Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Kody zniżkowe do Booking.com
kody-znizkowe-do-booking-com,81,134957
Strona 39 z 103

Autor:  Kashpir [ 10 Lip 2019 00:01 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Pewnie tak, bo regulamin pocztówek pozwala na uzyskanie 10 zwrotów (a najniższa wartość to chyba były po 100 zł).

Autor:  Sudoku [ 10 Lip 2019 09:20 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Niestety referale i pocztówki są prawdopodobnie traktowane przez Booking jako jeden program i jak już ktoś wykorzystał swój limit z pierwszego, to w drugim też raczej nic nie dostanie.

Autor:  d-t-x [ 10 Lip 2019 12:45 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Czekajcie - ale to według Was jest 10 rocznie, czy 10 w ogóle?

Autor:  tarman [ 10 Lip 2019 12:51 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

@d-t-x w regulaminie ani słowa nie było o interwale rocznym, zatem wg mnie 10 na konto..

Autor:  baja [ 10 Lip 2019 17:01 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

u mnie podstawą odrzucenia jest niespełnienie warunków regulaminu. poprosiłem o wskazanie ale konsultanci uchylają się od odpowiedzi twierdząc, że jedną informację jaką mają w systemie to niespełnienie warunków.

na infolinii w języku angielskim wciskano mi, że booking.com wysyła vouchery bezpośrednio do użytkowników i że voucher, którego zdjęcie im podesłałem nie posiada nadrukowanych warunków tak jak jest to w przypadku oryginalnych voucherów wysyłanych przez booking.com
generalnie każdy kontakt to herezje albo uchylanie się od wskazania jakich warunków regulaminu nie spełniono

mam screeny, mam voucher i zastanawiam się co mogę z tym jeszcze zrobić. wizerunkowo wygląda to dla booking.com fatalnie
jest już trochę osób poszkodowanych na naszym forum

może jest szansa, że redakcja fly4free zajmie się tematem i opisze akcję booking z voucherami na pierwszej stronie portalu?
wygląda na to, że przyznawanie nagród w tak szeroko promowanej w prasie akcji marketingowej jest zupełnie arbitralne, a organizator nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności czy wyjaśnień wobec niejasnego regulaminu (bo trudno powiedzieć czy dotyczy on nagród w tzw. programie poleceń czy kampanii z voucherami). zresztą od konsultantów otrzymałem linki do dwóch różnych regulaminów i tak naprawdę trudno ocenić, który ma zastosowanie.

generalnie dopóki nagrody są przyznawane to odnosi się wrażenie, że wszystko jest ok.
dopiero w sytuacji kiedy w systemie pojawi się niejasna informacja o odrzuceniu nagrody (bez odniesienia do rezerwacji) musimy zacząć weryfikować poprzez infolinię każdą rezerwację z osobna, a na końcu dowiadujemy się, że jedyna informacja jakiej udzielić może konsultant to niespełnienie warunków. każdorazowo przy próbie wskazania o jaki warunek chodzi, jesteśmy odbijani aż finalnie linkuje się nowy regulamin z podpunktem
Booking.com zastrzega sobie prawo do (całościowego lub częściowego) wstrzymania, odrzucenia, modyfikowania, zawieszenia, odwołania, anulowania lub zablokowania korzyści lub korzystania z Programu (w tym kryteriów kwalifikacyjnych) w dowolnej chwili i z dowolnego powodu (bez wcześniejszego powiadomienia)

Autor:  d-t-x [ 11 Lip 2019 14:02 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

No jest to słabe. A powiedzcie mi, po jakim czasie od odbycia noclegu pojawia się informacja o ewentualnym niespełnieniu warunków i odrzuceniu wypłaty?

Autor:  asnahtful [ 11 Lip 2019 14:28 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Tak samo jak decyzja o wypłacie, 2-4 tyg.

Autor:  d-t-x [ 11 Lip 2019 14:31 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Okej, dzięki za info. Pytam, bo czekam już 32 dni na zatwierdzenie (licząc od maila "Przetwarzamy...") i pierwszy raz tak długo to trwa.

Autor:  chris0o [ 12 Lip 2019 14:48 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Czy można znaleźć gdzieś te pocztówki (w PL lub DE)? Bo od dwóch tygodni widzę cisza w temacie, jedynie coś o Zalando słyszałem, że dokładają do zamówienia. (ale nie zawsze)

Autor:  d-t-x [ 19 Lip 2019 21:57 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Macie na to jakiś sposób? Tak mam po zalogowaniu do sekcji "Moje Nagrody" bez względu na komputer, przeglądarkę, ip jakich używam.
Załącznik:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 127.6 KiB | Obejrzany 1812 razy ]

Autor:  danziger [ 19 Lip 2019 22:10 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Nie chcę Cię martwić, ale spójrz na post #359
pocztowka-od-booking-com,81,134957&p=1174124&hilit=danziger#p1174122

Autor:  d-t-x [ 19 Lip 2019 22:13 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Też mi to przeszło przez myśl, ale w aplikacji widzę, że mam jeszcze dwa oczekujące zwroty, wczoraj dostałem też powiadomienie o przetwarzaniu jednego z nich. W Poleć Nas Znajomym I Zarabiaj widzę nadchodzące zwroty (na komputerze), tylko nie mogę odpalić Moje Nagrody. No nic, chyba nie obędzie się bez kontaktu z centralą.

Autor:  miriam [ 19 Lip 2019 22:19 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

@d-t-x Jeśli powód j.w to pozamiatane,centrala też nie pomoże ;)

Autor:  d-t-x [ 19 Lip 2019 22:21 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Napisałem, zobaczymy. Ale tak, jak dopisałem powyżej, mogę wejść na podstronę Poleć Nas Znajomym I Zarabiaj i tam widzę nadchodzące i wypłacone zwroty z poleceń - ale bez szczegółów, tylko od kogo i status.

Autor:  juliaq22 [ 20 Lip 2019 03:31 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

A czy wy też zauważyliście, że generują się nowe linki do programów polecających? I to w różnych walutach, w euro, dolarach, moja koleżanka ma z kolei w złotówkach.

Autor:  d-t-x [ 22 Lip 2019 12:14 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Nawiązując do mojego wcześniejszego wpisu, po 48 godzinach samo ruszyło i znów mogę wejść do "Moje Nagrody". Ale zauważyłem dziwną rzecz - po kliknięciu w szczegóły nadchodzących zwrotów za polecenia widzę, że cofnęły się o jedną datę, tzn. dostałem już maile o przetwarzaniu, wtedy stan się zaktualizował i pojawiła się data wysłania maila, a teraz znów jest data skorzystania z mojego linka. No nic, czekamy co dalej, bo na razie oba są oczekujące.

Autor:  vistacash [ 22 Lip 2019 14:56 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Miałem właśnie ciekawą sytuację z pocztówką na 150 zł, konto na którym jej użyłem jest moim pierwszym i przeszło przez nie różne nagrody zarówno te z poleceń jak i z innych linków promocyjnych kiedy jeszcze tak nie weryfikowali, sumarycznie wypłacone prawie 1,5k z nagród, ale mimo wszystko zdecydowałem się użyć jej na tym koncie idąc tokiem rozumowania że można użyć tylko 1 pocztówkę na konto, a to była moja pierwsza. Wypłata pocztówki po weryfikacji została odrzucona z opisem "Nie kwalifikuje się – Nie spełniono warunków. Twoja nagroda nie może być wypłacona, ponieważ podane przez Ciebie dane nie spełniają naszych Warunków", więc wysłałem prośbę o sprawdzenie dlaczego nie zostało to wypłacone, choć już wiedziałem że pewnie chodzi o kolejną nagrodę, nieważne że innego typu, za dużo nagród wypłaconych. Po kilku dniach dostałem odpowiedź że bardzo przepraszają za niedogodności związane z niewypłaceniem tej nagrody i że moja sprawa została przekazana do działu promocji w celu weryfikacji. Po jakimś czasie odezwał się ktoś z supportu angielskiego z prośbą o przesłanie screena maila który dostałem w momencie odrzucenia nagrody - przychodzi wtedy "Twoja nagroda – wymagane działanie - Brakuje nam istotnych informacji", więc wysłałem to o co prosili + zdjęcie samej pocztówki. Minęło prawie 2 tygodnie, brak odzewu więc sam napisałem z prośbą o update, dostałem odpowiedź mówiącą że niestety nie mogą mi przyznać tej nagrody + odesłanie do ich regulaminu, na co ja brnąc dalej odpisałem im czy mogą jeszcze raz sprawdzić moje zgłoszenie, ponieważ w poprzednim mailu wysłałem im zdjęcie pocztówki dowodzące tego że znalazłem ją w gazecie i że dlatego powinna zostać zaakceptowana ta nagroda " 8-) " I tym razem dostałem odpowiedź od tego samego konsultanta który odrzucił tą nagrodę że ponieważ jestem Geniusem to mogą mi w ramach rekompensaty dać 25 EUR i czy akceptuje. Więc podsumowując warto obstawać przy swoim i nie odpuszczać, jak widać mają takie możliwości, lepsze 25 EUR niż brak 150 zł ;)

Autor:  d-t-x [ 22 Lip 2019 15:11 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

No dzieje się coś dziwnego z tym programem. Czekam w sumie na cztery zwroty - trzy z programu poleceń (dwa z podstawowego konta i jedno z dodatkowego) plus jeden zwrot z pocztówki, na który czekam od 6 czerwca, na dodatkowym koncie. Moje przygody z podstawowym kontem, na którym wszystkie zwroty dochodziły w 12-14 dni już opisałem - teraz czekam na zwroty z poleceń, gdzie mam maile z informacją o przetwarzaniu dostałem 15 i 22 dni temu. Zwrot z czerwca za pocztówkę też wisi, polecenie na drugim koncie z przed miesiąca również - wszystkie mają nadal status "Oczekiwanie". Przy czym status zwrotu z pocztówki zaktualizowano 18 lipca, ale nic to nie zmieniło - zmieniła się tylko data w szczegółach.

Autor:  pilotbombowca [ 23 Lip 2019 18:14 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

Gdzie mozna znalezc teraz pocztowki?

Autor:  Kashpir [ 23 Lip 2019 18:23 ]
Temat postu:  Re: Pocztówka od Booking.com

W czasopismach teraz nie ma. Sprawdź wątek z wikipostu.

Strona 39 z 103 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/