Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Lip 2016 06:25 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 268
niebieski
Hej, leciałem MH na trasie Bangkok-Denpasar z przesiadka w Kuala Lumpur. Obydwa loty były opóźnione. Na miejscu okazało sie, ze nie dotarły nasze bagaże. Po złożeniu reklamacji u przewoźnika otrzymaliśmy propozycje rekompensaty w wysokości 90 dolarów dla każdej z osób. Nie wiem jak stanowią przepisy prawne w Azji w takich wypadkach. Czy to dobra stawka! Czy moze jeszcze negocjować? Pzdr:-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 27 Lip 2016 08:22 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Dla porównania, PLL LOT w przypadku opóźnienia bagażu powyżej 24 godzin zwraca koszty zakupu niezbędnych przyborów toaletowych i odzieży do 100 USD.
Podobne stawki mają linie lotnicze europejskie np. Lufthansa.
Jeżeli masz ubezpieczenie w podróży to możesz również starać się o zwrot kosztów u ubezpieczyciela.
Góra
 Relacje PM off
romiso uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 27 Lip 2016 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 464
Loty: 160
Kilometry: 297 293
niebieski
w moim przypadku (opóźnienie do dostawie bagażu przez LOT o ok 40 godzin) po kilku pismach do LOT-u nic nie udało mi się wskórać. Do tego zero konkretnych informacji, ani przez telefon do Polski, ani na lotnisku.
Odpisali, że mogą zwrócić tylko za majtki i szczoteczki, wypieli się nawet na rachunki za telefony w tej sprawie, które też swoje kosztowały.
BTW. dotyczyło to lotu do TLV i ewidentnie zabrali wszystkie wielkie bagaże Żydów, a jednymi którzy czekali w kolejce do Lost&Found byli Polacy i chyba tylko 2 innych cudzoziemców.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
romiso uważa post za pomocny.
 
 
#4 PostWysłany: 29 Lip 2016 08:18 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 268
niebieski
Dzięki za informację. Przyjmę chyba ich propozycję, bo wygląda, że jest całkiem ok. Do ubezpieczyciela napiszę po powrocie.
pzdr:-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 29 Lip 2016 12:35 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
smatekk napisał(a):
w moim przypadku (opóźnienie do dostawie bagażu przez LOT o ok 40 godzin) po kilku pismach do LOT-u nic nie udało mi się wskórać. Do tego zero konkretnych informacji, ani przez telefon do Polski, ani na lotnisku.
Odpisali, że mogą zwrócić tylko za majtki i szczoteczki, wypieli się nawet na rachunki za telefony w tej sprawie, które też swoje kosztowały.
BTW. dotyczyło to lotu do TLV i ewidentnie zabrali wszystkie wielkie bagaże Żydów, a jednymi którzy czekali w kolejce do Lost&Found byli Polacy i chyba tylko 2 innych cudzoziemców.


Nie spotkałem się, aby linie lotnicze zwracały koszty rozmów telefonicznych, przejazdy taksówkami itp. przy opóźnieniu bagażu albo utracie. Zwracają z zasady 100% kosztów przyborów toaletowych, kosmetyków, ale już perfum nie, koszty wierzchniej odzieży typu sweter, marynarka, zwracają 50% jeżeli pasażer chce zatrzymać odzież, albo 100% jeżeli pasażer odeśle do linii lotniczej odzież.

-- 29 Lip 2016 12:35 --

smatekk napisał(a):
w moim przypadku (opóźnienie do dostawie bagażu przez LOT o ok 40 godzin) po kilku pismach do LOT-u nic nie udało mi się wskórać. Do tego zero konkretnych informacji, ani przez telefon do Polski, ani na lotnisku.
Odpisali, że mogą zwrócić tylko za majtki i szczoteczki, wypieli się nawet na rachunki za telefony w tej sprawie, które też swoje kosztowały.
BTW. dotyczyło to lotu do TLV i ewidentnie zabrali wszystkie wielkie bagaże Żydów, a jednymi którzy czekali w kolejce do Lost&Found byli Polacy i chyba tylko 2 innych cudzoziemców.


Nie spotkałem się, aby linie lotnicze zwracały koszty rozmów telefonicznych, przejazdy taksówkami itp. przy opóźnieniu bagażu albo utracie. Zwracają z zasady 100% kosztów przyborów toaletowych, kosmetyków, ale już perfum nie, koszty wierzchniej odzieży typu sweter, marynarka, zwracają 50% jeżeli pasażer chce zatrzymać odzież, albo 100% jeżeli pasażer odeśle do linii lotniczej odzież.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group