Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
wyszukiwarka-najtanszych-biletow-w-pendolino-intercity,35,155015


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 20 Lip 2015 23:19 

@Kara Wierz mi, nie chcesz duńskiej kolei w PL. Drogie bilety i zniszczone składy. Częste awarie (i konieczność zmiany środka transportu). Do tego są stosunkowo wolne. Nic dziwnego, że Duńczycy pomstują na swoją kolej i wolą latać po kraju.
Góra
 PM off  
      
Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
#22 PostWysłany: 20 Lip 2015 23:36 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
Pewnie każdy naród pomstuje na swoje usługi, tylko że ma nieco inny punkt widzenia. Jakby zobaczyli nasze "kible"*), toby zmienili zdanie, jak ostatnio się to przydarzyło nieszczęsnej byłej ministrze Musze. Mnie kiedyś jeden Niemiec przekonywał, że u nich jest fatalna służba zdrowia i wielu Niemców jeździ się leczyć do Polski. No za gotówkę może tak, ale ja słyszałem, że u nich na wizytę u specjalisty z ubezpieczenia zapisują przed śmiercią!

*) - osobiście lubię kible i jak PR puszczały to na CMK, to wolałem tym jeździć, niż przedziałowym wagonem w IC.
Góra
 Profil Relacje PM off
tokajka lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 20 Lip 2015 23:49 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Cóż, @MacKoz , po raz kolejny się okazuje, że choć teoretycznie byliśmy w tym samym państwie, mamy zupełnie inne spostrzeżenia. Może za wyjątkiem cen biletów, jeśli za punkt odniesienia przyjąć PKP. Dobrej nocy!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 21 Lip 2015 00:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1762
srebrny
Anonymous napisał(a):
@Kara Wierz mi, nie chcesz duńskiej kolei w PL. Drogie bilety i zniszczone składy. Częste awarie (i konieczność zmiany środka transportu). Do tego są stosunkowo wolne. Nic dziwnego, że Duńczycy pomstują na swoją kolej i wolą latać po kraju.


Przejedź trasę WAW-RZE zobaczysz jak jest u nas w kraju cudownie :D
Polska to nie tylko Warszawa i Kraków!
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
      
#25 PostWysłany: 21 Lip 2015 11:27 

Rejestracja: 13 Maj 2015
Posty: 224
Loty: 3
Kilometry: 1 617
Zbanowany
@cekace

Lepiej niech sie przejedzie Krakow - Rzeszow :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 21 Lip 2015 11:53 

Wspólny mianownik: Rzeszów :twisted: Nigdzie nie napisałem, że nasza kolej jest super. Ale skoro Intercity EIC na pokonanie trasy 409 kilometrów potrzebuje 3:42 godziny, a DSB IC odpowiednio 5:12 to...?
Góra
 PM off  
      
#27 PostWysłany: 21 Lip 2015 11:57 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
To pierwsze pytanie brzmi "ile stacji jest po drodze". A drugie "ile procent trasy przebiega w sąsiedztwie terenów zabudowanych" (bo kolej też miewa z tego powodu ograniczenia prędkości).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 21 Lip 2015 12:21 

Na trasie Kopenhaga H -Aalborg St. jest 12 stacji pośrednich. Pociąg jedzie 5 godzin. Jest to IC i jest to jedyny bezpośredni pociąg. EIC War-Wro jedzie teraz inna trasą i ma tylko 4 stacje. Za to TLK Wro-Waw ma 20 stacji i jedzie 6 godzin. Zaznaczam, że duński pociąg to jest IC, a nie jakaś popierdółka. Co do drugiego pytania, myślę że jest podobnie.
Góra
 PM off  
      
#29 PostWysłany: 21 Lip 2015 12:23 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
EIC to limitowana oferta, dostępna dla wybranych miast, zresztą droga. A ile jedzie duński ICE?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 21 Lip 2015 12:31 

O ile dobrze kojarzę, to ICE nie jeździ na trasach krajowych. Ale ICE to chyba lepiej porównywać do EIP. Coś takiego tylko znalazłem: https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_tran ... tighed.png
Góra
 PM off  
      
#31 PostWysłany: 21 Lip 2015 12:46 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
A bo to wiele się różni EIC od EIP? Duńskie ICE jeżdżą z Berlina do Kopenhagi (07:22, między Rødby a København H 02:26). Spalinowe zresztą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 21 Lip 2015 12:51 

@obibok

EIC - składy wagonowe
EIP - pendolino

ICE w Danii są niemieckie, DB wyleasingowało je do grudnia 2016.
Góra
 PM off  
      
#33 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:02 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
@MacKoz
To ja już nie mam więcej pytań. Sam rozumiesz, że żeby wyhamować, zatrzymać, a potem znów rozpędzić paręset ton potrzebny jest czas.

Poza tym dochodzi jeszcze taki drobiazg jak synchronizacja przejazdów w ramach sieci kolejowej. Warto porównać rozmiary obu, a potem rzucić okiem np. na te zestawienia (albo bezpośrednio na publikacje Eurostatu): https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_us ... by_country.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:10 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6236
HON fly4free
mam wrażenie, że na ostatnich kilku stronach niewiele jest wpisów zgodnych z tematem "Bilety na Pendolino od 49 do 189 złotych"
może by to trochę wyczyścić z dywagacji, która kolej lepsza i z iloma przystankami?
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
      
#35 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:12 

No ale na EIP jeździ tylko Pendolino przecież. Jeżdżą spalinowe bo a) to jest EC a nie ICE, b) Dania prawie w ogóle nie ma trakcji elektrycznych, c) EC jeździ do Nykøbing Falster, a do Rødby to już regionalnym albo autobusem, d) to jest 131 kilometrów i jedzie się 2 godziny, więc szału nie ma e) ICE są niemieckie
Góra
 PM off  
      
#36 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:27 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
@pemat
Skoro pojawił się użytkownik PKP Intercity, może warto pokazać oczekiwania, a nie biadolenie, że kiedyś, coś, gdzieś. Po czym okazuje się, że po części był to albo efekt działania siły wyższej (tej z żargonu prawniczego) albo licentia poetica. Za 49-189 zł można już wymagać np. szwajcarskiej punktualności, niemieckiej prostoty rozkładu albo duńskiej dostępności (pomimo braku elektryfikacji).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
pemat napisał(a):
mam wrażenie, że na ostatnich kilku stronach niewiele jest wpisów zgodnych z tematem "Bilety na Pendolino od 49 do 189 złotych"
może by to trochę wyczyścić z dywagacji, która kolej lepsza i z iloma przystankami?
Według mnie powinno to funkcjonować w następujący sposób:
"Bilety na Pendolino od 49 do 189 złotych" w dziale "Promocje na połączenia autobusowe, kolejowe, promowe i inne"
"PKP - dyskusja ogólna" w dziale "Polska > Transport"

Podobnie w przypadku PolskiegoBusa i LuxExpressa. Teraz mamy chaos. W dziale "Promocje na połączenia autobusowe, kolejowe, promowe i inne" mamy temat "[Polski Bus] - Oficjalne promocje", w którym dyskutuje się o wszystkim oraz teamt "Lux Express w Polsce - dyskusja ogólna", w którym też dyskutuje się o wszystkim, chociaż sama nazwa tematu ma się nijak do działu, w którym się znajduje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#38 PostWysłany: 21 Lip 2015 13:52 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
panlukasz napisał(a):
@obibok

EIC - składy wagonowe
EIP - pendolino


No i?

[/quote]ICE w Danii są niemieckie, DB wyleasingowało je do grudnia 2016.[/quote]
No i?

Anonymous napisał(a):
No ale na EIP jeździ tylko Pendolino przecież. Jeżdżą spalinowe bo a) to jest EC a nie ICE, b) Dania prawie w ogóle nie ma trakcji elektrycznych, c) EC jeździ do Nykøbing Falster, a do Rødby to już regionalnym albo autobusem,

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/traini ... r=tp&rt=1&
Cytuj:
e) ICE są niemieckie

To zależy od punktu widzenia. Duńczycy mają je wypożyczone do 2016 roku, ale co za różnica?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 21 Lip 2015 15:54 

Faktycznie, częściowo zwracam honor :D Jest jeszcze ICE do Aarhus z Hamburga, przypomniałem sobie. Ale jak widać są to pociągi transgraniczne, a nie wewnętrzna sieć szybkiej kolei. Zresztą słowo szybkie jest tu trochę na wyrost. Poza tym, jest tylko 1 pociąg dziennie.
Góra
 PM off  
      
#40 PostWysłany: 21 Lip 2015 16:20 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3046
srebrny
Chyba jeden z Berlina i reszta z Hamburga. Ale celowo tak zamotałem, by pokazać, że wszystkie porównania są siłą rzeczy bardzo relatywne. W końcu w Polsce też teraz są IC... Tak czy inaczej każde dziecko wie, że polska kolej to jedna rozpacz, natomiast my faktycznie zbytnio odbiegliśmy od tematu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group