Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia
polskibus-com-zwrot-biletu-doswiadczenia,18,5926
Strona 6 z 6

Autor:  kokosanka88 [ 16 Kwi 2017 14:14 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

A ja już czekam prawie 3tygodnie na zwrot i nic...napisałam maila,ale pewnie dopiero dostane odp po świętach :/ Anulowałam bilet i jeszcze mi odpisywali,że dobrze to wykonałam i nic nie mam na koncie do tej pory ... :/

Autor:  kaviorwiki [ 16 Kwi 2017 16:24 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Zwrotu biletu dokonywałem wielokrotnie,operacja przebiegała bez problemów,zwrot pieniędzy trwał około 2/3 dni roboczych.

Autor:  rml [ 16 Kwi 2017 16:27 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Ja też mam mega pozytywne doświadczenia, dłużej niż 2 dni nigdy na zwrot nie czekałem.

Autor:  paisas [ 18 Kwi 2017 13:54 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Ja podobnie. Zwrot pieniędzy ostatnio dostałem po 2 dniach.

Autor:  adam.kubaty [ 23 Kwi 2017 05:01 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

U mnie też bezproblemowo.

Autor:  Harakiri20 [ 04 Lip 2017 09:22 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Zmieniło się może coś w anulowaniu jednego biletu z grupowej rezerwacji? Kupiłem bilety dla 5 osób na sierpień w dwie strony, jedna jednak nie jedzie. Jest jakaś możliwość na anulowanie jedynie jednego biletu?

Autor:  d-t-x [ 05 Lip 2017 10:32 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

A była kiedyś taka możliwość? Nie przypominam sobie.
W każdym razie - częściowa rezygnacja z biletu grupowego jest niemożliwa.

Autor:  Gleba3 [ 28 Lip 2017 14:39 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

PolskiBus sprzedaje bilety innych przewoźników np. Eurolines. Czy wiecie może jak wygląda zwrot w takim przypadku? Czy pobierane jest również tylko 5 zł, czy raczej kwota wynikająca z regulaminu przewozów, dla Eurolines podają, że zwracają 80%. Macie może doświadczenie?

P.S. Nie kupiłem jeszcze biletu, więc nie mogę zasymulować zwrotu w zakładce "Zarządzanie rezerwacją".

Autor:  freex [ 04 Sie 2017 12:14 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Dwukrotnie zwracałem bilety PB. Transakcje przebiegły bezproblemowo, strona działała bez zarzutu.

Autor:  marcin.krakow [ 05 Sie 2017 11:35 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Zwracałem bilety kilka razy, zawsze kwota na koncie była następnego dnia roboczego. Raz tylko czekałem tydzień, napisałem maila w tej sprawie, dostałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że zwrot pieniędzy został 'ręcznie' ponowiony. I następnego dnia była na koncie.

Autor:  anka5515 [ 05 Sie 2017 12:10 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Zwracałam bilety dwukrotnie, jeden raz dzień przed wyjazdem (niecałą dobę) - bez problemu.

Autor:  bizqit [ 01 Mar 2018 12:17 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

znikła strona polskibus, na stronie flixbusa nie można dokonać zwrotu na bilety zakupione wcześniej na stronie PB, aby to zrobic należy skorzystać z linka:
https://booking.shpoland.com/ManageReservations?Lang=PL

Strona 6 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/