Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa
problemy-techniczne-przy-zakupach-polskiegobusa,35,42509
Strona 9 z 14

Autor:  wrześniowy [ 19 Lut 2014 20:18 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

Mi również zwrócili pieniądze bez żadnej informacji - wysłałem im numer ecard czekam na odpowiedź, a tu dostaje informacje z konta, że mam zwrot. Powiedzcie mi, jak dostaliście już ebilet to uznajecie, że sprawa jest zamknięta czy na 100 % pewni będziecie jak bilet wyskoczy w tym okienku "zarządzanie rezerwacją" ?

Mi żaden z moich trzech ebiletów które kupiłem podczas ostatniej bonanzy nie wyskakuje jako zatwierdzony, ale pieniądze mam pobrane. Już nawet nie chodzi o to, że muszę jechać do tej Pragi, ale naprawdę się zdenerwuję jak wszystko już załatwie, zarezerwuje, będe chciał wsiąść do PB i okaże się, że nie ma mnie na liście..

Autor:  Anonymous [ 19 Lut 2014 20:25 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

Najważniejszy jest e-bilet, rzut biletów jest od kwietnia tak więc jest jeszcze trochę czasu na sprawdzenie w zarządzanie rezerwacją potem należy napisać na wskazany wcześniej ich e-mail

Autor:  michzak [ 19 Lut 2014 20:26 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

Tylko tez nie spamowac ich 400 mailami z pytaniem 'co z moim biletem' :p

Autor:  limaK [ 19 Lut 2014 20:31 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

michzak napisał(a):
Tylko tez nie spamowac ich 400 mailami z pytaniem 'co z moim biletem' :p



Tak, nie spamować, bo się obrażą i nikt nigdzie nie pojedzie.

Autor:  michaelj86 [ 19 Lut 2014 20:41 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

pawellacheta napisał(a):
michaelj86 napisał(a):
Przysłali Ci maila z informacją, że zwracają kasę, czy po prostu zauważyłeś zwrot tylko na koncie?


Absolutnie żadnego maila mi nie przysłali. W tytułach przelewów ze zwrotami kasy były numery transakcji eCard...

Autor:  Oleńka [ 19 Lut 2014 21:03 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

Michaelj86 po przeczytaniu Twojej wiadomości sprawdziłam konto i też dostałam dziś dwa zwroty. Jeden zwrot za przejazd którego w ogóle nie zgłaszałam do reklamacji (najmniej mi na nim zależało a i tak już czekam na odp w sprawie 4 innych rezerwacji), drugi za trasę, na którą przesłali mi bilet dwa razy :lol:
Polski Bus LITOŚCI :lol:

Autor:  klapio [ 19 Lut 2014 21:17 ]
Temat postu:  Re: Tanie linie PolskiBus bilety od 1zł!

Ale tam mają bajzel, ja dostałem 3 bilety na email i dostałem 5 zwrotów, dwa na kursy na które chciałem zwrot, jeden zwrot za kurs na który nie chciałem zwrotu i dodatkowo dostałem dwa zwroty za kursy nawet nie kupowałem :D

Autor:  tmk [ 20 Lut 2014 10:31 ]
Temat postu:  Re: Odp: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Świetnie, przyszedł mi zwrot za jeden bilety na konto, zero informacji o tym na e-mailu. W taki sposób, mając dane o ilości zamówień na dany kurs, można zwrócić ludziom kasę po czym zawyżyć ceny na te kursy.

Moderatorze, usunąłeś mój poprzedni post ale nie ten co trzeba :roll: Wyrażenie "powyższy" to nie to samo co "ten".

Autor:  iwan-82 [ 20 Lut 2014 11:54 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

U mnie mija tydzien i cisza w temacie 2 maili o bilety... :(

Jest jeszcze ktos kto przez tydzien od czasu rezaerwacji:

a) nie otrzymal e-ticketow ani żadnej informacji na @,
b) nie otrzymal zwrotu kasy za bilety.

Kurde chyba bez sensu im wysyłać kolejną reklamację ... :/

Jest jakiś sposób by obejść ich numer telefonu stacjonarny?? By zadzwonić z Polski na numer stacjonarny?? Bo z Playa nie idzie :P

Autor:  Komornik [ 20 Lut 2014 12:01 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

iwan-82 napisał(a):
U mnie mija tydzien i cisza w temacie 2 maili o bilety... :(

Jest jeszcze ktos kto przez tydzien od czasu rezaerwacji:

a) nie otrzymal e-ticketow ani żadnej informacji na @,
b) nie otrzymal zwrotu kasy za bilety.

Kurde chyba bez sensu im wysyłać kolejną reklamację ... :/

Jest jakiś sposób by obejść ich numer telefonu stacjonarny?? By zadzwonić z Polski na numer stacjonarny?? Bo z Playa nie idzie :P


Napiszi m na FB, ja czekalem kilka dni na bilety. Po wpisie na FB dostalem je po 30min

Autor:  jotpol [ 20 Lut 2014 12:02 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

iwan-82 napisał(a):
Jest jeszcze ktos kto przez tydzien od czasu rezaerwacji:
a) nie otrzymal e-ticketow ani żadnej informacji na @,
b) nie otrzymal zwrotu kasy za bilety.

Ja tak mam i czekam cierpliwie. Wysłałem pierwszego maila zaraz po zakupie i przed wczoraj przypomnienie. Bilety kupowałem na czerwiec więc mam czas :)

Autor:  iwan-82 [ 20 Lut 2014 12:23 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Przed chwilą wysłałem im maila mna i patrzcie co dostałem na @:

Your message

To: info
Subject: Reklamacja
Sent: Thursday, February 20, 2014 11:14:39 AM (UTC+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb

was deleted without being read on Thursday, February 20, 2014 11:15:06 AM (UTC+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb

Mój mail mają już zablokowany u siebie ? :roll:

2 raz im wysłałem- to samo. WTF?

Edytowane: Z poczty wp.pl usuwa mi wiadomość ...wysłałem im kolejny raz przez g-maila....

Autor:  tmk [ 20 Lut 2014 13:10 ]
Temat postu:  Re: Odp: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Widać to czy dostaniemy bilety zależy od samopoczucia osoby czytającej nasze e-maile i jak już widzą, że wysyłamy ich za dużo to od razu je kasują, dziwne tylko, że jak ktoś na FB o bilety prosi to od razu dosyłają. Nie będę przecież specjalnie konta na FB zakładać po to aby dopraszać się publicznie o bilety. Szlag mnie trafia bo człowiek próbuje się wykazać zrozumieniem w sytuacji w jakiej się znaleźli a oni go później traktują z buta :roll:

Autor:  Hobbes [ 20 Lut 2014 14:55 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Cytuj:
Uprzejmie informujemy, że taka wiadomość czasami pojawia się, kiedy
przenosimy wiadomość z jednego folderu do innego. Każda wiadomość jest
przez nas czytana i udzielamy na nią odpowiedzi.

Taką dostałem odpowiedź, kiedy zwróciłem im uwagę, że maile są usuwane bez czytania.
Na rzekomo usuniętego maila odpowiedzieli, więc faktycznie jest czytają. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo mało profesjonalnie to wygląda :/

Autor:  iwan-82 [ 20 Lut 2014 15:55 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Wiecie co. Zaczyna mnie to wszystko wkurzać. Teraz patrzę a tu jeden z 4 przelewów za bilety zwrócony przed chwilą a reszta ani nie zwrócona ani nie ma biletów. Mam dość. Do kogo się można odwołać w tej sprawie?? Czy UKE też wchodzi w rachubę czy tylko UOKiK ??

Wiem, powiecie że przesadzam. Ale ja nie odpuszczę tych biletów, za które zapłaciłem. Chcę powalczyć, gdy dostanę zwrot reszty kasy na konto. Ktoś jeszcze zamierza pisać do wyższych instytucji??

Autor:  rururu [ 20 Lut 2014 17:26 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

iwan-82 napisał(a):
Wiecie co. Zaczyna mnie to wszystko wkurzać. Teraz patrzę a tu jeden z 4 przelewów za bilety zwrócony przed chwilą a reszta ani nie zwrócona ani nie ma biletów. Mam dość. Do kogo się można odwołać w tej sprawie?? Czy UKE też wchodzi w rachubę czy tylko UOKiK ?? ?


Tutaj w moim wpisie są zebrane wskazówki., co można zrobić:
viewtopic.php?f=35&t=42509&start=140

Autor:  tmk [ 20 Lut 2014 18:41 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Napisałem do nich (wiem, że przeczytają również i mój post) czemu na trzy podróże dojazdowe do Warszawy i z powrotem (z Warszawy będę jechał do Berlina), wygenerowali i przysłali mi tylko jeden bilet i to powrotny z Warszawy i czemu nie poinformowali mnie, że oddali kasę za kolejny z nich. O trzecim nic nie pisali ani też kasy nie zwrócili, aż do teraz gdy wróciłem z pracy. Przyszedł email z wyjaśnieniem, że moja "płatność nie wygenerowała poprawnie biletu" (a podobno jest to kwestia wyłącznie techniczna i nie ma wpływu na zawarcie umowy kupna?) i dlatego zwracają 100% uiszczonej opłaty, na koncie pojawił mi się kolejny zwrot. Musiałem ponownie te bilety zamawiać, oczywiście drożej. Naprawdę dziwi mnie to bo te bilety zamawiałem nie 13go kiedy puścili nowa pulę ale aż 4 dni później i były dostępne za złotówkę (co świadczy o tym, że byłem jednym z pierwszych którzy na te kursy, na te godziny bilety zamawiali i nie było dużego zainteresowania skoro aż przez tyle dni te ceny się utrzymały), oczywiście od razu wysłałem im numery transakcji eCard i potwierdzenia przelewów, ostatni bilet wygenerowali, pozostałych nie zrealizowali, dopiero po kilku przypomnieniach, pewnie abym im dał spokój, zwrócili kasę na konto bez informowania mnie o tym. Nieładnie PB, oj nieładnie. Przejedziecie się kiedyś na tym ale nie Waszym autokarem ale UOKiK'iem jak przy następnej akcji z nową pulą biletów ludzie wam już nie odpuszczą. Jedyne co mnie cieszy to to, że bilety do Berlina i z powrotem mi przysłali.

Autor:  iwan-82 [ 20 Lut 2014 19:24 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

tmk napisał(a):
. Nieładnie PB, oj nieładnie. Przejedziecie się kiedyś na tym ale nie Waszym autokarem ale UOKiK'iem jak przy następnej akcji z nową pulą biletów ludzie wam już nie odpuszczą. Jedyne co mnie cieszy to to, że bilety do Berlina i z powrotem mi przysłali.


Ja już teraz nie odpuszczę i radzę wam to samo. Czekam tylko na rozwój sytuacji, jak się sytuacja potoczy z resztą bietów. Bo co mamy do stracenia?? Jak UOKiK się zajmie tym po terminie wyjazdów, będę wnioskował o przejazd na zakupionej trasie w dowolnym, innym terminie.

Autor:  naimad [ 20 Lut 2014 19:28 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

Ja w czwartek wieczorem zakupiłem bilety, oczywiście wystąpił problem ze skompletowaniem zamówienia i dziś rano, po 6 dniach, dostałem informację, że zwrócą mi kasę 242zł i mogę jeszcze raz zakupić bilety, a najlepsze że jak teraz biorę zakup tych samych 2 biletów to wyskakuje info że wszystkie zostały wyprzedane, super!!!! :evil:

Autor:  smatekk [ 20 Lut 2014 20:00 ]
Temat postu:  Re: Problemy techniczne przy zakupach PolskiegoBusa

iwan-82 napisał(a):
U mnie mija tydzien i cisza w temacie 2 maili o bilety... :(

Jest jeszcze ktos kto przez tydzien od czasu rezaerwacji:

a) nie otrzymal e-ticketow ani żadnej informacji na @,
b) nie otrzymal zwrotu kasy za bilety.



NIe wiem, czy to jakieś pocieszenie, ale mi też na żadnego maila nie odpisali, zwrotów też brak :(

Strona 9 z 14 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/