Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Gru 2019 23:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 203
niebieski
Mam do zapłacenia za wycieczkę z Itaki, której koszt przekracza limit na karcie kredytowej WizzAir, nadpłaciłem kartę do kwoty, którą mam zapłacić, ale system Przelewy24 odrzuca płatność. Przejrzałem wątek o płatnościach tą kartą i dla opcji powyżej limitu częściej przechodzą płatności w sklepach niż w internecie (u mnie chyba właśnie jest problem z tymi drugimi płatnościami).

Myślicie, że jest możliwe rozbicie tej płatności na dwie mniejsze przez konsultantów biura podróży?

Żabką raczej tego nie opłacę bo to kwota powyżej 4000zł, jakieś pomysły jak zapłacić mając już kasę na kk Wizz, żeby naliczyło pkt.-y wizzair za płatność kartą?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 25 Gru 2019 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 864
srebrny
Zapytaj u źródła, czyli w Itace. Może podzielą płatność. Niektórzy chcą dzielić płatność ze względu na limity jednorazowych płatności kartą, więc pewnie co jakiś czas zdarzają im się takie zapytania i temat pewnie ogarną.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 25 Gru 2019 23:24 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 3605
złoty
jest jeszcze jedna możliwość, że system Itaki działa nie internetowo tylko telefonicznie i jeżeli w ustawieniach karty ma się blokadę na zakupy telefoniczne to transakcja nie przechodzi, chociaż w dzisiejszych czasach to już chyba niemożliwe, ale miałem tak kiedyś w esky
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 25 Gru 2019 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 203
niebieski
@ofer: zapytam, ale odpowiedź dostanę po świętach, a nie wiem czy nie opłacona rezerwacja wygasa z automatu jeśli nie zrobić się płatności w ciągu x czasu od rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off
tom971 lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 25 Gru 2019 23:57 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 3605
złoty
na informacji o płatności musi być też zaznaczone do kiedy ma być zrobiona płatność, ciekawe czy 2 mniejsze przelewy by przeszły
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 26 Gru 2019 00:04 

A i nie jestem pewny czy z przelewy24 będą pkt wizz
Góra
 PM off  
 
#7 PostWysłany: 26 Gru 2019 02:44 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1736
niebieski
@seelk

w punkcie Itaki bez problemu podziela ci płatność. natomiast internetowo nie bardzo to widze - karta masz pewnie gotowy link z kwota, generowany automatycznie wiec nie ma jak podzielic.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 14 Sty 2020 00:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 203
niebieski
Udało się zapłacić dzieląc płatność na 2 części na infolinii z jednym ale. Płaciłem kartą wizzair za pomocą ich terminala podając dane karty przez telefon i teraz w historii widzę, że płatność została wykonana w euro, a nie w złotówkach przez co skasowało mnie kilkadziesiąt zł więcej po kursie bnp.

Czy dobrze rozumiem, że kwota, która jest blokowana na karcie zaraz po płatności jest po kursie MasterCard, a dopiero po zaksięgowaniu jest po kursie banku i stąd najpierw widoczna jest niższa kwota, a później jest wyższa? Itaka twierdzi, że ta różnica wynika z prowizji pobranej przez bank i twierdzą, że mam się zwrócić do nich po wyjaśnienie, a wg. mnie to jest ich wina i powinni zwrócić cała różnicę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 14 Sty 2020 13:24 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3555
złoty
Moim zdaniem konsultantowi Itaki wyskoczyła opcja DCC i wybrał EUR jako walutę. Karty Wizzair są często mylnie rozpoznawane jako niepolskie. Jeśli obciążenie będzie w EUR, składaj reklamację w Itaka a jeśli to nie pomoże to chargeback w banku na zwrot różnicy (jeśli masz rachunek od Itaki w PLN to będzie to na 100% uznana reklamacja).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group