Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:14 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
Kupiłem lot onurair txl-ayt w dniu 13.04 na dziś. Dostałem maila. Numer lotu. Dziś na lotnisku okazało się że onur nie lata z txl od kilku miesiecy........A lot kupiłem bo był błąd w systemie
Na infolini powiedzieli ze nie latają i mam sobie kupic nowy bilet z SXF.
Jakie mam prawa? Jak mam odzyskać pieniądze? Czy przysługuje odszkodowanie?
Kupowałem na ich stronie.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 26 Kwi 2018 15:55, edytowano w sumie 1 raz
poprawa tematu
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2072
niebieski
Podstawowe pytanie - dostałeś etix czyli bilet? - znając życie pewnie nie
Góra
 Relacje PM off
Kian uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:32 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 201
I miałeś faktycznie za to ściągnięte środki, nie miałeś blokady, która potem zeszła?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:40 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
-- 26 Kwi 2018 15:35 --

Na ich stronie brałem. Pieniądze zabrali. Rezerwacje przyslli

-- 26 Kwi 2018 15:40 --

Dostałem numer rezerwacji. Na 6 osób.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:43 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1455
Printscreen z mailem, inaczej nie mamy o czym rozmawiać. Wymaż dane wrażliwe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:43 

Rejestracja: 02 Lut 2016
Posty: 374
Loty: 192
Kilometry: 231 698
Rób chargeback, myślę że bez problemu się uda jeśli jest tak jak przedstawiłeś.
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:44 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 201
A co Ci wyszukuje po nr rezerwacji na ich stronie? sprawdzałeś?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:50 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
-- 26 Kwi 2018 15:45 --

Na infolini powiedzieli ze pieniądze zwrócą za 3 tygodnie

-- 26 Kwi 2018 15:50 --

Dajcie kto mail to mu prześle.wymaze i wstawi. Nie umiem screnow. Stary jestem i wkuuu....
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 26 Kwi 2018 14:59 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18998
Właśnie dostałem od @Kian maila

Pierwszy bilet

Załącznik:
onur1.JPG


I nowy za 1000 PLN

Załącznik:
onur2.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:03 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
-- 26 Kwi 2018 16:01 --

I bądź tu k.... mądry. Nawet nr takie same. Jaja

-- 26 Kwi 2018 16:03 --

Jednak pomyłka. Teraz sprawdzam i kupiłem na opodo
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Loty: 52
Kilometry: 104 461
niebieski
Uderzaj do nich i nie dawaj się zbyć: przebukowanie jak najszybciej na inny lot + odszkodowanie 250 euro + niezbędne poniesione koszty(hotel, jedzenie, zbieraj rachunki). A jak nie przebukują to co najmniej do tego jeszcze zwrot opłaty za bilet. Bez problemu się z nimi porozumiewasz po angielsku/niemiecku? Dzwoń, pisz na jakimś czacie jeśli mają, mów że dobrze wiesz o swoich prawach za niedostarczenie pasażera z tytuły rozporządzenia UE 261/04 i nie dawaj się zbyć pierwszym „nie da się". Zależy Ci żeby być jak najszybciej na miejscu?

edit: skoro nie chcieli Ci przebukować i kupiłeś nowy bilet to też ubiegaj się o zwrot opłaty
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:23 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7405
srebrny
To nie jest taka oczywista sprawa - bilety kupione u pośrednika, na loty nie wykonywane od dawna. Błąd (wina?) pośrednika, zastosowanie wprost dyrektywy unijnej co najmniej kontrowersyjne.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#13 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:26 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
Wiem ze bedzie ciezko.licze tylko na 6000 które wyłożyłam na nowy lot
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7405
srebrny
Obawiam się, że będziesz musiał walczyć w sądzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Loty: 52
Kilometry: 104 461
niebieski
Nieoczywista i pewnie do sądu. Zrozumiałem, że błąd był u przewoźnika. Czyli wystąpił tylko u pośrednika?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1374
Loty: 532
Kilometry: 846 995
złoty
Kian napisał(a):
-- 26 Kwi 2018 15:45 --

Na infolini powiedzieli ze pieniądze zwrócą za 3 tygodnie


Do kogo dzwoniłeś? Do linii czy do opodo? Kto wziął pieniądze i teraz powiedział, że odda?

Bo jeśli linia skasowała (pieniądze) za ten lot, to chyba nie ma znaczenia, że zakup przez pośrednika?
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 26 Kwi 2018 16:06 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 2843
złoty
A te screeny, które wrzucił @Zeus to są z systemu rezerwacyjnego przewoźnika?
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 26 Kwi 2018 16:20 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5809
HON fly4free
Podstawą ewentualnych roszczeń wobec przewoźnika jest posiadanie ważnych biletów na dane rejsy, to one (nie rezerwacja) decydują o zawarciu umowy przewozu. W innym przypadku w zasadzie pozostają roszczenia wobec OTA. Pytanie tylko jak jest możliwe wystawienie biletu na nieistniejący lot? Bo jak rozumiem, tych lotów nie ma od kilku miesięcy, a rezerwacja była robiona parenaście dni temu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 26 Kwi 2018 17:36 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2390
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
Dokładnie. Lotow nie ma od października. Bilety kupiłem 2 tyg temu.
Dopiero dotarłem na Sxf i szukam okienka onurair
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 26 Kwi 2018 18:07 

To jak to się stało, że leciałem 7 lutego br z TXL do IST Onurem ??
Z terminala C. I powròt.
Kupowałem bilety przez Tripsta. Wszystko było Ok.
Góra
 PM off  
 
 [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group