Autor: | boots [ 16 Kwi 2024 15:07 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Cytuj: Miałem sprawę odwołania lotu vs Cytuj: informuje ich że lot sie przesunął ??? |
Autor: | system89 [ 17 Kwi 2024 23:35 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
boots napisał(a): Cytuj: Miałem sprawę odwołania lotu vs Cytuj: informuje ich że lot sie przesunął ??? Przyjeżdzam na lotnisko - mam na tablicy cancelled. 7 godzin po odwołanym locie dostaje maila że lot dzisiaj został odwołany i nowa data ustalona 4 dni później, mam możliwość wejścia na stronę i akceptacji nowego lotu bądź kliknięcia full refund. Po kliknięciu full refund komunikat że niestety w związku z zakupem lotu przez agencję, mam się zgłosić bezpośrednio do niej. Oczywiście zdjęcie odwołania lotu na tablicy z lotniska, mail i komunikat na stronie również poszedł do reklamacji chargeback. Mam wiec dokumenty potwierdzajace odwołanie lotu, poinfomowanie mnie 7 godzin później po planowej dacie lotu ze został ustalony nowy termin, mam potwierdzenie że nie mogę zgłosić się o pełen zwrot bezpośrednio, mam rozmowę z linią lotniczą potwierdzajaca ze nie moge zrobić tego bezpośrednio tylko przez agencję i co ważne - przed datą nowego lotu, mam screeny z chata z opodo na których wymusiłem aby się zgłosili do lini lotniczej, mam potwierdzenie na mailu że zgłoszą się do lini i poinformuja mnie o statusie, mam ich odpowiedź że nie mogą nic zrobić i mam się zgłosić sam. Na to wszystko chargeback z decyzja opodo negatywną przedstawiająca regulamin w którym nie ma słowa o tym że ja mam się zgłosić bezpośrednio, ale oni napisali że nie zgłosiłem się do lini lotniczej tylko przez chargeback, więc nie oddadzą kasy, mbank to podtrzymał bo nie może podważać dokumentów opodo, natomiast moje screeny i rozmowy udowadniające kontakt z linią lotniczą najwidoczniej są nieważne. |
Autor: | erfly [ 12 Gru 2024 21:50 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Cześć, Podczas rezerwacji skusiłem się na zakup Opodo Prime (kilka dyszek taniej wyszedł mnie bilet nawet przy założaniu, że wykupię na cały rok). Widzę jednak, ze niby można zrezygnować w ciągu 15 dni - akurat pierwszy lot mam za dni 17, czy przy anulacji Prime mam jakieś ryzyko odwołania lotu, konieczność dopłaty? |
Autor: | mateusz323 [ 13 Gru 2024 10:08 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
mozesz skasowac prime lotu nie skasuja ale potem przy kolejnym zakupie biletu mimo ze pokaze sie darmowe 15dni to sprobuja pobrac od razu za rok prime |
Autor: | szumny [ 27 Sty 2025 11:56 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Jak skasowac Prime na polskiej wersji opodo bo nie widzę? |
Autor: | Rockriderr [ 27 Sty 2025 15:52 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Na polskiej nie zmienisz, jedynie telefonicznie. |
Autor: | mucha [ 28 Sty 2025 11:43 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@szumny spróbuj będąc zalogowanym otworzyć link www.opodo.pl/travel/membership-pages/#m ... retention/ |
Autor: | jacek96 [ 28 Sty 2025 12:00 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@system89 Opodo to mistrzowie świata wśród oszustów, tylko Fluge.de mogą z nimi konkurować. Ja miałem bardzo podobna sytuacje i pomimo, że Revolut tymczasowo mi zwrócił kasę, to widzę po twoim przypadku, że o niebo lepiej postąpił, niż MBank. Swoją droga tymczasowy zwrot już wisi ponad pół roku, więc oszuści usilnie się bronią, ja jednak kasy już nie zwrócę, najwyżej niech Revolut finansuje złodziei jeśli przyjmie ich wersję 😅 Etraveli też próbuje iść w te ślady i pomimo pełnego zwrotu od przewoźnika oddali mi jakieś ochłapy, ale do czasu 😉 Tylko oni w odróżnieniu do Opodo, anulowali bilet więc są chwilowo na plus, a aroganckie Opodo, które nie czyta korespondencji olało temat, więc ich boli dokładka do rezerwacji za która nie otrzymali zwrotu od przewoźnika. Niech boli! |
Autor: | kek [ 19 Maj 2025 01:10 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Ja natomiast mam dosyć pozytywne doświadczenie. Wizz Air odwołał lot. Opodo udostępnia dane do logowania do Wizz Air, gdzie można było sobie samodzielnie rezerwację zmienić. Ja natomiast wybrałem zwrot kasy i zarezerwowałem ten późniejszy lot Wizz Airem, ale taniej. Opodo twierdziło, że odda całą kasę, jak Wizz Air zwróci. Trwało to ze dwa miesiące z ciągłą informacją, że czekają na zwrot od Wizz Air. Sprawdziłem jednak w panelu Wizz Air i o zwrot kasy nie zawnioskowali nawet, więc spytałem ich, czy mogę sam o niego zawnioskować, żeby mi wtedy kasę zwrócili. Powiedzieli, że ok. Zawnioskowałem o zwrot w Wizz Air, niecałe dwa tygodni później kasa była już na moim koncie od Opodo. 100%, bez żadnego potrącenia |
Autor: | kek [ 29 Maj 2025 02:47 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Właśnie przerabiałem odwołanie subskrypcji eDreams Prime (ta sama firma, co Opodo, nie chcę nowego wątku zakładać). Trzeba zadzwonić do nich na zagraniczny numer, ja dzwoniłem do Nowej Zelandii. Rozmowa z Hindusem, przekonywał do benefitów, oferował zniżkę i nie chciał za bardzo odwołać, ale po wysłuchaniu całego skryptu marketingowego pozwolił odwołać w końcu subskrypcję. Trzeba było podać przy łączniu 4 ostatnie cyfry karty. Mi sparowało z innym kontem eDreams i Hindus twierdził, że nie mam żadnej aktywnej subskrypcji. Pozwolił jednak wskazać inny adres e-mail po jakimś czasie i tym sposobem udało się odwołać subskrypcję. Jednak jak ktoś kombinuje, aby wiele Prime sobie na różne konta kupić, to odwołanie może być skomplikowane przez to parowanie telefonu z numerem karty - nie wiem, co się stanie, jak podamy błędnie 4 ostatnie cyfry karty. Całość zajęła przez to łącznie 11 minut, co jest przykre widząc, że koszt połączenia międzynarodowego z każdą minutą rośnie. Nie udało mi się znaleźć opcji odwołania Prime'a przez stronę ani przez apkę mobilną. |
Strona 17 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |