Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lip 2010 09:54 

Rejestracja: 27 Sty 2010
Posty: 184
właśnie kupuję koleżance bilet z Polski na nieodległy okres (poniżej 14 dni i nie można przelewem),

i próbowałem już 2 kartami za kazdym razem wskazuję, że nie podałem wszystkich informacji, ale nie wskazuje jakich (a podałem wszystkie).

Transakcja z Polski, wiec waluta PLN.

Z automatu ustawiona na stronie opcja, żeby nie przeliczał na inną walutę (nie mogę tego zresztą zrobić, chyba, ze wybiorę cenę w innej walucie, ale to jest bezsensowne przewalutowanie)

tymczasem otrzymuję systemową informację, że : przepraszamy, przeliczanie kursów walut nie jest możliwe dla tej waluty, proszę wybrać inną walutę...

Nie wiem o co chodzi. Powtórzę w skrócie:
- Wylot z Polski
- cena w PLN
- ustawione (z automatu aby nie przeliczał na inną walutę)
- waluta karty PLN (próbowałem Visą i Mastercardem, obie kredytowe)

- odpowiedź systemu - przewalutowanie niemożliwe ???!!!

A sprawa b.pilna :twisted: :cry:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#2 PostWysłany: 01 Lip 2010 10:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2010
Posty: 350
niebieski
IMHO to błąd ich systemu IT i nic z tym nie możesz zrobić oprócz spróbowania za parę chwil raz jeszcze.
_________________
Image
Relacja z Maroka (2018)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 01 Lip 2010 10:06 

Rejestracja: 27 Sty 2010
Posty: 184
zmieniłem przeglądarkę z Mozilli na IE i poszło :-)


EDIT:
a jak robiłem odprawę to karty pokładowej nie mogłem wygenerować w IE i musiałem wrócić do Mozili...

Człowiek kupuje bilet w tanich liniach OW za 562 PLN (WAW-LTN) :shock: i musi się tyle namęczyć :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 07 Lip 2010 16:45 

Rejestracja: 07 Lip 2010
Posty: 3
Jestem leszczem w lataniu i mam problem :)

Otóż jaką kartą mogę zapłacić za bilety?
Na stronie Wizzaira czytam, że m.in Visa/Visa Electron - ale jaki to ma być rodzaj karty?

Czy kartą debetową, bo taką mam zapłacę za taki bilet?
Będę wdzięczna za szybką odpowiedź
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 07 Lip 2010 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
płacisz taką kartą, która umożliwia płacenie w internecie...
czy nie lepiej zapłacić przelewem?
Jak nie płacić “haraczu” liniom lotniczym
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 29 Sty 2017 13:40 

Rejestracja: 28 Kwi 2015
Posty: 3
mam problem, na stronie wizz chciałem kupić bilety, w momencie płatności kartą przy kilku próbach na róznych kartach cały czas odrzucało płatność i strona wracała do pLatności. w końcu zrezygnowałem i poprosiłem znojomą która ten sam bilet zakupiła mi na swoim koncie i swojej karcie bez wiekrzego problemu. po ok godzinie zorientowałem się że z jednego konta zniknęło mi rownawartość dwóch takich samych biletów, na mailu brak wiadomości potwierdzającej zakup, jedynie na stronie pojawił sie żeczywiście ten bilet, reasumując w sumie zakupiłem 3 takie same bilety... co w tej sytuacji? czy wizz odda mi pieniądze za te 2 nieświadomie kupione bilety?? jak postepowac podczas reklamacji czy skargi? ( wiadomość do wizz juz poszła ale brak odzewu)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 29 Sty 2017 14:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@Ariel Ziółkowski Za zdublowane rezerwacje na identyczne dane osobowe zwracają kasę,czasami sami to wyłapią i dostaniesz od nich maila lub by przyspieszyć sprawę można zadzwonić na infolinię najtaniej poprzez maltański numer.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:36 

Rejestracja: 02 Maj 2017
Posty: 1
Witam chciałam kupić dzisiaj bilety z Poznania do Londynu, problem w tym, ze za każdym razem odrzucało mi transakcje i pojawiał się taki błąd authorization has been denied for this request. Nie wiem co robić, próbowałam 4 razy, boje się teraz, ze zejdą mi pieniądze z konta za bilety, których nie mam. Miał ktoś z was podobny problem, lub wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:40 

https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch
Góra
 PM off  
      
#10 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:56 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Miałam taki problem kiedyś, prawie cały dzień próbowałam kupić bilety w końcu kupiłam - DWA razy ten sam! Tez mi odrzucało płatność. Wizzair oddał kasę do tygodnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 02 Maj 2017 23:00 

Jest jednak różnica między Wami: ona wszystkie rezerwacje ma z negatywnym skutkiem, czyli nie daje rady zakupić

Zapewne próbowaliście kupić przez ich nową stronę, a ta jest "skopana" czy też niedopracowana

Pisano tu już wielokrotnie w/w stara strona czy też rezerwacja przez ich apkę mobilną
Góra
 PM off  
      
#12 PostWysłany: 08 Cze 2023 23:44 

Rejestracja: 08 Cze 2023
Posty: 1
-- 08 Cze 2023 23:35 --

Rezerwowalem dzisiaj lot na wizzair.com, kra razy system odrzucił mi płatność kartą, za trzecim razem zmieniłem kartę i się udało, natomiast po drugiej nieudane płatności pojawił mi się taki komunikat: „ Jeśli nie uiścisz opłaty za zmianę, Twoja rezerwacja nie pojawi się na liście pasażerów i nie będziesz mógł wejść na pokład. Jeśli chcesz zrezygnować ze zmian i anulować należność, skontaktuj się z naszym telecentrum”

Potwierdzenie rezerwacji przyszło na maila, przy metodach płatności jest dwa razy płatność „odrzucona” a za trzecim razem „potwierdzona”

Jest wszystko Ok czy mam coś robić?

-- 08 Cze 2023 23:44 --

Rezerwowalem dzisiaj lot na wizzair.com, kra razy system odrzucił mi płatność kartą, za trzecim razem zmieniłem kartę i się udało, natomiast po drugiej nieudane płatności pojawił mi się taki komunikat: „ Jeśli nie uiścisz opłaty za zmianę, Twoja rezerwacja nie pojawi się na liście pasażerów i nie będziesz mógł wejść na pokład. Jeśli chcesz zrezygnować ze zmian i anulować należność, skontaktuj się z naszym telecentrum”

Potwierdzenie rezerwacji przyszło na maila, przy metodach płatności jest dwa razy płatność „odrzucona” a za trzecim razem „potwierdzona”

Jest wszystko Ok czy mam coś robić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 09 Cze 2023 00:40 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
jak masz potwierdzone w apce i przyjdzie faktura to ok
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 23 Sie 2023 10:24 

Rejestracja: 18 Lis 2016
Posty: 302
niebieski
-- 23 Sie 2023 10:08 --

Czy ktoś miał teraz przy tej promie jakieś problemy z płatnością?
Na kompie mi nie przechodziło, choć autoryzacja z Banku była...niestety, klikam wielokrotnie, zmieniłam kartę i nic, dlatego kupiłam bilety przez aplikacje, ale niestety już ciut droższe :( ale nie dostałam żadnego potwierdzenia...coś się zablokowało, czy spokojnie czekać. Dokupiłam też przy tej rezerwacji członkostwo, ale to chyba nie ma znaczenia, natomiast nie mam żadnego śladu na koncie...

-- 23 Sie 2023 10:24 --

justysia75 napisał(a):
Czy ktoś miał teraz przy tej promie jakieś problemy z płatnością?
Na kompie mi nie przechodziło, choć autoryzacja z Banku była...niestety, klikam wielokrotnie, zmieniłam kartę i nic, dlatego kupiłam bilety przez aplikacje, ale niestety już ciut droższe :( ale nie dostałam żadnego potwierdzenia...coś się zablokowało, czy spokojnie czekać. Dokupiłam też przy tej rezerwacji członkostwo, ale to chyba nie ma znaczenia, natomiast nie mam żadnego śladu na koncie...



Próbować jeszcze raz..?Nie jestem pewna jak to się wszystko odbywa, nigdy nie miałam takiej sytuacji, a nie chciałabym mieć 12 rezerwacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group