Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 14 Sie 2016 23:33 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
Dostałem wiadomość, ze rezerwacje MB sa nieważne i trzeba sie posługiwać numerami flixa, ale dostałem tylko na kurs powrotny, gdzie godziny sie pokrywały. Na kurs "tam" nie dostałem biletu.
Dzwonić, czy iść na dworzec? Ktoś przerabial?
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 16 Sie 2016 19:43 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
no więc mnie olali zupełnie: próbowałem wszystkich form kontaktów (poza punktami obsługi - tych w IT brak), wszędzie zapewniali że nowe bilety dostanę jak najszybciej/wkrótce/jak tylko to będzie możliwe. nie dostałem, ich wyszukiwarka na mojej trasie pokazuje najbliższe polączenie jutro. Proponuję w związku z tym grupowy pozew. Zgodnie z prawem powinni oddać mi/każdemu tak potraktowanemu 150% kwoty nowych biletów. Prawie na 100% będą próbowali się z tego wymigać, albo oddadzą 150% kwoty starego biletu - w moim przypadku miało by to być 1,50 euro; wolne żarty. ponadto każdemu w sytacji jak moja, gdzie prawdopodobnie będę musiał przeczekać do jutra - należy się zwrot pieniedzy za hotel. No i pytanie jak traktować sprawę z obowiązkowym wyżywieniem - oczywiście flixbus nic nie oferuje, ale też nie ma nigdzie sprecyzowanej opcji refundacji koniecznych posiłków (podczas oczekiwania na [kolejne] połączenie).

Zachęcam wpisywać się tutaj za każdym razem gdy flixbus nie zrealizuje Waszej usługi przewozu. Razem zdziałamy więcej.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 18 Sie 2016 10:53 

Rejestracja: 15 Kwi 2016
Posty: 11
Moje przejazdy to 31 sierpnia i 3 września we Włoszech. Pisałam do nich wcześniej maila i dostałam odpowiedź, że jeśli nie dostanę nowych biletów do 25 sierpnia to zarezerwują mi nowe. Wczoraj dostałam maila od Flixbusa o tytule "Your new ride with Flixbus" i już się bardzo ucieszyłam. Ale oni tylko informują mnie że przejęli Megabusa i przebukowali moją podróż na Flixbusa, a bilety dostanę w kolejnym mailu. I żebym zwróciła uwagę, że godziny mogą się różnić od tych wcześniejszych. Biletów jak dotąd nie mam, swoją drogą śmiesznie że wysyłają takiego maila zamiast od razu wysłać go z nowymi biletami... Od razu widać, że trochę kręcą.

steward rozumiem, że kupiłeś po prostu nowe bilety na swój przejazd, po tym jak nie otrzymałeś od nich zmienionych biletów? I zgodzili Ci się oddać te 150% kwoty jaką zapłaciłeś jeszcze w Megabusie? Może to dobrze, że w ogóle coś chcą zwrócić, bo w moim przypadku to 25euro, jednak gdybym kupowała teraz nowe bilety na Flixbusie to zapłacę conajmniej dwa razy wiecej niż w Megabusie, więc wciąż nieopłacalnie...
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 18 Sie 2016 18:55 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
W sensie dobrowolnie? Gdzieeeeeżby, na maila z reklamacja przyslali tylko... prośbe o ocenę podróży z dnia 16.08. (Bez godziny xD sami nie wiedza kiedy mialem jechać). Mnie nowy bilet kosztowal prawie 50e na Trenitalie, a i to dopiero dzień później - bo w tym samym dniu ceny zaczynały się od 80...
Na dzisiejszego maila mi za to odpisali, że mnie poinformowali wystarczajaco wcześnie - niesprecyzowali kiedy - potem gdy doprecyzowali numerem rezerwacji ze chodzi o podróż w październiku (nie megabus) to znowu Sami nabrali wody w usta I odpowiedzieli automatem (your new ride with flixbus; ja nawet dostałem bilet, ale na podróż gdzie akurat mb nie wycieli a jedynie zmienili godziny).
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 18 Sie 2016 21:30 

Rejestracja: 15 Kwi 2016
Posty: 11
Ja własnie dzisiaj po kilku wiadomościach do nich na facebooku, tam chyba najszybciej odpisują, dostałam nowe bilety na tego 31 sierpnia na tę samą godzinę, którą rezerwowałam na megabusie. I wreszcie wklejając nowy numer rezerwacji na ich stronie pojawia mi się, że istnieje. A co do tego drugiego przejazdu to napisali mi, że jeszcze muszę chwilę poczekać aż go zmienią na flixbusa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 19 Sie 2016 00:02 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 734
Loty: 39
Kilometry: 52 506
złoty
@inparadise
Gdzie na stronie Flixbus masz mozliwość sprawdzenia czy rezerwacja istniej? Znalazłem tylko możliwość zmiany/anulacji rezerwacji.
ZMIANA/ANULACJA REZERWACJI
To w tym linku sprawdziłaś czy rezerwacja istnieje w ich systemie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 19 Sie 2016 11:56 

Rejestracja: 15 Kwi 2016
Posty: 11
Tak, wkleiłam nowy numer rezerwacji, który dostałam od Flixbusa dokładnie w tym miejscu i tam miałam możliwość pobrania potwierdzenia rezerwacji itp.
Góra
 Relacje PM off
wersus79 uważa post za pomocny.
 
 
#148 PostWysłany: 19 Sie 2016 19:08 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
pobili samych siebie... jeden z biletów zmienili mi na... 27 godzin później. Nie wiem już sam do kogo pisać. :shock:
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 19 Sie 2016 19:17 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
Ja pisałem do nich na niemieckiego maila i otrzymałem bilet po 30 minutach, wiec mam dobre doświadczenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 20 Sie 2016 10:00 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
ja też' dopiero od nich otrzymałem jakiekolwiek bilety. bo Włosi potrzebują "jeszcze odrobinkę" czasu, nawet w przypadku podróży już odbytych.
teraz problemem jest właściwie już sama skala zmian - 27 godzin dodatkowego czekania nie daruję, kilka innych biletów ma różnice o ok. 10 godzin w stosunku do pierwotnej godziny odjazdu. na prośbę o dogodniejsze połączenie nic nie odpisują.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 21 Sie 2016 14:19 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
Na maila 0 odpowiedzi, na włoskim facebooku podają numer telefonu (niemiecki) i umywają ręce.
Niemcy maile czytać,czytają ale odpowiadają tylko na pozytywne pytania. Na krytykę i wykasowane kursy brak odpowiedzi.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 21 Sie 2016 14:49 

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 57
W Amsterdamie poranny autokar Megabusa do Paryża przez Brukselę w ogóle nie podjechał. Autokary Flixbusa podjeżdżały o czasie, jednak kierowcy w ogóle nie chcieli zabierać pasażerów z biletami Megabusa ( pomimo, że mieli wolne miejsca i pomimo, że Flixbus przejął Megabusa). Dopiero po wielu awanturach i blokowaniu odjazdu autokarów pojawił się ktoś z firmy i zadecydował, ze kierowcy mogą zabrać po kilku dodatkowych pasażerów. Wszyscy byli bardzo zdenerwowani, bo wiadomo, ze chcieli zdążyć na swoje loty. Tak, że chyba trochę potrwa zanim ogarną ta sytuację przejęcia Megabusa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 22 Sie 2016 08:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 332
Loty: 56
Kilometry: 96 073
Wczoraj podobny dym widziałem wieczorem na ZOB w Berlinie. Interweniowała ochrona, obrażony kierowca sobie poszedł, a problem rozwiązywała koordynatorka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#154 PostWysłany: 22 Sie 2016 10:37 

Rejestracja: 15 Kwi 2016
Posty: 11
Mam więc nadzieje, że to nie jest stałe jeśli chodzi o połączenia Megabusa. Swoją drogą masakra - kupować bilety kilka miesięcy wcześniej, żeby teraz nie być pewnym czy autobus w ogóle podjedzie o danym czasie :|
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 22 Sie 2016 11:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 332
Loty: 56
Kilometry: 96 073
Pewnie chcieli być jak Lux Express, który jest znany z takich akcji :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 22 Sie 2016 17:19 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
No wiecie, jak ja - jeszcze w lipcu - pytałem w lipcu o mój autobus (niby jeszcze megabus, ale flixbusowi nie chciało się nawet czekać do 1. sierpnia) w Berlinie, usłyszałem z rozbrajającą szczerością - "ale ja nie widzę takiego kursu... " (Aha, to ja kupiłem bilet na co? Koło młyńskie? :? )
A dopiero jak zacząłem 'drzeć ryja' to raczyli mnie przebookować.

Gorsza sprawa jest w przypadku Włoszech - tam nie ma punktów obsługi, koordynatora dotychczas także nie widziałem. Poprostu jest puste stanowisko, zakłopotani pojedynczy pasażerowie i tyle. Można sobie stać wieczność, jak podjedzie flixbus - nie zabierze bez rezerwacji.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 22 Sie 2016 22:02 

Rejestracja: 15 Kwi 2016
Posty: 11
steward napisał(a):
Gorsza sprawa jest w przypadku Włoszech - tam nie ma punktów obsługi, koordynatora dotychczas także nie widziałem. Poprostu jest puste stanowisko, zakłopotani pojedynczy pasażerowie i tyle. Można sobie stać wieczność, jak podjedzie flixbus - nie zabierze bez rezerwacji.


Oj nie strasz... Oby to, że dostałam te bilety zmienione na flixbusowe do czegoś zobowiązywało ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 22 Sie 2016 22:25 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
Masz bilet, to nie wiem, po co sie nakręcasz?! Chyba, ze tak lubisz, to ok.
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 25 Sie 2016 23:17 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
Na podróż do Londynu jutro rano nadal brak biletów... Jakieś pomysły, co robić?

Dzwonić? Odpowiadają że muszą to skonsultować i oddpiszą. P****olenie...
Pisać? Nic nie odpiszą.
Iść z numerem rezerwacji od MB? To zostanę na dworcu :(

@jacek96 a co z twoim sierpniowym wyjazdem do Monachium? Masz bilety? Co z godzinami?
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 26 Sie 2016 07:00 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
Ja napisałem emaila i zadzwoniłem. Po kilkunastu minutach dostałem rezerwacje z ich numerem, dziś dostałem druga z taka sama godzina, ale innym numerem. Chyba wiec dostałem dwa bilety na ten sam kurs. Nie wiem która ścieżka kontaktu przyniosła natychmiastowa reakcje, a która reakcje ze zwłoką.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group