Autor: | fly4joy [ 22 Mar 2016 16:21 ] |
Temat postu: | podwójna opłata za bagaż |
Po zakupieniu biletu lotniczego, dokupiłam bagaż (dla wszystkich pasażerów, na całej trasie (tam i z powrotem). Zamówienie złożyłam telefonicznie. Opłaciłam, otrzymałam kwit bagażowy (z wyszczególnioną trasą) i fakturę. (bez dokładnej specyfikacji i określenia trasy). Niestety przy nadawaniu bagażu w drodze powrotnej okazało się, że w systemie nie ma opłaty za bagaż na trasie powrotne. Przedstawienie kwitu bagażowego nie pomogło. Musiałam dokonać opłat. (obsługą całej rezerwacji zajmował się portal TICKETS.PL, przez nich też dokonywałam płatności i oni wystawiali faktury, gdzie jako strony występują oni i moja firma) Po złożeniu reklamacji odpisali, że tylko pasażerowie mogę złożyć reklamację bezpośrednio w liniach lotniczych. Pasażerowie byli gośćmi organizowanego przeze mnie eventu i z zakupem biletów nie mieli absolutnie nic wspólnego, mieszkają poza granicami Polski i zdobycie od nich jakichkolwiek pełnomocnictw, tym bardziej potwierdzonych notarialnie nie jest możliwe. Czy komuś przytrafiła się podobna sytuacja? Udało się sprawę rozwiązać? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |