Autor: | dziend0bry [ 27 Lip 2022 11:50 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Aktualizacja w/w postu. 07.07 BA anulowalo mi lot Berlin - London Lot London - San Francisco pozostawal w mocy. Z Opodo brak kontaktu, telefon nie istnieje, natomiast znalazlem jakis w sieci z kierunkowym +48 ale po 1,5h na lini sie rozlaczylem uznajac, ze to nie ma sensu. Zlapalem czat, gdzie nie ma ludzi, tylko bot, ale po wpisaniu popularnego slowa na F konaczego sie na UCK bot sie obraza i decyduje przelaczyc do czlowieka. Przez prawie 3 tyg zlapalo mnie z wieloma Rajeshami, ktorzy obiecywali gruszki na wierzbie, ze za 24h ogarniemy, ze tu 48h, ze linia lotnicza odrzucila nasza prosbe o zmiane daty, ze czekaja na informacje, ze doslali wymagane dokumenty, ogolnie pieprzenie bzdur. W ciagu tego okresu mialem chyba z 8 Rajeshow, ktorzy would personally keep the track of my request - mimo tego sledzenia oczywix nic sie nie wydarzylo. W piatek zeszly napisalem, ze mam tego serdecznie dosyc i powiedzialem, ze żądam nowego biletu inaczej zglaszam sprawe do banku i robie chargeback (szczesliwie placilem kartą) Troche sie wystraszyli, bo zaczeli proponowac termin, potwierdzilem, ze mi pasuje, ziomek na czacie powiedzial, ze dostane info do 24h. No 24h minely wczoraj o 16:00 wiec napisalem raz jeszcze tylko informujac, ze kolejny raz zostalem oszukany i w tym momencie robie chargeback i bank sie juz z nimi skontaktuje (i faktycznie to zrobilem) Facet po drugiej stronie juz naprawde wydawal sie byc "wystraszony" i mowil, ze do paru h dostane informacje, ze doslali reszte wymaganych dokumentow do BA i naprawde tym razem dostane feedback. No i dzis... 20 dni po anulowaniu lotu dostalem, mail od Opodo, ze mam nowe tickety co jednoczesnie potwierdza system rezerwacyjny BA, przesuneli mi lot na ten wczesniejszy... Przez 20 dni to robili... NIGDY WIECEJ POSREDNIKOW |
Autor: | dkowa [ 27 Lip 2022 13:46 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Miałem dokładnie kropka w kropę to samo, o czym wcześniej pisałem. Widać że standard przez 2 lata nie zmienił się absolutnie nic. Zresztą mnie też skutecznie zniechęcili do pośredników. Ja nie miałem już tyle cierpliwości i odpuściłem, chargeback mnie uratował. |
Autor: | Pakula [ 18 Paź 2022 10:09 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Możecie pomóc w mojej sprawie? Przez przypadek zapłaciłem dwa razy za tą samą rezerwację,gdzie należy to zgłosić?Telefonów brak maila też pozdrawiam |
Autor: | kostek966 [ 18 Paź 2022 14:57 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Pomoc na czacie |
Autor: | Pakula [ 18 Paź 2022 17:27 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Ten czat to jakaś masakra |
Autor: | malawita [ 18 Paź 2022 20:38 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Pakula napisał(a): Możecie pomuc w mojej sprawie? Przez przypadek zapłaciłem dwa razy za tą samą rezerwację,gdzie należy to zgłosić?Telefonów brak maila też pozdrawiam Chargeback. |
Autor: | spejson911 [ 05 Wrz 2023 15:18 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Witam! Mial ktos kiedys taka sytuacje ze w opodo mial podobna dobra date urodzenia w mailu ma dobra a na stronie linii jest kompletnie inna? Przez to nie moge dodac numeru karty aby wybrac miejsce, a opodo nie pomaga. |
Autor: | skrzat [ 05 Wrz 2023 20:38 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Data urodzenia nie ma znaczenia przy dodawaniu karty lojalnościowej. Obstawiam literówkę w nazwisku lub zamienione imię/nazwisko |
Autor: | spejson911 [ 05 Wrz 2023 21:44 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@skrzat akurat Turek wywalil informacje, że zła data urodzenia ![]() |
Autor: | marek2011 [ 06 Wrz 2023 00:25 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
skrzat napisał(a): Data urodzenia nie ma znaczenia przy dodawaniu kawy lojalnościowej. Obstawiam literówkę w nazwisku lub zamienione imię/nazwisko W TK ma właśnie. |
Autor: | skrzat [ 06 Wrz 2023 00:30 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
A w zarządzaniu rezerwacją w TK nie da się poprawić? |
Autor: | mucha [ 06 Wrz 2023 08:05 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
spejson911 napisał(a): Mial ktos kiedys taka sytuacje ze w opodo mial podobna dobra date urodzenia w mailu ma dobra a na stronie linii jest kompletnie inna? Przez to nie moge dodac numeru karty aby wybrac miejsce, a opodo nie pomaga. Tak, Opodo od dawna tak robi. Trzeba do nich napisać przez czat i poprawią. |
Autor: | spejson911 [ 06 Wrz 2023 17:42 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Ok wlasnie skonczylem zabawe z nimi. Wiec: opodo twierdzilo ze u nich jest dobrze i oni wyslali dobrze i na TK musi byc dobrze TK: odsyla do opodo poniewaz twierdzi ze takie dane dostali Opodo znowu twierdzi ze wszystko ok (rozmowa sami hindusi) za 4 czatem na opodo trafilem Europejskie imie i sprawa zalatwiona w 5 minut. |
Autor: | system89 [ 15 Kwi 2024 15:09 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
Hej ja niestety nie mam tak łatwo. Miałem sprawę odwołania lotu gdzie bilet został kupiony przez opodo. Wchodząc na strone lini lotniczej FlyOne i kliknięciu że chce zwrot otrzymałem komunikat że mam sie skontaktować z Opodo. Z racji że mam doświadczenie z podobnymi sytuacjami mam potwierdzenie mailowe, telefonicznie nagraną rozmowe, wideo będąc w placówce FlyOne, czy również screen komunikatu że nie jestem w stanie zwrócić się bezpośrednio do FlyOne + rozmowa na czacie z człowiekiem z Opodo któremu piszę że zgłosiłem się do Flyone i nie chcą ode mnie przyjąć dyspozycji zwrotu za przesunięty lot, wymusiłem na Opodo zwrócenie się do Flyone na które mi odpisali że nic nie mogą zrobić i mam się ja zgłosić bezpośrednio. Sprawa zgłoszona charbackiem i odrzucona. Powód - Opodo napisało że zgłosiłem się nieprawidłowo, tj. przez chargeback a mam się zgłosić do lini lotniczej. Wszelkie moje załączniki i potwierdzenia zostały najwyraźniej niewidoczne. Mbank to podtrzymał i jestem w kropce co robić i gdzie dalej się zgłosić. Chce sprawę doprowadzić do końca bo podróżuje bardzo często, raz w miesiącu korzystam z lini lotniczej i jestem w szoku że mogą mi po prostu nie oddać pieniędzy które mi się należą zwykłym pisaniem niczym "nie oddamy Ci tych pieniędzy i co nam zrobisz?". Najdziwniejsze w tej sytuacji że na odpowiedź mbank w ramach chargeback poprosil o doslanie transkryptu rozmowy telefonicznej po czym tydzień później sam sobie stwierdził że nie da się już nic zrobić (nie zdążyłem dosłać rozmowy i dostałem odrzucenie) i że on ponownie nie może zareklamować niczego więcej, zgłaszałem telefonicznie prośbę o sprecyzowanie czy się przypadkiem nie pomylili, ale dostałem potwierdzenie ponownie że sprawa jest zamknięta bo opodo napisało że zgłosiłem się przez charback zamiast bezpośrednio i koniec kropka. Na chwile obecna bede kleił wiadomość skargę do Europejskiego centrum konsumentów, może ktoś ma jakieś inne pomysły? |
Autor: | mucha [ 15 Kwi 2024 15:49 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@system89 odwołuj się do skutku w mBanku. Napisz że się nie zgadzasz z odpowiedzią na reklamację i przedstaw swoje argumenty. |
Autor: | system89 [ 15 Kwi 2024 18:03 ] | ||
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] | ||
mucha napisał(a): @system89 odwołuj się do skutku w mBanku. Napisz że się nie zgadzasz z odpowiedzią na reklamację i przedstaw swoje argumenty. Spóbuje, choć pytanie czy ktoś ma informacje ze odwołanie na chargeback jest skuteczne - bo ich odpowiedź brzmi dość dziwnie, jako konsument przykładowo zapomne czegoś w procesie reklamacyjnym, powiedzmy punkt regulaminu obejmował dosłania numeru buta to reklamacja zostaje odrzucona i nie mogę tej brakującej informacji dostarczyć (w załączniku ich odpowiedź) Mało tego opodo odpisał mi na pytanie czy potrzebują jeszcze jakiegoś potwierdzenia ode mnie (skoro tak napisali w odpowiedzi chargeback że nic nie dostali) odpisali że z racji zgłoszenia się przez chargeback przez 90 dni będą sobie dłubać w nosie. "We would like to inform you that the chargeback, which was canceled on 24/01/2024, will now be handled within the next 90 days from the date of cancellation" Zostało mi jakieś 8 dni do tych magicznych 90, może lepiej poczekać i wtedy zapytać łaskawie czego nie mają a dopiero potem ponownie zgłosić się do chargeback.
|
Autor: | mucha [ 15 Kwi 2024 19:11 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@system89 a z ciekawości, kto obciążył konto, opodo czy linia lotnicza? Dziwi mnie odrzucony chargeback, ja z mBankiem i nie tylko mam bardzo dobre doświadczenia. Zresztą nawet z Opodo, oddawali pieniądze, chociaż trwało to czasami miesiącami. mBank też ściemnia że nie może nic już więcej zrobić, bo mają możliwość wyeskalowania tego w organizacji płatniczej tylko widocznie im się nie chce. |
Autor: | system89 [ 16 Kwi 2024 13:42 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
mucha napisał(a): @system89 a z ciekawości, kto obciążył konto, opodo czy linia lotnicza? Dziwi mnie odrzucony chargeback, ja z mBankiem i nie tylko mam bardzo dobre doświadczenia. Zresztą nawet z Opodo, oddawali pieniądze, chociaż trwało to czasami miesiącami. mBank też ściemnia że nie może nic już więcej zrobić, bo mają możliwość wyeskalowania tego w organizacji płatniczej tylko widocznie im się nie chce. Opodo obciazyl konto. Tak wlasnie to wygląda, bo miałem początkowo informacje żeby dosłać mbankowi informacje do odwołania a potem nagle jednak zamkniecie zgłoszenia, jakby komuś sie nie chciało.. Sam regulamin opodo nie mówi mi nic na temat tego, abym to ja miał się kontaktować z linią lotniczą o zwrot a oni z tego powodu odrzucają mi zgłoszenie. Jeśli dobrze rozumiem oni mogą mi potrącić 50euro za wystąpienie o zwrot do lini? Dostawałeś zazwyczaj pełen zwrot przy użyciu chargeback? (a) In case of tickets issued by IATA airlines, these airlines require that the demand for refund is submitted and managed through the travel agency issuer. You hereby authorise Opodo to carry out all the activities necessary to obtain such tax refund. You agree that you have 12 months from the date of your scheduled flight to write and ask us for a refund after which time you agree to forfeit any right to apply for tax refunds. Please note that refunds can only be processed to the form of payment used at the time of booking and that all refunds are subject to the relevant airline's policy and a Opodo refund service fee. You hereby authorise Opodo to deduct the applicable refund service fee of €50 from the amount of the tax refund payable to you. |
Autor: | mucha [ 16 Kwi 2024 14:20 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
@system89 ja zawsze bankowi przedstawiałem zapis czata z Opodo i ich potwierdzenie że przyjęli żądanie zwrotu. Chyba nie miałem nigdy tak żeby odsyłali do linii, a nawet jeśli to trzeba się upierać że to ich obowiązek. Zwrot nigdy oczywiście nie przychodził więc po 30 dniach od czata składałem chargeback i zawsze z rezultatem pozytywnym. Pełny zwrot. |
Autor: | system89 [ 16 Kwi 2024 14:40 ] |
Temat postu: | Re: Opodo [opinie] |
mucha napisał(a): @system89 ja zawsze bankowi przedstawiałem zapis czata z Opodo i ich potwierdzenie że przyjęli żądanie zwrotu. Chyba nie miałem nigdy tak żeby odsyłali do linii, a nawet jeśli to trzeba się upierać że to ich obowiązek. Zwrot nigdy oczywiście nie przychodził więc po 30 dniach od czata składałem chargeback i zawsze z rezultatem pozytywnym. Pełny zwrot. Zazdroszcze. Ja przesłałem zapis z czatu gdzie informuje ich że lot sie przesunął, ze kontakwoałem się z linia lotnicza, że nie mogę sam dokonać zwrotu bo mam komunikat aby kontaktować się z agencja czyli opodo + po dluzszej wymianie zdań wymusiłem eskalacje mojego problemu i wymusiłem na opodo zgłoszenie się do lini lotniczej o zwrot, natomiast z odpowiedzią negatywną, że mam się zgłosić do lini lotniczej sam. Wykonałem więc zachcianki lini lotniczej i zachcianki opodo. "We are contacting you in relation with your refund request made on 22/10/2023. We have passed your request to the airline. We will proceed once the airline(s) authorise(s) your request. Should the airline notify us that they are unable to confirm your request, we will contact you. Please be aware that this is only a request and cannot be guaranteed by us. Thank you for your patience and understanding." Po czym następna wiadomość: "As per your request for the flight booking F85YXG with Fly One in regard of the refund, we are regret to inform that you need to contact the airline as any modification or cancellation is subject to be done directly by them as per their terms and conditions. We would like to remind you that Opodo acts as an intermediary between passengers and airlines and therefore cannot modify the airline’s fare rules. We apologize for the inconvenience caused to you. We remain at your complete disposal should you require further assistance." |
Strona 16 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |