Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Cytuj:
(...) prosimy [użytkowników] o niepisanie czym chcieliby zostać obdarowani.
Użytkownik wpisuje czym chciałby się podzielić, a zainteresowana osoba kontaktuje się z nim poprzez PW.
Osoby niestosujące się do ogłoszenia zostaną nagrodzone ostrzeżeniem, więc zachęcamy by od tej pory kierować swe życzenia do dżina bądź złotej rybki ;)

https://www.fly4free.pl/forum/zebraniu-stop-czyli-konkurs-z-nagrodami,19,64594
W dalszym ciągu prosimy użytkowników o niepisanie próśb o podzielenie się kodem - w myśl zasad umieszczonych w linku podanym powyżej.

Obecnie działają kody dające procentowy zwrot wartości rezerwacji – jeśli takim dysponujemy, a nie skorzystamy w wymaganym terminie, możemy zamieścić kod i warunki w niniejszym temacie. Jeśli ktoś skorzysta, mile widziane jest kliknięcie „lubię” i „pomógł” postu osoby, która podzieliła się swoim kodem.

Preferowany sposób dzielenia się kodem to PW a nie wpisanie kodu w otwartym, ogólnodostępnym wątku - przynajmniej mamy pewność że kod został użyty i większa szansa na "Pomógł/lubię" ;) Mamy też możliwość oddania np. aktywnemu forumowiczowi, a nie przypadkowej osobie, która pierwsza dostrzegła nowy post.


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 105  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 23 Gru 2018 13:10 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Jeśli wprowadzimy kod w aplikacji a nie zrobimy rezerwacji, to potem oferta cashback jest widoczna również po zalogowaniu się na konto na www.
@Kian jakieś szczegóły? Czy to rezerwacje dzień po dniu w tym samym obiekcie z takim samym rodzajem kodu? Jaki dokładnie komunikat przy tych anulowanych?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#302 PostWysłany: 23 Gru 2018 13:32 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
nie ma zadnych komunikatow. nagrody zniknely. rezerwacje w tym samych hotelach.

trudno. 10 sie utrzymalo
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#303 PostWysłany: 23 Gru 2018 13:46 

Rejestracja: 18 Sie 2016
Posty: 10
Mam 2 rezerwacje dzień pod dniu w tym samym hotelu - i nadal pokazuje w nagrodach 2 * 150zł w statusie "Oczekujące".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 23 Gru 2018 14:00 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 25
Loty: 206
Kilometry: 318 960
Miałem 2 rezerwacje na jednym koncie dzień po dniu ale w innych obiektach i niestety tylko pierwszy bonus wypłacili. Napisałem do supportu, zamieszczę tu odpowiedz jak tylko dadzą znać.

Załączniki:
booking-150.PNG
booking-150.PNG [ 6.47 KiB | Obejrzany 1523 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
luke_ro uważa post za pomocny.
 
      
#305 PostWysłany: 23 Gru 2018 21:04 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
tez mysle ze polapia sie i nie beda dawac 10 wyplat na konto tylko juz po pierwszej podziekuja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 23 Gru 2018 21:06 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
zanim cokolwiek zarezerwujecie, dobrze sprawdzic ceny

ten sam hotel i data

214zl to cena z aplikacji, zalogowany
251zl to cena z pocztowki po zalogowaniu, opera incognito, us
262zl to cena z pocztowki bez zalogowania, chrome, pl

Załączniki:
book.jpg
book.jpg [ 18.54 KiB | Obejrzany 1357 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Kian uważa post za pomocny.
 
      
#307 PostWysłany: 23 Gru 2018 23:01 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 197
Zapewne zalezy to od miejsca, bo u mnie zadnej różnicy nie bylo jeśli chodzi o kwotę za nocleg.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 23 Gru 2018 23:09 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Mi też na różnych kompresach różnie wskakiwało ;)
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 25 Gru 2018 20:36 

Rejestracja: 26 Sty 2012
Posty: 2
a może użył ktoś na jednym koncie dwóch pocztówek, ale na różne kwoty zwrotu, np. jedna 100 zł, druga 150 zł? w takiej sytuacji też nie będą kwalifikować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 25 Gru 2018 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 192
Nie ma powodu, żeby to się nie kwalifikowało. Jeśli booking nie zwróci tej kwoty automatycznie to trzeba do nich pisać, bo nigdzie w regulaminie, na pocztówkach, ani podczas dokonywania rezerwacji nie ma informacji o tego typu ograniczeniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 26 Gru 2018 14:10 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 25
Loty: 206
Kilometry: 318 960
Kicha, trzeba walczyć:

Cytuj:
Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr XXXXXXX w obiekcie XXXXXXXX (zameldowanie: 2018-12-03, wymeldowanie: 2018-12-05).

W odpowiedzi na Państwa maila chcielibysmy potwierdzić, że nie kwalifikują się Państwo do wypłaty nagrody w tej kampani, ponieważ środki zostały już wypłacony przy rezerwacji XXXXXXXXX (150 PLN)
Z powyższej promocji można skorzystać tylko 1 raz.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku


Przypomnę, że rezerwacje były dzień po dniu, w innych obiektach, z tą samą kwotą zniżki (150zł).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 26 Gru 2018 14:11 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Gdziekolwiek była informacja o tym ze można skorzystać tylko raz?
Góra
 Profil Relacje PM off
Marco Manno lubi ten post.
 
      
#313 PostWysłany: 26 Gru 2018 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 843
srebrny
@bbartekk2 , w regulaminie był zapis: każdy gość może otrzymać maksymalnie 10 (dziesięć) oddzielnych Nagród, ponadto przynajmniej dwie osoby z forum potwierdziły to na infolinii. Nie wiem w co ten booking się teraz bawi, celowa spychologia (jak ktoś odpuści to dobrze, jak nie to mu wypłacimy) czy błąd systemu połączony z nieświadomością pracowników? Bo jeśli regulamin wprowadza w błąd zachęcając do hiperkonsumpcji to strata wizerunkowa może być spora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#314 PostWysłany: 26 Gru 2018 16:17 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 85
W regulaminie "Nagrody za rezerwacje" jest trochę zapisów ograniczających przyznawanie "z automatu" nagród, np.:
"Nie można łączyć w jednej rezerwacji Nagród otrzymanych w ramach Programu Poleceń oraz Programu Poleceń i Promocji.
Niektóre Nagrody przysługują tylko niektórym użytkownikom (np. tym, którzy po raz pierwszy rezerwowali z Booking.com) lub niektórym rezerwacjom (np. tym, które dotyczą wybranych kierunków podróży),[b] o czym decyduje wyłącznie Booking.com.
Każdy gość może otrzymać maksymalnie 10 oddzielnych Nagród ale pytanie czy nagrody z Programu Poleceń i z pocztówek się sumują w ramach 10?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 26 Gru 2018 16:23 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
No to chyba szykuje się niezła batalia z booking. Ja mam 9 rezerwacji na jednym koncie z użyciem pocztówek.
@Jenglader przytocz im pkt 5.a.6 warunków: Każdy gość może otrzymać maksymalnie 10 (dziesięć) oddzielnych Nagród.

Jeśli odpowiedzą ci pkt 5.a.11 Link Polecający może zostać wykorzystany tylko na rzecz jednej rezerwacji, to należy zbijać ten argument twierdząc, że nie korzystałeś z linków polecających - o nich mówi pkt 4 warunków, a ty korzystasz z "Ofert Promocyjnych uwzględniających rezerwacje z cashbackiem". Oczywiście warto w którymś momencie korespondencji użyć argumentu o zgłoszeniu sprawy do odpowiednich instytucji (choć może po wyczerpaniu drogi polubownej).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Jenglader uważa post za pomocny.
 
      
#316 PostWysłany: 26 Gru 2018 16:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
No dobrze. A czy ktoś dostał już więcej niż 1 zwrot z tej promocji?! Jeśli tak, to niech konkretnie potwierdzi z użyciem czego były te rezerwacje.
1) list imienny
2) pocztówka imienna
3) pocztówka z kodem
4) pocztówka z linkiem itp.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#317 PostWysłany: 26 Gru 2018 17:50 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 25
Loty: 206
Kilometry: 318 960
Zgodnie z wskazówkami @Kashpir odpisałem i dostałem odpowiedź po 5 minutach.

Kod:
Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Z linka polecającego można skorzystać tylko 1 raz, natomiast jako osoba polecająca mogą Państwo polecić linka 10-ciu różnych znajomym.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku


Poleciała kolejna wiadomość, gdzie przekonują Panią, że rozmawiamy o "Oferta Promocyjna uwzględniająca rezerwacje z cashback" i dotyczą mnie warunki z punktu 5. podpunktu a. a nie punktu 4 podpunktu a.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 26 Gru 2018 18:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Możliwości są dwie:
- nie wszyscy konsultanci wiedzą o ofercie z cashback
- konsultanci wiedzą o ofercie z cashback, ale pracodawca każe im rżnąć głupa i uwalać kolejne nagrody wbrew zapisom regulaminu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 27 Gru 2018 00:36 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
W trakcie rezerwacji skrypt strony cały czas zapewnia o bonusowym zwrocie i w podsumowaniu należności pozytywnie kwalifikuje do nagrody.
W obliczu braku czytelnej informacji na biletach w prasie i braku odnośnika do bardziej szczegółowego regulaminu tej konkretnie akcji ta promocja wygląda fatalnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 27 Gru 2018 15:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 192
Nie tylko w trakcie - po również. Informacja o tym, że nagroda zostanie wypłacona jest widoczna cały czas, dla wszystkich rezerwacji, nie tylko dla pierwszej.
Tym bardziej niezrozumiałe jest to, że booking próbuje się z tego wykręcić.

Załączniki:
m8.jpg
m8.jpg [ 32.86 KiB | Obejrzany 1622 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 105  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group