Autor: | bee [ 29 Gru 2011 00:36 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
@ sejera, ja to samo, dwie noc w tym samym hotelu mam, pytalem czy oplacone, to dostalem tylko odpowiedz, ze rezerwacja potwierdzona. |
Autor: | juror [ 29 Gru 2011 12:35 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
3 dniowy pobyt w Dublinie za 102-50 GBP. Wszystko ok, rezerwacja zrobiona 25, check-in 26, check-out dzisiaj. Hotel dostał pieniądze już pierwszego dnia. |
Autor: | kaja4444 [ 29 Gru 2011 12:51 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Sheraton Wawa dziś był check-out. Wszystko ok, bez niespodzianek. dziękuje hotels4u.com ![]() |
Autor: | kowalel [ 29 Gru 2011 14:13 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
hah a mi ściągnęli z konta opłatę za rezerwacje, która miała być anulowana ;/ |
Autor: | gefreiter [ 29 Gru 2011 15:40 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Witam, 4 rezerwacje w dniu 25 grudnia, godzina 2 w nocy. Jedna noc, w jednym hotelu na mnie, druga rezerwacja w tym samym hotelu i na tę samą noc na żonę, płatnośc jedną, moją kartą kredytową MC. Transakcja kartą visa elektron żony nie przeszła, choć nadal wisi blokada na karcie żonki. Trzecia i czwarta rezerwacja analogicznie, na rodziców, z tym, że płatność jedną kartą prepaid BZWBK na okaziciela i jako właściciela karty przy autoryzacji transakcji podano raz dane Ojca a raz dane Mamy ![]() |
Autor: | Arnoldx19 [ 29 Gru 2011 16:06 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Kamil napisał(a): Arnoldx19 napisał(a): Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu dzisiaj przyszedł email: Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer. The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course. Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty. odpowiedz: This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled. Została jedna najdroższa rezerwacja... Proponuję, byś nie odpuszczał. Wklej do maila to, gdzie piszą, że nie ma problemu , żona może zarezerwować druga rezerwację. http://www.fly4free.pl/wp-content/uploa ... tels4u.png W T&C nie było żadnej wzmianki odnośnie tego, jak identyfikowana jest osoba (unikalny e-mail, karta)w związku z tym, jedynym sposobem identyfikowania osoby może być jej imię i nazwisko. Napisz, że w związkuz T&C nie mogą anulować twojej rezerwacji i w przypadku naruszenia przez nich T&C zgłosisz sprawę do http://www.tradingstandards.gov.uk/ Zrobiłem dokładnie tak jak napisał Kamil i taka odpowiedź: Dear Arnold, thank you for your email and apologies for the delay in answering your query We would like to apologise if you were unable to use of the £50 voucher on Christmas day. The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business. We deeply regret that the actions of some, lead to genuine customers not being able to take advantage of the offer and we are working on a new offer to give you in the New Year. If you would like to cancel your reservation please email reservations@hotels4u.com and we will issue you with a full refund Regards Hotels4u.com team Czyli chyba powinni uznać te rezerwacje?e |
Autor: | Kamil [ 29 Gru 2011 16:19 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Arnoldx19: good job ![]() |
Autor: | wacek [ 29 Gru 2011 16:29 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Arnoldx19 napisał(a): Kamil napisał(a): Arnoldx19 napisał(a): Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu dzisiaj przyszedł email: Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer. The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course. Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty. odpowiedz: This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled. Została jedna najdroższa rezerwacja... Proponuję, byś nie odpuszczał. Wklej do maila to, gdzie piszą, że nie ma problemu , żona może zarezerwować druga rezerwację. http://www.fly4free.pl/wp-content/uploa ... tels4u.png W T&C nie było żadnej wzmianki odnośnie tego, jak identyfikowana jest osoba (unikalny e-mail, karta)w związku z tym, jedynym sposobem identyfikowania osoby może być jej imię i nazwisko. Napisz, że w związkuz T&C nie mogą anulować twojej rezerwacji i w przypadku naruszenia przez nich T&C zgłosisz sprawę do http://www.tradingstandards.gov.uk/ Zrobiłem dokładnie tak jak napisał Kamil i taka odpowiedź: Dear Arnold, thank you for your email and apologies for the delay in answering your query We would like to apologise if you were unable to use of the £50 voucher on Christmas day. The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business. We deeply regret that the actions of some, lead to genuine customers not being able to take advantage of the offer and we are working on a new offer to give you in the New Year. If you would like to cancel your reservation please email reservations@hotels4u.com and we will issue you with a full refund Regards Hotels4u.com team Czyli chyba powinni uznać te rezerwacje?e ja nie zrozumiałem powyższej odpowiedzi z hotels4u jako pozytywnego załatwienia reklamacji Arnolda, ale jako zaproszenie do korzystania z kolejnej, przygotowywanej promocji czy ktoś ma inne zdanie..? |
Autor: | Blackall [ 29 Gru 2011 16:59 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Arnoldx19 napisał(a): The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business. hahah i oni cos takiego pisza? Drugi powód to wg mnie czysty marketing, ale pierwszy.. Wielu uzytkownikow zrobilo multiple bookins wbrew regulaminowi? TO TRZEBA BYŁO GO DOPRECYZOWAĆ! I wtedy wprowadzic odpowiednie mechanizmy, które, zgodnie z odpowiednimi punktami regulaminu (gdyby takowe byly) sprawdzalyby juz podczas bookowania, czy to multiple czy nowy customer. wykonanie jednego warunku w stylu if(IP_USERA = IP_JAKIEJS_REZERWACJI_Z_VOUCHEREM && EMAIL = EMAIL && TEL = TEL && KARTA = KARTA) to nie jest duzy problem ani programistyczny ani wydajnosciowy.. Rece opadaja, a niby powazna firma.. Zawalili, a zwalaja wine na klientów, eh :p |
Autor: | Cahir [ 29 Gru 2011 17:09 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Blackall Twój sposób też nie jest dobry. Jednak gdy teraz anulują te rezerwacje wykonane tą sama karta ale na inne osoby to jest bardzo krzywdzące. |
Autor: | JIK [ 29 Gru 2011 17:14 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Arnoldx19 nie daj się spławić, atakuj cały czas ![]() U mnie jeden hotel potwierdził rezerwację, drugi napisał że mam się skontaktować z pośrednikiem, a trzeci dalej nie odpowiada. Ja dalej czekam. ![]() |
Autor: | Pawel_T [ 29 Gru 2011 17:17 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Wlasnie dostalem odp od hotels4u.com na rezerwacje, ktora nie zostala potwiedzona, ale obciazona karta. Poprosili o 4 ostatnie cyfry z karty i kwote na jaka bylo obciazenie. I teraz pozostaje pytanie: czy potrzebuja tego do dokonczenia transakcji czy raczej do zwrotu kasy? |
Autor: | Blackall [ 29 Gru 2011 17:36 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Cahir napisał(a): Blackall Twój sposób też nie jest dobry. Jednak gdy teraz anulują te rezerwacje wykonane tą sama karta ale na inne osoby to jest bardzo krzywdzące. ok ale chodzilo tylko o nakreslenie sytuacji. Zdefiniowanie w regulamienie kto to jest one customer, a pozniej sprawdzanie tego wg zasad. Wiadomo, ze da sie to ciagle oszukac (rozne karty, maile, dane, telefony), ale mysle, ze z 80% obecnych multiple bookings by odpadlo. |
Autor: | marek2011 [ 29 Gru 2011 17:37 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Oj nie udawajmy idiotów: co było nie jasne w warunku 1 KLIENT = 1 REZERWACJA ? Macie rozdwojenie jaźni czy zgrywacie pajaców? Jeśli ktoś robił wiele rezerwacji zamieniając imiona z nazwiskami, pomjał literki, używał 3 i 6 imienia zamiast pierwszego itd. to niech teraz ma pretensje do siebie. Szkoda tylko , że przez kombinatorstwo i pazernośc niektórych bioracych udział w promocji rykoszetem dostają, jak widac na forum, inni, którzy zrobili wszystko z zgodzie z regulaminem, a np. użyli tego samego adres email czy karty. |
Autor: | Blackall [ 29 Gru 2011 17:42 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
marek2011 napisał(a): Oj nie udawajmy idiotów: co było nie jasne w warunku 1 KLIENT = 1 REZERWACJA ? Macie rozdwojenie jaźni czy zgrywacie pajaców? Jeśli ktoś robił wiele rezerwacji zamieniając imiona z nazwiskami, pomjał literki, używał 3 i 6 imienia zamiast pierwszego itd. to niech teraz ma pretensje do siebie. Szkoda tylko , że przez kombinatorstwo i pazernośc niektórych bioracych udział w promocji rykoszetem dostają, jak widac na forum, inni, którzy zrobili wszystko z zgodzie z regulaminem, a np. użyli tego samego adres email czy karty. ale wlasnie o to chodzi, ze kazdy ma inny problem..! ![]() ![]() |
Autor: | marek2011 [ 29 Gru 2011 17:45 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Blackall: nie twierdze, że promocja była idealnie przygotowana, a regulamin doprecyzowany: bo oczywiście tak nie było. Ale jednak zasada 1 klient = 1 rezerwacjqa bez żadnego doprecyzowania jest dla mnie jasna, jak słońce: możesz człowiku zrobić 1 REZERWACJĘ na swoje nazwisko. PUNTO. Wiem, że teraz problemy dotyczą barzo rożnych sytuacji typu ta sama karta, albo email, ale wszystko przez zbyt dużą liczbę naruszeń tej zasady j.w. ![]() |
Autor: | Blackall [ 29 Gru 2011 17:48 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
marek2011 napisał(a): Blackall: nie twierdze, że promocja była idealnie przygotowana, a regulamin doprecyzowany: bo oczywiście tak nie było. Ale jednak zasada 1 klient = 1 rezerwacjqa bez żadnego doprecyzowania jest dla mnie jasna, jak słońce: możesz człowiku zrobić 1 REZERWACJĘ na swoje nazwisko. PUNTO. Wiem, że teraz problemy dotyczą barzo rożnych sytuacji typu ta sama karta, albo email, ale wszystko przez zbyt dużą liczbę naruszeń tej zasady j.w. ![]() ja rozumiem, bo przez to sam musialem kombinowac, gdy okazalo sie, ze znajomym nie dzialaja karty. Bookowalem na rozne maile, na rozne nazwiska, rozne hotele na dodatek roznymi kartami i dalej boje sie, ze moga stwierdzic, ze to ciagle ja, bo np zostawili cookisy (o tym zapomnialem niestety). Genralnie jest ciekawie i dalej nie wiadomo jak identyfikowany jest klient.. ![]() |
Autor: | Blackall [ 29 Gru 2011 18:03 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
btw, placiliscie city tax? Bo ja wlasnie otrzymalem maila z jednego hotelu, ze wszystko oplacone, potwierdzone itp ale musze zaplacic city tax przy wymeldowaniu (Bergamo) raz korzystalem z hotels4u i nie placilem zadnego city taxa (na ibizie) |
Autor: | panrobo [ 29 Gru 2011 18:12 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Blackall napisał(a): btw, placiliscie city tax? Bo ja wlasnie otrzymalem maila z jednego hotelu, ze wszystko oplacone, potwierdzone itp ale musze zaplacic city tax przy wymeldowaniu (Bergamo) raz korzystalem z hotels4u i nie placilem zadnego city taxa (na ibizie) Ktory hotel w Bergamo? Ja bookowalem tam Mercure i nic nie dostalem. @marcind - ja mam tez na sylwka Polonia Palace, ten sam rodzaj pokoju i potwierdzili mi dobrą datę ![]() |
Strona 17 z 29 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |