Za ostatni nocleg zaliczyło mi 600 pkt z promocji 3x600 pkt dla Platinum zamiast punktów z promocji 6k :/
Gdzie najlepiej napisać reklamację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 04 Lis 2018 17:59 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 616
niebieski
Przez formularz ze swojego profilu.

Jeśli to był Twój pierwszy pobyt w ramach promo 6k i kwalifikował się również do tej drugiej promocji, to zaliczyło Ci 600 pkt, bo jest to korzystniejsze niż 500 z promo 6k.
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 04 Lis 2018 20:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 682
niebieski
Tak, to był pierwszy pobyt. Co w takiej sytuacji? Bo nie mam 4 pobytów, żeby dostać 6k z wcześniejszej promocji. Mogą mi przepisać promocję na tamtą?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group