Autor: | sejera [ 26 Gru 2011 16:30 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Mi napisali: "Rezerwacja została dokonana za pośrednictwem Expedia i jest rezerwacją przelewową, gwarantowaną w zwązku z tym Gość nie ponosi już kosztów noclegu." |
Autor: | Tulcia [ 26 Gru 2011 16:58 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
perek napisał(a): Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:) Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów.. a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów. |
Autor: | perek [ 26 Gru 2011 17:36 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Tulcia napisał(a): perek napisał(a): Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:) Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów.. a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów. W pierwszej turze, przed 6 rano... |
Autor: | correos [ 26 Gru 2011 17:42 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
rzucilismy sie w niedziele ostro moze zwyczajnie nie zdarzyly przejsc przelewy miedzy bankami mi wisza transakcje w walutach na mbanku dobre 5-6 dni nim mbank rozliczy |
Autor: | kamnowacki [ 26 Gru 2011 17:45 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Tulcia napisał(a): perek napisał(a): Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:) Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów.. a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów. Ja rezerwowałem w drugiej i mam ściągnięte po zniżce ![]() |
Autor: | Cahir [ 26 Gru 2011 18:06 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
To pewnie jeszcze kasa nie zdarzyła spłynąć;) |
Autor: | marek2011 [ 26 Gru 2011 18:32 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Ja bym nie dramatyzował: w związku z okresem świątecznym rezerwacja zrobiona na "już" mogła nie zostać prawidlowo (czyt. odpowiednio szybko) przetworzona i stąd brak informacji w hotelu i statusie rezerwacji - choć nie powinno się to zdarzać, w przypadku pośredników, ktorzy pobieraja opłaty, ma to czasami miejsce, zwłaszcza własnie w sytuacjach, gdy termin rezerwacji jest natychmistowy (np. na następny dzień). Mialem kilka podobnych sytuacji (rezerwacje bez żadnych zniżek) i dopiero post factum były rozliczane między mną, hotelem i pośrednikiem. Istnieje też możliwość, że personel hotelu czegoś nie dopilnował - taką sytuację tez mialem, i dopiero po wyjaśnieniach i telefonie recepcji do pośrednika wszystko zostalo załatwione - no ale teraz przez okres świateczny biura sa nieczynne. |
Autor: | gwzd [ 26 Gru 2011 18:47 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
marek - najprawdopodobniej masz racje, ale raczej nikt z nas nie chce trafic do hotelu i post factum dowiedziec sie, ze nie byl oplacony. wyciaganie z kieszeni 50 funtow wiecej, a potem szarpanie sie z posrednikiem o zwrot kasy nie jest najlepszym pomyslem na spedzenie wolnego czasu ![]() |
Autor: | marek2011 [ 26 Gru 2011 18:52 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
pełna zgoda, oczywiście:) dlatego nauczony wczesniejszymi doświadczeniami staram się teraz zawsze kontaktować po kilku dniach od złożenia i opłacenia rezerwacji u pośrednika z hotelem i potwierdzać czy wszystko jest ok i opłacone - najlepiej mailowo żeby miec potem wydrukowany mail jak się okaże, że za 3 m-c jednak co innego ktoś powie w recepcji:) Oczywiście to nie jest możliwe w przypadku rezerwacji na już. |
Autor: | bee [ 26 Gru 2011 20:30 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
ja mam dwa noclegi zabookowane na 29/30 i 30/31.12. blokade mam do 08.01.2011 - tzn, ze dopiero wtedy kasa wyjdzie z konta, czy juz wyszla, a wtedy dostane tylko "potwierdzenie" operacji? nie mam zamiaru placic ponad 100funtow i potem x czasu uzerac sie z posrednikiem:| jak byscie to rozegrali w hotelu? chyba najlepiej telefon do hotel4u? |
Autor: | marek2011 [ 26 Gru 2011 20:44 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
@bee: blokada nie oznacza, że transakcja zostanie zaksięgowana dopiero po 8 stycznia: nastąpi to niezwłocznie (zazwyczaj, w zalezności od regulaminu karty - do 3 dni) po otrzymani przez bank potwierdzenia transakcji od hotels4u i pośrednika rozliczającego. W twojej sytuacji proponuję jutro skontaktować się z hotelem i potwierdzić czy otrzymali rezerwację i czy jest ona już opłacona. Jeśli nie, wtedy kontakt z hotels4u. |
Autor: | bee [ 26 Gru 2011 20:51 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
hotel juz wczoraj potwierdzil, ze rezerwacja jest, a dzisiaj wysylalem zapytanie o platnosc. w razie czego myslicie, ze mail "potwierdzajacy" od hotel4u, ze transakcja bedzie oplacona wystarczy hotelowej obsludze? wymedlowac sie musze 31.12 o 5.00, wiec tylko 30.12 ratuje mnie jeszcze jako dzien roboczy:( |
Autor: | Chile1 [ 26 Gru 2011 21:06 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
perek to napisz na jakiej zasadzie dali ci pokój skoro miałeś voucher i mogli ciebie wpuścić tylko na potwierdzoną rezerwacje .Gdybym miał to co hipotetycznie opisujesz nigdy bym nic nie zapłacił . Zdarzyło mi sie coś takiego 2-3 razy przy rezerwacjach na styk .Pokazywałem w recepcji rezerwacje , hotel dzwonił do pośrednika i sobie później Do tych co opisują tu dziwne historie ,że sie rozliczali za 4 funty a ściągnęło 50 .Bierzesz potwierdzenie maili i rezerwacji i składasz reklamacje do banku i bank anuluje transakcje .Nie robi sie takich spraw dzwoniąc do pani Zosi na call center do banków tylko pisze sensowne , rzeczowe pismo , składa w Banku i czeka na odpowiedż . To jest taki sam typ operacji karcianej jak bezprawne uzycie karty przez osobe trzecią .Jeżeli cos takiego zrobiło sie u gości na zachodzie to hotels4u bedzie od razu oddawał kasę . Jak by nie patrzec maja i tak najlepsze oferty w turystyczny miejscach typu Portugalia , Kanary , Hiszpania ( po sezobie ) zdązyłem zarezerwowac tylko 1 pokój a że robiłem to po pijaku pomyliły mi sie daty ![]() ![]() |
Autor: | marek2011 [ 26 Gru 2011 21:12 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
bee: mail potwierdzający może nie być wystarczający ; wszystko zalezy od umowy między hotelem i pośrednikiem oraz wynikających z niej zasad rozliczania bookingów, a także od kompetencji personelu w recepcji (w tej sytuacji personel powinien na podstawie informacji uzyskanych od klienta podjąć probę wyjasnienia sytuacji z pośrednikiem, natomiast czasem olewaja i żądają oplacenia pobytu bez próby wyjasnienia statusu rezerwacji, a potem nich sie klient sam użera z tym u kogo bukował....) . W każdym razie zawsze warto wyjasnić status rezerwacji od razu przy check-inie a nie dopiero check-outcie. chile: nie dokładnie jst tak: przychodzi klient, pokazujeże ma rezerwacje, dostaje pokoj i tyle. Staus rezerwacji (opłacona/nieopłacona) to inna sprawa. Nie zawsze wszystko w praktyce jest takie proste, ale komplikacje zdarzaja sie stosunkowo rzadko, choc bywaja. co do banków: reklamacja w trybie chargeback jest uznawana w razie nie wykonania usługi, pobrania kasy bez tytułu, fraudów itd; natomiast jesli ktoś zrobił rezerwcje błędnie (czy to z własnej winy czy błędu systemu rezerwacyjnego) i w efekcie zaakceptował usługe za XX zamiast X i dostał potwierdzenie na maila / invoice na XX to nie wykaże tak prosto że myślal, że kupuje za X a wyszło XX. |
Autor: | Pawel_T [ 26 Gru 2011 21:14 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Chile1 napisał(a): perek to napisz na jakiej zasadzie dali ci pokój skoro miałeś voucher i mogli ciebie wpuścić tylko na potwierdzoną rezerwacje .Gdybym miał to co hipotetycznie opisujesz nigdy bym nic nie zapłacił . Zdarzyło mi sie coś takiego 2-3 razy przy rezerwacjach na styk .Pokazywałem w recepcji rezerwacje , hotel dzwonił do pośrednika i sobie później Do tych co opisują tu dziwne historie ,że sie rozliczali za 4 funty a ściągnęło 50 .Bierzesz potwierdzenie maili i rezerwacji i składasz reklamacje do banku i bank anuluje transakcje .Nie robi sie takich spraw dzwoniąc do pani Zosi na call center do banków tylko pisze sensowne , rzeczowe pismo , składa w Banku i czeka na odpowiedż . To jest taki sam typ operacji karcianej jak bezprawne uzycie karty przez osobe trzecią .Jeżeli cos takiego zrobiło sie u gości na zachodzie to hotels4u bedzie od razu oddawał kasę . Jak by nie patrzec maja i tak najlepsze oferty w turystyczny miejscach typu Portugalia , Kanary , Hiszpania ( po sezobie ) zdązyłem zarezerwowac tylko 1 pokój a że robiłem to po pijaku pomyliły mi sie daty ![]() ![]() To nie takie proste z bankami. Kiedys expedia miala podobna oferte i zamiast 30 eur za lot+hotel, z rachunku zeszlo chyba 50 eur. Zlozylem reklamacje do ING i Alior (byly 2 transakcje) i obie odpowiedzi byly takie same, czyli ksero rezerwacji z linii lotniczej i ani slowa wyjasnienia od expedii. Bank skontaktowal sie tylko z linia lotnicza a nie z posrednikiem, u ktorego dokonywalem transakcji (w tym przypadku expedia). Dopiero pozniej upominalem sie w expedii i odeslali pieniadze. |
Autor: | bee [ 26 Gru 2011 21:18 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
na pewno bede probowal juz sprawe wyjasnic przy check-inie. Mam nadzieje, ze telefon z recepcji do hotel4u wystarczy:| |
Autor: | marek2011 [ 26 Gru 2011 21:19 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
@ Paweł T : masz racje, bo tu sprawa jest jesczze bardziej skomplikowana: składasz rezerwacje via expedia, ale faktycznie karte obciąża przewoźnik lotniczy bezpośrednio (i tylko on, chyba że exoedia pobiera opłate serwisową ). Pracownicy banku podchodzą w takich sytuajach malo kompetentnie i nie draza sprawy. |
Autor: | Pawel_T [ 26 Gru 2011 21:52 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
marek2011 napisał(a): @ Paweł T : masz racje, bo tu sprawa jest jesczze bardziej skomplikowana: składasz rezerwacje via expedia, ale faktycznie karte obciąża przewoźnik lotniczy bezpośrednio (i tylko on, chyba że exoedia pobiera opłate serwisową ). Pracownicy banku podchodzą w takich sytuajach malo kompetentnie i nie draza sprawy. Tym bardziej ze tlumaczylem w obu przypadkach na czym sprawa polega, ale oni uznali, ze wyjasnienia LOTu wystarcza do zakonczenia sprawy. Sorry za OT. |
Autor: | szyper [ 26 Gru 2011 22:11 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
Może nie każdy widział komentarz iks pod newsem: ![]() |
Autor: | Hubert [ 26 Gru 2011 22:12 ] |
Temat postu: | Re: -£50 w hotels4u.com |
To fake, zobaczcie, co to za profil. |
Strona 12 z 29 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |