Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 12 Kwi 2012 10:43 

Rejestracja: 22 Cze 2011
Posty: 87
No i zaraz odezwie się chór: "muszą uznać bo jak nie to zaskarżę do sądu!", "nic mnie nie obchodzi, że to błąd" "będziemy walczyć" "chcę mój nocleg za 20 centów w Tajlandii" !!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Tajlandii: Ko Samui i Bangkok w jednej podróży z Warszawy za 3247 PLN (z dużym bagażem) Urlop w Tajlandii: Ko Samui i Bangkok w jednej podróży z Warszawy za 3247 PLN (z dużym bagażem)
Tanie loty w grupie Lufthansy: Włochy, Chorwacja, Grecja i Hiszpania z Polski od 411 PLN Tanie loty w grupie Lufthansy: Włochy, Chorwacja, Grecja i Hiszpania z Polski od 411 PLN
#22 PostWysłany: 12 Kwi 2012 10:46 

Rejestracja: 26 Lip 2011
Posty: 225
Loty: 77
Kilometry: 325 362
niebieski
dranie, jak nie uznaja, to zaskarze ich do sadu! i nic mnie nie obchodzi, ze to blad!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 12 Kwi 2012 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
jobi napisał(a):
W sumie to tym razem mają podstawy - pokój ze śniadaniem za 20 centów to nie to samo, co 10 USD na Bali...

Ooo, jest juz e-mail:

Dear Sir,
Greeting from 7Q Hotel,
We are so sorry our system some Error we put the wrong rate , We must to
cancel your booking automatically we, never charge from your credit card
before ,
So please make new booking again we, never charge from your credit card
before.

Sorry for the inconvenience


Odbij tego maila do booking i powiedz żeby oni sie tym zajęli ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 12 Kwi 2012 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Robin napisał(a):
jesteś żałosny

Marakesz Imperial Plaza za 10 eur od łebka OK
Lot Ryanair z Wrocka za 12 PLN OK
Wizzair Warszawa Rzym 15 PLN OK

ale nocleg ze śniadaniem za 0,52 pln to jest oszustwo, jesteś oszustem


Robin do kogo te oskarżenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 12 Kwi 2012 11:22 

Rejestracja: 22 Cze 2011
Posty: 87
...


Ostatnio edytowany przez lgm, 13 Kwi 2012 15:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 12 Kwi 2012 11:30 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 132
nic tylko sie przeprowadzic na pol roku :D
_________________
Zapraszam na emigracyjnego bloga...
https://12lapprzezswiat.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 13 Kwi 2012 10:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1418
niebieski
Po raz kolejny muszę oddać, że booking.com to najlepsza firma, jaką znam w tej branży.
Zadzwonili do mnie przed chwilą z Holandii (rozmowa w j. polskim) z informacją od hotelu o błędzie i propozycją zmiany ceny za noc z 5 baht na 1000 baht - taką cenę hotel jest w stanie zaakceptować.
Jak dla mnie to dużo za dużo, więc mając na uwadze, że błąd ceny był ewidentny, podziękowałem za telefon i poprosiłem o anulację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 13 Kwi 2012 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Mar 2011
Posty: 1061
Loty: 94
Kilometry: 122 440
niebieski
również przed chwila miałem telefon i równiez poprosiłem o anulacje, nie chciało mi sie wykłócać o nic w pracy, ale słyszałem zdziwienie w głosie konsultanta kiedy sam grzecznie powiedziałem niech anulują :p
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 13 Kwi 2012 10:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1418
niebieski
Hehehe, fakt - w mojej rozmowie konsultant też był wielce zdziwiony - kiedy poprosiłem o anulację, dwa razy zapytał, czy na pewno, przedstawił ofertę hotelu i jeszcze raz upewnił się, że ma anulować. Potem zapewnił, ze pomimo restrykcyjnych warunków rezerwacji, hotel obiecał nie pobierać opłaty za pierwszą noc - 52 grosze uratowane.
Widać, że bardzo się starają a konsultant jest przygotowany na najgorsze - swoja droga nie zazdroszczę mu jakoś tej pracy ;-)

Robin, wyluzuj - nikt tu jak na razie się nie wykłóca, Booking.com potwierdza swoja klasę, hotel ma trochę roboty ze swojej winy.
Nikomu włos z głowy nie spadnie, nie ma co jątrzyć.


Ostatnio edytowany przez jobi, 13 Kwi 2012 10:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 13 Kwi 2012 10:53 

Rejestracja: 26 Lip 2011
Posty: 225
Loty: 77
Kilometry: 325 362
niebieski
Robin napisał(a):
Przez to, że rezerwujecie przy takich błędy hotelowe to nadszarpujecie zaufanie booking.com
nie zdziwcie się, jak coś będziecie chcieli naprawdę wywalczyć to g dostaniecie


Robin, wiec prosze napisz nam przy jakich bledach mamy rezerwowac, a przy jakich nie mozemy, zeby nie nadszarpywac zaufania booking.com.

wielkie dzieki i pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 13 Kwi 2012 13:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Ja dostałem póki co tylko maila z informacją o błędnej taryfie i prosbie o odniesieniu sie do propozycji hotelu (nowa cena to 1000THB za noc - zamiast poprzednich 5THB). W związku z zaistaniałą sytuacją obniżają cene dla mnie z 1286THB na 1000THB ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 13 Kwi 2012 13:57 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 804
niebieski
Mi natomiast napisał 7Q Hotel (nie booking) z pytaniem dlaczego anulowałem rezerwację i zaproponował nocleg w wybranym okresie cenie 800 THB ze śniadaniem.
Ale ja nie czekałem, aż booking skasuje rezerwację automatycznie, tylko sam to zrobiłem po tym jak sprawdziłem, że jednak nie mogę w danym terminie lecieć do Tajlandii.
_________________
<<< Porady farmaceutki >>>
http://zapytaj-farmaceute.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 13 Kwi 2012 16:13 

Rejestracja: 22 Cze 2011
Posty: 87
Robin napisał(a):
mmis4167 napisał(a):
Robin napisał(a):
Przez to, że rezerwujecie przy takich błędy hotelowe to nadszarpujecie zaufanie booking.com
nie zdziwcie się, jak coś będziecie chcieli naprawdę wywalczyć to g dostaniecie


Robin, wiec prosze napisz nam przy jakich bledach mamy rezerwowac, a przy jakich nie mozemy, zeby nie nadszarpywac zaufania booking.com.

wielkie dzieki i pozdrawiam


Przy takiej, która jest możliwa, pamiętam jak rezerwowaliśmy Imperial 4* w Marakeszu za 10 eur za osobę, można to nazwać promocją
Hotel by się reklamował jakąś akcją gdyby chciał oddawać miejsca za darmo! Czyli jest to błąd
Ja kiedyś rezerwowałem w Weronie za 16eur coś co miało być za 160. 16 eur to akurat na pokrycie kosztów sprzątania po mnie itp. 0,52gr to jest nic i jak ktoś chce rezerwować za tyle to jest oszustem
nawet hotel na Bali kosztował też coś chyba 10$

jobi
to spójrz się na to moimi oczyma, załóżmy że toczę spór z booking.com mam na rezerwacji śniadanie, hotel mówi, że nie mam, z booking.com przy tym skaczą, podobny spór załatwiali dla mnie 3tyg i pozytywnie
wolę żeby ci ludzie zamiast obsługiwać błędne rezerwacje takich oszustów, zajmowali się konktretnymi problemami
zajmujecie czas, który mógłby być poświęcony dla prawdziwych klientów



Podpisuję się pod tym ręcamy i nogamy.
Normalna cena Imperial Plaza 4* to 40EUR także 10EUR jest do zaakceptowania.
Holiday Inn na Bali to sieciówka, której przede wszystkim zależy na dobrej opinii to i rezerwacje za 10-20 USD za noc przeżyją.
Ale jak widzę ludzi, którzy jak stado sępów rzucają się na nocleg za 0,2 USD to coś jest nie tak.
I zgadzam się, że takie zachowanie "psuje rynek" i potem trudno jest liczyć na akceptację rezerwacji przez booking.com, w przypadku mniej drastycznych pomyłek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 13 Kwi 2012 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1418
niebieski
Eee tam, spalacie kalorie na moralne przygany a sami korzystacie z błędów, tyle, że nieco lepiej wyglądających w liczbach.
Nikt tu nie prosi o nocleg za 20 centów a jedynie może o solidny rabat od normalnej ceny - czyli trochę podobnie do Was w przypadku Marakeszu czy Bali.
Ja akurat będę w lipcu spędzać wiele nocy w hotelach w Malezji za 1 zł / doba - żaden błąd, tylko normalna promocja.
Ale jest to sieć Tune Hotels - pokoiki malutkie, wiec skoro komornik wszedł na 7Q, zarezerwowałem.
Liczyłem może na połowę ceny, maks. 600 baht - wtedy warto byłoby mi zakupić bilety na Phuket i skorzystać z oferty.
Nie czuję się z tym źle a już na pewno nie jestem oszustem - nie wyrządziłem nikomu krzywdy, nikomu nie depczę po piętach itp.
Hotel powinien się pilnować, bo publiczne oferty wiążą się z poważnymi konsekwencjami - dotyczy to każdego a szczególnie firmy.
Zapłacił za nauczkę, ale szybko i sprawnie wycofał błędną ofertę, poinformował o błędzie, zaproponował rabat 30% i jest po sprawie.
Nijak się to ma do "zaufania" firmy booking.com - oni mają umowy, regulaminy i dobre zasady. Nie obrażą się, to nie piaskownica.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 13 Kwi 2012 19:00 

Rejestracja: 27 Gru 2010
Posty: 62
Zbanowany
ja myślę, że nie zaszkodzi zarezerwować w razie gdyby to była faktycznie promocja
ale trzeba w razie czego umieć się z taktem z tego wycofać, jak to zrobiło kilka osób piszących w tym wątku
pozdro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 13 Kwi 2012 20:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Robin proszę zmien ton i nastawienie do osób. Każdy odpowiada za swoje czyny i każdy sam załatwi w odpowiedni dla siebie sposób tą sprawe. Nie rób z siebie forumowego nauczyciela moralnosci, gdyz sam w sytuacjach podobnych postępujesz identycznie.
Przykład: Błędna cena hotelu na Bali - w Asiarooms za noc 0,02zł (czyli zdecydowanie mniej niż w opisywanym wątku) - oczywiscie skorzystales z zakupu i jakoś nie miales skrupułów. Poniżej dla niewtajemniczonych link, od strony 11 komentarze Robina.
viewtopic.php?f=81&t=3644&start=100

Mam nadzieje, że coś do Ciebie dotarło.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 13 Kwi 2012 22:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Robin napisał(a):
Andi Ty nie masz chyba co robić
nie postępujesz, tylko postępowałeś
te przypadki, które były dotychczas właśnie wielkim g się kończyły
i tylko zajmowały czas booking.com, więc apeluje o rozsądek


Czyli co, cudownie sie nawróciłes? Cóż widzę, że jednak nic do Ciebie nie dotarło.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: terrop, Wintermute oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group