Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
http://www.fly4free.pl/forum/podejrzani ... z,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!

Jak znaleźć informacje o swojej rezerwacji
http://www.fly4free.pl/forum/jak-znalez ... ,225,76112


Jako że każdy widzi, że to oczywisty Error Fare, każda osoba dzwoniąca potwierdzać rezerwację do linii/pośrednika będzie banowana (włączając posty "dla żartu że zadzwoniłem, a wcale nie dzwoniłem" ;) )


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 27 Maj 2018 17:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1964
Loty: 219
Kilometry: 345 414
złoty
Linia nie chce anulować, tylko robi wszystko byś sam anulował:) Chyba, że faktycznie jakaś ciapa w flipo się tym zajmuje i jest szansa, że jakoś to wyprostują.
A flipo chce formularz dla siebie, by mieć podkładkę że anulację robią na Twoją prośbę (bo de facto tak by było)
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#182 PostWysłany: 27 Maj 2018 17:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 492
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Ktoś tu próbuje Cię wmanewrować.
Flipo chce przedstawić formularz przedstawicielowi ANZ i stwierdzić "no klient nie chce już nic, oddajcie kasę, dziękuję dobranoc".
Nic nie wysyłaj. Ciśnij, że ANZ chce przebukować bilet i tyle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 27 Maj 2018 17:08 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 106
niebieski
Też uważam że trzeba cisnąć. Tylko dodam, że NZ wcale nie jest skore to przebookowania biletów bo flipo do maila wkleja prt scr maila od NZ, że oferują tylko anulację
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 27 Maj 2018 17:45 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
tripsta - na razie kosmetyczne zmiany na plus (zwiększenie czasu przesiadki z 2 do 2,5 godziny na EWR)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 27 Maj 2018 18:46 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1447
złoty
Być może routing via Sydney był tylko przez Filipo dostępny i dlatego innych OTA to nie dotyczy. Ja w każdym bądź razie czekam na rozwój sytuacji i żadnych zmian na razie nie potwierdzam.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#186 PostWysłany: 27 Maj 2018 18:58 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
ja mam powrót też przez Sydney WLG-SYD-SFO-CDG
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 28 Maj 2018 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
Email z dzisiaj.

Dzień dobry,
Jako agencja kontaktujemy się z przewoźnikiem pod specjalnym adresem email czy też telefonem przeznaczonym dla agencji. Otrzymalismy taką odpowiedź przy każdej próbie kontaktu - czy mailowego albo telefonicznego. Ten dział pomocy Air New Zeland dla agencji udzielił nam takiej odpowiedzi. Przekazalismy mu fragment wiadomosci, którą Pan nam przesłał, jednak ich reakcja jest taka sama jak wczesniej - w związku ze zmianami jest możliwy tylko pełen zwrot sumy.
Jesli ma Pan taką możliwosć proszę o podanie adresu email na który Pan pisał oraz imienia i nazwiska osoby, która Panu odpisała, spróbujemy powołują się na jej odpowiedź ponownie skontaktować się z działem pomocy agencji Air New Zeland.
W razie jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o kontakt.
Dziękujemy, że skorzystali Państwo z naszych usług i życzymy Państwu miłego dnia.


I kolejna zdawka, nadal proszę o zatwierdzenie zmian.
A flipo o anulowaniu. Po drugie maila nie napisałem, ale kontaktowałem się na twiterze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 28 Maj 2018 17:02 

@kris1234 a proponowałeś im może lot do SYD dzień wcześniej, żeby nie musieli zmieniać lotów United ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 PM off  
      
#189 PostWysłany: 28 Maj 2018 17:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
Proponowałem milion opcji. Wszystko na nie. Jedyna nadzieja,że jeszcze ANZ zgodzi się na moją akceptację zmiany na niekorzystne połączenie w Sydney.
Próbowałem twitować z United dzisiaj. Nie widzą zmiany w systemie i w mojej rezerwacji także nie są w stanie nic zrobić. Bo wg United dalej jest lot CHC-SYD 7am zamiast 4pm. Poprosili o kontakt jak ANZ zaakceptuje moją zgodę na niekorzystną zmianę i wtedy postarają się zgrać te loty.
Czekam. Flipo się chyba wypięło. Bo już na moje bombardowanie mailami nie odpisują. Albo w NZ jest noc i nikt tam nie odpisuje.
Z każdą godziną tracę nadzieję ,a jeszcze tyle miesięcy wg planu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 28 Maj 2018 20:35 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 106
niebieski
Ktoś już zaakceptował zmianę godzin i dostał nowe bilety?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 29 Maj 2018 14:42 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
I niestety wiadomość z tripsty:
Dear Sir or Madam
We would like to inform you that after contacting Air New Zealand regarding your booking , we have been advised that the offered flight can not be confirmed and that only full refund of your tickets cost can be provided.
Kindly note that the refundable amount is .... PLN.
We apologies for the inconvenience caused.
Please advise us in the next 24 hours how you would like to proceed.
For urgent inquiries please contact our call center. Our passenger service center operates 24 hours a day.

Jest szansa jeszcze walczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:10 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1447
złoty
Teraz to pozostaje jedynie podziękować kolegom, którzy byli przekonani że linia musi im zmienić loty i bili pianę zamiast akceptować zmiany tak jak proponował automat.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#193 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
No niestety nie przekonani ,ale w razie akceptacji musiała zmienić bo jak można lądować w SYD 17:35 ,a wylecieć w tym samym dniu 12:30. Nie jestem szaleńcem ,żeby w SYD się kłócić z ANZ na temat lotu ,który odleciał ponad 5 godz. wcześniej i nie daj boże zapłacić za nowy.
A ,że linia znalazła sposób na łatwe anulowanie to coż ...
Mają jeszcze szanse Ci,których lot do Syd jest zachowany o 7:00.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 1681
Loty: 226
Kilometry: 318 818
platynowy
@kris1234 kiedy lecisz ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:26 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
kris1234 napisał(a):
No niestety nie przekonani ,ale w razie akceptacji musiała zmienić bo jak można lądować w SYD 17:35 ,a wylecieć w tym samym dniu 12:30. Nie jestem szaleńcem ,żeby w SYD się kłócić z ANZ na temat lotu ,który odleciał ponad 5 godz. wcześniej i nie daj boże zapłacić za nowy.
A ,że linia znalazła sposób na łatwe anulowanie to coż ...
Mają jeszcze szanse Ci,których lot do Syd jest zachowany o 7:00.


u mnie wszystkie loty były ok, tylko kosmetyczne zmiany które potwierdzałem...
a teraz tem mail :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
hubson napisał(a):
@kris1234 kiedy lecisz ?


chyba nie lecę. bo flipo.pl milczy kolejny dzień odnośnie akceptacji zmiany.
Miała być sobota 9 lutego. Miała . . .


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Maj 2018 16:38, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:29 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1447
złoty
Na rezerwacji były loty ze statusem UN/TK . Bilet musiał być ponownie wystawiony, ale taką zmianę mogło wykonać biuro podróży samodzielnie. Wszystkie inne zmiany niż te proponowane w mailu wymagały akceptacji linii lotniczej. Sprawę niemożliwego powrotu można było odkręcić w Auckland albo Christchurch. Teraz jak to trafiło do linii IMHO jest już po zawodach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
Można było odkręcić w AKL lub CHC. Z jakimś dniem opóźnienia wylecieć w razie szczęscia .Jakoś mało przekonujące,ale za to bardzo nieodpowiedzialne. Co z późniejszymi lotami z Paryża do Polski bądź innych krajów. Ale ok każdy ma swój sposób spojrzenia.


Ostatnio edytowany przez kris1234 29 Maj 2018 15:53, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 1681
Loty: 226
Kilometry: 318 818
platynowy
Przecież to był błąd taryfowy linii, która jak wielokrotnie pisano nie uznaje błędów.

Niestety. W takich przypadkach trzeba liczyć się z problemami. Przy czym po co w maju chcesz zmieniać rotację na lot w lutym to nie wiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 177
Loty: 68
Kilometry: 179 505
niebieski
Trafnie napisane : "Nie uznaje błędów". Więc tak naprawdę lepiej ,że nie uznała w maju niż w listopadzie czy grudniu kiedy wszyscy mają wykupione doloty i mnóstwo innych rezerwacji. Nieprawdaż?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: danziger, fevlad oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group