Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Orbitz - dyskusja
orbitz-dyskusja,81,46181
Strona 4 z 5

Autor:  seal [ 27 Gru 2018 15:26 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

@Raphael: orbucksy niestety zwrócą z datą pierwotną - czyli nie ma opcji na ich przedłużenie, możesz zrobić rezerwację w przód - ale jak jej nie użyjesz a termin pierwotny punktów minie stracisz je bezpowrotnie.

Autor:  arturro [ 13 Sty 2019 10:20 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Czy za samo przystąpienie do Orbitz Rewards dostaje się jakieś punkty? Jakiś program referencyjny lub coś w ten deseń?

Nb. Na topcashback.com jest chyba stały bonus 3-7% za rezerwacje hoteli na Orbitz.

Autor:  tropikey [ 13 Sty 2019 10:26 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Nie słyszałem nic o takich punktach. Ja nic nie dostałem, ani też nie otrzymuję od nich żadnych zachęt do zapraszania innych osób.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka

Autor:  mechiko [ 13 Sty 2019 10:49 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

arturro napisał(a):
Nb. Na topcashback.com jest chyba stały bonus 3-7% za rezerwacje hoteli na Orbitz.

Tylko tu problemem może być używanie kodów obniżających gdyż zgodnie z opisem na stronie topcashback, użycie kodu wyklucza naliczenie cashbacku.
Cytuj:
Hotel Booking - Payment is made upon booking
Cash back is only paid on consumed bookings. Cash Back is not available when a coupon code is used on a purchase.

Lepszym rozwiązaniem jeśli ktoś zbiera Orebucksy jest rezerwacja przez aplikację, wtedy mamy 5% wartości rezerwacji w przypadku Hoteli, a nie ma ograniczeń w używaniu kodów.

Autor:  jesion83 [ 13 Sty 2019 10:59 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Czasami na topcashback zdarza sie ze jest inny procent dla transakcji z uzyciem kodu rabatowego. W zeszlym roku tak mialem z expedia a to ta sama grupa wiec mozna śledzić chyba.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Raphael [ 15 Kwi 2019 19:04 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Dzisiaj mają jakiś Tax Day. Dla rezerwacji dokonanych dziś zwracają w formie Orbucksów podatki i opłaty dokonane w trakcie rezerwacji (the amount of taxes and fees paid at the time of booking). Maksymalny zwrot to 250$, uzyskane środki są ważne tylko 60 dni, oferta dotyczy rezerwacji hotelowych, jak też pakietów lot+hotel.

PS. ciekawe czy zwracają opłaty paliwowe i lotniskowe ;)

Autor:  lalka150 [ 31 Maj 2019 10:52 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Jako że jest ta sama grupa zapytam się tutaj :
zrobiłem rezerwację na cheaptickets.com bezzwrotną , kasa pobrana ,
teraz za pośrednictwem ota właściel pensjonatu napisał że ma awarie w pokoju i
nie ma dla mnie miejsca , napisał że nie pobierze kasy z karty ,
tylko że kasa już pobrana .
Jak zrobię sam cancelled to cheaptickests zwróci mi kasę ?

Autor:  tropikey [ 31 Maj 2019 10:59 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Nie miałem takiej sytuacji, ale nie ryzykowałbym samodzielnego grzebania w rezerwacji bezzwrotnej, tylko skontaktowałbym się z cheaptickets, żeby to oni zadziałali odpowiednio do okoliczności.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Autor:  opo [ 31 Maj 2019 11:01 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

nie zwróci, bo to Ty zrobiłeś cancel, a nie właściciel.
Moim zdaniem od razu uderzaj do Orbitz, załatwią Ci inny hotel bez żadnej dopłaty (na koszt obecnie zarezerwowanego hotelu), winny całej sytuacji jest hotelarz, a nie Ty.

Autor:  mucha [ 31 Maj 2019 16:37 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

@lalka150 niestety może być już "musztarda po obiedzie". CheapTickets może uznać że sam anulowałeś bezzwrotną rezerwację. Oni działają w takim systemie że Ty płacisz do CheapTickets a oni wysyłają do obiektu rezerwację z podaną wirtualną kartą z której hotelarz sobie ściąga należność. Ale zadzwoń, może uda się odkręcić. Cheaptickets skontaktuje się z hotelem i to wyjaśni a Tobie powinni całość zwrócić.

Autor:  lalka150 [ 31 Maj 2019 17:08 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Dziękuję wszystkim za sugestie , na szczęście jeszcze nie anulowałem rezerwacji , cały czas koresponduję z hotelem , jednak coś mi tutaj
śmierdzi , ponieważ daty przed moim pobytem są nadal dostępne jak również po moim pobycie są dostępne .
Gość napisał coś takiego :
O godz. 8.43 pyta się czym przyjadę : taxi , autobus , pociąg a już o 8.45 pisze że ma awarię w pokoju i że to ja muszę anulować .

To cancel the room you must contact CheapTickets.com to proceed with the request. We will not make any withdrawals from your card. We await your request, because I repeat, we had a problem with the bathroom with water pipes and it is unusable.

Napisałem Jemu że moja rezerwacja była bezzwrotna a On cały czas się upiera że to ja mam anulować
Mój angielski jest kiepski i nie mam zamiaru dzwonić do USA , poza tym to z Jego winy nie będę mógł spać więc napisałem Jemu żeby
to On skontaktował się z Cheaptickets , a On nadal swoje żebym to Ja anulował bezzwrotna rezerwację .
Może ktoś zna e-maila bezpośrednio do Cheaptickets , nigdzie nie mogę znaleźć , z poziomu strony mogę wysłać tylko do hotelu .

Napisał jeszcze coś takiego :

good morning,
it is not like you say because we have not taken anything, now the money keeps them the site you booked.
You must contact the customer service to request cancellation, then they will call me to confirm the cancellation with refund, and so you will get the money back.
I'm waiting for your answer

Skoro to wyłącznie jego wina dlaczego to On nie skontaktuje się bezpośrednio z Cheaptickets i to On nie anuluje mojej rezerwacji .
Jak ewentualnie zrobię anulację rezerwacji bezzwrotnej to co mają mi zwrócić skoro w momencie zakupu wyraziłem zgodę że
decyduję się na taką bezzwrotną rezerwację . Z tego co się orientuję to w momencie anulowania nie pytają się dlaczego anuluję , moja strata .

Autor:  tropikey [ 31 Maj 2019 17:25 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Nie znam adresu email do cheaptickets.com, ale na ich stronie jest formularz do kontaktu, do którego dochodzisz drobnymi krokami:

1. https://www.cheaptickets.com/service/
2. z lewej strony wybierasz "hotels"
3. z rozwijającej się poniżej listy wybierz dowolny dział, np. "review itinerary"
4. w głównej części okna poszukaj w tekście słów "contact us" i kliknij w nie
5.powinno otworzyć się okno z tematami pomocy, a także punkt pt. "still need help?" - kliknij tu na zakładkę "email" i otworzy się formularz kontaktowy. Voila!

W Orbitz (brat bliźniak cheaptickets) kilka razy z tego korzystałem.

Druga opcja, to kontakt przez Facebooka, ale z tego "kanału" nie korzystałem.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Autor:  lalka150 [ 31 Maj 2019 18:22 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

@tropikey
Serdeczne dzięki , napisałem e-mail , w odpowiedzi dostałem :

We will do our best to respond to your inquiry within 24 hours. Please note we cannot provide the following services over email:
* Booking, changing, or canceling reservations
* Refund requests
* Price quotes
* Urgent requests regarding travel within the next 5 days
Please call us for these requests at 800-445-9444 and reference the case number above.

Także nie pozostaje nic innego jak tylko zadzwonić .
Ale zastanawiam się jak Oni to " ugryzą " przecież na słowo nie muszą mi uwierzyć i będę musiał dzwonić 2 razy

Autor:  tropikey [ 31 Maj 2019 18:30 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

no tak, w świetle tej listy spraw wykluczonych z załatwiania mailowego możliwe, że pozostaje Ci jednak zadzwonić. Z drugiej strony, może warto poczekać te 24 h. Kto wie, może jednak coś ruszą po Twoim mailu, zwłaszcza jeśli wysłałeś im jakieś print screeny.
Sam jestem ciekaw, jak się to skończy. Trzymam kciuki...

Autor:  lalka150 [ 31 Maj 2019 19:00 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

-- 31 Maj 2019 18:59 --

Cały czas zastanawia mnie jeszcze fakt dlaczego skoro Ja tutaj nie zawiniłem , to ja muszę dzwonić i tłumaczyć się a nie zrobi tego właściciel obiektu .
Mam awarię moja wina , oddajcie kasę osobie która zrobiła rezerwację .

Autor:  tropikey [ 31 Maj 2019 19:09 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Hmmm, w zasadzie nie musisz. Ty rezerwację cały czas masz. To że hotelarz Cię nachodzi, nie zobowiązuje Cię do kontaktowania się z cheaptickets. Teoretycznie, możesz pojechać do hotelu w dniu, na który masz rezerwację, tam (zapewne) usłyszysz, że przecież informowaliśmy Pana o kłopotach i że miał Pan skontaktować się z cheaptickets, a ty na to, że przecież odpisałem Wam, że to Wy macie sami to załatwić, bo to z przyczyn leżących po Waszej stronie powstał problem. Tak sobie pogadacie i jeśli do niczego nie dojdziecie, wtedy możesz skontaktować się z cheaptickets, że hotelarz Cię wystawił do wiatru i prosisz o szybkie zorganizowanie zakwaterowania na poziomie nie niższym, niż zarezerwowany i oczywiście bez żadnych dopłat.

Tyle teoria. Jeśli chcesz się handryczyć z hotelarzem i cheaptickets w dniu zameldowania, możesz się "zabawić". Niestety, historia z ostatnich 2 stron z tego wątku: https://www.fly4free.pl/forum/hotels-com-opinie,20,68393&start=220&hilit=hotels%2A pokazuje, że różnie bywa z pomocą ze strony OTA (tam akurat sytuacja nieoczekiwana).

Dlatego też, jeśli wiesz już teraz, że hotelarz kombinuje, nie ma na co czekać i lepiej załatwić to już przed wyjazdem.

Autor:  lalka150 [ 03 Cze 2019 21:47 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Po moim e-mailu w piątek do cheaptickes , dostałem po 30 min. odpowiedź że próbowali się skontaktować z hotelem ale im się nie udało , wysłali
e-maila , jak będą coś wiedzieć to się odezwą . do dzisiaj cisza . W miedzy czasie otrzymałem wiadomość od hotelu , jednak na moim koncie cheaptickets rezerwacja cały czas wisi .
Jak myślicie czy tak wiadomość od hotelu oznacza że pokoju dla mnie nie ma oraz co z moją rezerwacją bezzwrotną ?

Załączniki:
Salerno -5.jpg
Salerno -5.jpg [ 182.34 KiB | Obejrzany 9330 razy ]

Autor:  seal [ 03 Cze 2019 21:53 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

@lalka150: czekaj na ruch CheapTickets - sam nie wykonuj żadnych akcji.

Autor:  lalka150 [ 03 Cze 2019 21:55 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Ale wyjazd za 3 dni a Ja nie mam noclegu , hotele które mi odpowiadały już wyprzedane , zostały tylko słabej jakości albo bardzo drogie .
Rozumiem że tylko cheaptickets może mi anulować rezrwację ?

Autor:  friend [ 08 Gru 2021 18:04 ]
Temat postu:  Re: Orbitz - dyskusja

Ciekawe i miłe,
Przedłużają status w ORBITZ mimo, że od 2019 roku (dwa różne noclegi) nie korzystałem z nich.?!
Choć z grupy EXPEDIA->tak.

Załączniki:
Orbitzbonus.jpg
Orbitzbonus.jpg [ 91.3 KiB | Obejrzany 6204 razy ]
Orbitz statusy.jpg
Orbitz statusy.jpg [ 69.75 KiB | Obejrzany 6204 razy ]

Strona 4 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/