Autor: | jaco027 [ 22 Mar 2025 10:20 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
W ramach rozrywki weekendowej. "Redaktorka" wyborczej popelnila pobyt, a pozniej opis-ocene dawnego Marriotta Warszawa aka Presidental. Nie wiem czy sie smiac czy plakac... opisy na forum sa lepsze. Wiadomo tytul i leady robia "specjalisci" od clikbajtow.... ale środek... mozna potraktowac jako wypociny na pierwsza rozprawke szkolna.... niektorzy redaktorzy SG maja ostra konkurencje, zwlaszcza ten slawny od beletrystyki. Probka mozliwosci dla "zachety" ponizej. Widac w dobie prekariatu mozna pisac artykuly do mainstreamowwgoc mediun na glowna w takiej "jakosci". ![]() Słynny hotel musi wstrzymać działalność, ale nic sobie z tego nie robi. Spędziłam w nim noc https://kobieta.gazeta.pl/kobieta/7,107 ... e-sie.html |
Autor: | tropikey [ 23 Mar 2025 17:44 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Courtyard by Marriott Puerto Montt (dawniej Hotel Manquehue Puerto Montt) Twój status w programie lojalnościowym:Silver (w czasie dokonywania rezerwacji Gold) Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:z takim statusem nic mi nie przysługiwało, ale dali chociaż przedostatnie piętro Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:jeśli ktoś ma zamiar przebywać w tych okolicach, to serdecznie polecam. Bezpłatny garaż i lokalizacja dają fajne możliwości do zwiedzania okolic (Puerto Varas, Frutillar, Petrohue, itp.). Do centrum miasta jest 10 min. spacerem, przy czym z powrotem jest pod górę. Hotel był niedawno odnowiony, (prawdopodobnie w związku z przystąpieniem do sieci Marriotta), więc wszystko jest świeżutkie i czyściutkie, choć sam budynek prezentuje niezbyt fortunną - przynajmniej z mojego punktu widzenia - charakterystyczną dla tego regionu architekturę w stylu "alpejskim". W przypadku budynków 10-piętrowych i wyższych wygląda to dość dziwacznie. W hotelu jest basen, ale, jak to często bywa, coś co na zdjęciu na oficjalnej stronie wygląda, jak pływalnia niemal olimpijski, w rzeczywistości okazuje się być nieco większą wanną ![]() Śniadania są - jak na warunki chilijskie - bardzo dobre. Tradycyjnie, brakuje warzyw (na szczęście, były chociaż liście sałaty), ale wybór pozostałych produktów jest w pełni satysfakcjonujący. Inne uwagi:brak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | potek7 [ 30 Mar 2025 17:14 ] | ||||||||||||||||
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||||||||||||||
Nazwa hotelu:Perhentian Marriott Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym:member Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka do pokoju Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Do hotelu dowozi darmowy prom z hotelu Fairfield by Marriott Kuala Besut. Podróż trwa 40 minut. Po dopłynięciu do przystani wita nas pokaz taneczny i melex, który rozwozi gości do pokojów. Te same pojazdy można zamówić do przemieszczania się po terenie hotelu, który jest bardzo rozległy. Kilka basenów, jakuzzi, parę restauracji. Pokój duży, sprzątany codziennie, wyposażenie bez zarzutu. Z hotelu położonego na zboczu góry prowadzą trzy zejścia na plaże. Jedna z nich - romantic (po pokonaniu 257 schodów) jest faktycznie cudowna. pusta, z morzem o dużej przejrzystości wody, z rybkami - super. Śniadania monotonne, ale ze sporym wyborem dań. Przy basenach dostępne ręczniki i woda do picia. Wady: - w łazienkach pokojowych małe mrówki; -w restauracji śniadaniowej (na ciastach, a dalej nie szukałem) małe mrówki; - w niedzielę, przy sporej liczbie gości, obsługa nie nadążała. Na kawę frappę czekałem 25 minut, danie błyskawicznie znikały z lodówek, podgrzewaczy, tależy, a obsługa nie nadążała ich uzupełniać; - w restauracji śniadaniowej bardzo gorąco. Inne uwagi:Dość drogo. W marcu 2025 płaciliśmy 4200 pln za trzy doby, czyli sporo. Czy warto? Dla widoków, plaży - wg mnie tak
|
Autor: | tropikey [ 30 Mar 2025 17:28 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Fajnie, że mieliście okazję już tam być. O ile dobrze kojarzę, hotel uruchomiono kilka miesięcy temu. Braliście pokój ze śniadaniem w cenie, czy dopłacaliście na miejscu? Jeśli to drugie, to ile kosztowało? |
Autor: | potek7 [ 30 Mar 2025 17:39 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Ze śniadaniem w cenie. |
Autor: | ghostwriter [ 10 Kwi 2025 01:55 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Moxy Tromso Twój status w programie lojalnościowym: brak, rezerwacja nie przez MB Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak takiego Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel znajdujący się przy lotnisku, choć znaczy to tyle, że widać z niego dobrze pas startowy. Droga do lotniska to już spory kawałek, który w połączeniu ze słabą pogodą raczej zachęca do skorzystania z autobusu. Do przystanku kilkaset metrów. Wystrój hotelu typowy dla Moxy, podgrzewana podłoga w łazience, śniadanie lepsze niż w innych Moxy. To co robi różnicę, to fenomenalny recepcjo-bar, z widokiem na pas startowy i góry - na ostatnim poziomie jest całe przeszkolne piętro, dużo foteli i kanap, gry planszowe, bilard, piłkarzyki, możliwość wyjścia na otwarty balkon. Aż chciało się tam siedzieć i faktycznie siedziało wiele osób. Poza tym przy hotelu jest park handlowy - m.in. dwa duże markety spożywcze, burger king, jakaś pizza Inne uwagi: brak |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 29 Kwi 2025 10:27 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
jaco027 napisał(a): W ramach rozrywki weekendowej. "Redaktorka" wyborczej popelnila pobyt, a pozniej opis-ocene dawnego Marriotta Warszawa aka Presidental. Nie wiem czy sie smiac czy plakac... opisy na forum sa lepsze. Wiadomo tytul i leady robia "specjalisci" od clikbajtow.... ale środek... mozna potraktowac jako wypociny na pierwsza rozprawke szkolna.... niektorzy redaktorzy SG maja ostra konkurencje, zwlaszcza ten slawny od beletrystyki. Probka mozliwosci dla "zachety" ponizej. Widac w dobie prekariatu mozna pisac artykuly do mainstreamowwgoc mediun na glowna w takiej "jakosci". ![]() Słynny hotel musi wstrzymać działalność, ale nic sobie z tego nie robi. Spędziłam w nim noc https://kobieta.gazeta.pl/kobieta/7,107 ... e-sie.html Zastanawialam sie ostatnio co stalo sie z bylym Marriottem i jak im sie tam wiedzie. "Teraz jednak rozumiem, że ceny za nocleg, mimo że wysokie z perspektywy Polaków, dla ludzi z Zachodu są jak najbardziej przystępne." Lata temu amerykanski pracownik stoczni byl w szoku, ze ten hotel jest taki tani i stac go, zeby zatrzymac sie tam. ------------------------------------------------- Mialam napisac recenzje Renaissance London Heathrow Hotel, ale okazuje sie, ze juz napisalam pare dobrych lat temu. opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1617,87989&p=1126954&hilit=heathrow#p1126954 Nawet nie pamietalam, ze juz tam nocowalam. Tym razem spedzilam sporo czasu w saloniku i na obserwacji samolotow. Akurat przy tym pobycie byl uzywany drugi pas do startowy, wiec jedyne co bylo widac od czasu do czasu z bliska, to A380 i inne duze samoloty zjezdzajace po ladowaniu. Jedzenie w saloniku jest podawane w gotowych zestawach, wiec kazdy dostaje to samo, nie ma bufetu. Obsluga bardzo proaktywna, dolewala chetnie wino. Sniadanie skromne, same zimne produkty. Glownie pieczywo i wedliny. Parking 15 funtow za dobe. Wygladal na dosc zapelniony (ferie szkolne), ale znalazlam bez problemu miejsce odpowiednie dla duzej terenowki. Na parkingu szwendali sie ludzie z aparatami foto, ale nie wydaje mi sie, zeby parking byl dobrym miejscem na plane spotting. Ja weszlam na dach terenowki i nawet stamtad widok nie byl za dobry, bo ciagle mialam plot na zdjeciach. Czytalam kiedys, ze ludzie przyjezdzaja na ten parking z drabinami, stad pomysl, ze wejde na dach i porobie jakies ciekawe zdjecia, ale nic z tego. Czytajac FlyerTalk mozna sie dowiedziec, ze od lat jest problem z naliczaniem punktow i dokladnie tak jest. Zamiast naliczyc punkty x10 za wydanego dolara, to naliczyli x1. Do tego dostalam jakies 2000 punktow bonusu dane przez hotel od razu i nawet przyszedl email potwierdzajacy. Obsluga klienta Marriotta poprawila naliczenie punktow w ciagu jednego dnia. Ostatecznie nie wyszlam na tym zle, dzieki temu tajemniczemu bonusowi. promocyjnym punktom i ekstra punktom za platnosc karta Bonvoy. ------------------------------------------------------------------------- Kolejny hotel wczesniej opisany: Lingfield Park Marriott Hotel & Country Club - poprzedni opis opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1617,87989&p=1575553&hilit=lingfield#p1575553 Tym razem pokoj Executive Corner Suite Golf Course view. Przyjechalam o 14.30 i pokoj nie byl gotowy. Ostatecznie dostalam klucze dopiero okolo 15.20. Nie dzialala klimatyzacja, tzn niby wialo, ale nie robilo sie chlodno. Mimo, ze bylo to w marcu, to akurat tego dnia bylo dosc cieplo na dworzu i otwarte okno nie pomagalo. Moj towarzysz podrozy byl z tych niekonfliktowych i odkladal reklamacje do recepcji, a potem juz bylo pozno na zmiane pokoju. Powinnam to od razu zalatwic i przeniesc sie do innego pokoju. Kolacja w restauracji nie wypadla za dobrze. W menu tylko jedno danie wegetarianskie i byly to przesolone Gnocci. W barze sa ponoc jakies weganskie burgery. Te wymagania, to nie moje. Obsluga bardzo mila. Na sniadaniu obsluga rowniez bardzo mila i chyba pamietam tego samego kelnera z poprzedniego pobytu. Wybor jedzenia lepszy niz z menu wieczornego. Basen i Jacuzzi otwarte i po tym jak rodzina z dziecmi wyniosla sie, nie bylo nikogo. Do silowni nie zagladalam tym razem, bylam za to na dwoch spacerach po terenach wyscigow i po polu golfowym. Dobre sciezki, jak ktos lubi biegac. Podsumowujac: dobry hotel przy wyborze najtanszego pokoju i upgradzie, nie taki dobry, jak zaplaci sie wiecej i wymaga sie wiecej. A jak klient wybredny i wegetarianin, to juz moze byc problem. Ja pewnie zatrzymam sie tam jeszcze kiedys, ale na pewno nie z tym towarzyszem podrozy. |
Autor: | cz4444 [ 05 Maj 2025 09:15 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Four Points Sheraton Prisztina Twój status w programie lojalnościowym: Ambassador Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Junior Suitę (najlepszy pokój w hotelu, sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pkt Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Najlepszy Four Points w jakim byłem. Bardzo ładny design, przemila obsługa. Duży basen na dole, 4 sauny i Jacuzzi. Śniadanie poprawne - jak na Four Points. Ceny w restauracji hotelowej - Burger 3.5 EUR, Frytki 3 EUR, Risotto z szafranem 7 EUR,...Hotel znajduje się na prywatnym zamkniętym osiedlu. 15min autem od centrum 20min od lotniska. |
Autor: | ghostwriter [ 17 Maj 2025 00:25 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Residence Inn by Marriott Munich Ostbahnhof Twój status w programie lojalnościowym: żaden, rezerwacja przez OTA Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Studio Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nic Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajny hotel, chyba jakaś nowa marka, bo pierwsze widzę. Coś w stylu Staybridge. Śniadanie zawsze w cenie, pokoje z aneksami kuchennymi, a w wolnym czasie dostępna kawa, precle i jakieś inne drobne przekąski (ale nie cały czas, bo jak poszedłem o drugiej w nocy napić się kawki na sen to ekspres wyłączony był, a i precle zniknęły ![]() Pokój w zasadzie nowy, oddzielnie łóżko i kanapa, jakaś śmieszna lampa na 4-metrowej trzcinie, postawiona w rogu, a nachylająca się nad biurkiem. Duży telewizor na długim odginanym ramieniu. Spory aneks kuchenny z wyposażeniem. Przestronna łazienka. Duże okna na spokojny, zielony dziedziniec wewnętrzny stworzony przez nowoczesne biurowce. Obok Moxy, a w tym samym budynku jeszcze Lidl i jakaś knajpka. Od dworca wschodniego krótki spacerek (400 metrów) przez dzielnicę biurowców. Jak przyszedłem to w hallu głównym pusto i musiałem dobre 15 minut czekać aż ktoś przyjdzie, a nawet aktywnie poszukiwałem kontaktu! Za to check-in zrealizowany w 30 sekund. To lubię |
Autor: | cz4444 [ 26 Maj 2025 18:11 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 24 Maj 2025 11:24 -- Nazwa hotelu: Le Meridien Cairo Airport Twój status w programie lojalnościowym: Ambassador Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Presidential Suite (230m2), sniadanie, Lounge Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pkt Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Świetny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bezpośrednio jest połączony z terminalem 3 na który przylatuje LOT. Check in szybki i sprawny. Duży wybór na śniadaniu. Swietny lounge z dużym wyborem dan a jeśli ktoś ma status Ambasador to robią za free to co chcesz z karty restauracyjnej. Basen również fajny. Za stawkę 15k pkt Marriott/ Cash 140 EUR jest to świetny deal. Uber do centrum 15zl/20km. -- 26 Maj 2025 17:11 -- Nazwa hotelu: Marriott Mena House Cairo Twój status w programie lojalnościowym: Ambassador Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive Room z widokiem na Piramidy (Suitę wykupione ze względu na wesele), sniadanie, Lounge Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pkt Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Świetny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest jedyny hotel który leży przy piramidach. Hotel jest po remoncie. Śniadanie je się z widokiem na Piramidy (Sztos!). Executive Lounge również dobrze wyposażony - 4 cieple dania i 2 zupy, dużo kanapek i duży wybór ciastek. Polecam! |
Autor: | kacper451 [ 12 Cze 2025 11:31 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place Twój status w programie lojalnościowym:Titanium Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Guest Room, Club lounge access, Guest room, 1 King, City view Przywileje otrzymane w związku ze statusem:1000 punktów, konkretny upgrade do jakiego Suite ale nie wiem do którego, ale bez żadnego skamlania:), check in koło 9 rano Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):certyfikat na 40k, najpierw pokój był za 46k+dopłata punkami, ale później spadł do 39k i zamieniłem wykorzystując w pełni i chyba najlepije jak do tej pory taki certyfikat Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik sztos, najlepszy hotelowy w jakim kiedykolwiek byłem, pełni on funkcje tak naprawde wszystkiego. Po odnalezieniu w końcu lobby, pokazaniu paszportu, jedna z recepcjonistek od razu prowadzi mnie do winda i wjeżdża ze mną na 21 piętro, gdzie przekazuje mnie bardziej doświadczanej pełniącej również rolę menadżerki recepcjonistki i na fotelu z pysznym welcome drinkiem następuje procedura check in w salonikowym lobby, już przy meldowaniu nadskakują mi dobrze, ciągle mister i mister:), już wiem że będzie tu godnie ![]() ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel funkcjonuje tak trochę na wariackich papierach, dostęp do saloniku mają wszyscy bez względu na status oraz jaki pokój zarezerwowali, salonik pełni role praktycznie wszystkiego, od sali śniadaniowej, po restaurację, czy bar. Hotel zajmuje pietra Lobby, pietra 6 i 8 oraz 21 (lounge), potem druga winda pietra 21,22,23,25. Mój Suite był zlokalizowany na ostatnim piętrze czy to było ostatnie piętro w tym budynku raczej nie patrząc po dostępie do pięter z windy:) To jeden z ciekawszych Suite jaki dostałem w MB o ile w ogóle nie najciekawszy, duży pokój dzienny z biurkiem i sofą, jeszcze większa ogromna sypialnia + sofa, ogromna łazienka z wanna przy oknie i osobnym prysznicem + osobna garderoba, nie wiem ile tu było m2 ale bardzo dużo:) wszystko dopite w tym apartamencie na tip top. Wstawka tez niczego sobie ale nawet jej nie napocząłem po wzorowej ofercie saloniku:) Inne uwagi:Fatalne dojście do hotelu a bardziej do lobby, jeśli nie podjedziemy autem pod główne wejście, Grab tam raczej nie podjeżdża:) ponieważ hotel umiejscowiony jest w wielkiej galerii/biurowcu, szukanie za pierwszym razem wejścia zajęło mi dobre 25 minut, ze 3 razy musiałem pytać jak dojść do recepcji, jak się wejdzie do galerii, to konia z rzędem kto tam trafi od razu do lobby, wejść i wyjść do lobby hotelowego jest kilka do tego windy, korytarze zakamarki a wszystko to w akompaniamencie sklepów w galerii:) Niemniej jednak hotel to prawdziwa perełka, od obsługi, po pokoje a skończywszy na jedzeniu czy drinkach, tak to mnie jeszcze nie gościli nigdy i nigdzie:) Po 3h od wymeldowani przychodzi mail że zostawiłem cos z garderoby a zostawiłem (piżamę z ANA, ponieważ była za ciężka i za dużo miejsca zimowała w plecaku) do odebrania w ciągu 3 miesięcy w hotelu, szczeka mi opadła, nigdy nikt do mnie w żadnym hotelu nie napisał czy zadzwonił ze cokolwiek zostawiłem w nim, a nie raz się zdarzało. @NBE322 dzięki za rekomendacje:), hotel po całości to jeden WIELKI SZTOS i jak się później okazało był najlepszym podczas 5 dniowego pobytu w Indonezji Załącznik: 01RCJ.jpg [ 904.17 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 02RCJ.jpg [ 992.74 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 03RCJ.jpg [ 894.44 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 04RCJ.jpg [ 713.99 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 05RCJ.jpg [ 684.86 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 06RCJ.jpg [ 694.4 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 07RCJ.jpg [ 745.65 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 08RCJ.jpg [ 694.98 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 09RCJ.jpg [ 627.26 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 10RCJ.jpg [ 749.77 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 11RCJ.jpg [ 863.22 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 12RCJ.jpg [ 776.56 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 13RCJ.jpg [ 798.21 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 14RCJ.jpg [ 744.38 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 15RCJ.jpg [ 899.77 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 16RCJ.jpg [ 814.76 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 17RCJ.jpg [ 822.93 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 18RCJ.jpg [ 759.95 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 19RCJ.jpg [ 760.42 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 20RCJ.jpg [ 846.86 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 21RCJ.jpg [ 809.58 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 22RCJ.jpg [ 704.48 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 23RCJ.jpg [ 659.83 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 24RCJ.jpg [ 713.32 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 25RCJ.jpg [ 904.05 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 26RCJ.jpg [ 739.93 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 27RCJ.jpg [ 691.04 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 28RCJ.jpg [ 828.65 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 29RCJ.jpg [ 774.78 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 30RCJ.jpg [ 630.99 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 31RCJ.jpg [ 579.79 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 32RCJ.jpg [ 982.68 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 33RCJ.jpg [ 683.65 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 34RCJ.jpg [ 775.16 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 35RCJ.jpg [ 762.06 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 36RCJ.jpg [ 685.16 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 37RCJ.jpg [ 840.01 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 38RCJ.jpg [ 511.49 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 39RCJ.jpg [ 962.95 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 40RCJ.jpg [ 766.2 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 41RCJ.jpg [ 778.28 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 42RCJ.jpg [ 832.26 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 43RCJ.jpg [ 809.03 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 44RCJ.jpg [ 751.77 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 45RCJ.jpg [ 739.91 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 46RCJ.jpg [ 754.46 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 47RCJ.jpg [ 679.2 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 48RCJ.jpg [ 929.72 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 49RCJ.jpg [ 603.28 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 50RCJ.jpg [ 778.37 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 51RCJ.jpg [ 671.02 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 52RCJ.jpg [ 673.96 KiB | Obejrzany 523 razy ] Załącznik: 53RCJ.jpg [ 666.6 KiB | Obejrzany 523 razy ] |
Autor: | cz4444 [ 25 Cze 2025 09:47 ] |
Temat postu: | Re: [ Marriott Bonvoy] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Moxy Lyon Airport Twój status w programie lojalnościowym: Ambassador Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Family Room, 2 Vouchery na drinki, 10USD na osobę znika na śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (lepiej za kasę wziasc bo za pkt 30k a cash 100 EUR) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak takiego Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel połączony z lotniskiem. Wystrój hotelu typowy dla Moxy, podgrzewana podłoga w łazience, śniadanie lepsze niż w innych Moxy. Piłkarzyki, Billard i nawet mini kino kolo recepcji. Z pokoju mialem widok bezpośrednio na pas startowy. Polecam! Inne uwagi: brak |
Strona 6 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |