Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Platnosc PRZELEWEM w Wizzair
platnosc-przelewem-w-wizzair,181,17452
Strona 22 z 27

Autor:  miriam [ 30 Lip 2019 21:31 ]
Temat postu:  Re: Platnosc PRZELEWEM w Wizzair

Rozpozna.Za 2-3 dni rezerwacja powinna być jako potwierdzona

Autor:  Alias [ 31 Lip 2019 07:19 ]
Temat postu:  Re: Platnosc PRZELEWEM w Wizzair

Dzięki za odpowiedź!

Autor:  Alias [ 31 Lip 2019 14:08 ]
Temat postu:  Re: Platnosc PRZELEWEM w Wizzair

Rzeczywiście, płatność już potwierdzona - w ciągu doby.

Autor:  01ERES [ 06 Lis 2019 14:26 ]
Temat postu:  Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz'a

29/10/19 chcialem zakupic w Wizzie 2 bilety dla krewniakow, na trasie WRO-LUTON-WRO. Wtedy jeszcze byla dobra cena i perspektywa wykorzystania dlugiego weekendu w listopadzie.Podczas rezerwacji, co mnie zdziwilo, pokazala sie tylko opcja platnosci przelewem. Nie chcialem sie cofac bo w tej cenie byly tylko 2 bilety, a powtorzenie rezerwacji spowodowaloby wskoczenie wyzszej ceny. Zrobilem wiec przelew natychmiastowy na konto podane na strone Wizza (podajac numer rezerwacji)- mieli juz pieniadze po 5 min. Od tej pory cicho sza a numer rezerwacji zniknal z mojego konta (zostal anulowany ).Wyslalem do nich mailem 2 monity (po polsku i angielsku). Dzwonilem do BOK, tracac ponad 50 zl. Oczywiscie rozumiecie, ze dzisiaj te bilety sa juz 2,3 razy drozsze. Za 2 dni mogliby leciec a tu ani kasy, ani biletow ani zwyklej ludzkiej informacji. Czy moglby ktos doradzic w jaki sposob moglbym bronic swoich racji, z jednoczesnym wyegzekwowaniem jakiegos zadoscuczynienia?

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 14:31 ]
Temat postu:  Re: Ani kasy, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz'a

Jak na tak doświadczonego uzytkownika działasz po omacku i na wskroś amatorsko

Po 1 jest tu spory temat z sposobem jak do Wizzair dzwonić tanio

Po 2 na stronie Wizzair jest formularz skargi i tam działaj.....jeśli chodzi wyłącznie o zwrot kasy

Niepotrzebnie czekałeś, 1 czy 2.11 tanio dzwoniąc rezerwacja była do uratowania :!:

Autor:  Kashpir [ 06 Lis 2019 14:33 ]
Temat postu:  Re: Ani kasy, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz'a

Na ale co ci powiedzieli na infolinii? Próbowałeś sprawdzić nie przez konto tylko wbijając nr rezerwacji w sekcji Odprawa i rezerwacje na www?

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 14:41 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Zapewne usłyszał, ze rezerwacji do 14 dni przed lotem NIE DA SIĘ .....opłacić przelewem

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy

Autor:  zoli [ 06 Lis 2019 14:46 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Przelew ekspresowy (być może nie każdego rodzaju) może być ryzykowny w takiej sytuacji, bo najczęściej ma zmienianą część "Tytułem", gdzie dopisywane są np. nasze dane itp. W efekcie może być problem z automatycznym przypisaniem przelewu do rezerwacji.

Autor:  Kashpir [ 06 Lis 2019 14:48 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

To należy w takim razie spytać dlaczego ta opcja płatności była aktywna w momencie rezerwacji.

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 14:51 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Bo strona Wizzair często ulega awarii....dlatego tak czesto we właściwym temacie

platnosc-przelewem-w-wizzair,181,17452

piszemy o rezerwacji przez stabilniejszą apkę

Osoby z wdc od Paribas tylko przez apkę

Autor:  01ERES [ 06 Lis 2019 14:54 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Czekalem 24h sadzac ze przysla mailem bilety. 30/10/19 zauwazylem, ze zniknela mi z konta rezerwacja i zadzwonilem na "tani numer" Wizza 223519492-co prawda powiedzieli ze nie sa od tego, ale potwierdzili, ze rezerwacja wygasla i ze mam sobie kupic jeszcze raz a pieniadze zwroca, i ze mam dzwonic na nr 703703003. W tym czasie te bilety byly juz o klikaset zlotych drozsze wiec sobie odpuscilem, skupiajac sie na argumentacji, ze zaplacilem od razu natychmiastowym przelewem i chce bilety a nie pieniadze. Tak to trwa do dzis: zadnej informacji, forsy i biletow. Chcialbym cos z tym zrobic, dlatego pisze, bo nie lubie jak ktos mnie lekcewazy i olewa.

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 14:58 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Kasa wróci na konto, z którego wysłano przelew - tyle ugrasz, no chyba że pójdziesz do sądu

By to przyspieszyć tanio zadzwoń....szczegóły forum czy właściwy temat

Link post wyżej

Autor:  01ERES [ 06 Lis 2019 15:13 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Wlasnie zastanawiam sie nad sadem. Moze ktos mial tez takie doswiadczenie, przeciez procedury Wizza nie moga byc abuzywne? Powinny liczyc sie fakty i dowody: pieniadze mieli po 5 min. od podania rezerwacji i maja je zreszta do dzis. Jak dla mnie to traci odzywka szatniarza z Misia o "niemaniu" plaszcza.

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 15:18 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Argument przeciw argumentowi

Na stronie na czerwono komunikat w jakim terminie do lotu przelew nie przejdzie, przeciw z powodu awarii czy błedu na stronie istniała taka możliwość

Ja bym sobie sąd odpuścił, bo jak się zastanowić z czym ty do niego dowodowo pójdziesz

Autor:  01ERES [ 06 Lis 2019 15:28 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Pytanie jest takie: czy doszlo do zawarcia umowy przewozu czy nie? Jesli nie to powinni zwrocic kase niezwlocznie (czytaj natychmiast) a nie to co sobie napisza na stronie. 5 dni roboczych gdzie? W PL czy HU?

Autor:  Anonymous [ 06 Lis 2019 15:36 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Jest tu taki co zada ci pytanie

A kto ich przymusi czy z czego to wynika?

Mój pierwszy post i pierwsze zdanie nadal względem Ciebie obowiązuje ;)

Autor:  Kashpir [ 06 Lis 2019 17:07 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

@01ERES czy mam rozumieć, że wystawiłeś poprawnie przelew i Wizzair potwierdza otrzymanie pieniędzy, ale ze względu na fakt, że nie akceptują płatności przelewem dla lotów, które mają się odbyć wcześniej niż 14 dni od rezerwacji, twoja rezerwacja wygasła jako "nieopłacona"? Jeśli tak, to pewnie sądowa batalia niewiele da, bo regulamin jest po ich stronie, a ty pewnie nie masz jak udowodnić, że na stronie nie był dostępny inny sposób płatności.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to dzwonić na Maltę kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&start=180 i przynajmniej spróbować ugrać zwrot 120% na konto Wizz (o ile jeszcze nie wystawili przelewu zwrotnego na twoje konto). Szanse pewnie bliskie zeru, ale spróbować nigdy nie zaszkodzi.

Autor:  miriam [ 06 Lis 2019 17:23 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

01ERES napisał(a):
Pytanie jest takie: czy doszlo do zawarcia umowy przewozu czy nie? Jesli nie to powinni zwrocic kase niezwlocznie (czytaj natychmiast) a nie to co sobie napisza na stronie. 5 dni roboczych gdzie? W PL czy HU?

Chyba pierwszy raz lub dawno nie korzystałeś z opcji płatności u nich przelewem.Aby uruchamiać przelew i mieć niejako potwierdzenie,że wszystko jest jak należy dostajemy prawie natychmiast od nich maila gdzie w temacie jest napisane Szczegółowe informacje o przelewie bankowym:(tu nr rez.) Jeśli takiego maila nie dostałeś to już był sygnał,że coś jest nie tak i należy szybko interweniować celem zachowania tej rezerwacji.Nie bardzo widzę w opisanym przypadku podstawy do czegoś więcej niż zwrot kasy po napisaniu reklamacji.Chyba,że taki mail ci przyszedł?

Autor:  01ERES [ 06 Lis 2019 17:33 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Zrobilem tak jak podaja na www(ponizej) Nie doczytalem tylko, ze to dotyczy terminu wylotu od 14 dni wzwyz, o czym pisza w innym miejscu. Niemniej jednak mieli wszelkie dane by powiazac platnosc z rezerwacja. Oni maja to jednak gdzies, masowka i tyle, olewanie klienta itp. Gdyby jeszcze cena biletu byla taka sama. Niestety podwoila sie.

Postępuj zgodnie z poniższymi szczegółowymi instrukcjami, aby dokonać płatności przelewem bankowym.

Wybierz walutę, w której chcesz zapłacić i znajdź konta bankowego w tej samej walucie na poniższej liście:
Przejdź na stronę swojego banku i wykonaj przelew bankowy.
Wprowadź numer rachunku bankowego i nazwę wybranego z listy banku.
W pierwszym polu komentarza wpisz kod potwierdzenia (6 znaków otrzymanych w wiadomości e-mail)
Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera. Jeśli dostępne jest tylko jedno pole tytułu przelewu, wpisz tylko kod potwierdzenia.
Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.
ZOBACZ WSZYSTKIE RACHUNKI BANKOWE
ZŁOTY
CITIBANK HANDLOWY

Kod SWIFT CITIPLPX
Numer rachunku dla krajowych przelewów bankowych 07103015080000000802909004
Numer rachunku dla międzynarodowych przelewów bankowych PL07103015080000000802909004
Odbiorca Wizz Air Hungary Kft

Autor:  Kashpir [ 06 Lis 2019 17:44 ]
Temat postu:  Re: Ani biletów, ani informacji, ani zwrotu pieniedzy z Wizz

Zajrzałem jeszcze do ogólnych warunków przewozu. I ciekawostka - tam w p. 7.4.4 "Płatność przelewem bankowym" nie ma nic o tych 14 dniach, o których jest na stronie internetowej. Zapisy mówią tak:
7.4.4.2. Przy dokonywaniu płatności przelewem bankowym pasażer ponosi wszelkie koszty związane z tą metodą płatności. Kwota przelewu musi pokrywać pełną i dokładną cenę całkowitą oraz musi zostać odebrana przez Wizz Air w terminie określonym na stronie internetowej Wizz Air. W przeciwnym razie rezerwacja będzie nieważna i zostanie anulowana.
7.4.4.3. Termin dokonywania rezerwacji opłacanych przelewem bankowym jest ograniczony.

Ja rozumiem tak: "musi zostać odebrana przez Wizz Air w terminie określonym na stronie internetowej" odnosi się do 1 dnia roboczego na otrzymanie przelewu. 14 dni bardziej pasują do 7.4.4.3, ale nie ma tutaj odesłania do www, jak we wcześniejszym punkcie - potencjalnie słaby punkt warunków, zwłaszcza, że system umożliwiał opłacenie rezerwacji przelewem. Podkreślam jednak, że jedynie potencjalnie. Prawnikiem nie jestem, nie potrafię ocenić 8-)

Strona 22 z 27 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/