Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Problemy z rezerwacją lub odprawą? Spróbuj na http://legacy.ryanair.com/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 236 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 29 Lis 2017 14:03 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
@LaVarsovienne u mnie też na Chromie występują błędy, których nie ma na innych przeglądarkach np. ostatnio taki kwiatek ryanair-przydzial-miejsc-miejsca-obok-siebie,225,38326&start=420#p1008535
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#162 PostWysłany: 29 Lis 2017 14:06 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Wygląda, jakby się nie chciało wczytywać reszty samolotu (bo to jest wczytywane w partiach, nie cały samolot na raz)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 29 Lis 2017 14:22 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
zgadza się, w Chromie nie wczytywało reszty samolotu - mimo odświeżania i otwierania strony na nowo. W Firefoxie wszystko pokazywało już jak trzeba.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 29 Lis 2017 21:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 722
niebieski
Po usunięciu ciasteczek "promocja" wszystkich lotów za 0 zł się skończyła :D tym samym strona działa prawidłowo:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 23 Sty 2018 11:56 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale mam problem

Oj. Wystąpił problem
Niestety nie możemy obsłużyć rezerwacji w tym momencie. "

taka informacja wyskakuje jak probuje zarezerwować lot z Madrytu na teneryfe i z powrotem na stronie ryanair. Od wczoraj wyskakuje taki błąd..wszystkie inne kierunki mogę rezerwowac bez problemów. Spotkał sie ktos z tym? konsultanci firmy nic nie pomagają jedni mowia ze maja błąd w systemie inni ze to przeglądarki wina i nikt nie rozumie ze tylko tej teneryfy dotyczy problem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 23 Sty 2018 17:24 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
@Marcin Barłoga sprawdź czy innej wersji językowej występuje ten problem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 23 Sty 2018 17:40 

Najlepiej się loguje, sprawdza i rezerwuje na aplikacji mobilnej Ryanair

W każdy razie tam można sprawdzać ceny lotów bezpośrednio przed, po wybranej dacie, a na stronie online to jedna wielka porażka niestety (wybieram np. 2 lipiec, a zaraz obok daty bieżące styczniowe - przeglądarki firefox,chrome)
Góra
 PM off  
      
#168 PostWysłany: 24 Sty 2018 01:17 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
Kashpir napisał(a):
@Marcin Barłoga sprawdź czy innej wersji językowej występuje ten problem

Oh. There was a problem
Unfortunately, we could not process your booking at this time

w innych tak samo :(

dzwoniłem na infolinie ale to nic nie daje..miała być fajna budzetowa podróz a musze chyba stówke od osoby na norwegiana dorzucic bo wątpie by to sie zmieniło nim cena ulegnie zmianie.

próbowałem z kilku komputerow z pracy,z domu z dwóch kart z dwóch kont wiec chyba to jednak u nich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 24 Sty 2018 01:24 

W dzisiejszych czasach dla 99,99% posiadaczy smartphonów ściągnięcie aplikacji Ryanair i zakupienie z jej pomocą biletu Madryt - Teneryfa trwa maksymalnie 5 minut, sprawdzono przed chwilą
Góra
 PM off  
      
#170 PostWysłany: 24 Sty 2018 03:07 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
gorny77
to nie problem..ale wydaje mi sie ze nie czytasz ze zrozumieniem. Próbowałem z aplikacji mobilnej - rano wrzuce screen : nawet nie przechodzi na zaden sposob, przynajmniej moj termin


-- 24 Sty 2018 04:07 --
swoja droga czemu tylko przy okazji tego lotu pojawia mi sie taka opcja?
" Kliknij tutaj, aby dodać swoje dane dot. podatku VAT do tej rezerwacji "


Ostatnio edytowany przez Abcn, 04 Cze 2018 23:49, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 24 Sty 2018 03:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
A nie masz czasami,że faktura na firmę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 24 Sty 2018 03:28 

Lot wewnątrz Hiszpanii, rezydencii tego kraju mają ulgii co zresztą jest podane podczas rezerwacji
Zaczynają się pierdoly o zrozumieniu itp, tak więc powodzenia życzę np. w zmianie sposobu płatności na inny niż kartą a nuż przez apkę przejdzie
Góra
 PM off  
      
#173 PostWysłany: 24 Sty 2018 11:18 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
nie no odpuszcze sobie te loty Ryanairem skoro nikt z nich nie potrafi mi odpowiedziec na pytanie czemu tak sie dzieje, aż tak mi nie zalezy by godzinami sie z tym bawic ale dzieki za próbę pomocy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 25 Sty 2018 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2016
Posty: 402
srebrny
Mam ten sam problem co Marcin, tylko chodzi o lot Madryt - Ibiza.

Różne przeglądarki, czyszczenie ciastek, aplikacja mobilna itd. I nic.

Na infolinii nie kumają problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 25 Sty 2018 16:58 

Te nic to wpisanie nr. karty i finalnie wyrzuca z komunikatem???

Napisz pw dla kogo i w jakich datach jak chcesz spróbuję
Góra
 PM off  
      
#176 PostWysłany: 28 Maj 2018 21:26 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 3
Witam,

Mam taki sam problem z rezerwacją lotu z Karkowa do Gdańska. ( 27 lipca 2018)

-----------
Oj. Wystąpił problem
"Niestety nie możemy obsłużyć rezerwacji w tym momencie. "
-----------

Sprawdzane na kilku komputerach, tabletach, telefonach.... różne przeglądarki i różne karty kredytowe, zawsze ten sam błąd. Tylko z tym lotem jest błąd, kupowałem inne loty chwile przed i nie było problemu.


Ponadto pojawiła się taka opcja:
-----------
"Kliknij tutaj, aby dodać swoje dane dot. podatku VAT do tej rezerwacji"
-----------
Nigdy wcześniej tego nie było. Pojawiło się tylko przy tej rezerwacji. (nie mam firmy, niczego nie ustawiałem, nawet nie widzę miejsca żeby ustawić kupno biletu na firmę)


Ma ktoś pomysł co może być nie tak??
Jakieś rozwiązanie problemu????

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 29 Maj 2018 19:44 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 3
Witam,

Właśnie udało mi się rozwiązać problem....

Zapłaciłem za pomocą "Paypal-a", więc jeśli ktoś będzie miał w przyszłości problem żeby zapłacić kartą proszę spróbować ten opcji.


Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off
okocim23 lubi ten post.
okocim23 uważa post za pomocny.
 
      
#178 PostWysłany: 04 Cze 2018 14:48 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 2
Cześć,

Od kilku dni mam ten sam problem.
W środę kupiłam bilet bez problemu, w czwartek chciałam kupić kolejny bilet na inny lot, i za każdym razem wyświetla się błąd o tej samej treści : "Oj. Wystąpił problem. Niestety nie możemy obsłużyć rezerwacji w tym momencie.".
Próbowałam już chyba wszystkiego - rezerwować z różnych przeglądarek, różnych komputerów, po wyczyszczeniu plików cookies, płatności różnymi kartami (Visa, MasterCard), również PayPal'em, a nawet poprosiłam znajomą o zrobienie rezerwacji dla mnie ze swojego konta - żaden sposób nie przyniósł skutku.
Dwukrotnie kontaktowałam się z Agentami Ryanair'a poprzez czat online, dawali mi oni rady w stylu "proszę użyć innej karty". Gdy powiedziałam, że wszystkich tych sposobów już próbowałam, Agentka stwierdziła, że oni nie zarejestrowali żadnych błędów w funkcjonowaniu systemu, po czym poradziła mi zakupić bilet przez infolinię (co wiąże się z dodatkową opłatą 20 euro...).
Myślicie, że da się jakoś rozwiązać ten problem? Może jest jeszcze coś, co pominęłam i czego mogłabym spróbować, zanim wydam na rezerwację lotu dwa razy więcej pieniędzy niż gdybym zrobiła to online?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 04 Cze 2018 15:28 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Możesz jeszcze spróbować rezerwacji przez aplikację mobilną.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 04 Cze 2018 15:36 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 2
Tego też już próbowałam :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 236 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group