Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:01 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 53
Loty: 108
Kilometry: 262 558
No i u mnie rezerwacja również zniknęła z tripcase (i nie można dodać podróży manualnie). Etickety były na marzec 2020 przez supersaver.pl. Na OTA nadal wisi rezerwacja.
_________________
Image
Blog z pierwszej wizyty w Ameryce Środkowej
Góra
 Relacje PM off  
 
#282 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 493
srebrny
a na stronie Plus Ultra? Kiedy robiles rezerwacje i na jakim stock miales biliety 663 czy 169 ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#283 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:10 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 53
Loty: 108
Kilometry: 262 558
Rezerwacja robiona 13.05 około południa, bilety zaczynają się od 663. W chwili obecnej na stronie linii widać tylko imiona i nazwiska pasażerów, nie jest widoczna trasa i godziny.
_________________
Image
Blog z pierwszej wizyty w Ameryce Środkowej
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
Flyguy uważa post za pomocny.
 
 
#284 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:10 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3507
złoty
@Pabloo: KOPPy nie wnikają w spory z umowy przewozu oparte na EF, więc wcale nie jest to żadna automatyka i pewność rozstrzygnięcia w podobnym przypadku. W wielu analogicznych sprawach przy różnych EF ludzie mimo skarg nie dostawali ochrony i ryczałtu z 261, co oczywiście nie wyklucza że nawet sam przewoźnik może stosować reguły wynikające z 261 w razie niehonorowania oryginalnie zarezerwowanego biletu z EF - i znam przypadki, że w praktyce stosował np. wypłacając ryczałt z ceny biletu za downa itp.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#285 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 651
Loty: 57
Kilometry: 111 075
srebrny
Ale slang się odpalił
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#286 PostWysłany: 15 Maj 2019 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 493
srebrny
mool17 napisał(a):
Rezerwacja robiona 13.05 około południa, bilety zaczynają się od 663. W chwili obecnej na stronie linii widać tylko imiona i nazwiska pasażerów, nie jest widoczna trasa i godziny.


Wyglada na to ze najpierw uwalaja bilety wystawione na bezposrednim stock-u Plus Ultra (663). Czy moze juz komus tez na 169 (Hahn Air) uwalili ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#287 PostWysłany: 15 Maj 2019 17:00 

Rejestracja: 19 Cze 2018
Posty: 11
@marek2011 ja chcę kolejny raz zaznaczyć, że nawet jeżeli w Polsce bilet jest podstawą do wypłaty ryczałtu, to nie znaczy że wszędzie na świecie tak jest. Każdy kraj ma listę dokumentów, które są niezbędne jako dowody w sprawie i wielu krajach bilet wcale nie jest potrzebny, a jeżeli jest to również może być to bilet anulowany. I mówię o tym dlatego, że linie lotnicze (wylatujące z/ lecące do Polski) możemy pozwać nie tylko w Polsce, ale i w dwóch innych jurysdykcjach, dlatego też jeżeli brakuje nam pewnych dokumentów warto rozważyć rozprawę gdzie indziej. Także ja nie neguję Twojej wypwiedzi, tylko ją uzupłniam i prostuje, imo oboje mamy rację ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#288 PostWysłany: 15 Maj 2019 17:03 

Rejestracja: 07 Mar 2018
Posty: 1
-- 15 Maj 2019 18:03 --

Flyguy napisał(a):
mool17 napisał(a):
Rezerwacja robiona 13.05 około południa, bilety zaczynają się od 663. W chwili obecnej na stronie linii widać tylko imiona i nazwiska pasażerów, nie jest widoczna trasa i godziny.


Wyglada na to ze najpierw uwalaja bilety wystawione na bezposrednim stock-u Plus Ultra (663). Czy moze juz komus tez na 169 (Hahn Air) uwalili ?


u mnie z początkiem eticket 169 zniknęła trasa ze strony przewoźnika (zostały same nazwiska ) oraz nie odnajduje rezerwacji w tripscase, choć jeszcze o 13 i tu i tu wszystko było widoczne. rezerwacja z gotogate ,narazie brak info od nich (MAD-LIM GYE-MAD )

-- 15 Maj 2019 18:03 --

Flyguy napisał(a):
mool17 napisał(a):
Rezerwacja robiona 13.05 około południa, bilety zaczynają się od 663. W chwili obecnej na stronie linii widać tylko imiona i nazwiska pasażerów, nie jest widoczna trasa i godziny.


Wyglada na to ze najpierw uwalaja bilety wystawione na bezposrednim stock-u Plus Ultra (663). Czy moze juz komus tez na 169 (Hahn Air) uwalili ?


u mnie z początkiem eticket 169 zniknęła trasa ze strony przewoźnika (zostały same nazwiska ) oraz nie odnajduje rezerwacji w tripscase, choć jeszcze o 13 i tu i tu wszystko było widoczne. rezerwacja z gotogate ,narazie brak info od nich (MAD-LIM GYE-MAD )
Góra
 Relacje PM off  
 
#289 PostWysłany: 15 Maj 2019 17:06 

Rejestracja: 15 Maj 2019
Posty: 1
Game Over (in tripcase)!


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Gabriela Dąbrowska uważa post za pomocny.
 
 
#290 PostWysłany: 15 Maj 2019 17:45 

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 15
damn it!
orientuje się ktoś ile czasu może zająć g2g zwrot floty w przypadku płatności przez dotpay?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#291 PostWysłany: 15 Maj 2019 17:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4959
platynowy
Może kilka dni, może kilka miesięcy...
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#292 PostWysłany: 15 Maj 2019 18:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5826
Loty: 40
Kilometry: 57 826
HON fly4free
@kr3tu89 co prawda miałem inną sytuację, ale u mnie zwrot za rezerwację na gotogate przyszedł równo 3 tygodnie po otrzymaniu maila z potwierdzeniem anulowania rezerwacji. Ale jak pisze @boots reguły nie ma.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kr3tu89 uważa post za pomocny.
 
 
#293 PostWysłany: 15 Maj 2019 18:08 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1422
złoty
Jeszcze wczoraj zaczęły się pytania o jedzonko, a dzisiaj już gdzie moja kasa i kiedy będzie zwrot, ciekawe ilu jeszcze się ujawni kupujących bilety a nieaktywnych na forum
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#294 PostWysłany: 15 Maj 2019 18:45 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2983
srebrny
Kashpir napisał(a):
u mnie zwrot za rezerwację na gotogate przyszedł równo 3 tygodnie po otrzymaniu maila z potwierdzeniem anulowania rezerwacji.

Czy oddali 100% kwoty czy potrącili sobie coś?
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#295 PostWysłany: 15 Maj 2019 18:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 603
Loty: 125
Kilometry: 288 984
srebrny
Osobom, które kupowały przez mytrip od razu polecam składać wniosek o chargeback do banku. Nie ma sensu się z nimi przepychać. Przerabiałem to z okazji ostatniego uwalonego EF Kenya Airways.
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#296 PostWysłany: 15 Maj 2019 19:01 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 521
niebieski
A nie jest tak, że trzeba w banku przedstawić odmowę sprzedawcy do załatwienia sprawy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#297 PostWysłany: 15 Maj 2019 19:02 

Rejestracja: 19 Cze 2018
Posty: 11
Ok, moje też finalnie spadło :( na tripcasie widzi booking ref, ale nie podłącza go do rezerwacji już. Etix 169, a bilety kupiłam jeszcze przed Elwirką.
Góra
 Relacje PM off  
 
#298 PostWysłany: 15 Maj 2019 19:03 

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 15
Kashpir napisał(a):
@kr3tu89 co prawda miałem inną sytuację, ale u mnie zwrot za rezerwację na gotogate przyszedł równo 3 tygodnie po otrzymaniu maila z potwierdzeniem anulowania rezerwacji. Ale jak pisze @boots reguły nie ma.


dzięki, ja akurat na mailach nie mogę się opierać, bo w tym wypadku nie otrzymałem ani potwierdzenia, ani anulacji ;-)
aczkolwiek cieszy mnie fakt, że jest szansa, że w ciągu miesiąca pieniążki wrócą, szkoda tego Peru :cry:


Ostatnio edytowany przez Washington, 17 Maj 2019 11:41, edytowano w sumie 1 raz
ciach offtop
Góra
 Relacje PM off  
 
#299 PostWysłany: 15 Maj 2019 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 603
Loty: 125
Kilometry: 288 984
srebrny
Chupacabra napisał(a):
A nie jest tak, że trzeba w banku przedstawić odmowę sprzedawcy do załatwienia sprawy?


Nie. Wystarczy zgłosić, że nie dostałeś towaru za który zapłaciłeś (w tym przypadku wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód anulacji biletów lotniczych). Bank zajmie się resztą.
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off  
 
#300 PostWysłany: 15 Maj 2019 19:26 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 242
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Chargeback to kosztowna sprawa dla sprzedawcy. Zgłoszenie przez klienta to kilkanaście euro. W zależności od umowy 10-40 Eur za samo zgłoszenie plus oczywiście dodatkowo zwrot pieniędzy w przypadku uznanie racji klienta. Czasami warto nastraszyć sprzedawcę zgłoszeniem chargebacku.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group