Autor: | skaut [ 25 Wrz 2013 12:03 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Czy w związku ze zmianą lotniska wylotu z Chopina na Modlin, mogę zrezygnować z loty, mimo, ze dokonałem odprawy online? |
Autor: | Anonymous [ 25 Wrz 2013 12:07 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
skaut napisał(a): Czy w związku ze zmianą lotniska wylotu z Chopina na Modlin, mogę zrezygnować z loty, mimo, ze dokonałem odprawy online? Nie |
Autor: | skaut [ 25 Wrz 2013 14:54 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
A gdybym nie dokonał odprawy? |
Autor: | konahu [ 25 Wrz 2013 15:08 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
skaut napisał(a): A gdybym nie dokonał odprawy? W ubiegłym roku mogłem zrezygnować z lotu przed odprawą . Przysłali mi odpowiednią formatkę na meila i zwrócili pieniądze (całe 2zł ![]() |
Autor: | Hubik [ 26 Wrz 2013 01:00 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Szybkie pytanie dot. zakupów w w sklepie wolnocłowym na lotnisku w Modlinie. Rusza dopiero w poniedziałek ale może ktoś pamięta jak to było przed zamknięciem? Sam latałem z WMI zawsze bez zakupów więc nie wiem jak to funkcjonowało a teraz leci do mnie 7 osób więc pytanie jest strategiczne ![]() Czy w przypadku Ryanaira w WMI zakupy trzeba pakować do podręcznego czy można mieć je w reklamówce ze sklepu? Wiem że regulamin FR mówi, iż dozwolona jest tylko jedna sztuka podręcznego i taka reklamówka jest już drugą ale... są wyjątki. Osobiście leciałem z BGY i CRL i tam w sklepach bezcłowych dostawało się reklamówkę którą zgrzewano przy kasie i z tak szczelnie zamkniętą można było wejść na pokład, przy czym przy odprawie nikt się o to nie czepiał. Jak to wyglądało na WMI? |
Autor: | szymonpoznan1 [ 26 Wrz 2013 01:16 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Hubik napisał(a): Szybkie pytanie dot. zakupów w w sklepie wolnocłowym na lotnisku w Modlinie. Rusza dopiero w poniedziałek ale może ktoś pamięta jak to było przed zamknięciem? Sam latałem z WMI zawsze bez zakupów więc nie wiem jak to funkcjonowało a teraz leci do mnie 7 osób więc pytanie jest strategiczne ![]() Czy w przypadku Ryanaira w WMI zakupy trzeba pakować do podręcznego czy można mieć je w reklamówce ze sklepu? Wiem że regulamin FR mówi, iż dozwolona jest tylko jedna sztuka podręcznego i taka reklamówka jest już drugą ale... są wyjątki. Osobiście leciałem z BGY i CRL i tam w sklepach bezcłowych dostawało się reklamówkę którą zgrzewano przy kasie i z tak szczelnie zamkniętą można było wejść na pokład, przy czym przy odprawie nikt się o to nie czepiał. Jak to wyglądało na WMI? Mylisz dwie rzeczy. Zgrzana reklamówka nie jest do tego, żeby można było ją wnieść poza bagażem podręcznym. Przydaje isę ona np.: przy przesiadkach itp. A to o czym ty myślisz to to, że niektóre lotniska wynegocjowały z linią lotniczą możliwość wniesienia siatki ze sklepu bezcłowego osobno. Nie musi to być zgrzana siatka, tylko po prostu zwykła reklamówka z bezcłowego. Tak jest choćby w Oslo Rygge. Jeśli chodzi o inne lotniska to poszukaj na forum, jest specjalny wątek gdzie są one wypisane ![]() |
Autor: | ormo [ 26 Wrz 2013 01:53 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Przed zamknięciem WMI w Ryanie, torba z zakupami była traktowana jako oddzielny bagaż podręczny. Jak będzie teraz? Nie mam pojęcia |
Autor: | invasion [ 26 Wrz 2013 10:49 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
(Być może głupie pytanie, ale kto pyta, nie błądzi) Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba, w ciągu 10 dni trzy razu byłam w szpitalu, mam zrobione sporo badań. Nie mam żadnego zwolnienia lekarskiego, gdyż studiuję (swoją drogą pewnie trzeba będzie się wybrać do lekarza po to, bo na razie nie ma mowy o robieniu czegokolwiek). W ogóle jest sens do nich pisać? |
Autor: | Gregggor [ 26 Wrz 2013 11:25 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
invasion napisał(a): Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba Cytując warunki podróży ze strony Ryanair: "10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji." "3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży." "4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji [obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi." |
Autor: | invasion [ 26 Wrz 2013 13:52 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Gregggor napisał(a): invasion napisał(a): Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba Cytując warunki podróży ze strony Ryanair: "10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji." "3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży." "4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji [obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi." Dziękuję za informację. Chyba mi pada na mózg, bo sama nie mogłam tego wyszukać. Możesz mi jeszcze napisać, jaką formę kontaktu z nimi wybrać? Dzwonić telefonicznie czy mailowo (a jeśli mailowo to pod jaki adres, gdyż ja widzę tylko formularz kontaktowy?)? |
Autor: | Anonymous [ 26 Wrz 2013 14:22 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
invasion napisał(a): Gregggor napisał(a): invasion napisał(a): Czy istnieje możliwość zwrotu biletu w Ryanairze? Dopadła mnie dosyć poważna choroba Cytując warunki podróży ze strony Ryanair: "10.1: Z zastrzeżeniem postanowień art. 3.1.7, 4.2, 10.2 oraz 10.3, wszelkie kwoty uregulowane z tytułu rejsów obsługiwanych przez przewoźnika nie podlegają refundacji." "3.1.7: W przypadku poważnej choroby (...) uniemożliwiającej podróż, rezerwacje takiego Pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika, podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży." "4.2.1 (...) Jeżeli pasażer nie podejmie podróży, może zwrócić się na piśmie w ciągu jednego miesiąca o zwrot wszelkich podatków publicznych, z zastrzeżeniem opłaty administracyjnej z tytułu refundacji [obecnie opłata wynosi: 95 zł / 20 Eur]. Poza podatkami publicznymi, wszelkie pozostałe wpłacone kwoty nie będą podlegać zwrotowi." Dziękuję za informację. Chyba mi pada na mózg, bo sama nie mogłam tego wyszukać. Możesz mi jeszcze napisać, jaką formę kontaktu z nimi wybrać? Dzwonić telefonicznie czy mailowo (a jeśli mailowo to pod jaki adres, gdyż ja widzę tylko formularz kontaktowy?)? viewtopic.php?f=15&t=24222&p=261567&hilit=zwrot+za+bilet+ryanair#p261567 Wychodzi, że kontakt przez formularz kontaktowy, fax + załącznik w formie zaświadczenia ze szpitala lub innej dokumentacji potwierdzającej, iż faktycznie byłeś lub będziesz w trybie pilnym leczony, operowany itp |
Autor: | Milag92 [ 29 Wrz 2013 13:10 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
witam. Zmieniałam datę lotu w FR z 6-7.10 na 21-23.10. Wszystko pięknie ładnie, pobrali 47 zł opłaty administracyjnej, przysłali potwierdzenie, że lecimy 21-23. Dziś wchodzę na maila i otrzymuję wiadomość: " Przypomnienie dotyczące podróży" (7 dni do wylotu). No więc oczy jak 5 złoty, loguje się na zarządzanie rezerwacją a tam jak byk 21-23.10. Teraz tylko pytanie: Zlać tą informację, bo na stronie rezerwacji się zgadza czy łapać stresa i szukać z nimi kontaktu, żeby wyjaśnić sprawę? (nie chciałabym być 'mile' zaskoczona gdy zacznę się odprawiać online za jakiś czas a okaże się, że mój niby lot się odbył. |
Autor: | Anonymous [ 29 Wrz 2013 13:16 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Milag92 napisał(a): witam. Zmieniałam datę lotu w FR z 6-7.10 na 21-23.10. Wszystko pięknie ładnie, pobrali 47 zł opłaty administracyjnej, przysłali potwierdzenie, że lecimy 21-23. Dziś wchodzę na maila i otrzymuję wiadomość: " Przypomnienie dotyczące podróży" (7 dni do wylotu). No więc oczy jak 5 złoty, loguje się na zarządzanie rezerwacją a tam jak byk 21-23.10. Teraz tylko pytanie: Zlać tą informację, bo na stronie rezerwacji się zgadza czy łapać stresa i szukać z nimi kontaktu, żeby wyjaśnić sprawę? (nie chciałabym być 'mile' zaskoczona gdy zacznę się odprawiać online za jakiś czas a okaże się, że mój niby lot się odbył. Istotne jest to co Ci wyświetla na zarządzaniu rezerwacją, czyli wszystko jest ok (odprawić się możesz 21 dni przed lotem) |
Autor: | Squezzer [ 30 Wrz 2013 20:41 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Dostałem takiego sms z Ryanair: (jakies 30 min temu) Rez. XXXXXX . godzina Panstwa odlotu z Ryanair ulegla zmianie, prosimy sprawdzic email. Problem jest taki , że maila nie dostałem. Jak mogę sprawdzić aktualną datę lotu skoro na stronie ryanaira się nic nie zmieniło ? |
Autor: | clinque [ 03 Paź 2013 12:18 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
witam staralismy sie o zwrot pieniedzy od ryanair za zmiane godzin lotu, mimo ze byla to zmiana mniejsza o 3 godziny wczoraj otrzymalem maila od ryanair Our Ref: JK924N Drogi Kustomerze, W zwązku z prośbą o odszkodowanie numer potwierdzający rezerwację JK924N. Potwierdzamy że prośba o odszkodowanie została rozpoczęta. W ciągu 5-7 dni suma odszkodowania zostanie przelan na konto Suma odszkodowania na kartę krdytową/debetową wynosi PLN .. oznacza to, ze masz wniosek zostal juz rozpatrzony pozytywnie i pieniacze zostana zwrocone czy wedlug nich to dopiero zaczelo sie rozpatrywanie wniosku?? dziekuje bardzo za pomoc. |
Autor: | namteH [ 03 Paź 2013 12:22 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
a zdanie:"W ciągu 5-7 dni suma odszkodowania zostanie przelan na konto" oznacza, że suma odszkodowania zostanie przelana na konto czy dopiero zastanawiają się czy w ogolę rozpatrzyć Twoja prośbę? |
Autor: | clinque [ 03 Paź 2013 12:29 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
a prozba o odszkodowanie zostala rozpoczeta? rozumiem to jakby dopiero zaczeli rozpatrywac moj wniosek.. |
Autor: | namteH [ 03 Paź 2013 12:31 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
clinque napisał(a): a prozba o odszkodowanie zostala rozpoczeta? rozumiem to jakby dopiero zaczeli rozpatrywac moj wniosek.. no może wyślą kasę bez rozpatrywania wniosku... ![]() |
Autor: | clinque [ 03 Paź 2013 12:34 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
a ktos dostal takiego maila i oznaczal on juz zwrot pieniedzy na konto? i nastapil on rzeczywiscie po 5-7 dniach? |
Autor: | luk_82 [ 04 Paź 2013 11:34 ] |
Temat postu: | Re: Konkretne pytania<->konkretne odpowiedzi Pasażer linii l |
Witam, Chcę dokupić 1 szt. bagażu rejestrowanego do mojej rezerwacji w EasyJet (bilety zapłacone, jestem przed odprawą on-line). Na ich stronie widnieje cena za bagaż rej. 160 zł: 1. czy to jest cena bagażu w obie strony (KRK-LGW / LGW-KRK)? 2. czy do tej ceny doliczana jest jakaś dodatkowa opłata za zmianę w rezerwacji? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam! |
Strona 19 z 82 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |