Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Cytuj:
(...) prosimy [użytkowników] o niepisanie czym chcieliby zostać obdarowani.
Użytkownik wpisuje czym chciałby się podzielić, a zainteresowana osoba kontaktuje się z nim poprzez PW.
Osoby niestosujące się do ogłoszenia zostaną nagrodzone ostrzeżeniem, więc zachęcamy by od tej pory kierować swe życzenia do dżina bądź złotej rybki ;)

https://www.fly4free.pl/forum/zebraniu-stop-czyli-konkurs-z-nagrodami,19,64594
W dalszym ciągu prosimy użytkowników o niepisanie próśb o podzielenie się kodem - w myśl zasad umieszczonych w linku podanym powyżej.

Obecnie działają kody dające procentowy zwrot wartości rezerwacji – jeśli takim dysponujemy, a nie skorzystamy w wymaganym terminie, możemy zamieścić kod i warunki w niniejszym temacie. Jeśli ktoś skorzysta, mile widziane jest kliknięcie „lubię” i „pomógł” postu osoby, która podzieliła się swoim kodem.

Preferowany sposób dzielenia się kodem to PW a nie wpisanie kodu w otwartym, ogólnodostępnym wątku - przynajmniej mamy pewność że kod został użyty i większa szansa na "Pomógł/lubię" ;) Mamy też możliwość oddania np. aktywnemu forumowiczowi, a nie przypadkowej osobie, która pierwsza dostrzegła nowy post.


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 105  Następna
Autor Wiadomość
#1021 PostWysłany: 18 Lut 2020 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 433
Loty: 54
Kilometry: 85 890
niebieski
10% zwrotu (maksymalnie €100)
Minimalna wartość rezerwacji €50
Rezerwacja musi być wykonana przed 20.02.2020
Kod na PW.

Oddane
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maciass uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#1022 PostWysłany: 18 Lut 2020 13:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lut 2015
Posty: 566
Loty: 19
Kilometry: 49 323
niebieski
domenico_xl napisał(a):
Twój kod nagrody: QM4VZUYV7F

Wymagana minimalna wartość rezerwacji to 500 zł. Zarezerwuj przed 18 Luty 2020.

Oferujemy 10% zwrotu, który może wynieść maksymalnie 500 zł.

Z tymi emailami od bookingu trzeba bardzo uważać,
W jednym miejscu przy kodzie jest że traci ważność np 18.02.2020, a poniżej ze należy zarezerwować do 18.02.2020 czyli realnie do 17.02 do 24.00.
ja mam właśnie taka sytuacje i czekam na decyzje działu finansowego bookingu czy uznają mi kod zarezerwowany w terminie zanim wygaśnie a po 24.00 dnia poprzedzającego.
_________________
Jak mawiał Kosio "Kto podróżuje ten dwa razy żyje"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1023 PostWysłany: 19 Lut 2020 14:34 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
ODDANY


oddam minimum niebieskiemu lub zasłużonemu użytkownikowi:
Twój kod nagrody: Minimalna wartość rezerwacji to 500 zł. Zarezerwuj przed 29 Luty 2020.
Zwrot w wysokości 10% stanowiących maks. 500 zł.

Regulamin - Często zadawane pytania

Tytuł maila: Otrzymaj do 500 zł dodatkowego zwrotu

Kod przyszedł 15 lutego na @ jednego konta. Zalogowałem się na drugie, żeby sprawdzić jak działa i w momencie logowania wyskoczył mi kolejny kod. Na 10% MWZ 250 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off
juggler5 lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1024 PostWysłany: 19 Lut 2020 14:47 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2748
złoty
Też mi przyszedł podobny mail, warunki jak u @wersus79 (10%, MWZ 500 zł, maks. rabat 500 zł), jedynie nieco dłuższy termin, bo do 03.03 (dla pewności lepiej rezerwować do 02.03). Nie wykorzystam, więc oddam podobnie jak poprzednik.
Edit: Poszło
Góra
 Profil Relacje PM off
Michal Szyszka uważa post za pomocny.
 
      
#1025 PostWysłany: 21 Lut 2020 12:44 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
Get 10% back (up to 500 zł) on your next stay with us


2CM7QCSQHD

Expires on 21 February 2020


prosze
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1026 PostWysłany: 21 Lut 2020 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 118
Loty: 64
Kilometry: 97 889
Powyższy kod już przez kogoś wykorzystany. Jak rezerwujecie z czyjegoś kodu to napiszcie przynajmniej, że już jest wykorzystany.


Ostatnio edytowany przez J29, 21 Lut 2020 13:27, edytowano w sumie 1 raz
„Off topic” odbieganie w wypowiedzi od istoty sprawy w danym temacie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1027 PostWysłany: 23 Lut 2020 03:04 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 988
Loty: 124
Kilometry: 370 562
Dla zainteresowanych zakończenie sprawy reklamacji.

Kupiłem kilka gazet, zrobiłem kilka rezerwacji. Część zwrotów otrzymałem, część nie. I dalej już cytat mojego poprzedniego posta w tej sprawie:

marcinsss napisał(a):
Sprawa nieuznanych kuponów z gazet.
1. Popisałem sobie z bookingiem. Strata czasu, odpowiedzi są niespójne wewnętrznie i kręcą się wokół: "Nie należy się, bo się należy tylko raz." Nie działają argumenty, że "...ale jak raz, jak mi już wypłaciliście 3 razy" oraz "...ale regulamin, do którego zostałem odesłany mówi, że można 10 razy". Po wymianie 18 maili stwierdzam, że procedura reklamacyjna została wyczerpana.
2. Miejski Rzecznik Konsumenta odsyła mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, gdzie telefonicznie trafiam na bardzo miłą i kompetentną panią. W tej sprawie wpłynęło już do nich kilka skarg. Booking za każdym razem odpowiada tak samo: "W ramach jednej promocji można skorzystać tylko raz. Były różne promocje - różne okresy, różne tytuły gazet." ECK nie ma możliwości wymusić czegokolwiek na bookingu. Ponieważ zgłoszeń było kilka, to rozważają zgłoszenie tego do UOKiK jako "Nieuczciwą praktykę rynkową" co nam nic nie da, ale booking może zostać ukarany.

Wnioski:
Przy następnej takiej promocji:
jedno konto = różne kupony (z różnych gazet),
te same kupony = różne konta na booking

O ile będzie jeszcze jakakolwiek promocja tego rodzaju.


Poprosiłem ECK o interwencję, która wygląda w ten sposób, że przekazują temat do swojego odpowiednika na miejscu (w tym przypadku w Holandii). Kilka dni temu otrzymałem odpowiedź o treści, jakiej się w sumie spodziewałem:

ECK napisał(a):
Szanowny Panie,
z przykrością muszę poinformować, że w odpowiedzi uzyskanej przez nasze centrum partnerskie Booking.com odmówił uznania reklamacji.

Z przesłanych wyjaśnień wynika, że podczas dokonywania rezerwacji przy użyciu kodu akceptowany jest regulamin (Terms and Conditions) zgodnie z którym dozwolona jest wyłącznie 1 nagroda w ramach tej samej kampanii.
Zakupione przez Pana magazyny zawierały vouchery wydane w ramach jednej kampanii (w tym samym okresie czasu).
Były to kampanie:
Affiliprint-MAG-PL-Motor-150-PLN-v1 --> wypłacono 150 PLN
Affiliprint-MAG-PL-DobreRady-100-PLN-v2 --> wypłacono 100 PLN.

Kupony z magazynu Dobre Rady zostały wykorzystane dwukrotnie:
1452134127 --> wypłacono
1698572496 --> odmówiono wypłaty

Vouchery dodane do magazynu Motor zostały wykorzystane 4 razy:
1271939245 --> wypłacono
1902053906 --> odmówiono wypłaty
1835664348 --> odmówiono wypłaty
1835608760 --> odmówiono wypłaty.

Ponieważ wykorzystane kody dotyczyły tej samej kampanii, transakcje nie kwalifikowały się do wypłacenia nagród.

ECK Holandia kilkukrotnie podjęło próbę wyjaśnienia sprawy z przedsiębiorcą. Niestety, stanowisko firmy pozostało bez zmian.
Jako, że nasza sieć nie dysponuje środkami pozwalającymi na zmuszenie firmy do uznania reklamacji, należy uznać, że ECC-net wyczerpało dostępne sobie środki polubownego rozwiązania sporu. Postępowanie o sygnaturze ECCPL-8494 zostanie więc zamknięte.

Swoich roszczeń wobec przedsiębiorcy może Pan nadal dochodzić polubownie (np. poprzez platformę ODR, dostępną pod adresem: ec.europa.eu/odr) lub na drodze postępowania sądowego. W tym zakresie warto zapoznać się z przewodnikiem po Europejskiej Procedurze Drobnych Roszczeń dostępnym pod adresem: https://beta.e-justice.europa.eu/42/PL/small_claims.

Jeśli uważa Pan, że firma Booking.com swoją praktyką narusza zbiorowe interesy polskich konsumentów może Pan zawiadomić na piśmie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Więcej informacji na temat zbiorowych interesów konsumentów oraz adres urzędu znaleźć można na stronie internetowej UOKIK (https://www.uokik.gov.pl/zbiorowe_inter ... mentow.php).
W razie pytań proszę o kontakt.
Z poważaniem,


Jak pisałem, spodziewałem się takiej odpowiedzi i miałem zamiar pociągnąć sprawę dalej w ramach "europejskiego postępowania w sprawie drobnych roszczeń". Szanse na sukces oceniałem na jakieś 30%, ale co szkodzi spróbować. Koszt to trochę czasu i 100 PLN, zysk potencjalny: 450 PLN. Zysk gwarantowany - zapoznanie się z ciekawym instrumentem, który oby nigdy więcej nie był potrzebny.

I tak bym pewnie zrobił, ale wydarzyło się coś, co sprawiło, że zmieniłem zdanie. Miałem zarezerwowany na początek lutego bezzwrotny nocleg w Hongkongu za ok. 650 PLN. W związku z obecną sytuacją (koronawirus) kilka dni przed datą noclegu zmieniłem plany i nie wybierałem się tam w tym terminie. Skontaktowałem się z booking w sprawie ewentualnych możliwości anulowania tej rezerwacji. Booking w 1 kroku zapytał hotel, hotel odmówił (mam kopię wiadomości z hotelu z odmową, więc to nie ściema). I wtedy booking wspaniałomyślnie postanowił zwrócić mi 100% środków.

W tej sytuacji uznałem, że bardzo nieelegancko byłoby z mojej strony pozywać ich o zwrot kasy z tych pocztówek i niniejszym postem sprawę zakończyłem. 8-)
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1028 PostWysłany: 23 Lut 2020 10:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1327
Loty: 104
Kilometry: 191 467
srebrny
@marcinsss
daj znać jak już faktycznie zwróci ;) bo postanowieniami i obietnicami bukingu to jest piekło wybrukowane
_________________
Moje relacje: Bolonia & Trapani 2022Münster 2022
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1029 PostWysłany: 24 Lut 2020 20:08 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 988
Loty: 124
Kilometry: 370 562
@Raphael Kasa na koncie. 8-)
Co prawda 10% w plecy na przewalutowaniu i zmianach kursu, ale i tak się cieszę, bo lepsze 90% niż 0%.

Dla zainteresowanych szczegółami: Płaciłem z kredytówki mBanku za pośrednictwem Curve. Zwrot bezpośrednio na kredytówkę mBanku. Mogłem podać dowolną kartę (dostałem link z bookingu, gdzie miałem wpisać dane karty, na którą chcę otrzymać zwrot), ale nie chciałem kombinować z Curve czy Revolutem, żeby przypadkiem nie było jakiegoś problemu z tym zwrotem.
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#1030 PostWysłany: 24 Lut 2020 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Booking chyba zmienił strategię, bo dostałem zniżkę nie w postaci kodu, a w postaci linka do zniżki. Dało się ją jednak wykorzystać będąc zalogowanym na innym koncie niż to, które przypisane jest do maila na który otrzymałem linka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1031 PostWysłany: 25 Lut 2020 07:40 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 574
niebieski
W końcu udało mi się domyśleć, dlaczego nie dostałam zniżki 10% od rezerwacji, chociaż oczywiście sam support nie potafił wskazać, dlaczego nie dostałam zwrotu (wyślemu mu pełny regulamin, niech se klient sam doczyta...). Pewnie mają jakiś system, który automatycznie odrzuca takie zlecenia. Wyszło mi na to, że nie dokonałam płatności W CAŁOŚCI przez booking - to jeden z warunków (hotel pobrał zaliczkę i miał pobrać resztę przez booking, ale w końcu zapłaciłam resztę na miejscu). Szkoda, że nie było o tym mowy z krótszej wersji Warunków, tak to bym naciskała na hotel, żeby pobrali to jednak przez system.
Góra
 Profil Relacje PM off
maciass uważa post za pomocny.
 
      
#1032 PostWysłany: 25 Lut 2020 17:43 

Rejestracja: 11 Lis 2015
Posty: 457
niebieski
10% zwrotu - maksymalnie 500 zł.
MWZ 250 zł.
Ważny do 26 lutego 2020.
Cytuj:
HYGMTV6P22
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1033 PostWysłany: 25 Lut 2020 17:49 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
@marcinsss
a na jaki adres piszesz do bookingu w tej sprawie? moje kilkukrotne reklamacje przez stronę pozostają bez odpowiedzi


Ostatnio edytowany przez Misiatek, 25 Lut 2020 19:55, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn lubi ten post.
 
      
#1034 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Mnie również nie odpisują. Czyli przy zwrocie 10% należy zawsze płacić z góry przez stronę, nie na miejscu, tak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1035 PostWysłany: 25 Lut 2020 18:48 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 574
niebieski
Tak mi wychodzi z lektury poszerzonego regulaminu (który raczyli mi przysłać), a nie tych kilku zdań, które były przy rezerwacji...nie widzę innego powodu dla odrzucenia zwrotu.

Aha, reklamację napisałam po angielsku przez Kontakt w bookingu....ta po polsku została zignorowana.

Dodam tylko że zwroty z pocztówek weszły bez problemu przy ofertach bezzwrotnych
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#1036 PostWysłany: 25 Lut 2020 20:36 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 988
Loty: 124
Kilometry: 370 562
Misiatek napisał(a):
@marcinsss
a na jaki adres piszesz do bookingu w tej sprawie? moje kilkukrotne reklamacje przez stronę pozostają bez odpowiedzi


Najczęściej najpierw dzwonię +48 22 306 08 57
Casami wypełniam formularz na stronie: Obsługa klienta
Maile przychodzą z adresu: customer.care@booking.com i na ten sam odpowiadam.

Na odpowiedź trzeba czasami kilka dni poczekać.
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off
Misiatek uważa post za pomocny.
 
      
#1037 PostWysłany: 25 Lut 2020 22:47 

Rejestracja: 18 Maj 2016
Posty: 474
niebieski
ncn napisał(a):
Mnie również nie odpisują. Czyli przy zwrocie 10% należy zawsze płacić z góry przez stronę, nie na miejscu, tak?


W listopadzie 2019 miałem rezerwację z takim zwrotem 10%, która została zapłacona na miejscu w hotelu - i zwrot tych 10% od Booking został bez problemu wypłacony na moją kartę (w niecałe 2 tygodnie po noclegu).
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#1038 PostWysłany: 27 Lut 2020 20:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 546
niebieski
Twój kod nagrody:

TZZD4CZ4CD

*Minimalna wartość rezerwacji to £90. Zarezerwuj przed 28 Luty 2020.

Zwrot w wysokości 10% stanowiących maks. £90.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1039 PostWysłany: 27 Lut 2020 21:00 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 215
Get 10% back (up to 500 zł) on your next stay with us


6NHXGX812C

Expires on 29 February 2020

Planning on booking a stay? Don't pay more than you have to!

Start your holidays the right way with up to 500 zł back after your stay – on top of seasonal deals or Genius discounts you find on our site.

Your reward code:

6NHXGX812C

Minimum spend is 250 zł. Book before 29 February 2020.

Offer of 10% back with a maximum value of 500 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off
danziger lubi ten post.
danziger uważa post za pomocny.
 
      
#1040 PostWysłany: 27 Lut 2020 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Wykorzystałem kod od @Laczek Feluś
Thx :)

Jednak nie. @Madbal ubiegł mnie o ułamek sekundy i to On wykorzystał ten kod :?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez danziger, 27 Lut 2020 22:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 105  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group