Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Wrz 2018 15:29 

Rejestracja: 11 Wrz 2018
Posty: 7
michzak napisał(a):
U mnie tak to wygląda po zapisaniu się (tylko nie wiem o co chodzi z tym Classic status tbh)

Niestety mam to samo. Na zadane pytanie od wczoraj w LEC nikt nie raczył odpowiedzieć.
Mam Golda, a tam Classic i uparcie nie można się zalogować po lewej stronie mamy napis dołącz do programu mimo, że górna belka wskazuje, że logowanie jest. Czyściłem ciasteczka, przeglądarkę. Sprawdzałem na tablecie, komputerach. Jedynie w telefonie domyślne zaznaczony jest ptaszek.
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 12 Wrz 2018 15:38 

Rejestracja: 06 Paź 2015
Posty: 19
Napis po angielsku jest "You are registered to this offer!", więc raczej to już jest potwierdzenie zapisania się do oferty.
Co do tego kółka "Classic status", to na forum zostało kiedyś uradzone, że to oznacza od jakiego statusu wzwyż jest dana oferta dostępna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 12 Wrz 2018 15:39 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7737
Jak dla mnie napis po prawej stronie "Gratulujemy, jesteś upoważniony do skorzystania z oferty" jest już wystarczającym potwierdzeniem bycia zapisanym ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 12 Wrz 2018 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2408
srebrny
Napis napisem, tylko że jak sie 3 razy zapisałem do oferty to trzy razy dostałem gratulacje, że sie udało. Co by znaczyło że system nie pamięta tej informacji. Zazwyczaj była informacja że "już jesteś zapisany do tej promocji". Próbowałem z róznych wersji językowych. Generalnie wygląda to inaczej niż zazwyczaj wcześniej. Na szczęście mam jeszcze chwilę czasu, więć poczekam sobie spokojnie, aż ... rozwiążecie problem ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 12 Wrz 2018 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1012
złoty
malyniak napisał(a):
Napis po angielsku jest "You are registered to this offer!", więc raczej to już jest potwierdzenie zapisania się do oferty.
Co do tego kółka "Classic status", to na forum zostało kiedyś uradzone, że to oznacza od jakiego statusu wzwyż jest dana oferta dostępna.
Niestety mój przypadek zaprzecza tej teorii.
Mam platynę i nie mogę się zapisać do tej promocji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 12 Wrz 2018 21:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5320
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Gold bez problemu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 12 Wrz 2018 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1024
srebrny
@pawfazi
Ja z platyną się zarejestrowałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 16 Wrz 2018 19:04 

Rejestracja: 11 Wrz 2018
Posty: 7
[quote="michzak"]Jak dla mnie napis po prawej stronie "Gratulujemy, jesteś upoważniony do skorzystania z oferty" jest już wystarczającym potwierdzeniem bycia zapisanym ;)

Gratulacje dla szczęśliwców którym napis informujący o zapisanie się do promocji wyświetla się.
Jednak tak jak w moim przypadku nie wszystkim. Pomocą służą jednak konsultanci którzy wysyłają potwierdzenia na e-mail o zapisaniu się do promocji... na wszelki wypadek gdyby Accor zapomniał o tym istotnym fakcie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 16 Wrz 2018 20:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1012
złoty
Napisałem do nich w sprawie tej promocji dlaczego nie mogę się zapisac na tego maila
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
i od tygodnia cisza.

Po jakim czasie średnio dostajecie odpowiedź?
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 16 Wrz 2018 20:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
@pawfazi czekając na odpowiedź dzwoń na infolinię, mają podgląd twojego konta i zobacz czy jesteś zapisany. Poproś też o wysłanie potwierdzenia na e-mail:
+22 538 90 06
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
pawfazi uważa post za pomocny.
 
 
#51 PostWysłany: 21 Wrz 2018 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1012
złoty
W takiej sytuacji jak moja (brak możliwości zapisania się do promocji) tylko kontakt telefoniczny.
Oni blokują konto i czekają na kontakt telefoniczny.
Musiałem im wysłać skan dokumentu, zmienić haslo i oświadczenie że to ja zmieniłem hasło.

Procedura odblokowania w toku...
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 21 Wrz 2018 11:30 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 637
niebieski
Czy dowiedziałeś się, z jakiego powodu masz zablokowane konto?
Poza tym, na jakiej podstawie żądają skan dokumentu? Wiesz, komu go udostępniasz i na jakich zasadach?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 21 Wrz 2018 20:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1012
złoty
Wiem jaki powód. Logowanie z różnych IP
W przypadku aplikacji dla osób podróżujących trochę dziwna zasada, ale skoro były włamania na konta to nie bardzo mają wyjście.

Oczywiście mogliby wprowadzić np. hasla jednorazowe na SMS ale to dodatkowy koszt i nie od razu...

Co do skanu to masz rację ale nie bardzo miałem ochotę bić się z wiatrakami...

Po kilku godzinach konto mi odblokowali. Napisali maila. I zapisałem się do promocji.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#54 PostWysłany: 25 Wrz 2018 22:35 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 608
niebieski
Rozliczył mi się pierwszy pobyt, w wiadomym miejscu, w ramach promocji (2 pozostałe będę robił gdzie indziej) i punktów za promocję brak...

Czy macie już zrobione pierwsze noclegi i naliczyło wam punkty promocyjne? Obawiam się, czy przypadkiem cały system IT Accora niebawem nie padnie na całego. Private sales nie działa, places nie działa, do promocji jesteśmy zapisani, ale nie jesteśmy, punkty na konto nie wpadają...
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 25 Wrz 2018 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 636
niebieski
Spokojnie, punkty promocyjne zaliczają się po kilku dniach.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 25 Wrz 2018 23:35 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 608
niebieski
@Darek M., nie miałem jeszcze przypadku, aby nocleg się rozliczył a punkty promocyjne wpadły za 4 dni, jak nie wpadły przy rozliczeniu pobytu to nie wpadały wcale.
Góra
 Relacje PM off
Bruner uważa post za pomocny.
 
 
#57 PostWysłany: 01 Paź 2018 10:42 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7737
@Michy i jak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 01 Paź 2018 22:42 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 608
niebieski
@michzak, niestety punkty promocyjne nadal się nie pojawiły. Na infolinii kazali mi czekać do 4.10, jeśli się punkty nie pojawią, mam pisać reklamację. Czuję, że trzeba będzie napisać maila :(
Góra
 Relacje PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
 
#59 PostWysłany: 02 Paź 2018 04:44 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2068
złoty
W takim razie, czy ma ktoś zrobiony 2 dniowy nocleg oprocz miejca powyżej, za które dostał promocyjne punkty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 02 Paź 2018 14:00 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 608
niebieski
Od konsultanta wiem, że jest więcej osób, którym punktów promocyjnych nie przyznano. Byłem kolejną osobą dzwoniącą w tej sprawie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], cyberjarek oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group