Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 14 Paź 2011 09:05 

Rejestracja: 30 Lip 2010
Posty: 306
niebieski
Nie widziałem tematu zwrotu biletu, więc może komuś się przyda.

Jakiś czas temu kupiłem bilety PolskiBus.com za 45 zł, kierunek nieważny, okazało się, że musimy jechać 3 dni później, chciałem zmienić termin, bo teoretycznie z regulaminu wynika, że można, ale poinformowano mnie, że tylko zwrot jest możliwy, a że na 3 dni później bilety kosztowały tyle samo, to postanowiłem zwrócić obecne, a zakupić nowe i przy okazji sprawdzić jak to wszystko działa.

Zadzwoniłem ze Skype na +48 22 417 62 27, szybko odebrała miła pani, powiedziałem o co chodzi, podałem nr rezerwacji, nie pytała nawet o nazwisko i anulowała bilety. Pieniądze miały przyjść w ciągu kilku dni na konto lub kartę, którą się płaci. Potrącone oczywiście regulaminowe 10 %.

Cała rozmowa trwała 2 min 10 s, kosztowała 38 gr także nie było żadnego przeciągania, same konkrety. Pieniądze rzeczywiście dotarły na konto po 2 dniach w kwocie jaka miała być.

Także polecam taki sposób zwrotu biletu jeśli ktoś zapłacił za niego więcej niż 1 zł :) Przy okazji zwracam uwagę, że nie ma, jak na razie opcji zmiany terminu, mimo, że regulamin też o tym mówi. Bilety trzeba zwrócić i kupić sobie nowe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Zakintos: all inclusive w 4* hotelu od 1899 PLN. Wyloty z 5 miast Wczasy na Zakintos: all inclusive w 4* hotelu od 1899 PLN. Wyloty z 5 miast
Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie
#2 PostWysłany: 14 Paź 2011 12:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Wrz 2010
Posty: 243
Loty: 68
Kilometry: 170 743
niebieski
Bilety mozna tez anulowac mailowo, czyli nie placac nawet 38 gr ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 09 Kwi 2012 22:27 

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 12
A ile czasu jest na zwrot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 09 Kwi 2012 22:36 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 577
Loty: 70
Kilometry: 83 301
6. ZMIANA I ZWROT BILETU


6.1 Zmiana Biletu


6.1.1 Zmiana Biletu może dotyczyć tylko daty lub godziny Podróży i może być dokonana najpóźniej jeden dzień roboczy przed datą wyjazdu wskazaną na Bilecie. Zmiana Biletu Tradycyjnego

zakupionego w Punkcie Sprzedaży, w związku z terminem jego zakupu, o którym mowa w pkt 5.12 Regulaminu nie jest możliwa.


6.1.2 Wszystkie zmiany Biletu Elektronicznego następują po potrąceniu należnego Przewoźnikowi odstępnego wyliczonego zgodnie z pkt 6.1.6 Regulaminu.


6.1.3 W celu dokonania zmiany Biletu Elektronicznego Pasażer (nabywca Biletu) powinien skontaktować się z infolinią obsługi klienta Przewoźnika udostępnioną pod numerem 703 502 504 na terytorium Polski (koszt połączenia 3,69 zł brutto za minutę) oraz +48 22 417 62 27 z zagranicy (koszt połączenia wg. stawek lokalnych operatorów). Pasażer (nabywca Biletu) musi podać wszystkie szczegóły dotyczące posiadanego Biletu Elektronicznego, w tym szczegóły dotyczące Linii, numeru rezerwacji lub numeru Biletu Elektronicznego, daty i godziny Podróży, sposobu płatności oraz innych danych dotyczących płatności. Klienci, którzy nie będą w stanie podać wszystkich ww. danych, nie będą mogli dokonać zmiany Biletu Elektronicznego.


6.1.4 Pasażerowi będą zaproponowane alternatywne godziny i terminy Podróży, stosownie do prośby przedstawionej przez Pasażera. Jednakże alternatywny Bilet Elektroniczny będzie zaoferowany wyłącznie w miarę możliwej dostępności miejsc i terminów. Cena za zmieniony Bilet Elektroniczny będzie odpowiadać stawkom obowiązującym w danym momencie, według aktualnej oferty Przewoźnika. Przewoźnik nie gwarantuje możliwości dokonania zmiany daty lub terminu podróży zgodnie z życzeniem Pasażera, ani wysokości cen, jakie będą obowiązywały przy zmianie Biletu Elektronicznego.


6.1.5 W przypadku możliwości dokonania odpowiedniej zmiany Biletu Elektronicznego, przedstawiciel Przewoźnika wyliczy opłaty należne z tytułu zmiany Biletu Elektronicznego z uwzględnieniem odstępnego, obliczonego zgodnie z pkt 6.1.6.


6.1.6 Przy każdej zmianie istniejącego Biletu Elektronicznego pobierane jest odstępne, wyliczane według następujących zasad:


a) Jeśli Pasażer dokonuje zmiany istniejącego Biletu Elektronicznego zgodnie z niniejszym Regulaminem i co najmniej na 3 dni robocze przed datą Podróży wskazaną w Bilecie Elektronicznym, odstępne wynosi 10% Opłaty za posiadany Bilet.


b) Jeśli Pasażer dokonuje zmiany istniejącego Biletu Elektronicznego zgodnie z niniejszym Regulaminem na dwa dni robocze przed lub w terminie krótszym przed datą Podróży wskazaną w Bilecie Elektronicznym, odstępne wynosi 95 % Opłaty za posiadany Bilet Elektroniczny.


6.1.7 Jeśli Opłata za istniejący Bilet Elektroniczny pomniejszona o odstępne, o którym mowa w pkt 6.1.6 jest wyższa niż Opłata za nowy (zmieniony) Bilet Elektroniczny, wówczas Przewoźnik dokona na rzecz kupującego zwrotu kwoty stanowiącej równowartość różnicy pomiędzy Opłatą za istniejący Bilet Elektroniczny pomniejszoną o odstępne, a Opłatą za nowy (zmieniony) Bilet Elektroniczny, po potrąceniu kosztów zwrotu. Przewoźnik ma nie więcej niż 15 dni roboczych na zwrot kwoty należnej kupującemu. Kwota zostanie zwrócona przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie wykonany na kartę. Jeśli pomniejszenie kwoty zwrotu o koszty zwrotu spowoduje konieczność dopłaty ze strony kupującego, Przewoźnik nie pobiera tej dopłaty.


6.1.8 Jeśli Opłata za istniejący Bilet Elektroniczny pomniejszona o odstępne, o którym mowa w pkt 6.1.6 jest niższa niż Opłata za nowy (zmieniony) Bilet Elektroniczny, wówczas kupujący musi dopłacić Przewoźnikowi kwotę stanowiącą równowartość różnicy pomiędzy Opłatą za nowy (zmieniony) Bilet Elektroniczny, a Opłatą za istniejący Bilet Elektroniczny pomniejszoną o odstępne za pośrednictwem systemu płatności dostępnego na Stronie Internetowej Przewoźnika.


6.1.9 Warunkiem dokonania zmiany Biletu Elektronicznego jest dokonanie przez Pasażera wszelkich płatności związanych ze zmianą Biletu Elektronicznego, zgodnie z Regulaminem.


6.1.10 W przypadku, gdy dokonanie odpowiedniej zmiany Biletu Elektronicznego nie jest możliwe, Pasażer może zachować posiadany Bilet Elektroniczny albo dokonać zwrotu Biletu Elektronicznego, zgodnie z pkt 6.2 Regulaminu.


6.2 Anulowanie (zwrot) Biletu


6.2.1 Bilet może być zwrócony (anulowany) nie później niż w dniu wyjazdu, 15 minut przed godziną Podróży określoną na Bilecie, tj. godziną odprawy.


6.2.2 Przy zwrocie (anulowaniu) Biletu pobiera się odstępne na zasadach określonych w pkt 6.2.5 Regulaminu.


6.2.3 W celu dokonania zwrotu Biletu Elektronicznego Pasażer powinien skontaktować się z infolinią obsługi klienta Przewoźnika udostępnioną pod numerem 703 502 504 na terytorium Polski (koszt połączenia 3,69 zł brutto za minutę) oraz +48 22 417 62 27 z zagranicy (koszt połączenia wg. Stawek lokalnych operatorów). Pasażer (nabywca Biletu) musi podać wszystkie szczegóły dotyczące posiadanego Biletu Elektronicznego, w tym szczegóły dotyczące Linii, numeru rezerwacji lub numeru Biletu Elektronicznego, daty i godziny Podróży, sposobu płatności oraz innych danych dotyczących płatności. Klienci, którzy nie będą w stanie podać wszystkich ww. danych, nie będą mogli dokonać zwrotu Biletu Elektronicznego.


6.2.4 Zwrotu Biletów Tradycyjnych dokonuje się bezpośrednio w Punkcie Sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Przy dokonaniu zwrotu należy okazać Bilet Tradycyjny.


6.2.5 Za zwrócony Bilet Pasażer otrzyma zwrot Opłaty za Bilet, po potrąceniu odstępnego oraz kosztów zwrotu. Odstępne wynosi:


a) 10 % Opłaty za Bilet, w przypadku zwrotu Biletu co najmniej 3 dni robocze przed datą Podróży wskazaną na Bilecie;


b) 95 % Opłaty za Bilet, w przypadku zwrotu Biletu w terminie późniejszym niż 3 dni robocze przed datą Podróży wskazaną na Bilecie.


Odstępne powiększone o koszty zwrotu nie może być wyższe, niż Opłata za Bilet.


6.2.6 Przewoźnik dokona zwrotu kwoty należnej Pasażerowi (nabywcy Biletu), wyliczonej zgodnie z niniejszym Regulaminem, przelewem bankowym, w terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie wykonany na kartę. Jeżeli zakup Biletu nastąpił gotówką lub kartą płatniczą z wykorzystaniem Pośrednika lub Punktu Sprzedaży, zwrot będzie dokonany w tej samej formie przez tego samego Pośrednika lub w tym samym Punkcie Sprzedaży.


6.2.7 Bilet nie podlega zwrotowi po dacie Podróży wskazanej na Bilecie.


6.2.8 Jeśli Pasażera nie wpuszczono na pokład autokaru, bądź odmówiono dalszego przewozu z przyczyn wskazanych w niniejszym Regulaminie, Pasażer jest uprawniony do otrzymania zwrotu kosztów Biletu po potrąceniu odstępnego w wysokości 95 % Opłaty za Bilet oraz kosztów zwrotu. Zwrot będzie dokonany zgodnie z pkt 6.2.6 Regulaminu.


6.2.9 Odstępnego nie potrąca się, jeżeli Pasażer odstąpi od Umowy Przewozu z przyczyn występujących po stronie Przewoźnika. Procedurę zwrotu Biletów opisaną w punktach powyżej stosuje się odpowiednio. Dla uniknięcia wątpliwości za przyczyny występujące po stronie Przewoźnika nie uznaje się okoliczności spowodowanych czynnikami administracyjnymi lub innymi czynnikami niezależnymi od Przewoźnika, o których mowa w szczególności w pkt. 2.3 i 2.6 Regulaminu.


http://www.polskibus.com/terms-and-conditions#changes
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Kwi 2012 14:06 

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 5
gixera napisał(a):
Bilety mozna tez anulowac mailowo, czyli nie placac nawet 38 gr ;)


Próbowałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 10 Kwi 2012 14:08 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 183
Ja próbowałem. Udało się szybko i bez problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 10 Kwi 2012 14:39 

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 256
Te 2 zł to prowizja Ecard wiec to normalne że jak płaciłes 2razy różnymi kartami to 2 razy płaciłeś ta prowizję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 10 Kwi 2012 15:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2191
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
nie ma problemu ze zwrotami meilowo, trzeba tylko pamietac o terminie - min 3 dni przed odjazdem.
inaczej lepiej oddac go na forum :)
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Kwi 2012 17:26 

Rejestracja: 10 Mar 2012
Posty: 298
Loty: 73
Kilometry: 89 404
niebieski
Robin napisał(a):
ile dostanę zwrotu za 2 bilety w cenie za całość 50 pln płacone jedną kartą?

czy mógłby mi ktoś potwierdzić 50pln - 5pln (50pln*10%) - 2pln(?)= 43pln
?

Zgadza się, 43 zł.
_________________
Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 15 Maj 2012 19:16 

Rejestracja: 05 Gru 2011
Posty: 120
suszek napisał(a):
nie ma problemu ze zwrotami meilowo, trzeba tylko pamietac o terminie - min 3 dni przed odjazdem.
inaczej lepiej oddac go na forum :)


a na jakiego mejla wysłać i jakie informacje załączyć?
czy przez formularz na stronie?
_________________
mam wszystko co chciałem ;))
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 22 Maj 2012 03:01 

Rejestracja: 24 Lut 2010
Posty: 145
Nie miałem problemów ze zwrotem za bilet w www.polskibus.com po prostu wysłałem do nich maila opisałem krotko sprawe że omyłkowo zarezerwowałem zly termin dla siebie. Na nastepny dzień tez mailem dostałem odpowiedź, że bilety zostana anulowane a pieniadze wróca na konto do mnie, pomniejszone o 10%. Za jakis dzień tak sie stało. Nie były to drogoe bilety wieć i nie było z czego za bardzo potracać coś 1,2zł potracili. Tak ze nie ma problemów z ta firmą, czybciej kase zwracaja niz nawet Ryanair (po ok 3 tygodniach przynajmniej wtedy jak nie latali bo był pył wulkaniczny). Najgorzej miałęm z CentralWings taka firma w Polsce co zbankrutowała, na pieniadze na loty Rzymu musiałem czekac prawie cały rok.

W www.polskibus.com zakupiłem bilety na dogodne dla siebie terminy i pory dnia (gl nocą bo można spać w autobusie co nieco, ale bilety na noc zwykle są droższe) np.

W obie strony do z Katowic lub Krakowa (mieszkam pomiedzy Krakowem a Katowicami) do:
Wiednia za ok 41zł
Gdańska (z przesiadka w Warszawie) 25zł Dolej sobie pociagiem osob pojade na do Władysławowa, Chalup i na Hel.
Berlina (z przesiadka w Warszawie) 75zł

W obie strony jazda gł nocami, tak od 23 około do rana wliczajac to postoje w Warszawie nawet.
Pociągiem bym w tej cenie raczej nie objechał majac nawet jakieś zniżki.

W autobusach jest klima, wifi Internet do komputerów, a także na niektórych odcinakach np Warszaw-Gdańsk dają poczenstunek i napoje w cenie biletu. Tak ze np dla mnie jak mam z Krakowa za 25 zł bilet w obie strony do Gdańska przez Warszawę to w jedna strone jest 12,5zł i prawie starczy na poczestunek w jedna strone.

Firma www.polskibus.com stara sie wypromować, obecnie jednak generuje jedynie straty. Bilety muszą być droższe aby firma zarabiała, jedynie jakaś mała pula biletów może byc w cenie promo poniżej kosztów nawet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 27 Maj 2012 03:23 

Rejestracja: 27 Maj 2012
Posty: 1
Witam, czy ktoś miał doświadczenia ze zwrotem biletu przez maila, jeśli chodzi o te 3 dni robocze? Mam bilety na środę 30 maja o 23.30, czy jesli dzisiaj wyślę maila to pobiorą tylko 10%? Czy dzień wyjazdu liczy się jako jeden z tych 3 dni roboczych? (Przypominam że dzisaj jest niedziela) Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 28 Maj 2012 20:41 

Rejestracja: 28 Maj 2012
Posty: 15
Loty: 50
Kilometry: 136 311
Czy ktoś miał doświadczenia z anulacją biletów na różne daty zakupionych podczas tej samej transakcji (czyli różne nr rezerwacji, ale ten sam nr transakcji)? Okazało się, że przypadkowo do koszyka wpadły mi dodatkowe daty, zamierzam anulować je mailem, tylko mam pewne obawy, czy przypadkiem z automatu nie przepadną mi też bilety, na których mi zależy :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 28 Maj 2012 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 775
hol2 napisał(a):
Firma http://www.polskibus.com stara sie wypromować, obecnie jednak generuje jedynie straty. Bilety muszą być droższe aby firma zarabiała, jedynie jakaś mała pula biletów może byc w cenie promo poniżej kosztów nawet.


Tego odnośnie strat nie byłbym taki pewny. Ostatnio przecież wystawili tylko po jednym bilecie za 1zł (na trasach międzynarodowych). Kolejne bilety w sporo wyższej cenie. Autobusy pojemne, optymalizacja kosztów na wzór Ryanaira (jeżdżą niemal 24h/dobę).

Wydaje mi się, że już mogą generować zysk.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 13 Sie 2012 16:00 

Rejestracja: 13 Sie 2012
Posty: 2
Cześć.

Mam pytanie do Was forumowicze odnosnie wlasnie anulowania biletu drogą mailową...

Chce anulowac swój wyjazd i co trzeba w mailu napisać w tym liście?

Numer rezerwacji ? I cos jeszcze czy wszystko ? Numer karty kredytowej tez trzeba?
Płaciłem karta w internecie.

Pomóżcie :)

Dziękuje za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 13 Sie 2012 17:47 

Rejestracja: 22 Lip 2012
Posty: 151
Zbanowany
mariusz_m napisał(a):
Cześć.

Mam pytanie do Was forumowicze odnosnie wlasnie anulowania biletu drogą mailową...

Chce anulowac swój wyjazd i co trzeba w mailu napisać w tym liście?

Numer rezerwacji ? I cos jeszcze czy wszystko ? Numer karty kredytowej tez trzeba?
Płaciłem karta w internecie.

Pomóżcie :)

Dziękuje za pomoc.



Mariusz wystarczy napisac numer rezerwacji , powodow zmiany planow wyjawiac nie musisz .
Numer karty tez nie jest potrzebny bo oni to wszystko maja w systemie jak beda mieli numer rezerwacji .
Maila wysylasz na anulacje@polskibus.com . Teraz zdaje sie cos tam sie zmienilo z anulacjami (kwestia potracen) ale nie chce wprowadzac w blad wiec nie bede pisal .
Czas maja 3 dni robocze ale znane sa przypadki z FB ze ludzie czekali nawet tydzien .

Aha decyduje data wyslania maila .

Swoja droga to nie lepiej pozbyc sie biletu ? np na tym forum ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 17 Sie 2012 14:22 

Rejestracja: 13 Sie 2012
Posty: 2
Dzięki za pomoc :)

Własnie juz wysłałem na anulacje@polskibus.com

ale cos nie ma zwrotu jeszcze pieniedzy nie wiem dlaczego wysłałem to jakies 2 badz 3 dni temu mozliwe ze na zwrot sie długo czeka ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 17 Sie 2012 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1062
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
hol2 napisał(a):
Firma http://www.polskibus.com stara sie wypromować, obecnie jednak generuje jedynie straty.

Kto tak powiedział? Źródło?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 01 Wrz 2012 12:44 

Rejestracja: 13 Sie 2012
Posty: 2
Dzięki Kuba za informacje juz jest wszystko ok. :)
Wszystko zostało zwrócone :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 11 Wrz 2012 10:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 285
KubaRzeszow napisał(a):
Swoja droga to nie lepiej pozbyc sie biletu ? np na tym forum ?


Na tym forum nie dostaniesz zwrotu. Co najwyżej możesz oddać za darmo.
_________________
HUMBAK
Wherever I travel my destination is getting to know people. Prefer sitting in a café or at an airport; seeing the place I visit without any rush.
Travelling is better when it's in terms of visiting rather that having a sightseeing tour.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Gadekk oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group