Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia
polskibus-com-zwrot-biletu-doswiadczenia,18,5926
Strona 4 z 6

Autor:  domenico_xl [ 06 Sie 2014 09:48 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

tomeks85 napisał(a):
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc


5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl

Autor:  Martin79 [ 07 Sie 2014 04:20 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Autor:  Anonymous [ 07 Sie 2014 05:09 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Od ponad roku już NIE, zakupiony e-bilet dopuszcza podróż tylko tym kursem, który masz zakupiony

Autor:  Wintermute [ 14 Sie 2014 09:27 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Jestem w trakcie przepychanki z PolskimBusem i w związku z tym mam pytanko - do kogo można się poskarżyć na działania tego przewoźnika? Biuro Ochrony Praw Konsumenta?

Autor:  jacek96 [ 14 Sie 2014 10:24 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Tak, jak rowniez do sadu rejonowego.

Autor:  zulu [ 14 Sie 2014 11:08 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

domenico_xl napisał(a):
tomeks85 napisał(a):
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc


5 zł za kazdy bilet czyli razem 30 zl
Nie wprowadzaj kogoś w błąd. Miałem 4 bilety na 1 rezerwacji i anulowanie kosztowało 5 zł za całość a nie za osobę.

-- 14 Sie 2014 10:09 --

jacek96 napisał(a):
Tak, jak rowniez do sadu rejonowego.
Do sądu możesz złożyć pozew a nie poskarżyć się.

Autor:  Wintermute [ 14 Sie 2014 11:15 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

no właśnie w tym rzecz że do sądu to się na pewno nie skarży...
na pewno też nie będę się sądził o kilkanaście złotych i przez dwa lata biegał na rozprawy z trudnym do przewidzenia skutkiem bo taki niestety mamy system sądowniczy

Autor:  jacek96 [ 15 Sie 2014 07:05 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Wintermute napisał(a):
no właśnie w tym rzecz że do sądu to się na pewno nie skarży...
na pewno też nie będę się sądził o kilkanaście złotych i przez dwa lata biegał na rozprawy z trudnym do przewidzenia skutkiem bo taki niestety mamy system sądowniczy

Myslalem,ze chodzi o wyegzekwowanie swoich praw, a jesli o wyladowanie frustracji, to mozna poskarzyc sie mamie ;)
Dziekuje za cenne rady, ktorych nie bylem swiadom,dwom przedmowcom.

Autor:  theo [ 15 Sie 2014 07:37 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)

Autor:  borkowicz [ 21 Sie 2014 02:57 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

theo napisał(a):
Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)


Można uniknąć opłaty za połączenie i skorzystać z anulacji przez maila. Wystarczy wysłać numer rezerwacji na maila anulacje@polskibus.com. Możliwe do godziny odjazdu.

Autor:  ciri [ 21 Sie 2014 08:32 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

borkowicz napisał(a):
theo napisał(a):
Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)


Można uniknąć opłaty za połączenie i skorzystać z anulacji przez maila. Wystarczy wysłać numer rezerwacji na maila anulacje@polskibus.com. Możliwe do godziny odjazdu.


Dokładnie tak - i działa to naprawdę sprawnie, ja po kilku minutach dostałam potwierdzenie anulowania rezerwacji i informację, że pieniądze zostały zwrócone na konto.

Autor:  charlie_obannon [ 25 Sie 2014 10:15 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...

Autor:  jacek96 [ 25 Sie 2014 10:26 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

charlie_obannon napisał(a):
Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...

Nie robia problemow, gdyz stratni by byli tylko w przypadku 100% zapelnienia autobusu, a tak sie czesto nie zdarza.

Sa nawet do przodu, gdyz blokujesz nizszy numer i sprzedaja drozej bilety, genialny system :D

Jesli zrezygnujesz w dniu odjazdu, to zwrot pieniedzy, nastepuje po weryfikacji listy pasazerow.

Autor:  charlie_obannon [ 25 Sie 2014 10:37 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Ok dzieki :)
No ale musza mi oddac kase, wiec sa do tylu. A co do podwzyszania cen w systemie to faktycznie moga na tym wyjsc na plus :)

Autor:  jacek96 [ 25 Sie 2014 11:15 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Na koniec czysto teoretycznie.
Wariant I
Kupujesz bilet miesiac przed wyjazdem i oddajesz go w dniu wyjazdu.
Przez miesiac sprzedaja np.60 miejsc, czesc z nich w wyzszej taryfie z twojego powodu.

Wariant II
Nie kupujesz biletu, gdyz nie jestes pewien wyjazdu. Ostatecznie nie jedziesz.
Sprzedaja finalnie tyle samo miejsc, co w pierwszym wariancie, jednak kilka z nich po nizszej cenie.

Zysk czy strata na rachunku?
Juz pomijam 5 zl.oplaty :D

Troche inaczej wyglada, gdy kurs jest wyprzedany,ale to rzadkosc,zreszta anulacje tez norma nie sa.
Strate poniesliby, gdybys kupil ostatnie bilety i oddal na tyle krotko,ze nie moglyby wrocic do puli sprzedazowej.

Autor:  charlie_obannon [ 25 Sie 2014 11:45 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Racja, problem jest tylko przy wyprzedanych kursach. Cos mi ciezko myslenie z rana przychodzi :P

Autor:  Anonymous [ 25 Sie 2014 11:46 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

charlie_obannon napisał(a):
Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...


z strony PB;
Kod:
Jak dokonać anulacji biletu?

Anulacji biletu można dokonać za pośrednictwem narzędzia „Zarządzanie rezerwacjami” lub konsultanta PolskiBus.com. Jeżeli do odjazdu autobusu pozostało więcej niż 12 godzin, bilet można anulować samodzielnie poprzez bezpłatny serwis elektroniczny http://www.polskibus.com/manage-reservation podając numer rezerwacji oraz adres e-mail lub poprzez kontakt mailowy (anulacje@polskibus.com), bądź telefoniczny dzwoniąc pod numer telefonu 703 502 504 (opłata za minutę połączenia 3,69 zł brutto). Jeżeli do odjazdu pozostało mniej niż 12 godzin anulacji można dokonać wyłącznie z pomocą konsultanta PolskiBus.com (kontakt mailowy lub telefoniczny). Anulacja może być wykonana do godziny odjazdu autokaru. WAŻNE: Po planowanym czasie odjazdu autokaru, bilet traci ważność i nie może być już anulowany.


http://www.polskibus.com/faqs?faq=983

Autor:  charlie_obannon [ 25 Sie 2014 11:48 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Tak czytalem to, bardziej chodzilo mi o praktyczne doswiadczenia z anulowaniem na styku, jesli nie robi sie tego bezprosrednio telefonicznie, tylko przez maila :)

Autor:  Anonymous [ 25 Sie 2014 11:51 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

charlie_obannon napisał(a):
Tak czytalem to, bardziej chodzilo mi o praktyczne doswiadczenia z anulowaniem na styku, jesli nie robi sie tego bezprosrednio telefonicznie, tylko przez maila :)


Jak dla mnie chodzi o to samo, każdy e-mail posiada godzinę wysłania i otrzymania

ps. od pewnego czasu jestem pod wrażeniem, ile można mieć problemów z tak prostą kwestią jak zwrot bilet/ów PB

Autor:  Japi_29 [ 06 Maj 2015 11:33 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

za jeden bilet pobrało mi trzy razy kwotę z konta, odjazd jutro, płacone KK WBK, poza kontaktem z PB, czynić coś więcej? kontakt z bankiem ?

Strona 4 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/