Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Cze 2018 15:56 

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 2
Czy ktoś kiedyś ubiegał się o odszkodowanie od linii lotniczej, za zmianę rezerwacji, w przypadku gdzie w miejscy docelowym było się szybciej. Miałem lecieć jutro do NY z Wrocławia przez Warszawę. Lot z Wrocławia o 9:00, lot z Warszawy 12:25 i przybycie na miejsce o 15:40. Rezerwacje miałem przez Tripste. Dzisiaj przez przypadek zobaczyłem że lot Warszawa - NY został anulowany(ja nie dostałem żadnego maila). Zadzwoniłem do Lotu i zamienili mi rezerwacji i wylatuję Lufthansą o 6:30 w Wrocławia, przesiadka we Frankfurcie o 11:00 i ląduję w NY o 13:40 czyli 2h przed planowanym przylotem, przez co muszę na lotnisku czekać 2h dłużej na samolot z NY do Portland(już amerykańskie linie lotnicze). Da się coś z tego wyciągnąć?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 01 Cze 2018 16:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1355
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Poniżej 3h nie licz na nic.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 01 Cze 2018 16:15 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5250
Loty: 380
Kilometry: 771 429
Za straty moralne spowodowane lataniem niemieckà linia ? :?
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
seal lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 01 Cze 2018 18:19 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 218
niebieski
Nie da rady, mialem podobna sytuacje i brak podstaw do odszkodowania. Zreszta LOT od jakiegos czasu w tych sprawach jest bardzo oporny w pomocy pasazerowi. W sobote mialem odwolany lot z KTW do WAW i po sposobie organizacji pomocy ponownie przekonalem sie dobro pasazera nie jest dla nich priorytetem. Owszem byl autobus do KRK na lot o 21:10, tam boarding zamkniety, pracownicy w biurze LOT zasloczeni przyjazdem pasazerow z Katowic a samolot ostatecznie wylecial o 22:00 wiec wiele pasazerow utracilo swoje dalsze polaczenia z WAW.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 15 Lip 2018 19:49 

Rejestracja: 09 Lut 2018
Posty: 8
LOT ma ostatnio cyniczne podejście do rozpatrywania reklamacji. A numery wykręca coraz lepsze.
Poleci ktoś dobrą firmę do pośredniczenia w negocjacjach reklamacyjnych?
Góra
 Relacje PM off
Aron lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 15 Lip 2018 19:58 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7822
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
LOT miał zawsze cyniczne podejście do praw pasażera, nie tylko ostatnio, choć rzeczywiście nasiliło się ono w związku z pogarszającą się sytuacją przewoźnika.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 15 Lip 2018 20:33 

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 253
niebieski
BS
Nie mial zawsze.
Mam dobre doswiadczenia z LO w sprawie rozpatrywania reklamacji (ostatnie 2 lata)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 16 Lip 2018 10:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7822
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
Ja natomiast mam bardzo złe i to od kiedy pamiętam.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Trendiction [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group