Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Lista pośredników wraz z ich prowizją stworzona przez @ansbach1. B oznacza brutto N netto, pierwsza kwota etap polubowny druga etap sądowy, chyba, że jest taka sama.
AirCashBack - 25 B
AirCompensa - 20 B
AirHelp -35 B - 50B
AirMoney - 25B -50B
delayfix - 25B - 40B
givt - 25B -49B
odzyskajzalot - 25B -35B
lotopozniony - 29B
zwrotzalot - 25N

ostatnia aktualizacja: 19/11/2019


 [ 280 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 28 Lip 2022 15:18 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7405
srebrny
Podasz więcej szczegółów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#262 PostWysłany: 29 Lip 2022 19:30 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2217
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Tunezyjskie linie, gdy startują z UE też podlegają pod przepisy, ale problem powstaje, gdy taka linia nie wypłaca odszkodowania, bo skierowanie sprawy do sądy i brak oddziału w Polsce skutkuje koniecznością tłumaczenia pozwu i wszystkich pouczeń, co niekiedy wynosi kilka tysięcy złotych, a szanse na egzekucje są żadne, gdyż przewoźnik nie ma w Polsce majątku.

Lot z UE podchodzi pod 261/2004.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#263 PostWysłany: 04 Sie 2022 11:36 

Rejestracja: 28 Lip 2022
Posty: 5
Witam,

kontynuując temat odwołanych lotów z Luton do Koszyc jak i Koszyce - Luton firma AirCashBack podjęła sie sprawy.

Niestety według nich za lot z Koszyc do Luton nie należy się odszkodowanie, ponieważ lot byl na jednej rezerwacji ?

Jest to dla mnie dość wątpliwe - loty były na jeden rezerwacji, ale pierwszy lot został odwołany 1ego lipca (w dniu wylotu), drugi zaś został odwołany również w dniu wylotu (3 lipca).
Dodam, że tak czy siak wykupiłem osobne loty w ramach podobnej trasy (Luton - Kraków, Kraków-Luton). Czy ich stanowisko jest zasadne?

Poniżej cytuję treść wiadomości jaką otrzymałem od firmy ACB

Szanowny Panie,


Cytuj:
Informujemy Pana, że przyjęliśmy sprawy:

45187 — D. Marcin; 01.07.2022; W95113.Sprawa przekazana do działu prawnego (odszkodowanie oraz koszty dodatkowe).
Deal #45185 — D. Marcin; 12.06.2022; W65002. Sprawa przekazana do działu prawnego (odszkodowanie oraz koszty dodatkowe).

45189 — D. Marcin; 03.07.2022; W95114 - prosimy o informację, czy będzie Pan wnioskował o koszty dodatkowe. Odszkodowanie nie jest należne.


W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 04 Sie 2022 11:52, edytowano w sumie 1 raz
dane osobowe
Góra
 Relacje PM off  
 
#264 PostWysłany: 04 Sie 2022 13:00 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 275
niebieski
Jakis problem napisac do innej firmy?

Przed oddanie sprawy do posrednik napisales w ogole do wizzair?
Góra
 Relacje PM off  
 
#265 PostWysłany: 22 Sie 2022 00:48 

Rejestracja: 22 Sie 2022
Posty: 3
Witajcie.
Jestem nowicjuszką, laikiem w te sprawy.
Trochę poczytałam dyskusje o pośrednikach na forum i wątpliwe jest czy przekazywać sprawę.
Wielu z was pisało że sami wysłało reclaim i otrzymali odszkodowanie.
A więc poradzicie proszę,
Dostałam odmowę od Ryanair, wklejam ponizej :
""Following a review of your claim, we regret to advise that no liability to compensation arises under the EU261 regulation, as your flight was delayed due to adverse weather conditions, outside Ryanair's control.

If you are unhappy with our decision, you can take your complaint to your local Alternative Dispute Resolution (ADR) body, details of which can be found in our help centre page on our website.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Service ""

Pytanie mam do Was,
Gdzie sprawdzić czy faktycznie pogodowo było słabo ? Bo napisane tak ogólnie aż prosi się o weryfikację .
Oraz ...słyszałam od współpasażerów że ten samolot miał opóźnienia od początku dnia jak ruszył...gdzieś to zbadali nie znam się nie wiem gdzie . Czy jest możliwość aby to sprawdzić ? I wtedy udowodnić im że nie wwarunki pogodowe ( jeżeli mi kłamią) a operacyjne ichne nawaliły ?
No i do kogo i gdzie ja mam w końcu napisać coś jak ustalę te fakty ?
Dzięki z góry za pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#266 PostWysłany: 13 Wrz 2022 19:01 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 2
Cześć

Mam dziwną sytuację odnośnie odszkodowania za odwołany lot. W 2018 roku odwołano mi lot i skierowałem sprawę o odszkodowanie do nieszczęsnego GIVT. Po braku kontaktu stwierdziłem, że nie ma co się użerać z nimi i zostawiłem to, szczególnie po tym jak zobaczyłem inne komentarze na temat braku wypłaty odszkodowania i braku kontaktu. Jednakże ot tak po kilku latach dostaję dzisiaj maila, że nastąpiła sprzedaż części GIVT i obecnym właścicielem jest Flightsupport sp. z o.o. oraz, że firma wygrała, ma odszkodowanie i prosi o podanie nr. konta aby je przelać. Warto zaznaczyć, że mail jest po prostu napisany jakąś inną czcionką, bez grafik, numeru telefonu, a i na stronie nie ma zbyt wielu informacji.

I tu zadaję pytanie, czy ktoś wie czy jest to legitna sprawa, czy też nie? Może ktoś również dostał takiego maila i podzieli się informacją? W internecie jest dużo negatywnych opinii o GIVT, także zakładam, że nie jestem jedynym poszkodowanym, a może ktoś dostał odszkodowanie ze strony Flightsupport sp. z o.o.?

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#267 PostWysłany: 13 Wrz 2022 19:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7405
srebrny
Czy widzisz jakiś problem w podaniu numeru konta do przelewu odszkodowania?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#268 PostWysłany: 21 Wrz 2022 14:26 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 24
czy ktoś może polecić jakiegoś pośrednika w sprawie lotu W9 5734 Madera - Londyn Gatwick? Odszkodowanie obowiązuje zgodnie z dyrektywą UE ale firmy nie chcą się podjąć bo przewoźnikiem jest Wizzair UK. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Czy uderzać do pośrednika z UK?
Góra
 Relacje PM off  
 
#269 PostWysłany: 25 Wrz 2022 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 1672
złoty
Ktoś przebije czy kończymy licytację ? :D


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#270 PostWysłany: 12 Paź 2022 12:12 

Rejestracja: 12 Paź 2022
Posty: 3
Witam,

Zlozylem wniosek do Wizair w ramach odszkodowania, za lot na poczatku sierpnia. Odwolali nam lot 3h przed odlotem nie podajac przyczyny. Musialem kupic jakies alternatywny lot u innego przewoznika. Mija juz 70 dni od zlozenia wnioska o odszkodowanie. Kompletnie nic sie nie ruszylo. Mam dwa pytania, czy warto oddac sprawe do posrednika w takim wypadku? Po drugie czy jest szansa dostac zwrot za alternatywny lot?

Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#271 PostWysłany: 12 Paź 2022 12:19 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 3407
złoty
1 tak
2 nie
Jeśli wniosek był złożony przez formularz wizza to odpowiedź powinna być szybko, u mnie następny dzień
Góra
 Relacje PM off  
 
#272 PostWysłany: 12 Paź 2022 13:20 

Rejestracja: 12 Paź 2022
Posty: 3
Tak, przez formularz Wiziar:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
remineus lubi ten post.
 
 
#273 PostWysłany: 12 Paź 2022 14:25 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 252
Loty: 178
Kilometry: 329 695
niebieski
to normalne ze sie tyle czeka w przypadku Wizzair, ja na odpowiedz za lot TAM czekalam ponad miesiac; odnosnie lotu powrotnego czekam juz ponad 3 miesiace i cisza
Góra
 Relacje PM off  
 
#274 PostWysłany: 12 Paź 2022 14:27 

Rejestracja: 23 Cze 2015
Posty: 104
srebrny
U mnie już ponad 40 dni, więc nie jesteś sam. Ja do dziś wierzyłem, ze może mi w końcu odpowiedzą ;)

@kostek966 zazdroszczę odpowiedzi w 1 dzień, kiedy to było?
Góra
 Relacje PM off  
 
#275 PostWysłany: 12 Paź 2022 15:52 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 3407
złoty
2 tygodnie temu, wysłałem 3 osobne, bo tyle było rezerwacji, wysłałem w niedzielę, w poniedziałek odpowiedź, po kilku dniach jeszcze raz ponowiłem swoje żądanie, umotywowane ze screenami i po 2 czy 3 dniach podtrzymali odmowę, zgłosiłem się do pośrednika, przesłałem wszystkie dokumenty jakie potrzebowali, w drugiej kolejności podpisane pełnomocnictwa dla adwokata aby mógł wystąpić z wezwaniem przedsadowym i teraz cierpliwie czekam,
radzę wszystkim nie czekać tylko oddawać sprawy do wyspecjalizowanych firm, które w przypadku odmowy pójdą do sądu, bo coraz więcej czytam że wizz jest w słabej kondycji finansowej, po tym ciężkim lecie kiedy popyt ich przerósł i nie mieli personelu latającego mają za spóźnienia i odwołane loty mnóstwo reklamacji i teraz na wszystkie odpowiadają negatywnie żeby zyskać na czasie,
a ja gdybym nie otrzymał odpowiedzi w ustawowym terminie wysłałbym ponaglenia i zadania odpowiedzi, to wszystko będzie miało znaczenie później w sądzie
Góra
 Relacje PM off  
 
#276 PostWysłany: 14 Paź 2022 21:55 

Rejestracja: 14 Paź 2022
Posty: 3
Cześć

Ja mam taką sytuację. Ryanair miał wylądować w Krakowie o 0:25, a wylądował w Katowicach o 2:14. Po czym podstawiono autokar o 3:40 start i na lotnisku docelowym byłem o 4:52. Czyli ponad 3h po czasie.
Napisałem reklamacje. Ryanair oczywiscie rozpatrzył ją negatywnie. Że niby warunki pogodowe... A moim zdaniem to przez chaos na lotniskach. Następnie czekanie godzinę w samolocie na start, bo przez początkowe opóźnienie nie było wolnego slotu czy coś. A nie lądował w Krakowie bo podobno o tej godzinie to już nikt tam nie obsługuje lotniska...
Gdzie najlepiej uderzyć o odszkodowanie? Z tego co patrzałem to ULC rozpatruje wnioski o opóźnienia dotyczące wylotu z Polski. A mój lot był z Pizy - 01.07.2022r.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#277 PostWysłany: 15 Paź 2022 11:08 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 275
niebieski
do @ansbach1
Góra
 Relacje PM off  
 
#278 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:19 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2217
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Pogoda i chaos na lotniskach to nie = odszkodowanie
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#279 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:52 

Rejestracja: 14 Paź 2022
Posty: 3
Mówisz że bez szans? Ta pogoda to chyba na drugim końcu świata była zła...
Góra
 Relacje PM off  
 
#280 PostWysłany: 19 Paź 2022 10:17 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 168
Dzień dobry,
lot 05.08.2022 WRO - TIA W61813
Opóźniony bardzo :) Podmienili tu samolot na inny, pilot który wylatywał wspominał o awarii poprzedniego samolotu.
Zgłoszone roszczenie do Wizzaira i odmowa.
Czy ktoś dysponuje informacją o przyczynie?
Czy jest sens dalej się odwoływać, czy brać pośrednika?
Jeśli chodzi o pośrednika, to którego polecacie, takiego który w razie "W" pójdzie również do sądu? Jakąś inną ścieżkę polecicie?
Dziękuję za odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 280 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group