Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Lista pośredników wraz z ich prowizją stworzona przez @ansbach1, zaktualizowana przez @Hose. Pierwsza kwota to etap polubowny druga etap sądowy.

AirAdvisor 30,00 % / 50,00 %
AirCashBack 25,00 % / 25,00 %
AirCompensa 20,00 % / 20,00 %
AirHelp 35,00 % / 50,00 %
AirMoney 25,00 % / 50,00 %
ClaimFlights 24,91 % / 24,91 %
CompensAir 30,00 % / 40,00 %
DelayFix 25,00 % / 40,00 %
Do600Euro 25,00 % / 40,00 %
GIVT 35,00 % / 49,00 %
Lot-Opozniony 29,00 % / 44,00 %
PrawoPasazera 24,60 % / 24,60 %
SkyCop 39,70 % / 50,00 %
SkySupport 25,00 % / 30,00 %
ZwrotZaLot 30,75 % / 30,75 %

ostatnia aktualizacja: 24/10/2023


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 428 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 02 Maj 2021 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
a może pośrednik nie chce się dzielić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
All inclusive w Grecji: tydzień na wyspie Lesbos za 2296 PLN. Wylot z Katowic All inclusive w Grecji: tydzień na wyspie Lesbos za 2296 PLN. Wylot z Katowic
#202 PostWysłany: 02 Maj 2021 13:30 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2332
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Tomasz101 napisał(a):
Ale cesjonariusz pisze, że odstępuje od dalszych działań i de facto pasażer, który nie uzyskał ani grosza ma mu uwierzyć na słowo, że coś w ogóle w robił. A odmowa udostępnienia dokumentów następuje z powołaniem się na przepis, który w ogóle tego zagadnienia nie dotyczy.

Doświadczenie życiowe i zawodowe podpowiada mi, że po stronie pośrednika jest tu co najmniej jakaś nierzetelność, albo działanie na szkodę klienta.

Jeśliby wszystko było w porządku to czemu nie pokazać klientowi tego wyroku i jakiegoś pisma od komornika czy innego właściwego organu z Hiszpanii na którym pośrednik opiera tezę, że dalej nie warto walczyć? Jest jakiś przepis, który cesjonariuszowi tego zabrania?

No i gdzie ochrona interesu klienta jest w tej sprawie?
Czym to się różni od postawy np. wizza który odmawia odszkodowania, bo się nie należy, ale informacji o przyczynach opóźnień klientom nie udziela, bo nie i już?

Co nie zmienia faktu, że zdarzenie było parę lat temu, nie wiadomo, czy coś w ogóle było zrobione przez pośrednika i szkoda pieniędzy, nerwów i czasu żeby się przekonać o jego nierzetelności w sposób definitywny.

Po prostu to jest chyba jeden z tych pośredników o jakich pisano tu na forum, że z ich usług nie warto korzystać i robi złą robotę pozostałym.


Przypadkowo zniknęła możliwość wystawienia opinii na FB i Google. Pytaj, działaj, a może coś Ci się uda.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 02 Maj 2021 13:44 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
@Ansbach - to nie moje pytanie, podobnie jak ty odnoszę się do problemu przedstawionego przez ssparka.

Z ciekawości wy jako lokalna firma też działacie w oparciu o cesję, czy jako zwykły pełnomocnik?

I która z tych opcji jest powszechniejsza w środowisku pośredników uzyskujących odszkodowania od linii?

Zmierzam do tego czy sam fakt, że pośrednik działa w oparciu o cesję winien w praktyce skutkować ostrożnością oo stronie nie będącego przecież profesjonalistą klienta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#204 PostWysłany: 02 Maj 2021 13:52 

Rejestracja: 24 Kwi 2021
Posty: 12
-- 02 Maj 2021 13:46 --

Tomasz101 napisał(a):
Doświadczenie życiowe i zawodowe podpowiada mi, że po stronie pośrednika jest tu co najmniej jakaś nierzetelność, albo działanie na szkodę klienta.

Jeśliby wszystko było w porządku to czemu nie pokazać klientowi tego wyroku i jakiegoś pisma od komornika czy innego właściwego organu z Hiszpanii na którym pośrednik opiera tezę, że dalej nie warto walczyć? Jest jakiś przepis, który cesjonariuszowi tego zabrania?

No i gdzie ochrona interesu klienta jest w tej sprawie?
Czym to się różni od postawy np. wizza który odmawia odszkodowania, bo się nie należy, ale informacji o przyczynach opóźnień klientom nie udziela, bo nie i już?


No właśnie, dokładnie tak jak napisałeś.

-- 02 Maj 2021 13:52 --

boots napisał(a):
Jeśli go zaakceptowałeś, to jest. Ale co z tego, skoro punkt, na który się powołują, nie dotyczy Twojej sytuacji?

Wybacz być może głupie pytanie, ale ten właśnie zapis regulaminu na który się powołują nie oznacza, że w praktyce mają prawo zrobić to od tak po prostu z byle powodu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#205 PostWysłany: 02 Maj 2021 13:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Nie.
Zapis ten oznacza jedynie, że jeśli zwrócisz się do nich o podjęcie działań w celu uzyskania odszkodowania, to na etapie weryfikacji - a przed zawarciem umowy - mogą odmówić dochodzenia odszkodowania. Czyli jednym słowem - mają prawo nie zawrzeć umowy i w ogóle nie zająć się sprawą.
I tylko to...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 29 Lip 2021 20:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić AirCompensa. Wiem o tym, że jako jedyni spośród wszystkich reklamujących się pośredników podjęli się prowadzenia nieoczywistej i niestereotypowej sprawy o uzyskanie odszkodowania od przewoźnika, sprawy która wymagała sporo więcej, niż tylko wysyłania pism na zasadzie kopiuj>>wklej.
Doprowadzili do sprawy sądowej, wygrali w pierwszej i drugiej instancji, uzyskali i przekazali odpowiednią kwotę odszkodowania - wszystko bez żadnego wkładu finansowego ze strony pasażera.
Jeśli szukacie rzetelnego i wiarygodnego pośrednika, to w pierwszej kolejności proponuję zgłosić się do firmy AirCompensa.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#207 PostWysłany: 17 Lis 2021 11:25 

Rejestracja: 04 Mar 2020
Posty: 9
hej,
Czy ktoś korzystał z pomocy SkyHelp?
Czy też komuś udało się uzyskać odszkodowanie od WIzzair za odwołany lot (tego samego dnia, bez podania żadnej alternatywy) na początku pandemii w marcu 2020?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#208 PostWysłany: 17 Lis 2021 12:48 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 502
Również polecam AirCompensa - niestety nie płacą mi za ten komentarz, a mogliby, bo ma on wydźwięk ogromnej sueprlatywy.

LOT odwoływał rejsy krajowe w okresie styczeń - marzec 2020, odmawiał wypłaty odszkodowania powodując się na warunki covidowe, a w rzeczywistości była to ich decyzja biznesowa. Air Compensa od razu skierowała sprawę do sądu, który nadał nakaz zapłaty właściwie od razu. LOT nie wniósł sprzeciwu od nakazu zapłaty, nie przedstawił żadnej argumentacji. Sąd w sumie również nie uzasadniał nakazu zapłaty. Działanie LOT miało jedynie zniechęcić pasażerów do dalszej walki. W przypadku Air Compensa wszystko działo się błyskawicznie, pieniądze od razu wysłane na konto bankowe po potrąceniu 20%. Koszty sądowe poniósł LOT.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#209 PostWysłany: 17 Lis 2021 13:19 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Nic dodać, nic ująć - jako że niedawno na moje konto również wpłynęła kwota za odszkodowanie w analogicznej sytuacji jak powyżej (loty krajowe LOT odwołane 13 dni przed datą wylotu "z powodów ograniczeń covidowych", ale oczywiście była to decyzja biznesowa), to podpisuję się obiema rękami pod taką opinią. Wypłatę można wybrać w PLN lub EUR. Z usług AirCompensa korzystałem po raz drugi (szczegóły pierwszego przypadku posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286?start=160#p1430990) i po raz drugi klient zadowolony 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#210 PostWysłany: 17 Lis 2021 16:40 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8896
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ja mam podobną sytuację z odwołanym lotem do TLV w marcu 2020.
Niestety popełniłem błąd i wysłałem wniosek do ULC, gdzie tkwi już ponad rok.
Oczywiście jak zakończy się procedura tamże zamierzam wystąpić do sądu.
Pytanie, czy naprawdę warto płacić te 20% zamiast zrobić to samemu. Chyba nie jest to takie skomplikowane?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#211 PostWysłany: 17 Lis 2021 16:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Jeśli ktoś zna ścieżki takich spraw i potrafi sensownie napisać pozew sądowy, to może i tak. Każdy sam sobie skalkuluje za i przeciw.
Gorzej jeśli sytuacja nie jest zerojedynkowa, a sąd przyzna rację linii lotniczej, bo wtedy chyba zostaniesz obciążony kosztami postępowania?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
      
#212 PostWysłany: 17 Lis 2021 16:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
@Sudoku
Warto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#213 PostWysłany: 17 Lis 2021 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 240
niebieski
Podpisuję się pod słowami @potylika i @Kashpir: odwołany lot LO rzekomo przez COVID. Sprawa poszła do sądu i została wygrana przez AirCompensa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#214 PostWysłany: 18 Lis 2021 00:48 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2332
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Sudoku napisał(a):
Ja mam podobną sytuację z odwołanym lotem do TLV w marcu 2020.
Niestety popełniłem błąd i wysłałem wniosek do ULC, gdzie tkwi już ponad rok.
Oczywiście jak zakończy się procedura tamże zamierzam wystąpić do sądu.
Pytanie, czy naprawdę warto płacić te 20% zamiast zrobić to samemu. Chyba nie jest to takie skomplikowane?



Pamiętać należy, że marzec 2020 r. był specyficznym miesiacem, gdy nic nie było pewne, dlatego sądy patrzą inczej na marzec 2020 r., a inaczej na styczeń 2021 r.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 18 Lis 2021 12:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8896
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Zgadza się, że marzec był specyficzny. Ale ja miałem lot z Lublina do TLV jeszcze przed oficjalnym wprowadzeniem blokady lotów, który został anulowany i zaproponowany inny z W-wy. Więc oczywiste jest, że zmiana Lublina na stolicę nie ma nic wspólnego z obostrzeniami epidemiologicznymi, a jest decyzją biznesową przewoźnika.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 29 Lis 2021 13:27 

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 51
W skrócie: zgłosiłem sprawę do angielskiego odpowiednika w UK (Aviation ADR) ale
wydana decyzja zawierała bardzo istotny błąd a mianowicie pomylono
daty i rezerwację z inną moją reklamacją. Próby wyjaśnienia,
tego błędu nie przyniosły żadnego rezultatu. AirCompensa po analizie dokumentów nie chciała podjąć tematu, zasugerowano abym zgłosił to sam bezpośrednio do jakieś firmy w UK. Czy ktoś może polecić jakąś firmę w UK?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 14 Gru 2021 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 947
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Ja także dołączam do grona zadowolonych klientów AirCompensa. W listopadzie ubiegłego roku WizzAir odwołał na 2 dni przed odlotem rejs BGY-WAW mimo braku restrykcji, decyzja czysto biznesowa, bo zapewne zainteresowanie rejsem było o tamtej porze roku znikome. Wizz oczywiście nie przyznał odszkodowania, stwierdził, ze zmusiła go do odwołania rejsu "aktualna sytuacja na świecie", także po interwencji włoskiego urzędu ENAC szli w zaparte i nie zapłacili. AirCompensa skierowała sprawę do sądu, który wydał nakaz zapłaty, a przewoźnik nie wniósł sprzeciwu. Z uwagi na brak płatności sprawa trafiła do komornika i w końcu wczoraj odszkodowanie z odsetkami trafiło na moje konto :)
Teraz jeszcze czekam na wieści w sprawie odwołanego rejsu krajowego PLL LOT z marca 2021 jak u moich przedmówców, sprawa jest na etapie sądowym, jestem dobrej myśli.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#218 PostWysłany: 17 Sty 2022 22:49 

Rejestracja: 17 Sty 2022
Posty: 2
@ansbach1 czy mogę prosić o kontakt na priv, mam opóźniony lot z pierwszą negatywną odpowiedzią od LOTu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 03 Mar 2022 10:15 

Rejestracja: 03 Mar 2022
Posty: 1
@ansbach1 mogę prosić o kontakt.?.
Dotyczy odwołanego lotu z Warszawy do Cancun z przesiadka w Amsterdamie. Lot do Amsterdamu został odwołany i zastąpiony innym 8 godzin później

dostałem odmowę z KLM z powodu dotarcia do portu docelowego (Cancun) bez opóźnienia. Czy coś w tym przypadku można zdziałać ?


Ostatnio edytowany przez Abcn 04 Mar 2022 09:46, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 03 Mar 2022 10:19 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Jeżeli nie miałeś opóźnienia, to nie masz o co walczyć
Góra
 Profil Relacje PM off
Mike5 lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 428 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group