Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lip 2010 09:54 

Rejestracja: 27 Sty 2010
Posty: 184
właśnie kupuję koleżance bilet z Polski na nieodległy okres (poniżej 14 dni i nie można przelewem),

i próbowałem już 2 kartami za kazdym razem wskazuję, że nie podałem wszystkich informacji, ale nie wskazuje jakich (a podałem wszystkie).

Transakcja z Polski, wiec waluta PLN.

Z automatu ustawiona na stronie opcja, żeby nie przeliczał na inną walutę (nie mogę tego zresztą zrobić, chyba, ze wybiorę cenę w innej walucie, ale to jest bezsensowne przewalutowanie)

tymczasem otrzymuję systemową informację, że : przepraszamy, przeliczanie kursów walut nie jest możliwe dla tej waluty, proszę wybrać inną walutę...

Nie wiem o co chodzi. Powtórzę w skrócie:
- Wylot z Polski
- cena w PLN
- ustawione (z automatu aby nie przeliczał na inną walutę)
- waluta karty PLN (próbowałem Visą i Mastercardem, obie kredytowe)

- odpowiedź systemu - przewalutowanie niemożliwe ???!!!

A sprawa b.pilna :twisted: :cry:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 01 Lip 2010 10:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2010
Posty: 344
niebieski
IMHO to błąd ich systemu IT i nic z tym nie możesz zrobić oprócz spróbowania za parę chwil raz jeszcze.
_________________
Image
Relacja z Maroka (2018)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 01 Lip 2010 10:06 

Rejestracja: 27 Sty 2010
Posty: 184
zmieniłem przeglądarkę z Mozilli na IE i poszło :-)


EDIT:
a jak robiłem odprawę to karty pokładowej nie mogłem wygenerować w IE i musiałem wrócić do Mozili...

Człowiek kupuje bilet w tanich liniach OW za 562 PLN (WAW-LTN) :shock: i musi się tyle namęczyć :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 07 Lip 2010 16:45 

Rejestracja: 07 Lip 2010
Posty: 3
Jestem leszczem w lataniu i mam problem :)

Otóż jaką kartą mogę zapłacić za bilety?
Na stronie Wizzaira czytam, że m.in Visa/Visa Electron - ale jaki to ma być rodzaj karty?

Czy kartą debetową, bo taką mam zapłacę za taki bilet?
Będę wdzięczna za szybką odpowiedź
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 07 Lip 2010 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 245
Kilometry: 250 572
Zbanowany
niebieski
płacisz taką kartą, która umożliwia płacenie w internecie...
czy nie lepiej zapłacić przelewem?
Jak nie płacić “haraczu” liniom lotniczym
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 29 Sty 2017 13:40 

Rejestracja: 28 Kwi 2015
Posty: 3
mam problem, na stronie wizz chciałem kupić bilety, w momencie płatności kartą przy kilku próbach na róznych kartach cały czas odrzucało płatność i strona wracała do pLatności. w końcu zrezygnowałem i poprosiłem znojomą która ten sam bilet zakupiła mi na swoim koncie i swojej karcie bez wiekrzego problemu. po ok godzinie zorientowałem się że z jednego konta zniknęło mi rownawartość dwóch takich samych biletów, na mailu brak wiadomości potwierdzającej zakup, jedynie na stronie pojawił sie żeczywiście ten bilet, reasumując w sumie zakupiłem 3 takie same bilety... co w tej sytuacji? czy wizz odda mi pieniądze za te 2 nieświadomie kupione bilety?? jak postepowac podczas reklamacji czy skargi? ( wiadomość do wizz juz poszła ale brak odzewu)
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 29 Sty 2017 14:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7350
srebrny
@Ariel Ziółkowski Za zdublowane rezerwacje na identyczne dane osobowe zwracają kasę,czasami sami to wyłapią i dostaniesz od nich maila lub by przyspieszyć sprawę można zadzwonić na infolinię najtaniej poprzez maltański numer.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:36 

Rejestracja: 02 Maj 2017
Posty: 1
Witam chciałam kupić dzisiaj bilety z Poznania do Londynu, problem w tym, ze za każdym razem odrzucało mi transakcje i pojawiał się taki błąd authorization has been denied for this request. Nie wiem co robić, próbowałam 4 razy, boje się teraz, ze zejdą mi pieniądze z konta za bilety, których nie mam. Miał ktoś z was podobny problem, lub wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:40 

https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch
Góra
 PM off  
 
#10 PostWysłany: 02 Maj 2017 22:56 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Miałam taki problem kiedyś, prawie cały dzień próbowałam kupić bilety w końcu kupiłam - DWA razy ten sam! Tez mi odrzucało płatność. Wizzair oddał kasę do tygodnia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 02 Maj 2017 23:00 

Jest jednak różnica między Wami: ona wszystkie rezerwacje ma z negatywnym skutkiem, czyli nie daje rady zakupić

Zapewne próbowaliście kupić przez ich nową stronę, a ta jest "skopana" czy też niedopracowana

Pisano tu już wielokrotnie w/w stara strona czy też rezerwacja przez ich apkę mobilną
Góra
 PM off  
 
 [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group