Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 21 Gru 2019 11:07 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
1:40 w pełni wykonalne, pod warunkiem, że SK z CPH czy ARN nie będzie miał większego opóźnienia.


Ostatnio edytowany przez marek2011, 21 Gru 2019 11:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 21 Gru 2019 11:15 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 331
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Lecę w maju. Śniegu nie powinno być.
Tak w ogóle. Ktoś już poleciał?

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 21 Gru 2019 11:16 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
Jakieś pierwsze osoby już odbyły podróż, w każdym razie nie ma wątpliwości, że CA uznały wszystkie bilety.
Co do bagaży - to IMO warto mimo wszystko się zastanowić, czy dla 1 czy 2 butelek jakiegoś alkoholu, albo paru tajskich sosów, które u nas dziś też bez problemu można kupić, warto sobie komplikować życie z nadawaniem bagażu :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 23 Mar 2020 18:02 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 331
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Komuś udało się zmienić termin czy CA tylko umożliwia zwrot pieniędzy?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 23 Mar 2020 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2606
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Pytanie powinno brzmieć czy komuś udało się skontaktować:) Ja wziąłem zwrot po trzech dniach bezskutecznego dzwonienia w lutym.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:36 

Rejestracja: 10 Sty 2014
Posty: 534
platynowy
ferges napisał(a):
Komuś udało się zmienić termin czy CA tylko umożliwia zwrot pieniędzy?

Tylko zwrot. BTW: nie trzeba dzwonić - wystarczy wejść w swoją rezerwację i anulować. Zwrot w 100% po kilku tygodniach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:42 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
Ta polityka bezpłatnego anulowania dalej obowiązuje? Bo ciężko się w tym chaosie informacyjnym na ich stronie teraz zorientować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:49 

Rejestracja: 10 Sty 2014
Posty: 534
platynowy
Tu mnie masz... faktycznie powinienem był napisać: w lutym było to możliwe.
Swoją drogą szkoda, że na swojej stronie nie mają/mieli informacji, że nawet taryfy bezzwrotne można anulować on-line. Oszczędziłbym sporo czasu, o czym również pisze @Tom K powyżej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 24 Mar 2020 23:10 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
A Ty robiłeś telefonicznie?
Bo w sumie chyba przy braku pewności czy polityka nadal obowiązuje lepiej zrobić to z agentem, który od razu sprawdzi i potwierdzi, czy dana rezerwacja podlega zwrotowi na tej zasadzie. Na stronie jest tylko formularz , bez gwarancji co dalej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 25 Mar 2020 00:12 

Rejestracja: 10 Sty 2014
Posty: 534
platynowy
Robiłem telefonicznie, ale konsultantka wskazała drogę i... zakończyła rozmowę. Grzecznie, kulturalnie i bez jakichkolwiek emocji ;) Oczywiście wcześniej próbowałem przełożyć lot na inną datę, prosiłem o rozmowę z przełożonym, uwodziłem i czarowałem. Ostatecznie prosiłem tylko o mailowe potwierdzenie, że dostanę zwrot całości wpłacone kwoty, ale nawet tego nie raczyła uczynić, twardo twierdząc, że jak anulują rezerwację na stronie, to wszystko potoczy się automatycznie. No i życie pokazało, że miała rację.
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 25 Mar 2020 00:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2606
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
U Ciebie tak, u mnie tak po prawdzie ciężko powiedzieć. Zgodnie z instrukcją sam sobie kliknąłem zwrot. Minął ponad miesiąc, a tu nawet tego owego potwierdzenia nie było. Przypomniałem się mailowo na adres polski. Kilka godzin później przyszły potwierdzenia, dla każdego etixa oddzielne. Minęły kolejne dwa tygodnie i nic. Upomniałem się na zagraniczny adres i kasa w końcu wróciła. Teraz tylko reklamacja w banku i moją "deflorację w C" mogę uznać za zakończoną :lol:
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)


Ostatnio edytowany przez Tom K, 25 Mar 2020 02:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 25 Mar 2020 00:39 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 331
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Ja się jeszcze łudzę, że uda mi się zmienić na inny termin. Napisałem maila do CA i po 24 godzinach dostałem odpowiedź, żeby kontaktować się z OTA. Dziś dostałem maila z CA, że mój lot powrotny jest przesunięty o jeden dzień.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 07 Kwi 2020 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1164
platynowy
@ferges udało Ci się zmienić termin? Dziś travelgenio wysłało mi maila informując mnie, że z godnie z moją prośbą anulowali mi lot, zwrócą mi kiedyś pieniądze i pobiorą sobie za ten serwis 30€. Problem w tym, że nie wysłałem do nich nigdy maila z prośbą o anulowanie mojej rezerwacji, wszystko co chciałem zrobić to zmienić termin na późniejszy. Zrozumiałbym gdyby nie można było zmienić daty i jedyną opcją byłby zwrot. Pisanie takich kłamstw, że sam poprosiłem o zwrot jest niedorzeczne.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.


Ostatnio edytowany przez puhacz, 08 Kwi 2020 03:23, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 08 Kwi 2020 12:55 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
Informacyjnie dla osób , które zarezerwowały to bezpośrednie na stronie CA.
Polityka pełnego refundu dalej działa - wystarczy wypełnić formularz zwrotu po zalogowaniu się do rezerwacji, zajmuje to 30 sekund.
Wczoraj wysłane, dziś mail od CA z potwierdzeniem, że zwrot w pełnej kwocie będzie realizowany. Dam znać jak przyjdzie.

Moje rezerwacja była na lipiec - po przemyśleniu nie czekałem na możliwość jej przebukowania na ewentualne inne terminy. Tanich taryf C do BKK będzie IMHO wysyp, jak świat wróci do normy.
Góra
 Relacje PM off
Tom K lubi ten post.
 
 
#75 PostWysłany: 09 Kwi 2020 16:04 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 331
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
@macq91, jeszcze nie udało się. Tak jak pisałem, CA mnie odesłało do OTA. Automat OTA odpisał, że przetwarzanie spraw trwa dłużej niż zawsze.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 21 Kwi 2020 17:02 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3895
złoty
Informacyjnie: zwrot od CA przyszedł na kartę 12 dni po otrzymaniu od nich maila z potwierdzeniem przyjęcia wniosku o refund.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#77 PostWysłany: 22 Maj 2020 12:32 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 261
niebieski
Czy komuś udało się zmienić termin podróży?
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 22 Maj 2020 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1164
platynowy
Mi się nie udało. Nie chcieli zmienić. Zwrot już na koncie.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 22 Maj 2020 12:42 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 331
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Mnie się też nie udało. Warunki były zmiana do końca czerwca, potem dopłata różnicy biletu, lot nie później niż rok od zakupu biletu. Kasi jeszcze nie mam. Kupowane przez OTA.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 28 Maj 2020 23:07 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 261
niebieski
Hej, kilka informacji, które może komuś się przydadzą. Po nieudanych próbach kontaktu telefonicznego z biurem Air China w Warszawie, udałem się tam osobiście. Okazało się, że biura jest zamknięte i nikt nie wie kiedy będzie otwarte. Pozostało mi już tylko call center dla Europy. Dowiedziałem się, że:
- mogę bezpłatnie zmienić termin podroży,
- mogę bezpłatnie zmienić miejsce wylotu na Waw-cph-Pek-Bkk lub Waw-pek-bkk oczywiście RT,
- mogę w tej chwili zmienić bezpłatnie na czerwiec, ale nie ma dostępnych miejsc w C,
- mogę zmienić bezpłatnie na loty w lipcu, sierpniu, wrześniu i październiku ale cała podróż musi się skończyć przed 25 października. Niestety, nie mogę dokonać zmiany teraz, bo system na wymienione miesiące jest zamknięty i najlepiej zadzwonić przed pierwotną data wylotu (23 czerwca),
- mogę oczywiście otrzymać pełny zwrot kasy.
to tyle z frontu. pzdr:-)
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
apadlo uważa post za pomocny.
 
 
 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Feedfetcher, kostek966 oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group