Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia
polskibus-com-zwrot-biletu-doswiadczenia,18,5926
Strona 2 z 6

Autor:  humbak [ 11 Wrz 2012 10:39 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Chyba zmienili regulamin i zwroty są już mniej opłacalne...

Cytuj:
7 ANULOWANIE (ZWROT) BILETU

7.1 Przy zwrocie (anulowaniu) Biletu:

a) w przypadku Biletu Elektronicznego – pobiera się odstępne w wysokości 5,00 zł;

b) w przypadku MAXBiletu obowiązującego na trasie Warszawa – Radom - Warszawa - pobiera się odstępne w wysokości:

i. 25 zł – w przypadku zwrotu MAXBiletu w pierwszym dniu jego ważności;

ii. 50 zł – w przypadku zwrotu MAXBiletu w drugim dniu jego ważności;

iii. 75 zł – w przypadku zwrotu MAXBiletu w trzecim dniu jego ważności.

iv. Zwrot MAXBiletu w czwartym i kolejnych dniach jego ważności nie jestmożliwy,



c) w przypadku zwrotu MAXBiletu przed rozpoczęciem okresu jego ważności:

i. pobiera się odstępne w wysokości 10 zł,

ii. przy jednoczesnym zakupie MAXBiletu z innym terminem ważności odstępnego nie pobiera się.



7.2 W celu dokonania zwrotu Biletu Elektronicznego Pasażer powinien skontaktować się z infolinią obsługi klienta Przewoźnika udostępnioną pod numerem 703 502 504 na terytorium Polski (koszt połączenia 3,69 zł brutto za minutę) oraz +48 22 417 62 27 z zagranicy (koszt połączenia wg. Stawek lokalnych operatorów) lub wysłać emaila na adres: anulacje@polskibus.com. Pasażer (nabywca Biletu) musi podać szczegóły dotyczące posiadanego Biletu Elektronicznego oraz sposobu płatności.

7.3 Odstępne za zwrot Biletu nie może być wyższe niż Opłata za ten Bilet.

7.4 Przewoźnik w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych dokona zwrotu kwoty należnej Pasażerowi (nabywcy Biletu), przelewem bankowym, lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie wykonany na kartę.

Autor:  KLAssurbanipal [ 16 Wrz 2012 22:42 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Obowiązuje to też bilety zakupione przed zmianą?

Autor:  miki3475 [ 16 Wrz 2012 23:45 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

@humbak - ooo, to ten popularny Humbak, cześć :)
No a co do regulaminu to on ma taką formę już od dwóch miesięcy.

@KLAssurbanipal: Ja kupiłem w maju, złożyłem wniosek o zwrot biletów w lipcu i zwrócili mi kasę wg nowych zasad (dobrze, inaczej miałbym z tego grosze bo podróż była tego samego dnia). Miałem dużo szczęścia, że akurat wtedy go zmienili.

Autor:  karoll [ 21 Wrz 2012 09:04 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Mam pytanie - czy bilet można zwrócić mniej niż 24h przed odjazdem ?
Jeżeli podczas rezerwacji kupiłem 2 bilety - Czy mogę zwrócić tylko 1 ?

Autor:  bimbina [ 10 Gru 2012 15:27 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Witam,
mam pytanko:
Jak wygląda sprawa z anulowaniem rezerwacji kupiłam bilety dla 2os na cała podróż tj.Gdańsk-Warszawa-Praga Praga-Warszawa-Gdańsk... nie wiadomo czy dostaniemy wtedy urlopy. Cy odstępne liczone jest po 5zł od każdego biletu? Czy od całej rezerwacji. Wszystko płacone było jedną kartą. Jak ma się sytuacja gdy chce zmienić godzinę odjazdu tylko jednego z busów na trasie? Nie anulować cała trase.

Będe wdzieczna za odpowiedz

Autor:  mydlo93 [ 10 Gru 2012 15:39 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

witam. posiadam rezerwację dla 6 osób na 2 przejazdy Wrocław - Praga oraz Praga - Wrocław. Jedna osoba się wykruszyła, otrzymam zwrot za jedną osobę jeśli na jednej rezerwacji jest 5 pozostałych osób?

Autor:  konrad [ 10 Gru 2012 16:23 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

==> mydlo93

Nie otrzymasz. Nie można z grupowej rezerwacji anulować podroży jednego z pasażerów.

KT.

Autor:  mydlo93 [ 10 Gru 2012 17:40 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

czyli muszę anulować całą? ok, a ile na tym starce? tzn jaką część całości mi oddadzą, łącznie bilety kosztowały mnie 330pln za 6os.

Autor:  kethrow [ 10 Gru 2012 17:56 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Może jedna osoba po prostu nie jechać. To będzie pewnie lepsze wyjście z sytuacji :)

Autor:  mydlo93 [ 10 Gru 2012 18:21 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

nie będzie, bo w 5 osób możemy dojechać autem na lotnisko, a tak dochodzą nam koszty dojazdu z Bolesławca do Wrocławia czyli jakieś 120km na wschód.

Autor:  konrad [ 10 Gru 2012 18:22 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Anulowanie rezerwacji kosztuje 5 zł (za każdą rezerwację). Można to zrobić max. do godziny przed odjazdem.
Piszesz maila anulacje@polskibus.com :mrgreen:

KT.

Autor:  mydlo93 [ 10 Gru 2012 18:43 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

czyli zapłacę 5pln za anulację całej rezerwacji? czy 10?

Autor:  bimbina [ 10 Gru 2012 19:41 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Właśnie... ile ja zapłacę jak wszystkie bilety były z jednej rezerwacji... a chciała bym anulować wszystkie bilety. Zapłacę 5zł za każdy bilet? Czyli 2bilety w jedna i 2 w drugą razem 4razy 5zł?? A może 4 w jedna i 4 w druga- 2os na 2 odcinki czyli 8 razy po 5zł...

Autor:  alav [ 11 Gru 2012 01:48 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

konrad napisał(a):
==> mydlo93

Nie otrzymasz. Nie można z grupowej rezerwacji anulować podroży jednego z pasażerów.

KT.


Mi się to udało w czerwcu (dostałem zwrot za jedną z trzech osób), ale może od tamtej pory coś się zmieniło? Nie śledzę dokładnie tego, co się dzieje w PB.

Autor:  miki3475 [ 11 Gru 2012 11:43 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Sam ostatnio pytalem, na pewno nie da sie anulowac czesciowo.

Autor:  bimbina [ 11 Gru 2012 12:51 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

A zna ktoś odpowiedz na moje pytanie? Jak jest z odstępnym?

Autor:  miki3475 [ 11 Gru 2012 13:03 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Zależy jak wygląda Twój bilet.
Jedna rezerwacja to np:
5-4309-230712-P6-1000-Zak-War - jest to bilet na 1 osobę (pierwszy numerek w kodzie pokazuje ile jest osób - tutaj jest tylko jedna liczba - 5. miejsce w autobusie). Jeżeli go anulujesz zapłacisz 5zł.

1/2-9010-010512-P6-2330-Zak-War - tutaj jak widzisz masz już bilet na dwie osoby (1. i 2. miejsce). Jeżeli go anulujesz zapłacisz 5zł.

Za każdą rezerwacje czyli za taki numerek jak wyżej zapłacisz opłatę 5zł.
W skrócie: ile numerków rezerwacji tyle opłat 5zł, bez różnicy czy na jednej rezerwacji jedzie 1 osoba czy 9.

Sytuacja wygląda inaczej jeżeli kupowałaś osobny bilet na każdą osobę. Wtedy masz kilka tych kodów, a więc kilka razy zapłacisz 5zł.

Autor:  maacieek00 [ 11 Gru 2012 20:13 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

A ja mam troche inne pytanie. Załózmy ze mam rezerwacja dla 2 osób na jakiejś tam trasie. Chciałbym wkorzystac pierwszy odcinek np. waw-gd a z powrotnego zrezygnować. Niby wystarczy napisać ale ile oni mi potrąca jeżeli te bilety kosztowały np. 4 zł lub 5? W pierwszym przypadku będą mi kazali dopłacać a w drugim nie oddadzą mi nic?

Autor:  zbyhu [ 11 Gru 2012 20:18 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

maacieek00 napisał(a):
A ja mam troche inne pytanie. Załózmy ze mam rezerwacja dla 2 osób na jakiejś tam trasie. Chciałbym wkorzystac pierwszy odcinek np. waw-gd a z powrotnego zrezygnować. Niby wystarczy napisać ale ile oni mi potrąca jeżeli te bilety kosztowały np. 4 zł lub 5? W pierwszym przypadku będą mi kazali dopłacać a w drugim nie oddadzą mi nic?

Oddaj je na forum lepiej..

Autor:  kliper [ 12 Gru 2012 14:35 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Moje doświadczenia ze zwrotem:

Szybko - zgłoszenie chęci zwrotu na adres e-mail w piątek, we wtorek pieniądze były na rachunku karty (zwracają na kartę, którą dokonywany był zakup)
Zwrot jest liczony od ceny biletów minus opłata rezerwacyjna 1 zł minus 5 zł za anulacje
czyli jeśli np. kupił dwa bilety po 10 zł i z opłatą transakcyjną zapłaciłem 21 zł (2x10zł + 1 zł), otrzyma zwrot 15 zł itd. (mowa tu o rezerwacji dla dwóch osób w jedną stronę, bo kupno biletu dla jednej osoby w obie strony będzie liczone jako dwa bilety, więc zapłacimy dwa razy 5 zł plus "stracimy" podwójną opłatę transakcyjną)

Dlatego też warto się zastanowić czy warto zwracać bilety jeśli zwrot wyniesie 1 czy 2 zł, nie mówiąc oczywiście o sytuacji gdy ktoś kupował bilet za 5 zł, bo wtedy nie dostanie żadnego zwrotu. Myślę, że w przypadku tego typu biletów zdecydowanie warto podzielić się nimi na forum... :) Sam będę tak robił o ile nie będę mógł wykorzystać jakiegoś z biletów, które zakupiłem :)

Strona 2 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/