Autor: | Mareckipl [ 25 Sie 2016 19:32 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
A Orbitz nie dość że uznał chyba jednak nie do końca planowną "promocję" (tzn. akcja zdecydowanie była planowana, ale podejrzewam że powinna być z MWZ), to jeszcze z automatu oddał różnicę pomiędzy ceną wyświetloną a pobraną przez linię lotniczą, mimo tego że zgodnie z warunkami kodu taki zwrot się wcale nie należał. To się nazywa firma z klasą! |
Autor: | blasto [ 25 Sie 2016 20:46 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Już było o tym pisane. W ten sposób transakcje z kuponami, którymi objęte są loty rozlicza cała grupa Expedia-Orbitz-Travelocity. Najlpierw linia lotnicza pobiera całość, a potem dostajesz od OTA zwrot odpowiadający wartości kuponu. Tak to działa od lat i nie jest to żadna nowość/anomalia. |
Autor: | Zielony^ [ 25 Sie 2016 20:48 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Poprzednio (wrzesień? 2015) uznał promocje -100$ z MWZ 100$. Nie wiem jak oni działają. Jakaś charytatywna akcja. |
Autor: | nowhere [ 25 Sie 2016 20:53 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Obie akcje finansowało zaplecze rekina rynkowego- MasterCard. A oni biedni nie są, no i mają w takich akcjach wymierne korzyści. : ) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | ZENNNEK [ 25 Sie 2016 20:57 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
"Poprzednio (wrzesień? 2016) uznał promocje -100$ ..." To zdradź nam też pozostałe promocje jakie nas czekają jeszcze w tym roku. |
Autor: | Mareckipl [ 25 Sie 2016 21:01 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
@blasto Oczywiście, nie byłoby to nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt że z zasad kuponu jasno wynikało że taki zwrot się nie należy... |
Autor: | blasto [ 25 Sie 2016 21:24 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
To już ich problem, że w taki sposób rozliczają kupony - gdyby od razu dawali zniżkę zgodną z wartością kuponu to nie musieliby robić zwrotu przecież. |
Autor: | Juve [ 19 Wrz 2016 08:56 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Czy spotkał się ktoś z takim errorem przy bukowaniu hotelu z zaaplikowaniem Orbucksów? Sorry We weren't able to complete your booking. Please wait a moment and try again. Return to Payments page. |
Autor: | iwan-82 [ 19 Wrz 2016 09:05 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Tak, to znaczy nie lubimy Cię bo używałeś Orbucksy z innego konta lub też może oznaczać że dany pokój został wyprzedany (choć raczej to 1). Spróbuj zmienić przeglądarkę lub IP. Zmień kartę płatniczą jaką płaciłeś wcześniej z Orbucksami (Orbitz to pamięta i banuje kolejne rezerwacje). Jak dalej nie pomoże to zmień adres e-mail przypisany do konta i spróbuj za jakiś czas (mi to pomogło) ![]() |
Autor: | Juve [ 19 Wrz 2016 10:23 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
To drugie raczej nie, bo próbowałem kilka różnych hoteli. Pewnie chodzi o to pierwsze, moje orbucksy oddałem bratu do wykorzystania, bo zaraz wygasną, a ja ich nie użyję. Rezerwacje zerowe więc karty płatniczej nie przypisano, a i wcześniej nie płaciłem tam kartą. |
Autor: | iwan-82 [ 19 Wrz 2016 11:19 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
@Juve jak rezerwacje zerowe to inna kwestia bo te za 0 nie przechodzą na samych Orbucsach. Kiedyś było tak, że przykładowo miałeś 80 USD na orbitz a hotel kosztował 75. Więc rezerwowałeś ze środków na koncie Orbitz i przechodziły rezerwacje. Teraz, nie wiem czemu jest tak, że jak korzystasz ze środków Orbitz to wartość rezerwacji musi przekraczać wartość Orbucsów bo inaczej błąd.. Więc podsumowując weź zarezerwuj droższy hotel i tyle ![]() |
Autor: | tropikey [ 31 Sty 2017 16:58 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Cześć, wracam do sprawy statusu gold w Orbitz Rewards. Zarezerwowałem dziś po raz pierwszy hotel z symbolem VIP (Kyoto Century). Zadzwoniłem do Orbitz, by uzyskać jasną informację, czy przysługuje mi (w ramach "free perks" dla goldów) darmowe śniadanie. Pani potrzebowała 45 minut, by stwierdzić, że jeśli chcę śniadanie, to muszę zarezerwować za wyższą stawkę niż planowałem, czyli za taką, która uwzględnia już śniadanie. No, ale po co w takim razie mój status Gold, skoro i tak muszę wziąć pokój ze śniadaniem? Ma ktoś jakieś doświadczenia z darmowym śniadaniem w przypadku statusu cold? |
Autor: | mezzo [ 31 Sty 2017 21:59 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Zadzwoń jeszcze raz. Najlepiej dzwonić kiedy pracują Amerykanie (9-9PM ichniejszego czasu). |
Autor: | igore [ 31 Sty 2017 22:02 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
tropikey napisał(a): Ma ktoś jakieś doświadczenia z darmowym śniadaniem w przypadku statusu cold? Moim zdaniem status "cold" w przypadku np. jajecznicy, wyklucza jakiekolwiek płacenie ![]() |
Autor: | klimas [ 31 Sty 2017 22:38 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
obawiam się jednak,że jajecznica może być zimna przy takim statusie ![]() |
Autor: | tropikey [ 31 Sty 2017 22:47 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
mezzo napisał(a): Zadzwoń jeszcze raz. Najlepiej dzwonić kiedy pracują Amerykanie (9-9PM ichniejszego czasu). faktycznie, coś w tym może być. Babeczka, z którą rozmawiałem miała tak silny akcent hinduski, że czułem się, jakbym był na planie filmowym w Bollywood ![]() Edit: Zapomniałem dodać, że udało mi się wysłać do nich za pośrednictwem formularza ze strony pytanie w tej sprawie. W sumie - o ile odpowiedzą merytorycznie i pozytywnie - będzie to nawet lepsze, niż ustna informacja z call center. |
Autor: | tropikey [ 01 Lut 2017 19:15 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Dziś dostałem odpowiedź - na razie nic nie wyjaśnia, ale przytaczam ją, bo jest rozbrajająca ![]() "Thank you for contacting Orbitz regarding your concern about the free breakfast for being a gold member of our loyalty rewards program [...] . We would like to inform you that we contacted the Kyoto Century Hotel and no one on the front desk can speak English. Instead, we sent an email to the hotel about the free breakfast for being a gold member on our loyalty rewards program. Once they respond to our email, we will get back to you as soon as possible." Trochę dziwne, że sami nie wiedzą, czy w danym hotelu "VIP" ich członkom gold przysługuje śniadanie, czy nie. No, ale że w 4* hotelu w Kyoto nie udało im się pogadać z kimkolwiek mówiącym po angielsku, to już śmiech na sali... |
Autor: | Mareckipl [ 01 Lut 2017 19:33 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
W Japonii to może nie całkiem standard, ale też nie rzadkość - takie sytuacje zdarzają się, i to niezależnie od tego czy hotel jest "turystyczny", czy "biznesowy". |
Autor: | jaco027 [ 19 Lip 2017 23:08 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Na koncie Orbitz mam 19 Orbucks, ktore wygasna za 10 dni. Moze ktos wie jak je wykorzstac(chyba tylko hotele)? Oddam za dobre piwo lub podobny trunek ![]() |
Autor: | Raphael [ 27 Gru 2018 14:57 ] |
Temat postu: | Re: Orbitz - dyskusja |
Jak to jest z ważnością punktów Orbitz wykorzystanych do płatności za hotel w przypadku późniejszego (bezpłatnego) odwołania rezerwacji. W styczniu wygasa mi jakieś 17$, chciałem zarezerwować coś na czerwiec (płatność część kartą, część punktami) - czy po odwołaniu rezerwacji przed przyjazdem (hotel praktycznie do końca oferuje taką możliwość) zwrócą mi tylko to co faktycznie zapłaciłem kartą, czy także użyte Orbucks'y? @jaco027 brałeś może pod uwagę w/w procedurę? |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |